Partyflock

Forumonderwerp · 906927
Ik word doodmoe van die gastjes tegenwoordig die alles maar ff lukraak inprogrameren. Het is gewoon niet sportief wat jullie doen en een maat van me is het daar ook helemaal mee eens. Leer ook eens echt iets bespelen dan kun je uiteindelijk ook veel meer. Ik baal echt van die gastjes die bijv nog nooit een akkoord hebben gespeeld.
Check Deze gast bijvoorbeeld eens die weet wel hoe het moet.
laatste aanpassing

Uitspraak van Lennar-D op zondag 22 oktober 2006 om 01:14:
. Ik denk zelfs dat het makkelijker is om dat live te doen omdat je dan beter je gevoel er in kan leggen.

ja, als je live iets doet pak je toch sneller een bepaald ritme op, op de PC is het een stuk plastischer
en je hebt naast partyflock ook nog een leven?
Het gaat toch om de producer/ musici, en zijn creativiteit, niet over waar hij / zij het me doet???
En ook niet over wat hij/zij niet kan, als het goed is blijven we allemaal bij leren zolang we muziek maken, niemand is "groter" dan de ander, omdat de een het anoloog doet en de ander digitaal..
Ik dacht dat muziek mensen dichter bij elkaar kon brengen, dat was wel mijn bedoeling van muziek. We zijn toch allemaal gelijk?
Je kan het niet eens zijn met een ander zijn manier van werken maar "So what??" Het is toch geweldig dat we allemaal op onze eigen manier muziek maken?

Pff...

Creativiteit en Originaliteit staan bij mij toch op 1.... en t intreseert me geen #%#$ als iemand wel of geen noten kan lezen......

Beetje bullshit topic dit..
Werkzaam bij Hardblast Events
Artiest {SHOWLIST artist 36773, 60431, 33916}
Uitspraak van NovaStyle op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:23:
ik speel bijna 10 jaar gitaar en gebruik nu de pc omdat je er gewoon veel meer mee kan dan met 1 enkel instrument opzich.

Jaaa k 7 :P hoe ken jij nou wete hoe muziekaal iemand iss ??
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 13:16:
Beetje bullshit topic dit..

beetje wel

Uitspraak van Friesland Sportman op zaterdag 14 oktober 2006 om 20:55:
k word doodmoe van die gastjes tegenwoordig die alles maar ff lukraak inprogrameren. Het is gewoon niet sportief wat jullie doen en een maat van me is het daar ook helemaal mee eens. Leer ook eens echt iets bespelen dan kun je uiteindelijk ook veel meer. Ik baal echt van die gastjes die bijv nog nooit een akkoord hebben gespeeld.
Check Deze gast bijvoorbeeld eens die weet wel hoe het moet.

mischien kan je wel niet in een klap piano spelen dan moet je et toch maar leren dus is het progameren ervan all een stap in de richting omdat je dan leert omgaan met maten en rythmes
accoord plaatsinge enzow dus ik ben et er niet helemaal mee eens

mozart speelde het orkest toch ook niet helemaal in zen upie en had het eerst op muziek papier staan ?

Uitspraak van Friesland Sportman op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:28:
Omdat ik me vandaag heb aangemeld ben ik maar meteen fake.
Als je wint met gamen ben je volgens noobs meteen een cheater. En hier ben ik omdat ik nieuw ben volgens forumgeeks meteen fake.

ga jii nou maar snel weer sporten en wel in de maat fietsen anders hoor je er niet bij:P

Uitspraak van Friesland Sportman op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:49:
Verdiep je gewoon eens een beetje in muziek. Je zult merken dat dan veel meer kanten op kunt met het maken van electronische muziek.

dit is bulshit

je kan et zow gek maaken als je zelf wilt of je nu een instrument bespeelt of niet
Het feit dat je Jarrol heet en uit Friesland komt, klinkt al beschamend maar dat je ook de digitale muziek van tegenwoordig afkraakt kan ik met mijn pet niet bij.

mischien moet je je is af gaan vragen hoe de gang van zaken is anno 2006

volgesn mij weet ie zelf niet eens wat een accoord is

Uitspraak van Lennar-D op zondag 22 oktober 2006 om 01:14:
Het maakt qua moeilijkheid geen klap uit of je het live inspeelt of hetzelfde stuk in een sequencer programmeert. Probeer maar eens een stuk jazz drums in te programmeren, dan zul je wel merken wat ik bedoel. Ik denk zelfs dat het makkelijker is om dat live te doen omdat je dan beter je gevoel er in kan leggen.

helemaal mee 1ns

Uitspraak van pietervd op maandag 6 november 2006 om 17:50:
mischien moet je je is af gaan vragen hoe de gang van zaken is anno 2006

(Y)

Uitspraak van Friesland Sportman op zaterdag 14 oktober 2006 om 20:55:
Ik word doodmoe van

het is tijd dat je ff een dvd aanschaft waarin plop doodgaat, want van dit topic word ik moe van :woop:
Uitspraak van Friesland Sportman op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:19:
Jij bent duidelijk zon nieuwe generatie gastje die denkt dat alle muziek van de afgelopen eeuwen maar even vergeten kan worden en die kennis niet nodig is in de huidige dance house of whatever.

20 jaar house door muzieknono's heeft toch bewezen dat je gaan zak van muziek af hoeft te weten om vette shit te maken? D8 je soms dat mensen als Phuture, Armando, Beltram, Dano en de hele clan die aan de wieg stond van house destijds wat afwist van accoordenschemas en harmonieleer?

Tuurlijk niet!! Dat waren mensen die gewoon deden wat ze tof vonden met apparaten waar de heren muziekgeleerden nix mee konden. En ze waren er nog verdomd succesvol mee ook. Dus dat soort kennis is voor dance totaal overbodig.