Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:50:wenkbrauwen tekenen is egt veeeeeeeeeeel beter als 2 van die pleeborstels
hoezo pleeborstel? vind het niet echt een goede vergelijking. Ik hoop dat jij vaak een lekkere regenbui over je heen krijgt, dag wenkbrauw en alles loopt in je oog
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op woensdag 11 oktober 2006 om 15:42:als je je eigen wenkbrauwen een lichtjes bijtekend kan het wel mooi zijn maar als je geen/hele dunne wenkbrauwen hebt en dan echt dikke lijnen gaat trekken hou dan maar op
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 14:21:Wat vinden jullie nou van meisjes die hun wenkbrauwen weghalen en die dan vervolgens weer bijtekenen (veel te dun)
Ik vind het echt niet staan!
vind het eigenlijk nooit mooi, want je ziet dat het getekent is....zelfs als ze hun wenkbrauwen niet weghalen maar alleen bijkleuren/bijtekenen
als je niet kan zien dat het bijgekleurd/bijgetekend is dan doe je het goed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 15:53:hoezo pleeborstel? vind het niet echt een goede vergelijking. Ik hoop dat jij vaak een lekkere regenbui over je heen krijgt, dag wenkbrauw en alles loopt in je ooglaatste aanpassing 12 oktober 2006 15:55
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 10:39:Ik teken mijn wenkbrauwen wel altijd een beetje lichtjes bij met een potloodje
Ja dat doe ik ook.. Dat kan ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 06:16:ik weet niet welke make-up jij gebruikt maar met goede make-up blijft t goed zitten hoor
Ik gebruik prima make-up, maar ik heb nog wenkbrauwen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 12:18:Ik gebruik prima make-up, maar ik heb nog wenkbrauwen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 13:14:Ik epileer mijn wenkbrauwen wel in een mooie vorm
ja dat doe ik ook.. maar afscheren en tekenen
Tis vreselijk!
Getekende wenkbrauwen zijn hi-la-risch, (Vooral de wenkbrauwen die nog is veelste vroeg beginnen ook..) afgelopen zaterdag nog rot om gelachen 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 10:39:Ik teken mijn wenkbrauwen wel altijd een beetje lichtjes bij met een potloodje
dat kan nog wel vind ik..
maar helemaal je wenkbrauwen tekenen vind ik lelijk..