Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 07:26:Iemand die zegt, dat hij of zij dat niet doen, liegt.
Denk alleen wel dat het bij de heren vaker gebeurd dan bij de damens.
dus ik lieg als ik zeg dat ik het nooit doe?
want ik doe dat namelijk nooit
zou niet weten waarom wel..
enne..ik denk idd ook wel dat de mannen dat zoiezo vaker doen
Uitspraak van *Rianneke* op zondag 29 oktober 2006 om 21:30:dus ik lieg als ik zeg dat ik het nooit doe?
want ik doe dat namelijk nooit
wrom doe je dat niet veel?
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 22:02:want ik doe dat namelijk nooit
hahaha dit geloof ik niet, echt elke vrouw doet het wel eens, en ik moet zeggen wel meerdere keren hoor mmm en vind het helemaal niet erg, maar jah als je ventje of je sex maatje het doet is natuurlijk helemaal best hahahah
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:25:Uitspraak van Lineout op zondag 15 oktober 2006 om 03:00:
soms is rukken lekkerder dan sex met een meisje..
dat meen je niet he
Naja, je kan weleens iemand treffen die sex heel anders is gewend dan jezelf. Dan zit je ook niet echt op 1 lijn, dus dan is het vaak afvragen waar de ander nou mee bezig is.
Met je eigen hand weet je precies hoe het wel lekker is
Uitspraak van kleineamie op zondag 29 oktober 2006 om 22:16:hahaha dit geloof ik niet, echt elke vrouw doet het wel eens, en ik moet zeggen wel meerdere keren hoor mmm en vind het helemaal niet erg, maar jah als je ventje of je sex maatje het doet is natuurlijk helemaal best hahahah
nou dan geloof je het niet
ik word nou niet echt om te zegge opgewonden van mezelf
dus zou niet weten waarom ik het zou moeten doen.
dus nee..ik doe het idd NOOIT
heb daar een vriendje voor als ik mn behoeftes heb haha
Uitspraak van *Rianneke* op maandag 30 oktober 2006 om 16:04:4 keer per dag
ja soms vaker ligt aan mijn vrije tijd op de boot
Uitspraak van *Rianneke* op maandag 30 oktober 2006 om 13:28:heb daar een vriendje voor als ik mn behoeftes heb haha
hou je wel van sex?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:14:heb zin in sex
ga je lekker rukken voor de cam. Ben je goed in toch Juan
Uitspraak van Perfect Blood op dinsdag 31 oktober 2006 om 21:04:ga je lekker rukken voor de cam. Ben je goed in toch Juan
Uitspraak vandat is een extra lkkre ervaringBommelse Apfelkuche
op donderdag 2 november 2006 om 02:57:
ervaring mee?
Uitspraak vanzodat andere jongens deze geweldige ervaring ook kunnen belevenBommelse Apfelkuche
op donderdag 2 november 2006 om 03:01:
ok......
Uitspraak vanjij zou het met je linkerschaamlip kunnen proberenBommelse Apfelkuche
op donderdag 2 november 2006 om 03:09:
heb niet van doe grote
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 15:23:ik doe het ongeveer 2 keer perweek
heb een vriendin maar die doe het zelf ook zegt ze dus vind ze het helemaal geen probleem
dat is tog ook gwoon normaal
Uitspraak van kleineamie op zondag 5 november 2006 om 21:29:dat is tog ook gwoon normaal
Kunnen ze tog beter een momentje alleen nemen..
Uitspraak van kleineamie op zondag 5 november 2006 om 21:29:dat is tog ook gwoon normaal
ja dat vidn ik ook wel

![[G]eSiNa](/images/user/211739_3877496.jpg)