Partyflock

Forumonderwerp · 907701
47 volgers · 485530x bekeken
Betreft: organisatie: ID&T
artiest: Justice
artiest: Da Mouth of Madness
artiest: DaY-már
artiest: Radical Madness

Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome Radio

Lachen, gieren, brullen en luisteren naar de meest dikke Hardcore tracks van het moment. Dit waren ooit de ingrediënten die er voor hebben gezorgd dat Thunderdome radio, die elke woensdag uit de ether knalde, het best beluisterde radioprogramma was op ID&T radio.

Dit zullen wederom de ingrediënten zijn waar Thunderdome Radio zijn comeback maakt. Met grote trots kunnen wij namelijk melden dat Thunderdome Radio vanaf nu weer elke woensdagavond te beluisteren is via de livestream op www.thunderdome.com.

Natuurlijk zal er ook weer elke week een vette artiest uit de Hardcore scene langskomen, die na het beantwoorden van de meest uiteenlopende vragen, plaats neemt achter de draaitafels om zijn of haar skills ten gehore te brengen!!

Nieuwsgierig geworden? Tune dan a.s. woensdagavond om 20:00 in via de livestream op www.thunderdome.com.

Thunderdome Radio Flock

Thunderdome radio
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
DeBattles :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 60748, 54164}
Waarschuw beheerder
Een hele dikke line-up :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
D-Passion vs Ophidian :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Van Thunderdome De Vriesss

Heb ik uit betrouwbare bron vernomen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Wanneer zijn de deuren van studio80 weer open voor iedereen?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op maandag 27 april 2009 om 23:37:
Wanneer zijn de deuren van studio80 weer open voor iedereen?

Zijn we nu ff aan het bekijken, hou jullie daarvan op de hoogte.
ff iets anders, iemand toevallig in bezit van Live set Noize Suppressor In Qontrol 2009?

Alvast bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op dinsdag 28 april 2009 om 12:51:
ff iets anders, iemand toevallig in bezit van Live set Noize Suppressor In Qontrol 2009?

Zou je bij de mensen van Qdance moeten zijn, is niet uitgezonden op de stream, en als die uitgezonden was, was het kut kwaliteit :lol: net als de rest van de setjes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op dinsdag 28 april 2009 om 12:51:

Alvast bedankt

Ja die was vet he :D Jij was echt lam zaterdag, heb je de uitgang nog kunnen vinden? :lol:
Wou je wel de goeie kant op helpen maar had zelf ook het richtingsgevoel van een stuiterbal :9

Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op dinsdag 28 april 2009 om 14:43:
Zou je bij de mensen van Qdance moeten zijn, is niet uitgezonden op de stream, en als die uitgezonden was, was het kut kwaliteit net als de rest van de setjes

Zonde he... Ik keek echt uit naar het opnieuw horen van die set van Noisecontrollers maar dat was drama :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op dinsdag 28 april 2009 om 14:43:
Zou je bij de mensen van Qdance moeten zijn, is niet uitgezonden op de stream, en als die uitgezonden was, was het kut kwaliteit net als de rest van de setjes

Hoorde dat het echt slecht was idd, tsja niet iedereen heeft die goeie ouwe Thunderdome radio stijl :-P

Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 28 april 2009 om 16:22:
Ja die was vet he Jij was echt ziek lam zaterdag, heb je de uitgang nog kunnen vinden?
Wou je wel de goeie kant op helpen maar had zelf ook het richtingsgevoel van een stuiterbal

Heerlijk, was sowieso al lang niet meer weg geweest en daarnaast hoefde ik ( op die last minute gig na met N.S) lekker niks te doen. Prima vermaakt ook, hahahahahahaha

Maar had graag die set ff willen beluisteren omdat er een aantal nieuwe nummers tussen zitten van N.S en mij.
Ga proberen ze morgen in de uitzending te draaien by the way>
Waarschuw beheerder
Ja was echt een topavond, setje van NS was echt hoogtepunt van de nacht :D
Maar als iemand die set kan fixen dan ben jij het toch? Kan niet moeilijk zijn
Je kan je wel als MC bij NS Live voegen trouwens op deze manier :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 28 april 2009 om 16:48:
Je kan je wel als MC bij NS Live voegen trouwens op deze manier

dat is een optie die ik niet geheel uitsluit, we hebben een aantal lekkere nummers al gemaakt, het zijn vrienden en in tegenstelling tot een avond hosten, ben je met een uurtje helemaal klaar.

Dit zou betekenen dat ik niet echt bang hoef te zijn voor mijn gezondheid, en ik zou dit dan alleen gaan doen op echt belangrijke optredens voor hen ( dus niet elke week of zo, heb ook nog een zoon die van mijn aandacht wil genieten)
Ondanks dat ik gestopt ben blijf ik wel liefhebber en heb ik het er wel eens moeilijk mee dat ik gestopt ben

maar goed een eventueel laatste woord zou eerder bij die jongens liggen dan bij mij :-P
laatste aanpassing

Artiest Metz
Waarschuw beheerder
Ik vond de set van Noize Suppressor wel weer te standaard, maar ik vond het echt een toevoeging met the mouth erbij, echt heel vet en echt super goed gedaan.
Waarschuw beheerder
Ik vond het geniaal, maar goed mijn derde knabbel sloeg net in dus ik vond dat hele feest één bonk genot :roflol:

Maar zou wel vet zijn Sietse, denk dat een vaste MC een hele goeie/leuke toevoeging zou zijn :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 28 april 2009 om 17:12:
een vaste MC een hele goeie/leuke toevoeging zou zijn

Nee juist alleen bij echt belangrijke optredens, anders is het juist niet meer speciaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 17:13:
Nee juist alleen bij echt belangrijke optredens, anders is het juist niet meer speciaal.

Ik bedoel de keren dat NS live draait met Dek erbij, niet die 4 boekingen per week die Bike krijgt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn ook genoeg minder speciale live optredens van Noize Suppressor LIVE. Ik denk alleen op de echt grote feesten, dat bedoeld Sietse denk k ook.
Waarschuw beheerder
Ow welja, ja ik ken Noize LIVE alleen van de grote optredens :) Maar die set van afgelopen zaterdag wil ik wel graag hebben :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 17:13:

Uitspraak van Da Mouth Of Madness op dinsdag 28 april 2009 om 17:01:
en ik zou dit dan alleen gaan doen op echt belangrijke optredens voor hen

:).

Godver.. Nou baal ik wel dat ik niet bij NS was :\.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 28 april 2009 om 17:52:
Godver.. Nou baal ik wel dat ik niet bij NS was

Troost je NS is altijd VET! :cheers:
Eigenlijk zou Bike zich gewoon bij hun moeten voegen tijdens live-optredens! B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 17:21:
Zijn ook genoeg minder speciale live optredens van Noize Suppressor LIVE. Ik denk alleen op de echt grote feesten, dat bedoeld Sietse denk k ook.

ach, ik heb ze nu al dik 25 keer live gezien maar ik blijf het altijd vet
vinden en niet eens alleen om hun muziek, maar ook als je ziet hoe ze
(vooral alessandro) uit hun dak gaan, kan ik ook al erg van genieten :p
maar als het geluid goed is komen hun nummers het beste tot hun recht, vond
ik bij thunderdome 2007 echt jammer dus. maar 31 mei sta ik weer vooraan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 28 april 2009 om 17:12:
maar goed mijn derde knabbel sloeg net in dus ik vond dat hele feest één bonk genot :roflol:

zou het :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op dinsdag 28 april 2009 om 19:28:
zou het

Dat zat wel goed zeg maar :P Ben nu ook bekend met het dranghekken-fenomeen, er stond er een midden in de zaal opeens :/
En Da Mouth of Madness had héél even geen benen onder zijn jas toen ik hem aan zag komen lopen op het einde van de avond :9
Hij was niet de enige trouwens, heb volgens mij wel meer incomplete mensen gezien maar heb niet eens alles onthouden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 18:04:
Eigenlijk zou Bike zich gewoon bij hun moeten voegen tijdens live-optredens! B)

Huh? Bike hoort toch gewoon bij Noize Suppressor :bloos:?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 28 april 2009 om 20:04:
Huh? Bike hoort toch gewoon bij Noize Suppressor

hij bedoelt da mouth waarschijnlijk :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 28 april 2009 om 17:52:
Godver.. Nou baal ik wel dat ik niet bij NS was

Echt wat gemist :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 17:21:

het moet iets toevoegen inderdaad, als je dat een paar keer per jaar kan doen is het leuk voor de mensen want het verveelt niet, en ook voor mij.

Wat ik wel merk, mensen snappen vaak niet dat je niet elke keer nieuwe nummers kan brengen in een live show.
Je mag creatief gezien ook niet verwachten dat een producer dit doet, vaak maak je dan dingen waar je in wezen niet achter staat. Daarom kan ik wel begrijpen dat mensen denken , ok ik heb het wel gezien. Maar NeoPhyte had precies hetzelfde, net als G-Town en net als Evil Activities. het is een typisch live act ding.

Ik weet wel dat Bike nu met wreede dingen bezig is om de live act te verbeteren. Dat zal op hardcore Junky al zichtbaar zijn maar daarna zal het helemaal vet worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op woensdag 29 april 2009 om 09:52:
Wat ik wel merk, mensen snappen vaak niet dat je niet elke keer nieuwe nummers kan brengen in een live show.

Ik verwacht niet dat er elke keer nieuwe nummers worden gebracht, totaal niet zelfs. Ik vind het meer vervelen omdat ik ze nou al aardig vaak live heb gezien, en ook aantal setjes heb teruggehoord, en dan merk je gewoon dat er ook vaak zelfde nummers achterelkaar door worden gemixt, op exact dezelfde manier. Beste voorbeeld is denk ik Chronicles - Partymotherfuckers, die 2 mixen ze standaard achterelkaar door (bijna altijd) op dezelfde manier. En ik vind minder bekende noize suppressor nummers gewoon vetter dan de meeste hitjes, daarom is die liveset voor mij minder interessant!

Maar, het enthousiasme van Bike en altijd geweldig tegen de fans (net als Dek) want die jongens hebben altijd een zwerm publiek om zich heen, dat is echt zeer te prijzen. Ook dat ze revolutionair willen zijn ten opzichte van hun live-acts. Alleen maar respect daarvoor.

Maar Noize Suppressor producties van de laatste tijd kunnen mij niet meer bekoren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 11:13:
Maar Noize Suppressor producties van de laatste tijd kunnen mij niet meer bekoren.

Aan ons om daar verandering in te brengen ;-)

ff iets anders, er is mij ter ore gekomen dat de uitzending van vanavond niet door gaat.
In plaats daarvan word er drie uur live sets gedraaid van de laatste thunderdome

Andre zal nog wel ff kijken op het forum dus als iedereen aangeeft welke sets die wil luisteren dan kan hij daar "misschien" nog rekening mee houden.

Veel plezier vanavond gasten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op woensdag 29 april 2009 om 12:14:
Andre zal nog wel ff kijken op het forum dus als iedereen aangeeft welke sets die wil luisteren dan kan hij daar "misschien" nog rekening mee houden.

nosferatu vs endymion
tymon
weapon x
meccano twins
Waarschuw beheerder
ff iets anders, er is mij ter ore gekomen dat de uitzending van vanavond niet door gaat.

:(
In plaats daarvan word er drie uur live sets gedraaid van de laatste thunderdome

:)

Predator & Vince en Meccano Twins lijkt me tof (Y)
Waarschuw beheerder
Tymon
Meccano Twins
D-Passion

Maar die Tymon set zal wel niet kunnen gezien de hoeveelheid nieuwe tracks in die set

Waarschuw beheerder
Andre shadowlands terrorists ook he? :D
Die zijn nog niet geweest :cheers:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op woensdag 29 april 2009 om 09:52:
Ik weet wel dat Bike nu met wreede dingen bezig is om de live act te verbeteren. Dat zal op hardcore Junky al zichtbaar zijn maar daarna zal het helemaal vet worden

:yes:
Voor meer info, check Ape Magazine komende tijd ;)

Oh zei ik dat hardop?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 29 april 2009 om 12:42:
Voor meer info, check Ape Magazine komende tijd

Oh zei ik dat hardop?

Weet niet eens wat dat is,aap magazine :-P

Oepsss, zei ik dat hardop?
laatste aanpassing
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Wapen X, Meccano Twins en Ophidian/Enzyme X B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op woensdag 29 april 2009 om 13:58:
Ophidian/Enzyme X

Al voor de helft uitgezonden en die Thunderdome CD (Enzyme X) was/is vrijwel identiek aan de set.. Doe dan maar Manu, Hellfish of TOA. Meccano Twins draaide ook wel een grappige set (las ik), ook prima =)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Manu of TOA is altijd prima
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op woensdag 29 april 2009 om 14:02:
Al voor de helft uitgezonden en die Thunderdome CD (Enzyme X) was/is vrijwel identiek aan de set..

aight, wist ik niet
Uitspraak van HFC op woensdag 29 april 2009 om 14:02:
Doe dan maar TOA

:9
Waarschuw beheerder
Alhoewel TOA set ook niet zoveel verschilt van Promo Sound System Command set. Blijven Hellfish en Manu over. MT, Hellfish en Drokz maar doen dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op woensdag 29 april 2009 om 14:08:
MT, Hellfish en Drokz maar doen dan?

Zou leuk zijn, heb van Hellfish helemaal niks meer meegekregen :bier: :rot:
Waarschuw beheerder
Hellfish is ook een leuke ja (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op woensdag 29 april 2009 om 12:32:
Predator & Vince en Meccano Twins