Partyflock

Forumonderwerp · 907761
Waarschuw beheerder
donateur
In oktober komt RTL met een eigen versie van Beauty & The Nerd.

In dit programma koppelt ex-TMF-vj acht nerds aan acht beauty's om wat iq en eq uit te wisselen. Maar nu blijkt dat het RTL-programma net als Dancing on Ice een co-productie wordt met VTM. Dat betekent dus een duo-presentatie (Renates wederhelft wordt Matthias Coppens - de broer van ijsdanser Staf) en ook kandidaten uit beide landen.

Eerste deelnemers Nederlandse Beauty & The Nerd

[img width=500 height=333 cacheid=0000984000011b7f786c6cf41a019e09c2]http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0[/img]
Dit zijn ze: Erik en Arjan Snippe. RTL 5 heeft geen eens heel lang moeten zoeken naar deze twee fraaie exemplaren nerds.

Erik en Arjan Snippe (foto: Frans van der Vreeken) studeren aan de Universiteit Twente, waar ze vorig jaar al werden verkozen tot de 'grootste campusnerds', meldt UT Nieuws. Dat deed de alarmbellen rinkelen op de redactie van het nieuwe RTL 5-programma Beauty & The Nerd.

Erik en Arjan zijn twee van de acht nerds die meedoen aan het programma. Samen met acht beauty's worden ze opgesloten in een Belgische villa gedurende twee weken. Zo moeten stelletjes ontstaan die elkaar wat iq en eq bijbrengen.

De Amerikaanse versie van het programma was een grote hit. De Nederlandse versie zo mogelijk nog meer? Presentatie: Renate Verbaan.

:)

Vond de amerikaanse versie opzich wel lache, ben benieuwd wat de Nederlandse versie er van bakt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ramona verdiend het om te winnen! (Y)
Waarschuw beheerder
whahaha ik lachte me kapot.. Die Marcia zat bij mij in de klas vroeger (HAVO 4), en was het lelijke eendje van de klas en nu..

bah ze is nog steeds lelijk

die bikini :x:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantjuh:) op maandag 13 november 2006 om 22:35:
whahaha ik lachte me kapot.. Die Marcia zat bij mij in de klas vroeger (HAVO 4), en was het lelijke eendje van de klas en nu..

die bikini

Weet je wel zeker dat zij het lelijkste van de klas was? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wel de nerd die er t beste uitzag eruit :/
Toch jammer...
Waarschuw beheerder
donateur

:X Volgens mij vergeet je iemand...Yvette 8)

Marcia kwam wel altijd wat verlegen over, maar daar was gisteren weinig meer van te zien ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind Marcia inderdaad ook niet echt knap. :S En die nerds met hun gejank, pffffff. :loser: Ik vond het juist zo komisch dat Pieter zo hard moest lachen om die bikini die voor Marcia veel te klein was... zit ie even later daarom te janken op z'n kamer! :frusty: :S

Waarschuw beheerder
Haha leuke aflevering gisteren :lief:

Ben wel benieuwd hoe die ene blonde (hoe heet ze ook alweer..) Fanny gaat terugpakken.. dat zei ze..
Dus ben benieuwd :O

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 09:45:
Ik vind Marcia inderdaad ook niet echt knap.

Nee ik ook niet :no: En dat lag niet zo zeer aan die bikini, maar gewoon aan haar lichaam enzo.
Ze was overigens ook erg stil.
Wel stom idd van die gozer, eerst lachen en ff stoer doen en daarna lopen janken.. mietje 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 22:20:
Irriteer me kapot aan die Daniella, vind haar echt niet mooi, en ze loopt erbij alsof ze allermooiste is.

Haha, ja die vind ik wel grappig :lol: Idd heeft ze een heel raar accent, met haar "wRome" :rot:

Fanny moet winnenn !!!! :cheer: Erg leuk dat ze gewonnen had bij dat lopen, ze deed het erg goed :)(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja daniella wat een stom wijf, met haar achterlijke Amerikaanse accent!

Waarschuw beheerder
daniella moet wegggg!!! :cheer:
wat een kapsones trut en ze is nog niet eens mooi
zo standaard sletje..
Waarschuw beheerder
donateur

ze was idd de minst knappe
en daniella kan ik ook niet uitstaan
zeker als ze der mond opentrekt :/

wel leuk dat Sabine er in bleef
die is wel aardig ook en gaat nu de strijd aan met Fanny :)
Ramona ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 23:17:
daniella moet wegggg!!!
zo standaard sletje..

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 23:17:
daniella moet wegggg!!!
zo standaard sletje..

Kan je vertellen dat ze tot het laatste blijft, de finale dus. Een vriend van me kwam haar gisteren tegen op Utrecht Centraal en ze wilde niet zeggen wie er wint maar wel dat zij in ieder geval in de finale komt (Of we het moeten geloven is een tweede)

Ze komt ook in de FHM, wist ze te vertellen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ze mag er wel in blijven ! Vind haar zoooooo grappig, zit gewoon te schatteren als zij in beeld komt met die domme overdreven uitspraken! :D

Waarschuw beheerder
ik irriteer me eraan hoe gemeen en bot ze soms is tegenover de nerds en dat hebben die andere niet!
hun bedoelen het allemaal ook goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 11:59:
Kan je vertellen dat ze tot het laatste blijft, de finale dus

is mij best als ze hem maar niet wint!!!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 11:59:
Ze komt ook in de FHM, wist ze te vertellen...

veel kijk plezier..
maar mij niet gezien! :no:
Waarschuw beheerder
Begrijp ook totaal niet wat die domme doos in FHM doet.. Ik irriteer me mateloos aan die slettebak!
Waarschuw beheerder
Waar zit de bikinilijn????

uuuhh... dat is antwoord B de borsten!!!!!

Hahahaha!!! :roflol: :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 13:32:
ik irriteer me eraan hoe gemeen en bot ze soms is tegenover de nerds en dat hebben die andere niet!
hun bedoelen het allemaal ook goed!

Ja echt he.. maar die nerd van haar zit r ook vaak genoeg uit te lachen!
Waarschuw beheerder
k snap niet waarom dat die daniella dr in zit..wat een lelijk wijf..zeg niet dat ik knap ben..
maar het is wel een lache programma..
ik weet nou dat de bikini lijn tussen de borsten zit..
en de toren van pisa in rome

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
maar die nerd van haar zit r ook vaak genoeg uit te lachen!

ja dat is ook logica wie lacht dat figuur nou niet uit wat een lelijke heks haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
Ja echt he.. maar die nerd van haar zit r ook vaak genoeg uit te lachen!

nou toen ze met die kajak niet verder kwam als de steiger zag ik hem niet lachen....toen ze modeshow moes lopen en 1 minuut voor de jury stond zag ik het ook niet lachen!!
Hij ergerde zijn eigen kapot en ik ook!!
met dat rotgelach en bang dat je haar nat wordt!
Echt HEERLIJKE tijd dat ze omsloeg

Waarschuw beheerder
donateur
Met dat banden verwisselen wel ;) Maar idd hij ergerd zich helemaal kapot aan haar! Doet iedereen wel dus vraag me af waarom zij daar zo 'tof' word gevonden!

Waarschuw beheerder
Sabine blijft nog steeds de leukste :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] op donderdag 16 november 2006 om 23:04:
die daniella nu bij jensen

ik heb et gezien ja :lol:

zij is echt erg :X

vind trouwens die 2 nerds wel overkomen als
onwijs lieve jongens.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net de herhaling zitten kijken, en ik had alle nerd vragen goed, en sneller dan de nerds :D Zonder gein, en nee, dat heb ik gister niet gezien. Eerlijk gezegd gokte ik de 27, maar verder... 8)

I'm a nerd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 18:35:
Net de herhaling zitten kijken, en ik had alle nerd vragen goed, en sneller dan de nerds Zonder gein, en nee, dat heb ik gister niet gezien. Eerlijk gezegd gokte ik de 27, maar verder...

I'm a nerd

zozo das relax:) weetje dat ook weer;)
Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah die Daniella! :D Die is weer bezig hoor! Prachtig! :roflol:
Waarschuw beheerder
Ja die is echt te erg inderdaad :S
Waarschuw beheerder
donateur
Fanny of Arjan :bye:

Waarschuw beheerder
Arjan eruit :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 21:42:
Hahahah die Daniella!

Wat een muts:P

;)

Waarschuw beheerder
Fanny er gelukkig nog niet uit :cheer: Good for you Fanny B)
Vond het gisteren maar weer best "spannend", want onze Fanny moet natuurlijk winnennnn :cheer:

Wel jammer dat nu de 2 broertjes van elkaar gescheiden zijn, volgens mij hebben die echt heel hun leven alles met elkaar gedaan..
Maar ja , kunnen ze van leren :p

Die gozer die in het zwembad ging zwemmen met haar nachtjapon :vaag: vaag ! Zal em ook niet binnen laten op mn kamer haha.

Vond het trouwens wel een beetje gemeen dat de Belgische meiden ook Frans moesten spreken..
Volgens mij kunnen de meeste Belgen wel een woordje Frans ? , net zoals die donkere dus (Rachel heet ze volgens mij), dat vond ik eigenlijk een beetje een oneerlijk voorsprongetje.
Maar ja , tis maar een spelletje :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 12:15:
Vond het trouwens wel een beetje gemeen dat de Belgische meiden ook Frans moesten spreken..
Volgens mij kunnen de meeste Belgen wel een woordje Frans ? , net zoals die donkere dus (Rachel heet ze volgens mij), dat vond ik eigenlijk een beetje een oneerlijk voorsprongetje.

Tsja.. wat zouden ze anders moeten spreken :)

Waarschuw beheerder
Nou je hebt nog wel meer talen behalve Frans :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja engels kan iedereen, duits zou niet eerlijk zijn omdat Nederlanders vaak weer beter duits spreken dan de Belgen, Spaans heeft niet iedereen gehad.. dus wat nog meer ? :)

Waarschuw beheerder
ik vind het wel een leuke serie
Waarschuw beheerder
donateur
T is wel geinig ja :D

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t wel een mooi programma:D
Waarschuw beheerder
die danielle weer op die hakjes van der!! kan begrijpen dat die partner van haar zn eigen dood ergert! net als met die kano vorige week..verschrikkelijk gewoon!!

Waarschuw beheerder
die 2 gasten die by jensen waren wat een gasten man!
hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een doos die Daniella
schroef met hamer erin slaan en spijker op z'n kop haha :D

jammer dat ze erin blijft
en fanny weer eliminatie moet spelen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgende week metamorfoses ben benieuwd :Y

Die Daniella is echt dom :D :/
Hoopt dat Ramona en Anton winnen :Y