1 volger · 6094x bekeken
| Betreft: | evenement: Tiësto, vrijdag 24 november 2006 om 23:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hallo Luitjes! Ik heb afgelopen zaterdag van het management van de Asta vernomen dat ze op 24 november Tiesto geboekt hebben.
Het zal wel weer een gekkenhuis worden! Wie gaan er?
Uiteraard zeker aanwezig als dit doorgaat!
Wanneer verwacht men zekerheid te krijgen?
donateur
NIET op 2 december!!!
T was al zo lastig kiezen tussen InnerCity, Marco V en Intuition
T was al zo lastig kiezen tussen InnerCity, Marco V en Intuition
Hey T.M.
Dit is het feest waar je me van op de hoogte bracht tijdens onze mooie wandeling in middle of nowhere?
Nice... ik had het dus al in de agenda staan en als het ff meezit, ben ik er bij...
Alweer
Tiësto in NL en Laurens is er wel
Zoals zo veel mensen in deze topics
Coolio 
En idd... 2 dec. Tiësto in HMH zou echt hemels zijn
!!!
Als het een dan gelijkwaardige set aan tiesto.com party (3 dec. 2005) wordt, is het weer een nacht dromen!!!
Dit is het feest waar je me van op de hoogte bracht tijdens onze mooie wandeling in middle of nowhere?
Tiësto in NL en Laurens is er wel
En idd... 2 dec. Tiësto in HMH zou echt hemels zijn
Als het een dan gelijkwaardige set aan tiesto.com party (3 dec. 2005) wordt, is het weer een nacht dromen!!!
Ik heb ook besteld!!!
'Uw entreebewijs voor dit evenement is in de vorm van een E-Ticket en zal per e-mail naar u worden verstuurd wanneer uw betaling is ontvangen.'
Oh well... ik heb al betaald, ff wachten dan
Maar, geen leuke kaartjes meer? Je mag je eigen inkt en papier aan dat soort shizzle gaan besteden? Hmmm... het wordt steeds gekker... Achja...
ik ben erbij!!! en daar gaat het om
C U All there 
'Uw entreebewijs voor dit evenement is in de vorm van een E-Ticket en zal per e-mail naar u worden verstuurd wanneer uw betaling is ontvangen.'
Oh well... ik heb al betaald, ff wachten dan
ik ben erbij!!! en daar gaat het om
laatste aanpassing
WOW!?!?!?
Tiesto in de Asta
Maareh...WAAROM ORGANISEREN ZE DAT NOU OP EEN VRIJDAG???????????

Tiesto in de Asta
Maareh...WAAROM ORGANISEREN ZE DAT NOU OP EEN VRIJDAG???????????
Eh..zo maak je natuurlijk niet echt vrienden he!!!
vrijdag vind ik juist ideaal altijd, 2 dagen om weer bij te komen
Ik ben idd ook een beetje aan het omslaan in mijn mening. Vindt het heel prettig om vrijdags te feesten
Ja me 2!! Enige nadeel is dat mijn vriendin nooit op vrijdagavond kan, maar deze vrijdag avond dan weer wel, gelukkig!
ben erbij !
op Le Blanc na dan wat een prutser is dat zeg!!
Ik vond hem anders heel erg lekker warmdraaien hoor afgelopen keer in Panama, zelfs stiekem nog iets beter als Progression afgelopen zaterdag
ach ja ieder zo zijn smaak
Ik persoonlijk niet... Progression opende afgelopen zaterdag echt wáánzinnig goed! Net als hun opening in de HMH de laatste keer!
Helaas kwam ik in de HMH precies binnen toen tiesto zijn eerste plaat oplegde... dus progression heb ik toen niet gehoord maar zoals ze in Paradiso aan het werk gingen: fenomenaal!!!
Uitspraak van Stan&Debby op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:39:
Ik vond hem anders heel erg lekker warmdraaien hoor afgelopen keer in Panama, zelfs stiekem nog iets beter als Progression afgelopen zaterdag
Le Blanc vind ik zelf ook erg goed! Hij is de man die alles eventjes rustig nog perfect in elkaar flanst
donateur
h ja ieder zo zijn smaak
dat is duidelijk en maar goed ook toch die ene keer in de panama dat wij hem gezien hebben konden we er geen touw aan vast knopen en was zeker niet de muziek waar we op warm konden draaien dus dat wordt dan maar wat later naar de Asta
Ik persoonlijk niet... Progression opende afgelopen zaterdag echt wáánzinnig goed! Net als hun opening in de HMH de laatste keer!
ik vond ze ook goed openen hoor, maar ik vond de overgang van progression naar tiesto minder als in Panama met Le Blanc
dat is duidelijk en maar goed ook toch die ene keer in de panama dat wij hem gezien hebben konden we er geen touw aan vast knopen en was zeker niet de muziek waar we op warm konden draaien dus dat wordt dan maar wat later naar de Asta
oke zien we jullie om 01:00 wel
donateur
Ticket = in the pocket!!! 
Joehoe ticket's in the pocket!!!!!!!

Hopelijk weer zo'n set als afgelopen zaterdag!!
Jezus sta nu nog na te genieten!
Joehoe ticket's in the pocket!!!!!!!
Gezellig!!
Jezus sta nu nog na te genieten
sstt
Zit net de 2 filmpjes van duke te kijken...
nee hoor, nog steeds niet.
je snapt er toch niks van he, ene keer loopt het storm, andere keer gewoon helemaal niet!
denk dat het veel mee te maken heeft dat het op een vrijdag is. Alhoewel, panama was op een donderdag en was ook snel uitverkocht
Woensdag > "Crazy Wednesday" weet je nog?
Hier is geen bekendheid aan gegeven.
Misschien dat dat scheelt. En misschien ook, dat ie nu al wat vaker heeft opgetreden, mensen vinden het wel genoeg zo?
geen idee, als we maar geen dagjesmensen krijgen in Asta. Ik hoop op paradiso publiek
(was er weliswaar zelf niet bij, maar ik heb wel wat inlevingsvermogen, na al jullie verhalen)
dat ie nu al wat vaker heeft opgetreden, mensen vinden het wel genoeg zo?
Nou na de paar keer tiesto voor mij, wordt de
Die uitstraling, die magie die hij overbrengt, elke keer weer, onbeschrijfelijk!
Tiësto: het kan noooooit genoeg zijn
Precies
Jij ook een beetje, want in feite draaide hij pas op donderdag
Hahaha, ja zie je wel! Had ik het toch goed
laatste aanpassing
Sja... ik heb er óók heel veel zin in hoor!
die magie die hij overbrengt
Je kan ook overdrijven natuurlijk
Ik wil ook wel een betovert worden, maar dan anders
e kan ook overdrijven natuurlijk
Sorry lieverd, maar zo denk ik er nu echt over.... Misschien klinkt het overdreven maar zo beleef ik het echt!
Nog even, en ik heb hem 50x live meegemaakt.
Dat gaat dit jaar net niet meer lukken, zo lijkt het, want AStA wordt nummertje 48 laatste aanpassing 25 oktober 2006 13:34
Ik heb het niet bijgehouden
een behoorlijke "inhaalrace"
Jeee, zeg dat wel zeg!
En dan nóg zo'n eenvoudige ardige jongen gebleven
Sorry lieverd, maar zo denk ik er nu echt over.... Misschien klinkt het overdreven maar zo beleef ik het echt!
Oh, maar ik bedoelde t niet negatief hoor.
Ik ben net zo lyrisch als jij, of zeker bijna net zo.
(ben over de helft van TIC1
1999
Sjeetje zeg, toen was ik nog jong en naïef
Sjeetje zeg, toen was ik nog jong en naïef
hahaha ja ik ook
Was geloof ik mijn eerste echt trance feestje als je daar toen al van kon spreken. Éen keer naar een shadowland rave geweest maar dat was echt bagger.
energy 2000 die mc erdoorheen
ja dat was ik nog ff vergeten...die mc.heerlijk..echt...ik weet alleen dat de kwaliteit niet zo best was.
Heb Tiesto nu anderhalf jaar niet gehoord! Laatste keer was vorig jaar in de Asta. Dus ben benieuwd! Ik vondt Tiesto inderdaad het best op de eerste innercity in 1999! Wow! Wat draaide ie toen een super muziek zeg! Wat een set was dat! Toen was ie pas goed! de periode van 1999 tot 2002! Daarna is het heel ver afgezakt met Tiesto! Dus ben benieuwd de 24e!
Die uitstraling, die magie die hij overbrengt, elke keer weer, onbeschrijfelijk!
En zo beleef ik het ook
EDIT cd van innercity 1999 is naar mijn idee nog steeds één van de beste cd's ooit
Mee eens
1e was Tiësto in Concert, 10 mei 2003.
Je kan wel zeggen: een behoorlijke "inhaalrace", want in 2003 zag ik hem slechts 5x
Dat was ook mijn 1e tiesto feest. Was in maart dat jaar 18 geworden en dat was mijn verjaardagskado! (Waar ik zelf toch wel om gevraagd had
Maar... ik zit nu op feestje 25... in de ASTA.. Heh
Uitspraak van Trance Maniac op woensdag 25 oktober 2006 om 13:19:
Precies
Precies
laatste aanpassing
En zo beleef ik het ook
Ja vet is dat he?? Was afgelopen zaterdag ook echt te merken aan het publiek en de sfeer dat de meeste dat zo beleven!
Is het alleen uitprinten en klaar?
Uitspraak van LaurensW op donderdag 26 oktober 2006 om 01:49:
En zo beleef ik het ook
Ja vet is dat he?? Was afgelopen zaterdag ook echt te merken aan het publiek en de sfeer dat de meeste dat zo beleven!
AB-SO-LUUT
Haha!! Ja, dat is zo...
Ach weet ik veel. Normaal zijn kaartjes niet door te scheuren enzo. Mijn papier uit de printer is toch echt heel makkelijk scheurbaar!!
Eigenlijk is het wel heel makkelijk zo om je kaarten te regelen!! Doe het denk voortaan maar zo.
Ik vind alle kaartjes tot nu toe redelijk scheurbaar maar goed
Ik vind het eerlijk gezegd een tegenvaller dat het zo geregeld wordt... Betaal je al redelijk wat voor een kaartje en dan mag je ook nog je eigen papier + inkt eraan besteden. Daarbij geeft het bij mij een goedkoop gevoel, om met zo'n dun A4tje op pad te gaan... ziet er zo onofficieel uit!
C U @ Asta wss
Twijfel nog steeds of ik hier heen wil
Ja is dat zo ook naar paradiso???? Trouwens leuk je effe gezien tehebben
Ja is dat zo ook naar paradiso????
Trouwens leuk je effe gezien tehebben
ook na Paradiso
Asta is ook wel leuke tent
Las laatst ook iets over december HMH feestje met Tiesto?? Maybe whooooooooo dat zal wel heel vet zijn
volgens mij heeft hij nog een tussen optreden gehouden met sensation white
of al weer vergeten!!!
En daarvoor ook nog wel een paar keer hoor
3 juni HMH bijvoorbeeld
volgens mij heeft hij nog een tussen optreden gehouden met sensation white
of al weer vergeten!!!
Tiesto heeft nog meerdere boekingen in Nederland gedaan hoor, dan alleen sensation! Sensation was iets meer dan een half uurtje en toen draaide ie alleen maar hitjes en Dance for Life! Hij heeft daarna ook nog in de HMH gestaan en Happy Dayzz op 13 Oktober en afgelopen zaterdag was ie in Paradiso.
Tiesto heeft nog meerdere boekingen in Nederland gedaan hoor, dan alleen sensation! Sensation was iets meer dan een half uurtje en toen draaide ie alleen maar hitjes en Dance for Life! Hij heeft daarna ook nog in de HMH gestaan en Happy Dayzz op 13 Oktober en afgelopen zaterdag was ie in Paradiso.
daarvoor in de HMH
En de palace in groningen....
Na de asta vorig jaar (en dan denk ik dat we het over de ISOS 4 club tour hebben) waren dit de concerten waar ik in ieder geval bij was tot aan paradiso:
(15 06-05-05 - ISOS4 Club Tour @ Asta – Den Haag, Netherlands)
16 07-05-05 - ISOS4 Club Tour @ Inslag Sports Center – Breda, Netherlands
17 11-05-05 - ISOS4 Club Tour @ Panama – Amsterdam, Netherlands
18 03-12-05 - Tiësto.com presents Tiësto @ Heineken Music Hall – Amsterdam, Netherlands
19 07-12-05 - Tiësto @ Palace – Groningen, Netherlands
20 27-04-06 - Dance4Life @ Outland – Rotterdam, Netherlands
21 03-06-06 - ISOS5 Celebration Party @ Heineken Music
Hall – Amsterdam, Netherlands
22 10-06-06 - Nature Challenge Concert @ Veerhaven – Rotterdam, Netherlands
23 13-10-06 - HappyDayzZ – Culemborg, Netherlands
Maar tussendoor is hij nog in Panama geweest, 16 Augustus als ik me niet vergis. En op Sensation White idd! En in die club tour heeft hij ook nog de NOW & WOW (R'dam) (8 mei 2005) aangedaan + 2 keer PALACE! (9 en 10 mei 2005)
Verder weet ik het echt ff niet.
A.s. ATSA feestje wordt mijn 25e tiesto experience sinds mijn eerste feest: T.I.C. 2003!

Maar, om het bericht ff anders af te sluiten... ik denk dat Errol bedoelde dat hij / zij al sinds asta vorig jaar geen tiesto feesten meer heeft bezocht... of sla ik de plank dan volledig mis
?
(15 06-05-05 - ISOS4 Club Tour @ Asta – Den Haag, Netherlands)
16 07-05-05 - ISOS4 Club Tour @ Inslag Sports Center – Breda, Netherlands
17 11-05-05 - ISOS4 Club Tour @ Panama – Amsterdam, Netherlands
18 03-12-05 - Tiësto.com presents Tiësto @ Heineken Music Hall – Amsterdam, Netherlands
19 07-12-05 - Tiësto @ Palace – Groningen, Netherlands
20 27-04-06 - Dance4Life @ Outland – Rotterdam, Netherlands
21 03-06-06 - ISOS5 Celebration Party @ Heineken Music
Hall – Amsterdam, Netherlands
22 10-06-06 - Nature Challenge Concert @ Veerhaven – Rotterdam, Netherlands
23 13-10-06 - HappyDayzZ – Culemborg, Netherlands
Maar tussendoor is hij nog in Panama geweest, 16 Augustus als ik me niet vergis. En op Sensation White idd! En in die club tour heeft hij ook nog de NOW & WOW (R'dam) (8 mei 2005) aangedaan + 2 keer PALACE! (9 en 10 mei 2005)
Verder weet ik het echt ff niet.
A.s. ATSA feestje wordt mijn 25e tiesto experience sinds mijn eerste feest: T.I.C. 2003!
Maar, om het bericht ff anders af te sluiten... ik denk dat Errol bedoelde dat hij / zij al sinds asta vorig jaar geen tiesto feesten meer heeft bezocht... of sla ik de plank dan volledig mis
laatste aanpassing
Je hebt helemaal gelijk Laurens W!!! Thanks for the dates!!!
Ik heb hem inderdaad voor het laatst gehoord in de Asta in mei vorig jaar! (met uitzondering van Sensation, Maar dat was zo kort!)
You're Welcome
Yes, had ik je tekst toch goed begrepen
Ja, half uurtje @ S.W. he? Nouja, je was wél bij de primeur van Dance 4 Life
laatste aanpassing
mijn 25e tiesto experience
Hey Laurens,
Verschil moet er zijn: ik heb Tiësto alleen al 23x live meegemaakt van AStA (6 mei 2005) t/m Paradiso.
Maarja, daar zitten ook de tripjes naar o.a. Leuven, Praag, Miami, Berlijn en Tienen bij
laatste aanpassing
Hey Laurens,
Verschil moet er zijn: ik heb Tiësto alleen al 23x live meegemaakt van AStA (6 mei 2005) t/m Paradiso.
Maarja, daar zitten ook de tripjes naar o.a. Leuven, Praag, Miami, Berlijn en Tienen bij
Ja maar, jij bent dan ook werkeloos én je hebt geld
Anyways, ik ben al lang blij met mijn 25e tiesto ervaring + ik ben ontzettend blij het met bepaalde mensen keer op keer te kunnen delen
Zo te zien is deze lokatie niet al te groot
Klopt, leuk juist toch?
Maar eigenlijk geen idee qua bezoekersaantallen.
Dutch Dimention 2001 wereld set en ook de set van 2jarig bestaan EAU vond ik erg goed toen, maar dat is toen en nu is nu
sweet memories. <<o>> dance theatre. Wat een dodelijke trance feestjes heb ik daar gehad zeg. Tiesto en Armin waren kind aan huis daarzo
Maar tiesto over twee weken....!en ik heb er ongelofelijk veel zin in...tiesto echt al een tijdje niet meer gehoord..maar elke keer als ik denk dat ik het met hem gehad heb...verbaast hij me weer....
vaak bij armin of andere dj's ken ik te veel platen....als tiesto draait moet ik vaak blij zijn dat ik er een paar ken
vaak bij armin of andere dj's ken ik te veel platen....als tiesto draait moet ik vaak blij zijn dat ik er een paar ken

Laten we even stoppen elkaar in hokjes te stoppen, tegen elkaar te zeiken enz enz en het vanaf hier ontopic houden...
donateur
huh?!
iets gemist?
iets gemist?
Laten we even stoppen elkaar in hokjes te stoppen, tegen elkaar te zeiken enz enz en het vanaf hier ontopic houden...
hihi, volgens mij was dit ff in het verkeerde topic??
Mensjes ik heb hier zooo zin in.
Wat een weekend gaat dit worden
Euh hallo ik vond myn post toch niet zo gemeen als die anderen beetje kinderactig dit
Is er iemand in de Asta geweest en kan hij of zij mij misschien een beetje vertellen hoe de sfeer/drukte is..ik hoor verhalen over de Asta en dat het een stamp volle discotheek zou zijn???
Nu weet ik dat Tiesto komt en dat het zowiezo druk zal worden maar er is een verschil tussen druk en stampvol!!
Nu weet ik dat Tiesto komt en dat het zowiezo druk zal worden maar er is een verschil tussen druk en stampvol!!
Is er iemand in de Asta geweest en kan hij of zij mij misschien een beetje vertellen hoe de sfeer/drukte is..ik hoor verhalen over de Asta en dat het een stamp volle discotheek zou zijn???
Stampol valt wel mee, tenminste de keren dat ik er geweest ben. maar ik denk idd bij tiesto dat het er aardig druk gaat worden
Voor de rest is die tent erg leuk! het is een oude bioscoop. Geluid daar is
donateur
En de laser is te gek 
Tja dat waren nog eens tijden........ «O» Dance Theatre Den Haag... Wat een tent was dat! Tiesto en Armin draaide er bijna maandelijks! Niet te vergeten al die Solo's die beiden heren verzorgden! Armin met een record van een 12 hour set!!
Helaas is niet meer! jammer jammer. Eeuwig zonde.
donateur
duurt lang voordat de kaartjes arriveren...
je had ze gewoon op de site van de Asta moeten kopen dan moet je ze zelf uitprinten maar heb je ze wel gelijk in huis en je betaald daar maar 90 cent fee
je had ze gewoon op de site van de Asta moeten kopen dan moet je ze zelf uitprinten maar heb je ze wel gelijk in huis en je betaald daar maar 90 cent fee
Ja precies
laatste keer dat wij er waren 250ste ASOT(met Armin van Buuren) was het dus wel stampvol en bloedheet.....en dat zal met Tiesto niet anders zijn
Hmm ja dat is zo, maar het is ook nog lang niet uitverkocht dit feest....
donateur
maar wat nog niet is kan nog komen en je hebt altijd nog mensen die toch besluiten te gaan en dan aan de deur een kaartje kopen ben bang dat het toch weer bomvol en bloedheet gaat worden
maar wat nog niet is kan nog komen en je hebt altijd nog mensen die toch besluiten te gaan en dan aan de deur een kaartje kopen ben bang dat het toch weer bomvol en bloedheet gaat worden
ja dat is waar! Alhoewel het mij bij happy dayzz 100% meeviel, maar die kaarten waren dan ook een heel stuk duurder.
En paradiso was trouwens ook heel goed te doen qua drukte.
donateur
we zullen zien het zal iig een leuk feestje worden
Asta is wel een leuke locatie verder en prima geluid
we zullen zien het zal iig een leuk feestje worden Asta is wel een leuke locatie verder en prima geluid
Jaaaaa zeker! En hier ben ik dan WEL weer zeker bij
donateur
hahahaha nou wij ook hoor de kaartjes liggen al klaar 
hahahaha nou wij ook hoor de kaartjes liggen al klaar
Yep! Hier ook
donateur
Kaartje zit hier al sinds de 26e in mn inbox te wachten om uitgeprint te worden 
ZIN!!!
ZIN!!!
donateur
Nou wordt dus ook een gezellige boel 
Is de Asta beetje in de buurt van het centrum dan weet ik waar ik een hotelletje moet pakken
Midden in het Centrum, vlakbij het stadhuis op het Spui. Op loopafstand heb je IBIS hotel Torenstraat. Niet al te duur, bij 't Danstheater zit een Mercure maar die is duurder.
wat is het toch vreemd he dat Tiesto in Paradiso in no-time uitverkoopt en dat dit feestje totop heden nog steeds niet uitverkocht is.
Zelfde met Vonyc Sessions tijdje terug, goddelijke lineup maar pas paar dagen van tevoren uitverkocht.
Tiesto en Menno de Jong. What more do you want.
Zelfde met Vonyc Sessions tijdje terug, goddelijke lineup maar pas paar dagen van tevoren uitverkocht.
Tiesto en Menno de Jong. What more do you want.
laatste aanpassing
donateur
Nou t is wel mooi want nu kan Duckster tóch nog een kaartje halen 
Ik heb dat gedaan, en via Ideal betaald??
laatste aanpassing
donateur
Ik heb dat gedaan, en via Ideal betaald??
dan heb je als het goed is een linkje gekregen per mail waar je je ticket kan downloaden.
http://www.fresh.fm/nieuws.asp?id=237
De week van maandag 13 november is Tiësto week bij Fresh FM! Je maakt de hele week kans op tickets voor Tiësto in Asta Den Haag op vrijdag 24 november a.s. Ook krijg je een pakket goodies van de nummer drie dj van de wereld! Hoor jij een plaat van Tiësto? SMS dan 'FRESH TIESTO' naar 5030 en luister goed naar de ochtendshow met Jurgen & Wytske!
De week van maandag 13 november is Tiësto week bij Fresh FM! De hele week maak je kans op tickets voor 'Tiësto - In Search Of Sunrise' in Asta Den Haag! Naast Tiësto maken ook LeBlanc en Menno de Jong daar hun opwachting. Dit feest vind plaats op vrijdag 24 november! Naast gratis toegang tot dit feest verwennen we je ook met een pakket goodies van de nummer drie dj van de wereld!
Hoor jij een plaat van Tiësto? SMS dan 'FRESH TIESTO' naar 5030 en luister goed naar de ochtendshow met Jurgen & Wytske, hierin spelen we namelijk dagelijks even na 08.30uur 'de 5e vraag'.
Line-up 'Tiësto - In Search Of Sunrise'
LeBlanc 23.00 – 01.00
DJ Tiësto 01.00 – 04.00
Menno de Jong 04.00 – 06.00
http://www.asta.nl
http://www.djtiesto.com
Erg lueke Actie voor als je nog geen kaart hebt 
De week van maandag 13 november is Tiësto week bij Fresh FM! Je maakt de hele week kans op tickets voor Tiësto in Asta Den Haag op vrijdag 24 november a.s. Ook krijg je een pakket goodies van de nummer drie dj van de wereld! Hoor jij een plaat van Tiësto? SMS dan 'FRESH TIESTO' naar 5030 en luister goed naar de ochtendshow met Jurgen & Wytske!
De week van maandag 13 november is Tiësto week bij Fresh FM! De hele week maak je kans op tickets voor 'Tiësto - In Search Of Sunrise' in Asta Den Haag! Naast Tiësto maken ook LeBlanc en Menno de Jong daar hun opwachting. Dit feest vind plaats op vrijdag 24 november! Naast gratis toegang tot dit feest verwennen we je ook met een pakket goodies van de nummer drie dj van de wereld!
Hoor jij een plaat van Tiësto? SMS dan 'FRESH TIESTO' naar 5030 en luister goed naar de ochtendshow met Jurgen & Wytske, hierin spelen we namelijk dagelijks even na 08.30uur 'de 5e vraag'.
Line-up 'Tiësto - In Search Of Sunrise'
LeBlanc 23.00 – 01.00
DJ Tiësto 01.00 – 04.00
Menno de Jong 04.00 – 06.00
http://www.asta.nl
http://www.djtiesto.com
laatste aanpassing
dan heb je als het goed is een linkje gekregen per mail waar je je ticket kan downloaden.
Poehee, maar goed dat ik mijn inbox niet heb opgeschoont! Ik heb hem gevonden hoor!
![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/bloos.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/bloos.gif)
donateur
maareh is zeker al uitverkocht
Nope
Als t goed is kun je ze nog steeds halen
Als t goed is kun je ze nog steeds halen
Vaag dat dit nog STEEDS niet uitverkocht is, en Tiesto in Paradiso (toch groter) al in 20 minuten....
Tis dat ik niet kan, maar anders had ik al een halve eeuw geleden een kaartje gekocht...
Waar zijn de duizenden tiesto fans?
die 30 euro voor een kaartje
25 euro en 90 ct maar hoor.
Ik vind het en prima prijs
Maar ik vraag me idd hetzelfde af als kya, ik snap ook niet zo goed, waarom het ene wel en het andere feest niet uitverkocht raakt.
Uiteraard speelen de namen ADE en Paradiso wel een rol...en ws de lengte van zijn set ook wel.
Happy Dayzz was ook (net) niet uitverkocht, dacht ik.
donateur
ik hoop alleen niet dat het zo druk is maar dat zal haas wel 
laatste aanpassing
Hoe was het?!?!?
Sja, ik zou zeggen, lees het topic erover door.
Ik had een lange tijd nodig om in te komen, maar daarna heb ik me bijzonder goed vermaakt.
Muziek was goed, maar er zaten ook regelmatig monotone inkakplaten tussen helaas.
Sfeer was tamelijk goed, we hadden uiteindelijk een leuke groep mensen bij elkaar.
Overigens is dit mijn mening, ik was niet in goede doen, dus dan is het allemaal ff wat minder leuk.
Al met al een goed nachtje.
Mocht het volgend jaar weer zijn, dan denk ik toch, dat ik weer zal gaan...
laatste aanpassing
Als je je bedenkt, we staan links voor te wachten op je
Ik zou me best willen bedenken maar het gaat echt niet, k heb de dag erna in de ochtend een rotexamen dat ik moet halen (laatste kans...) Dus ik wil wel maar kan echt niet. Maar zie jullie wel bij Trancesetters en Intuition hoor!!
Des te beter
Nog nooit in de Asta geweest en gezien de verhalen die ik erover hoor, is het een goede tent (geluid/licht/sfeer).
Las het net en nu is het weer weg of ligt het aan mij?
teletekst van RNN (=Rotterdams)las ik t
waar dan?? Ik kan ook niets vinden op teletekst?? http://www.rnn7.nl/?s=91&ss=907
Het was waaarschijnlijk een foutje van rnn. Gisteravond stond het er nog steeds op maar verder niet. Denk dathet het bericht was van de vorige keer.
Ja, maar vanmorgen op tv/teletekst RNN stond het er nog. Maar idd op internet niet. En ja, het leek nu toch wel veel op t oude berichtje
Weird hoor.
Mensen ik ga er niet bij zijn deze vrijdag
We zullen wederom een extra huppeltje voor jou doen Peet!
De zaterdag erna huppel ik zelf weer mee hoor.....
Eerst f zelf een mooi setje neerzetten hoor, anders kan je erna niet volop genieten.
Zin in dat geweldige weekend zeg.
donderdag, vrijdag, zaterdag: feestje!!
En ik heb lekker de vrijdag én de maandag vrij
donateur
Jaq toch!
Waar háál je de energie vandaan
Ik doe t ff rustiger aan maar dat wist je al.
Maar híer ben ik 100% zeker bij!
en t weekend erna ga k ook twee dagen door
Waar háál je de energie vandaan
Ik doe t ff rustiger aan maar dat wist je al.
Maar híer ben ik 100% zeker bij!
en t weekend erna ga k ook twee dagen door
WHOOOO zin zin zin in dit feest
Ja! Nog 4 feestjes voor mij dit jaar, en wát voor feesten!
Misschien nog zelf wel 5
WHOOOO zin zin zin in dit feest
Ik ook!!!!
Nog 4 feestjes voor mij dit jaar
Ik nog maar 3
Maar is wel genoeg.
Alleen jammer, dat er voor januari/februari nog niks leuks in de agenda staat
Zit te denken om naar QrimeTime te gaan met oud en nieuw
Echt waar???
donateur
De kans is groot dat k mn broertje lief weer eens mee krijg 

Zin!!!!!
Zin!!!!!
ik weet t nog niet zeker
, ik wil wel graag, maar of ik kan... damn
jaja me broer belde me op vanavond, en vroeg of ik a.s vrijdag wat te doen had, en vroeg of ik meeging naar Tiësto..
Altijd gezellig een feesie, dus ben er ook bij
Vrijdag Tiësto, en dan Zaterdag Qlimax

Partyfreaking, en partyweekend
wordt weer gezellig
Ps: Bloesem jij ook erbij Net als met Armin Only??? Gezellig

wordt weer gezellig
Ps: Bloesem jij ook erbij Net als met Armin Only??? Gezellig
Ps: Bloesem jij ook erbij Net als met Armin Only???
Tuurlijk is bloesem er ook bij
uhh, ja tuurlijk ben ik erbij... just like Just-D says
En gezellig?? jaa, dat verwacht ik zeker wél. Meer gezelligheid als bij Armin iig
wordt weer gezellig
ja idd te vet gewoon eerst vrijdag naar Tiesto en de dag erna gewoon verder in Arnhem
wordt me weer een weekend
Godsamme! Ik was er niet bij, maar als het volgens mij net zo'n feestje wordt als bij Trancesetterz gister....
Gezien de filmpjes en de nummers die men draaide!!! Damn..
Heb er zin innnnn!!!
Gaat vrijdag absoluut niet lijken op gister hoor
donateur
En gezellig?? jaa, dat verwacht ik zeker wél. Meer gezelligheid als bij Armin iig
Dat mag ik zeker verwachten... Bij armin viel het nog wat tegen, maar ik vind Tiësto echt wel beter dan Armin, ook al staat Armin Hoger op de lijst, mja...
Wie zijn wij om dat te zegge he
ja idd te vet gewoon eerst vrijdag naar Tiesto en de dag erna gewoon verder in Arnhem
wordt me weer een weekend
je komt thuis, ff tukkie doen, 16:00 gaat wekker, klaar maken voor Qlimax
Komt helemaal goed..
Ik ga toch
Heb er zin in
Top hey! Gezellig!
Het leuke van menno is dat ie zélf zo staat te genieten en te lachen
Jah Menno is echt een leuke vent, heb in Eindhoven nog ff een babbeltje met hem gemaakt. Kan er as vrijdag toch bij zijn!!!! K ben helemaal blij!!!!
Gaat vrijdag absoluut niet lijken op gister hoor
En hoezo niet...?!
Daarbij doelde ik dus meer op de sfeer die gezien de filmpjes erg goed was bij trancesetterz
Qua muziek.. daar durf ik weinig over te zeggen..
Menno draait altijd lekker energiek! Afsluiting deze keer, dus zal wel knallen zijn.
Tiësto..?! Weet ik niet echt.. niet veel van hem gehoord laatste tijd...
Wij gaan met 6 vrijgezellen dames.... dusssssssss
je komt thuis, ff tukkie doen, 16:00 gaat wekker, klaar maken voor Qlimax en 18:00 in trein zitte voor naar Arnhem te gaan ...
Komt helemaal goed..
nou niet helemaal
eerst naar Den Haag, helemaal los natuurlijk!
dan helemaal terug naar huis, dus zo rond 8 uur in bed.
Dan gaat om 3 uur de wekker en dan als een speer weer aan het werk tot 11 uur.
Dan de trein pakken en hopenlijk om half 1 in het gelredome.
dan weer naar huis, dus rond half 9 in bed om vervolgens op zondag weer om 4 uur te moeten beginnen
conclusie: Ik ben dood de rest van de week, en dan vrijdag ben ik weer in leven om te stappen
Ik denk, dat de sfeer anders zal zijn in Asta. Hoeft niet minder, maar wél anders.
Ander soort publiek
Heb je gelijk in..! Publiek natuurlijk jonger.
Maar ik verwacht/hoop een goede sfeer... Tiësto is wat minder populair als 2 jaar geleden, dus ik verwacht 'echte' liefhebbers op dit feest. Wat natuurlijk de sfeer vaak ten goede komt
Helaas kan ik er niet bij zijn, dus heb mijn kaartjes for sale.. gewone prijs uiteraard!
Helaas kan ik er niet bij zijn, dus heb mijn kaartjes for sale.. gewone prijs uiteraard!
voor hoeveel???
plus van waar??
(aankoopbon beschikbaar??) laat maar even weten via PM
alvast bedankt..
Goddamn ja: ook behoorlijk véél zin om Tiësto weer eens aan het werk te zien. Dit gaat volgens mij in veel opzichten harder rocken dan Armin in Ahoy
Hahhahah dat weet ik wel zeker, al is daar ook niet echt super veel voor nodig naar mijn mening.
Gisteren was die nog effe bij de wereld draait door. Ging over a.s. zaterdag dat dance for life feestje. Hij draait daar een uur voor de rest geen boeiende dingen gezegt.
donateur
ahhahah dat weet ik wel zeker, al is daar ook niet echt super veel voor nodig naar mijn mening.
jij heb t wel echt een heel erg klote feest gehad he met Armin Only??
jij heb t wel echt een heel erg klote feest gehad he met Armin Only??
Nou erg klote feest is wat over de top. Het was dat er leuke mensen waren idd, armin en het concept armin only kon mij dit jaar absoluut niet boeien. Geluid en het niet aanwezig zijn van belooft thema is niet goed gevallen bij mij. Geluid was echt drama en dat vind ik gewoon anno 2006 niet kunnen op een feest als armin only. Tevens is dat de basis lijkt mij van een goed feest.
Maar goed, Tiesto is going to rock hard
donateur
Nou erg klote feest is wat over de top.
ok maar ik zou echt denken dat het een drama voor je geweest was hihihihi
ok maar ik zou echt denken dat het een drama voor je geweest was hihihihi
Het was gewoon niet zoals ik had verwacht. Werd groots neergezet met een hoop bla bla naar mijn mening. Veel nieuwe tracks gemaakt voor dit feestje werd er gezegt, nou ikheb ze niet gehoort. Voor de nummer 2 dj van de wereld vond ik het zwaar zwaar onder de maat.
Ben wel gewoon tot het einde gebleven en heb nog wel een leuk feestje gehad hoor. Mede door de mensen van flock, denk als ik samen met laura was geweest ik ook zoals vele rond 03.00 uur naar huis was gegaan.
donateur
Het is helemaal duidelijk hoor wat jij ervan vond hahah maar dat was de dag erna al duidelijk 
Jongens alsjeblieft. Zullen we dat gewoon laten voor wat het is???
Ja er word toch iets gevraagt. Zeg ik wat ik ervan vind. Het is off-topic oke ik houme mond wel.
PARTY TIME!!
Vrijdag, zaterdag én zondag
Voor mij -zondag. Zondag op de bank A1 kijken en chillen vooral heel veel chillen zondag. Maandag druk druk druk met folderen en belangrijke bespreking.
Tiesto
donateur
Jongens alsjeblieft. Zullen we dat gewoon laten voor wat het is???
En laten we naar de toekomst kijken
ben ik het helemaal mee eens
Maare dit topic gaat over Tiesto in de Asta toch
Morgen is het zover!!
laatste aanpassing
Voor mij -zondag. Zondag op de bank A1 kijken en chillen vooral heel veel chillen zondag. Maandag druk druk druk met folderen en belangrijke bespreking.
Ja zondag wordt voor mij ook chillen. En 's avonds weer draaien
Morgen is het zover!!
ahah ik hoop dat wij zondag nog leven, morgen naar Tiesto en zaterdag naar Qlimax maandag maar vrij genomen hihihihi
Hahah ik hoop dat wij zondag nog leven, morgen naar Tiesto en zaterdag naar Qlimax maandag maar vrij genomen hihihihi
Ik heb ma en di maar vrij genomen
iedereen is vrij en ik heb weer een bespreking met de accountend om 12.00 uur maandagochtend.
Zal ik die bespreking dan maar voor je doen?
donateur
heel verstandig, qlimax hakt er ook altijd wel fiks in
hahaha ben er ook bang voor maar na Qlimax ff een time out hoor dan pas weer 26 december eerste feestje,dus tijd zat om weer bij te komen hihihiih
Nee hoor lukt me nog wel. Zaterdag rustig aan doen, vrijdag los los los
Rustig aan? NIKS!
LOS!
Rustig aan? NIKS!
LOS!
Rustig aan zaterdag voor mij. Anders komt het maandag niet goed
hahaha ben er ook bang voor maar na Qlimax ff een time out hoor dan pas weer 26 december eerste feestje,dus tijd zat om weer bij te komen hihihiih
Ben er zelf 1 keer geweest en het gaat gruwelijk hard daar. Ben alleen niet zo fan van dat harsstyle gebeuren, verveelt mij snel. Maar zeker een vet feest qlimax rulesss kwa geluid en aankleding.
donateur
Ben er zelf 1 keer geweest en het gaat gruwelijk hard daar. Ben alleen niet zo fan van dat harsstyle gebeuren, verveelt mij snel. Maar zeker een vet feest qlimax rulesss kwa geluid en aankleding.
wij zijn vorig jaar ook geweest en hardtsyle op zn tijd vinden we best leuk maar op het laatst gaat het idd erg hard maar ach....
de sfeer, geluid en aankleding tja echt Q dance die zijn daar echt het beste in!!
Ben er zelf 1 keer geweest en het gaat gruwelijk hard daar. Ben alleen niet zo fan van dat harsstyle gebeuren, verveelt mij snel. Maar zeker een vet feest qlimax rulesss kwa geluid en aankleding
Qlimax heeft tegenwoordig wel een leuk opbouw. Van hardstyle tot aan beukende hardcore
de sfeer, geluid en aankleding tja echt Q dance die zijn daar echt het beste in!!
Ben daarom ook blij dat TE wrs door Q gedaan gaat worden.
donateur
Qlimax heeft tegenwoordig wel een leuk opbouw. Van hardstyle tot aan beukende hardcore
Nah het begint eigenlijk met Hardtrance en dan tot......Herrie!!! hahahah
Ben daarom ook blij dat TE wrs door Q gedaan gaat worden.
Ja echt wel!!!!
Nah het begint eigenlijk met Hardtrance en dan tot......Herrie!!! hahahah
donateur
Maar eerst morgen....hoop niet dat we weer ingeblikt worden net als bij ASOT in de Asta, pff wat een drama zeg!!
Ik vind het wel een leuke locatie en goed geluid
maar wel heel erg warm pffff
Ik vind het wel een leuke locatie en goed geluid
Maar eerst morgen....hoop niet dat we weer ingeblikt worden net als bij ASOT in de Asta, pff wat een drama zeg!!
Ik vind het wel een leuke locatie en goed geluid maar wel heel erg warm pffff
Ja dat hoop ik ook, maar ik denk dat ik nu al weet dat dat wel het geval zal zijn
hoop niet dat we weer ingeblikt worden net als bij ASOT in de Asta, pff wat een drama zeg!!
Ik vind het wel een leuke locatie en goed geluid maar wel heel erg warm pffff
Ik ben bang van wel.... toen was het net als morgen nl. ook uitverkocht. ASTA is helaas niet zo groot.
Trek maar iets luchtigs aan
donateur
Thnx voor de tips Juut 
nou ja vol zal het worden maar dat mag de pret toch niet drukken
nou ja vol zal het worden maar dat mag de pret toch niet drukken
maar dat mag de pret toch niet drukken
Zeker weten van niet!! Morgen gaat echt heerlijk worden. Weer enorm veel PFers en Tiesto EN Menno!!! Fantastisch, kan niet w8en!!!!
iedereen is vrij en ik heb weer een bespreking met de accountend om 12.00 uur maandagochtend.
Mensen ik heb er Zin Zin Zin An
donateur
Oeeeeeeeh!
Nog maar 1 dagje werken!!!

Wel van 8.30-21.30( k hoop dat de dag snel gaat)
Dan snel hóp de trein in
Helemaal los, effies slapen en nóg een keer helemaal los!!!

Zondag pensioensfeestje van mn Ma
En de maandag gwoon weer aan de bak hoor
Nog maar 1 dagje werken!!!
Wel van 8.30-21.30( k hoop dat de dag snel gaat)
Dan snel hóp de trein in
Helemaal los, effies slapen en nóg een keer helemaal los!!!
Zondag pensioensfeestje van mn Ma
En de maandag gwoon weer aan de bak hoor
laatste aanpassing
donateur
ZIN
ZIN
ZIN 
maar vroeg me ineens iets af nl. of deze man: https://partyflock.nl/artist/473 nou dezelfde als deze is: https://partyflock.nl/artist/2706. De eerst genoemde draaide nl. super tijdens Crazy Wednesday feat. Tiësto, laatst genoemde heeft dit feest niet in zijn archief staan. Maar lijkt me aan de andere kant ook vrij sterk dat er 2 dj's zijn die zichzelf LeBlanc noemen al dan niet met een spatie ertussen
Wie heeft er uitsluitsel ? (dan weet ik nl. hoe laat ik op pad kan gaan
)
maar vroeg me ineens iets af nl. of deze man: https://partyflock.nl/artist/473 nou dezelfde als deze is: https://partyflock.nl/artist/2706. De eerst genoemde draaide nl. super tijdens Crazy Wednesday feat. Tiësto, laatst genoemde heeft dit feest niet in zijn archief staan. Maar lijkt me aan de andere kant ook vrij sterk dat er 2 dj's zijn die zichzelf LeBlanc noemen al dan niet met een spatie ertussen
laatste aanpassing
wat jammer zeg
Erg jammer hoor,
meen je niet...
Jammer Peter
Ja, meen het wel.... en vind het ook jammer, maar moet even keuzes maken. En zaterdag wordt het vast ook een toppertje!
Whohoo! Wat zie ik een hoop blije uitspraken hier staan!
Goed te lezen dat sfeer er bij veel mensen als het ware er al weer in zit
Bij mij moet die nog wel een beetje komen, maar heb er sowieso zin in
Wordt vast weer gezellig met zijn allen en de heerlijke 'sounds of tiesto'

Nog 1 dagje!!!
Nog 1 dagje!!!
laatste aanpassing
Voor mij -zondag. Zondag op de bank A1 kijken en chillen
Daar sluit ik me bij aan.
Maar eerst morgen naar de Asta
Stan & Debby, zie ik jullie ook weer eens op een dansvloer
donateur
Oef......vroeg......
Maaar over 24 uur hebben we een superdag achter de rug
Maaar over 24 uur hebben we een superdag achter de rug
donateur
Stan & Debby, zie ik jullie ook weer eens op een dansvloer
Dat gaan we zeker doen, echt lang geleden zeg
Tiesto Menno
Zin Zin Zin
Zo ik ben er ook weer
Zin zin zin zin!!!!
We hebben allemaal ZIN
Correctie:
Jullie zijn allemaal gek
Laura is er vanavond ook bij
Ik weet het
Maar zij kwakt geen
Zin Zin Zin
hier neer, dus zij is lekker geen gek.Maar ok ok, mijn enthousiasme is ook tamelijk aanwezig
Ik weet het
Maar zij kwakt geen
Zin Zin Zin
hier neer, dus zij is lekker geen gek.
Hahah nee die is aan het werk, vanmorgen om 07.00 uur al begonnen. Vanmiddag nog effe pitten, ik ook denk ik.
Maar ok ok, mijn enthousiasme is ook tamelijk aanwezig
ssstt! De tijd gaat al zo snel, morgen zit ik weer sip op de bank omdat het dan alweer voorbij is.
Dan hebben we nog wel een fijn feestje voor je hoor....
Check https://vip.partyflock.nl/party/69954
Nog voor het goede doel ook!!
Check https://partyflock.nl/party/69954
Check https://partyflock.nl/party/69954
Aanwezig
Tegenwoordig mag het toch bijna overal.
In hun huisregels staat er niks over
In hun huisregels staat er niks over .
iemand met een blowtje ervaringin de asta??
het begint al te kriebelen 
kutdag en een kutweek gehad.... denk dat ik vanavond maar niet ga
Klotezooi...
Grapje van de week neem ik aan
Staat nog mooi in je Agenda dus komen
Zooeeef ik is weg
Zin zin zin
laatste aanpassing
donateur
*zucht*

*zucht
dan dat ik volledig heb genoten!!!
AU!!! Heb echt wel ff wat gemist dus....!!!
Kreeg net een duidelijk smsje van Goldrush, hoe het was!
Hoorde veel vocal-trance
WAT EEN NACHT!!!! 

Zo echt wel!! Begon lekker hard, daarna paar tandjes terug, en op het einde gewoon weer dik knallen!!
voor deze man!
Maar 1 ding weet ik wel by welke barman je geen drinken moet bestellen
dat was smullen zeg, en wat draaide Tiesto hard zeg, vooral het begin was echt gruwelijk gewoon. Maatje van me ook meteen van zijn vooroordeel verlost dat Tiesto "te soft" zou zijn.
Zo echt wel!! Begon lekker hard, daarna paar tandjes terug, en op het einde gewoon weer dik knallen!!

Graag hier, Hoe was Tiësto In search of sunrise @ Asta Den Haag :), verdergaan.