| Betreft: | evenement: Tiësto, vrijdag 24 november 2006 om 23:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hallo Luitjes! Ik heb afgelopen zaterdag van het management van de Asta vernomen dat ze op 24 november Tiesto geboekt hebben.
Het zal wel weer een gekkenhuis worden! Wie gaan er?
Eh..zo maak je natuurlijk niet echt vrienden he!!!
vrijdag vind ik juist ideaal altijd, 2 dagen om weer bij te komen
Ik ben idd ook een beetje aan het omslaan in mijn mening. Vindt het heel prettig om vrijdags te feesten
op Le Blanc na dan wat een prutser is dat zeg!!
Ik persoonlijk niet... Progression opende afgelopen zaterdag echt wáánzinnig goed! Net als hun opening in de HMH de laatste keer!
Uitspraak van Stan&Debby op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:39:
Ik vond hem anders heel erg lekker warmdraaien hoor afgelopen keer in Panama, zelfs stiekem nog iets beter als Progression afgelopen zaterdag
h ja ieder zo zijn smaak
Ik persoonlijk niet... Progression opende afgelopen zaterdag echt wáánzinnig goed! Net als hun opening in de HMH de laatste keer!
dat is duidelijk en maar goed ook toch die ene keer in de panama dat wij hem gezien hebben konden we er geen touw aan vast knopen en was zeker niet de muziek waar we op warm konden draaien dus dat wordt dan maar wat later naar de Asta
Joehoe ticket's in the pocket!!!!!!!
Hopelijk weer zo'n set als afgelopen zaterdag!!
Jezus sta nu nog na te genieten!
Jezus sta nu nog na te genieten
nee hoor, nog steeds niet.
je snapt er toch niks van he, ene keer loopt het storm, andere keer gewoon helemaal niet!
Woensdag > "Crazy Wednesday" weet je nog?
dat ie nu al wat vaker heeft opgetreden, mensen vinden het wel genoeg zo?
Tiësto: het kan noooooit genoeg zijn
Jij ook een beetje, want in feite draaide hij pas op donderdag
die magie die hij overbrengt
e kan ook overdrijven natuurlijk
Nog even, en ik heb hem 50x live meegemaakt.
Dat gaat dit jaar net niet meer lukken, zo lijkt het, want AStA wordt nummertje 48 laatste aanpassing 25 oktober 2006 13:34
een behoorlijke "inhaalrace"
Sorry lieverd, maar zo denk ik er nu echt over.... Misschien klinkt het overdreven maar zo beleef ik het echt!
1999
Sjeetje zeg, toen was ik nog jong en naïef
energy 2000 die mc erdoorheen
Die uitstraling, die magie die hij overbrengt, elke keer weer, onbeschrijfelijk!
EDIT cd van innercity 1999 is naar mijn idee nog steeds één van de beste cd's ooit
1e was Tiësto in Concert, 10 mei 2003.
Je kan wel zeggen: een behoorlijke "inhaalrace", want in 2003 zag ik hem slechts 5x
Uitspraak van Trance Maniac op woensdag 25 oktober 2006 om 13:19:
Precies
En zo beleef ik het ook
Is het alleen uitprinten en klaar?
Uitspraak van LaurensW op donderdag 26 oktober 2006 om 01:49:
En zo beleef ik het ook
Ja vet is dat he?? Was afgelopen zaterdag ook echt te merken aan het publiek en de sfeer dat de meeste dat zo beleven!
Haha!! Ja, dat is zo...
Ach weet ik veel. Normaal zijn kaartjes niet door te scheuren enzo. Mijn papier uit de printer is toch echt heel makkelijk scheurbaar!!
Eigenlijk is het wel heel makkelijk zo om je kaarten te regelen!! Doe het denk voortaan maar zo.
Twijfel nog steeds of ik hier heen wil
Ja is dat zo ook naar paradiso????
Trouwens leuk je effe gezien tehebben
ook na Paradiso
volgens mij heeft hij nog een tussen optreden gehouden met sensation white
of al weer vergeten!!!
volgens mij heeft hij nog een tussen optreden gehouden met sensation white
of al weer vergeten!!!
Tiesto heeft nog meerdere boekingen in Nederland gedaan hoor, dan alleen sensation! Sensation was iets meer dan een half uurtje en toen draaide ie alleen maar hitjes en Dance for Life! Hij heeft daarna ook nog in de HMH gestaan en Happy Dayzz op 13 Oktober en afgelopen zaterdag was ie in Paradiso.
Je hebt helemaal gelijk Laurens W!!! Thanks for the dates!!!
Ik heb hem inderdaad voor het laatst gehoord in de Asta in mei vorig jaar! (met uitzondering van Sensation, Maar dat was zo kort!)
mijn 25e tiesto experience
Hey Laurens,
Verschil moet er zijn: ik heb Tiësto alleen al 23x live meegemaakt van AStA (6 mei 2005) t/m Paradiso.
Maarja, daar zitten ook de tripjes naar o.a. Leuven, Praag, Miami, Berlijn en Tienen bij
Zo te zien is deze lokatie niet al te groot
Dutch Dimention 2001 wereld set en ook de set van 2jarig bestaan EAU vond ik erg goed toen, maar dat is toen en nu is nu

Laten we even stoppen elkaar in hokjes te stoppen, tegen elkaar te zeiken enz enz en het vanaf hier ontopic houden...
Laten we even stoppen elkaar in hokjes te stoppen, tegen elkaar te zeiken enz enz en het vanaf hier ontopic houden...
Is er iemand in de Asta geweest en kan hij of zij mij misschien een beetje vertellen hoe de sfeer/drukte is..ik hoor verhalen over de Asta en dat het een stamp volle discotheek zou zijn???
Nu weet ik dat Tiesto komt en dat het zowiezo druk zal worden maar er is een verschil tussen druk en stampvol!!
Tja dat waren nog eens tijden........ «O» Dance Theatre Den Haag... Wat een tent was dat! Tiesto en Armin draaide er bijna maandelijks! Niet te vergeten al die Solo's die beiden heren verzorgden! Armin met een record van een 12 hour set!!
duurt lang voordat de kaartjes arriveren...
je had ze gewoon op de site van de Asta moeten kopen dan moet je ze zelf uitprinten maar heb je ze wel gelijk in huis en je betaald daar maar 90 cent fee
laatste keer dat wij er waren 250ste ASOT(met Armin van Buuren) was het dus wel stampvol en bloedheet.....en dat zal met Tiesto niet anders zijn
Hmm ja dat is zo, maar het is ook nog lang niet uitverkocht dit feest....
maar wat nog niet is kan nog komen en je hebt altijd nog mensen die toch besluiten te gaan en dan aan de deur een kaartje kopen ben bang dat het toch weer bomvol en bloedheet gaat worden
we zullen zien het zal iig een leuk feestje worden Asta is wel een leuke locatie verder en prima geluid
hahahaha nou wij ook hoor de kaartjes liggen al klaar
Is de Asta beetje in de buurt van het centrum dan weet ik waar ik een hotelletje moet pakken
je had ze gewoon op de site van de Asta moeten kopen dan moet je ze zelf uitprinten maar heb je ze wel gelijk in huis en je betaald daar maar 90 cent fee
Ik heb dat gedaan, en via Ideal betaald??
dan heb je als het goed is een linkje gekregen per mail waar je je ticket kan downloaden.
![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/bloos.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/bloos.gif)
maareh is zeker al uitverkocht
Als t goed is kun je ze nog steeds halen
die 30 euro voor een kaartje
Hoe was het?!?!?
Als je je bedenkt, we staan links voor te wachten op je
Hmm ja dat is zo, maar het is ook nog lang niet uitverkocht dit feest....
Las het net en nu is het weer weg of ligt het aan mij?
Het was waaarschijnlijk een foutje van rnn. Gisteravond stond het er nog steeds op maar verder niet. Denk dathet het bericht was van de vorige keer.
Mensen ik ga er niet bij zijn deze vrijdag
De zaterdag erna huppel ik zelf weer mee hoor.....
WHOOOO zin zin zin in dit feest
WHOOOO zin zin zin in dit feest
Nog 4 feestjes voor mij dit jaar
Zit te denken om naar QrimeTime te gaan met oud en nieuw
Ps: Bloesem jij ook erbij Net als met Armin Only???
Tuurlijk is bloesem er ook bij
Altijd gezellig een feesie, dus ben er ook bij
Vrijdag Tiësto, en dan Zaterdag Qlimax
Partyfreaking, en partyweekend
wordt weer gezellig
Godsamme! Ik was er niet bij, maar als het volgens mij net zo'n feestje wordt als bij Trancesetterz gister....
Gezien de filmpjes en de nummers die men draaide!!! Damn..
Heb er zin innnnn!!!
En gezellig?? jaa, dat verwacht ik zeker wél. Meer gezelligheid als bij Armin iig
ja idd te vet gewoon eerst vrijdag naar Tiesto en de dag erna gewoon verder in Arnhem
wordt me weer een weekend
Ik ga toch
Heb er zin in
Het leuke van menno is dat ie zélf zo staat te genieten en te lachen
Gaat vrijdag absoluut niet lijken op gister hoor
je komt thuis, ff tukkie doen, 16:00 gaat wekker, klaar maken voor Qlimax en 18:00 in trein zitte voor naar Arnhem te gaan ...
Komt helemaal goed..
Ik denk, dat de sfeer anders zal zijn in Asta. Hoeft niet minder, maar wél anders.
Ander soort publiek
Helaas kan ik er niet bij zijn, dus heb mijn kaartjes for sale.. gewone prijs uiteraard!
Goddamn ja: ook behoorlijk véél zin om Tiësto weer eens aan het werk te zien. Dit gaat volgens mij in veel opzichten harder rocken dan Armin in Ahoy
ahhahah dat weet ik wel zeker, al is daar ook niet echt super veel voor nodig naar mijn mening.
jij heb t wel echt een heel erg klote feest gehad he met Armin Only??
Nou erg klote feest is wat over de top.
ok maar ik zou echt denken dat het een drama voor je geweest was hihihihi
Jongens alsjeblieft. Zullen we dat gewoon laten voor wat het is???
PARTY TIME!!
Vrijdag, zaterdag én zondag
Jongens alsjeblieft. Zullen we dat gewoon laten voor wat het is???
En laten we naar de toekomst kijken
Voor mij -zondag. Zondag op de bank A1 kijken en chillen vooral heel veel chillen zondag. Maandag druk druk druk met folderen en belangrijke bespreking.
Morgen is het zover!!
ahah ik hoop dat wij zondag nog leven, morgen naar Tiesto en zaterdag naar Qlimax maandag maar vrij genomen hihihihi
Hahah ik hoop dat wij zondag nog leven, morgen naar Tiesto en zaterdag naar Qlimax maandag maar vrij genomen hihihihi
iedereen is vrij en ik heb weer een bespreking met de accountend om 12.00 uur maandagochtend.
heel verstandig, qlimax hakt er ook altijd wel fiks in
Nee hoor lukt me nog wel. Zaterdag rustig aan doen, vrijdag los los los
Rustig aan? NIKS!
LOS!
hahaha ben er ook bang voor maar na Qlimax ff een time out hoor dan pas weer 26 december eerste feestje,dus tijd zat om weer bij te komen hihihiih
Ben er zelf 1 keer geweest en het gaat gruwelijk hard daar. Ben alleen niet zo fan van dat harsstyle gebeuren, verveelt mij snel. Maar zeker een vet feest qlimax rulesss kwa geluid en aankleding.
Ben er zelf 1 keer geweest en het gaat gruwelijk hard daar. Ben alleen niet zo fan van dat harsstyle gebeuren, verveelt mij snel. Maar zeker een vet feest qlimax rulesss kwa geluid en aankleding
de sfeer, geluid en aankleding tja echt Q dance die zijn daar echt het beste in!!
Qlimax heeft tegenwoordig wel een leuk opbouw. Van hardstyle tot aan beukende hardcore
Ben daarom ook blij dat TE wrs door Q gedaan gaat worden.
Nah het begint eigenlijk met Hardtrance en dan tot......Herrie!!! hahahah
Maar eerst morgen....hoop niet dat we weer ingeblikt worden net als bij ASOT in de Asta, pff wat een drama zeg!!
Ik vind het wel een leuke locatie en goed geluid maar wel heel erg warm pffff
hoop niet dat we weer ingeblikt worden net als bij ASOT in de Asta, pff wat een drama zeg!!
Ik vind het wel een leuke locatie en goed geluid maar wel heel erg warm pffff
maar dat mag de pret toch niet drukken
iedereen is vrij en ik heb weer een bespreking met de accountend om 12.00 uur maandagochtend.
wat jammer zeg
Erg jammer hoor,
meen je niet...
Jammer Peter
Voor mij -zondag. Zondag op de bank A1 kijken en chillen
Stan & Debby, zie ik jullie ook weer eens op een dansvloer
Tiesto Menno
Zin Zin Zin
We hebben allemaal ZIN
Laura is er vanavond ook bij
Ik weet het
Maar zij kwakt geen
Zin Zin Zin
hier neer, dus zij is lekker geen gek.
Maar ok ok, mijn enthousiasme is ook tamelijk aanwezig
ssstt! De tijd gaat al zo snel, morgen zit ik weer sip op de bank omdat het dan alweer voorbij is.
Dan hebben we nog wel een fijn feestje voor je hoor....
Check https://partyflock.nl/party/69954
Nog voor het goede doel ook!!
Dan hebben we nog wel een fijn feestje voor je hoor....
Check https://partyflock.nl/party/69954
Nog voor het goede doel ook!!
Tegenwoordig mag het toch bijna overal.
In hun huisregels staat er niks over .
kutdag en een kutweek gehad.... denk dat ik vanavond maar niet ga
Klotezooi...
*zucht
dan dat ik volledig heb genoten!!!
Maar 1 ding weet ik wel by welke barman je geen drinken moet bestellen
dat was smullen zeg, en wat draaide Tiesto hard zeg, vooral het begin was echt gruwelijk gewoon. Maatje van me ook meteen van zijn vooroordeel verlost dat Tiesto "te soft" zou zijn.