Partyflock

Forumonderwerp · 906223
Waarschuw beheerder
Vanmorgen las ik in de Metro dat er bij awakenings strenge drugscontroles gehouden zijn, die er succesvol bleken.. En nu wilden ze dat bij meer feesten gaan doen (ik geloof in Amsterdam e.o).. Er schijnen zelfs mensen te zijn opgepakt toen ze een pepermuntje namen, door van die agenten in burger :/

Heeft iemand zoiets gemerkt bij Awakenings? En wat vinden jullie van deze strenge controles?
Je schijnt zelfs met 1 pilletje op zak te worden opgepakt :o
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen is het er roerend over eens gebruikers en niet gebruikers ;) voorlichting is een must :jaja:
nu nog wachten op de tijd dat justitie en politie dat ook in gaan zien :cheer:

kom je buiten, in plaats naar de combi te moeten, krijg je me daar een stapel flyers, in je hand gestopt om U tegen te zeggen, en nog enkele condooms met ik rij aidsvrij op (y)
sow.... da's gezellig, ben je voorgelicht en voorzien :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op donderdag 12 oktober 2006 om 13:12:
Uitspraak van ¤...GeoFraX...¤ op donderdag 12 oktober 2006 om 13:03:
ik doe geen hard drugs... vink voor sneue mensen... voor mensen die het bv niet kunnen trekken een hele avond lang ....

En dit staat op je profiel

1 ding wat ik hier wil zeggen =

Vooroordelen zijn kut... waarom stoer en arrogant doen tegen over mensen die je niet kent?

klopt... maar daarom is mijn mening over een drug nogwel goed... het is geen vooroordeel.... ;) ik weet wat ik zeg... ik heb het zelf 1 keer geprobeerd... dus ik mag zeggen wat ik wil over drugs etb ... ;)

en ten 2e ben ik stoer tegenover mensen die drugs gebruiken?

nee....

:aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 oktober 2006 om 13:12:
kom je buiten, in plaats naar de combi te moeten, krijg je me daar een stapel flyers, in je hand gestopt om U tegen te zeggen, en nog enkele condooms met ik rij aidsvrij op

hahahahahha

:respect: :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:03:
vink voor sneue mensen... voor mensen die het bv niet kunnen trekken een hele avond lang .... dan nemen ze maar een pilletje en dan zitten ze de volgende dag GRUWLKIJK gaar en brak en met een kater op de bank... nou nee bedankt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:13:
het is geen vooroordeel.... ik weet wat ik zeg... ik heb het zelf 1 keer geprobeerd...

Nou sorry hoor.. Je kan je eigen mening wel legitiem vinden, maar ik vind het nog steeds een flinke partij vooroordelen.

Als ik naar mezelf kijk gaat het prima zonder.. En als k wel gebruik is het meer voor het gevoel.
Sowieso vrij zinloos om rond half 6 te denken 'goh ik ben moe, maar ff pilletje' :loser:
Er zijn zat feestgangers die zonder kunnen, gebruiken voor het gevoel, en het nog wel zo kunnen matigen dat ze de dag erna meer kunnen dan gaar op de bank hangen.

Denk nou maar niet dat je na 1x gebruiken de wijsheid in pacht hebt, want die heb je niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt pas leuk als er genoeg mensen gepakt worden en heel die feesten afgeschaft worden omdat er zo noidg mensen zijn die drugs nodig hebben om los te komen.

Net zoals op dat feest in Limboland.

Thuis gebruik, moet men zelf weten (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 13:43:
vrij zinloos om rond half 6 te denken 'goh ik ben moe, maar ff pilletje'

ja dan zit je te flippen onderweg naar huis, da's niet de bedoeling :s tegen die tijd moet het al een beetje gezakt zijn hé :jaja:

zo kunnen matigen dat ze de dag erna meer kunnen dan gaar op de bank hangen

ben de dag erna nog helemaal super in mijn nopjes, nagenietend van de dag ervoor... de dag daar weer na... is soms ietsjes minder :x

de wijsheid in pacht heb

hier valt geen wijsheid te behalen :no: het is gewoon feest :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:51:
Het wordt pas leuk als er genoeg mensen gepakt worden en heel die feesten afgeschaft worden

en dan gaat iedereen gezellig thuis houseparties houden waar overmatig geconsumeerd wordt, maar waar jij helaas net niet voor uitgenodigd bent :s
sorry, is een gebruikersfeestje only :roflol:

ach zolang het gezellig is, er niet gevochten wordt, iedereen naar elkaar lacht, en er geen ongelukken gebeuren....... laat het toch zijn, en geniet van elkaar en de muziek :jaja: :cheer:
d'r is al genoeg shit rond ons.... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 oktober 2006 om 13:52:
en dan gaat iedereen gezellig thuis houseparties houden waar overmatig geconsumeerd wordt, maar waar jij helaas net niet voor uitgenodigd bent :s

Goedzo, als dat nou eens realiteit werd (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
en dan gaat iedereen gezellig thuis houseparties houden waar overmatig geconsumeerd wordt, maar waar jij helaas net niet voor uitgenodigd bent

Terug naar de tijd van illegale party's onder de brug, waarbij straks iedereen knetterstoned schuimbekkend aan de kant ligt omdat er geen voorlichting, bescherming of EHBO meer is. Goed bezig politiek :/

ach zolang het gezellig is, er niet gevochten wordt, iedereen naar elkaar lacht, en er geen ongelukken gebeuren....... laat het toch zijn, en geniet van elkaar en de muziek

Nix aan toe te voegen :)
Dealers (vanaf een stuk of 6) lekker hard aanpakken (200 euro per pil, strafblad) en de recreaieve gebruiker lekker uit zn dak laten gaan..
Waarschuw beheerder
waarom :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 13:58:
Terug naar de tijd van illegale party's onder de brug, waarbij straks iedereen knetterstoned schuimbekkend aan de kant ligt omdat er geen voorlichting, bescherming of EHBO meer is. Goed bezig politiek

juist dat punt wilde ik naar voren brengen :respect:

Dealers (vanaf een stuk of 6) lekker hard aanpakken (200 euro per pil, strafblad) en de recreaieve gebruiker lekker uit zn dak laten gaan..

doe een stuk of 10, want anders kan ik niks mee naar huis nemen voor de volgende keer :/ :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook gewoon vantevoren kopen ;)

Ik snap wat dat betreft sowieso niet echt dat er dealers bestaan.. Als ik wat wil regel ik dat vantevoren wel via een vriend, niet van een of andere handelaar die ik niet ken en niet vertrouw.

Als je een beetje rondvraagt in de bekende kringen kom je vast wel iemand tegen waar je je voorraadje bij kan halen! En dan zo af en toe eens bijvullen alst nodig is :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 11 oktober 2006 om 16:56:
en bovendien, dit gaat strax alleen maar tot effect hebben dat iedereen thuis al 5 pillen er in mikt, net als het INDRINKEN!

En dan stuiterend voor de security staan te schuimbekken???

Dan kom je zeker nergens meer binnen(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 14:42:
Als je een beetje rondvraagt in de bekende kringen kom je vast wel iemand tegen waar je je voorraadje bij kan halen! En dan zo af en toe eens bijvullen alst nodig is

:jaja: ben alleen nog nie zo bekend in die bekende kringen hé :roflol: volgens mij willen ze mij gewoon nie kennen :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 14:46:
En dan stuiterend voor de security staan te schuimbekken???

of nog erger, juist voor de binnenkomst een hoop pillen slikken, en dan binnen een uurtje later beginnen te stuiptrekken en zo... fijn komt dat ook weer in de krant, zullen de feesjes zo verboden worden :nocheer:

Waarschuw beheerder
Dealers (vanaf een stuk of 6) lekker hard aanpakken (200 euro per pil, strafblad)

:|
Waarschuw beheerder
donateur
Maar snel werk van maken dan :P Beter van een bekende kopen die je vertrouwt dan een of andere dealer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 15:00:
Beter van een bekende kopen

ken ik jou ? o:)

helaas voor jou komt alle hulp te laat, want jij stond reeds bloot aan een :
First stage of a Nucleair explosion ;)

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 oktober 2006 om 15:05:
ken ik jou ?

Hehe.. Nee :P Ik kan ook helemaal niet aan drugs komen O:)

Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 oktober 2006 om 15:05:
First stage of a Nucleair explosion

Hijs mooi he :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 15:07:
o:)

ja, nu geloof ik je al meteen b) :roflol:

Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 15:07:
Hijs mooi he :respect:

yup :jaja: spijt dat ik niet daar ben geweest, hééél veel spijt, maar Duistland en z'n beleid :s da's nog ff iets anders dan Nederland :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:03:
ik doe geen hard drugs... vink voor sneue mensen...

Dus mensen die drugs gebruiken zijn sneu? staat er toch...
Lijkt mij een vooroordeel, en ben blijkbaar niet de enige

Je kan je eigen mening wel legitiem vinden, maar ik vind het nog steeds een flinke partij vooroordelen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:13:
ik heb het zelf 1 keer geprobeerd... dus ik mag zeggen wat ik wil over drugs etb

Haha, kerel......dus jij hebt ALLE drugs 1 keer gebruikt?
Denk nou niet dat als je 1 keer een pilletje hebt geslikt dat je alles van drugs weet en van de mensen die drugs nemen
:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een beetje rondvraagt in de bekende kringen kom je vast wel iemand tegen waar je je voorraadje bij kan halen!

Dealers (vanaf een stuk of 6) lekker hard aanpakken (200 euro per pil, strafblad)

Ken jongens die ze normaal al verkopen en ze dan meenemen naar een feest om de vriendengroep te 'onderhouden'
Maar dan hebben ze aan 6 toch echt te weinig.

Ik snap wel wat je bedoeld, heb zelf ook een hekel aan gasten die de hele avond rondjes lopen en aan iedereen vragen of ze pillen willen kopen.

En van tevoren kopen gaat ook niet altijd op, hoe vaak gebeurt het wel niet dat je een paar uur van tevoren beslist om naar een feest te gaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alles tegelijk innemen voordat je naar binnen gaat (Y)

Waarschuw beheerder
Beetje dom is dit. Alcohol is ook drugs en dat mag je ook nuttigen (maar niet verkopen!). Zo hoort het met alle partydrugs te zijn: wel nuttigen, niet verkopen.

Dus mensen met 1 of 2 pilletjes op zak oppaken, dat vind ik naast zielig ook nog eens hypocriet.
Waarschuw beheerder
ik vind dat ze de mensen met rust moeten laten, dealers snap ik nog wel dat ze die willen oppakken, maar mensen met een paar pilletjes voor eigen gebruik... tsja...

Waarschuw beheerder
:xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ockels op donderdag 12 oktober 2006 om 16:15:
Ik snap wel wat je bedoeld, heb zelf ook een hekel aan gasten die de hele avond rondjes lopen en aan iedereen vragen of ze pillen willen kopen

kijk dat zijn de mensen die er echt geld uit willen slaan, ( zonder soms schroom voor mensenlevens )
die mogen ze altijd oppakken :jaja:
maar als een vriend zo vriendelijk is om iets mee te brengen voor je omdat je zelf erniet aan kan komen, dat vind ik nie echt dealen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
meenemen naar een feest om de vriendengroep te 'onderhouden'

Wat voor vriend ben je dan als je je maat het risico laat lopen voor jouw spullen.. :S Vind ik niet echt sympathiek!

En van tevoren kopen gaat ook niet altijd op, hoe vaak gebeurt het wel niet dat je een paar uur van tevoren beslist om naar een feest te gaan?

Thuis voorraadje aanhouden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 17:21:
Wat voor vriend ben je dan als je je maat het risico laat lopen voor jouw spullen..

Je begrijpt me niet helemaal :no:
Als je al door je eigen spullen heen bent en dat er dan nog iemand in je vriendenkring rondloopt die wat verkoopt....

Thuis voorraadje aanhouden

Doe ik wel als ik op mezelf zit (y)

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Zolang ze er 23 december maar weer mee gestopt zijn.. vind ik het (Y)

Snap het trouwens niet .. hoeveel feesten heeft Amsterdam wel niet elk weekend? Willen ze daar allemaal zoveel agenten naar toe sturen..
Mooi zooitje zou het dan worden in de rest van de stadt!
Waarschuw beheerder
Ze moeten niet zo zeiken. Beter gebruiken ze de politie om zaken op te lossen waar de maatschappij wel last van heeft. Als mensen zichzelf naar de klote willen helpen door drugs te gebruiken moeten ze dat lekker zelf weten, ze vallen er toch niemand mee lastig.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor vriend ben je dan als je je maat het risico laat lopen voor jouw spullen..

nou dan vergeet het maar dat ik die pillen voor je meebreng naar Qlubtempo hoor :[

;)
Thuis voorraadje aanhouden

het huis puilt nu al uit, kan echt niks meer bij hoor :bloos:

Uitspraak van sjek op donderdag 12 oktober 2006 om 18:02:
ze vallen er toch niemand mee lastig.

da's de kernzin (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Daarmee verplaats je toch alleen het probleem. Als je toch drugs gaat gebruiken dan doe je dat toch net voor je naar binen gaat. De dealers die lopen alleen meer kans om gepakt te worden. Dus gebeurt het dealen niet op feesten maar ergens anders.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 oktober 2006 om 18:31:
nou dan vergeet het maar dat ik die pillen voor je meebreng naar Qlubtempo hoor

Niet nodig, heb voorraadje samen met een vriend! En het ligt bij hem, want zijn ouders weten het en gedogen het :p
Waarschuw beheerder
schijnt juist averechts te werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 12 oktober 2006 om 19:04:
zijn ouders weten het en gedogen het

het lijkt wel Nederland :D
Uitspraak van *Joanne (k) op donderdag 12 oktober 2006 om 19:04:
schijnt juist averechts te werken.

waarschijnlijk wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 oktober 2006 om 19:08:
het lijkt wel Nederland

Het zijn Nederlanders :p
Hehe nee zn ouders weten t en zijn er niet blij mee blabla.. Maar ze doen er niets tegen.

Hier thuis weet men het niet.. Wil het nog wel een x gaan opbiechten
Waarschuw beheerder
Ik snap wat dat betreft sowieso niet echt dat er dealers bestaan.. Als ik wat wil regel ik dat vantevoren wel via een vriend, niet van een of andere handelaar die ik niet ken en niet vertrouw.

Als je een beetje rondvraagt in de bekende kringen kom je vast wel iemand tegen waar je je voorraadje bij kan halen! En dan zo af en toe eens bijvullen alst nodig is

Uhmm.. waar denk je dan dat jouw vriend het haalt?
En iemand waar je je vooraadje bij kunt halen is ook een dealer hoor 8)

Maar vind 't goed om te lezen dat (bijna) iedereen het onzin vind! Op een paar sneue "ik ben anti drugs zonder goede reden"-mensen na :9

Nederland moet niet inééns zo hypocriet gaan doen :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefje..(f) op donderdag 12 oktober 2006 om 21:30:
Nederland moet niet inééns zo hypocriet gaan doen

ja dat vinden de belgen ook :9
:roflol:

Waarschuw beheerder
:respect:

juist jah..

Waarschuw beheerder
donateur
Nederland moet niet inééns zo hypocriet gaan doen

doen ze niet ineens!

doen ze al jaaaaaaren

Waarschuw beheerder
Op zich zal het ook wel weer meevallen denk ik.
Als drugsgeld wegvalt, valt ook een heel groot gedeelte van de econonie in elkaar.
Het spelen van kat en muis spelletje vinden ze gewoon leuk:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uhmm.. waar denk je dan dat jouw vriend het haalt?
En iemand waar je je vooraadje bij kunt halen is ook een dealer hoor

Ik bedoel natuurlijk dealers op feesten.. Niet alle dealers buiten feesten om moete gepakt worden, want dan zou iedereen alles zelf moeten gaan persen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Tja had het al gehoord ja.

En wat gaan ze hierdoor bereiken dat iedereen van tevoren lekker veel weg gaat werken, alsof dat niet gevaarlijk is?

Ja en van die mensen die tussendoor naar buiten willen om daar proberen iets te pakken.

Zal wel met drankverkoop te maken hebben.

Of ze willen alles voor hunzelf opsparen :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 oktober 2006 om 17:44:
Ik wacht ook met smart

Waarschuw beheerder
maar zaterdag qlub tempo in HMH
ben benieuwd hoe dat zal aflopen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 oktober 2006 om 17:44:
Ik wacht ook met smarties

waarzo ergens ? o:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 11:45:

met een sisser of een kater ?
of helemaal niet.. we blijven doorgaan :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 11:45:
maar zaterdag qlub tempo in HMH

Ik ben ook benieuwd :jaja:
Ga jij 's eventjes op onderzoek voor ons ;)

Uitspraak van Classic Girl op vrijdag 13 oktober 2006 om 08:23:
Zal wel met drankverkoop te maken hebben.

Dat denk ik niet.. fris/water is op feesten net zo duur als drank :/ je betaald je scheel voor 'n flesje water!

Maar mocht er echt in het vervolg streng worden gecontroleerd, met honden enz, zouden jullie het daarvoor laten of wat zouden jullie doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefje..(f) op vrijdag 13 oktober 2006 om 12:01:
Ga jij 's eventjes op onderzoek voor ons

doe ik (y) b), maar jij dan wel bij de Houseqlassics hé ;)
Uitspraak van Boefje..(f) op vrijdag 13 oktober 2006 om 12:01:
met honden enz, zouden jullie het daarvoor laten of wat zouden jullie doen?

zolang het vriendelijke honden zijn niet o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je nou pakkie sos bij je heb, halve gram.. krijg je daar ook boete voor als ze je daarvoor pakke bij de ingang?

of met 2 pille op zak en ze pakke je? ook bij de ingang
mag je het feest dan niet meer in of moet je het gewoon afgeven, en daar naar binnen gaan?

(en dan later binnen ergens je behoefte kopen:P)
Waarschuw beheerder
hoelang roepen ze dit nou al? doen ze alleen om de gemiddelde nederlander tevreden te houden. de politie en de organisatoren weten zelf maar al te goed dat er juist problemen komen als er zeer strenge controles komen.