Partyflock

Forumonderwerp · 906107

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Friesland is een provincie in Nederland die nogal afwijkt van de rest. Het is misschien leuk als een provincie bepaalde gebruiken of tradities heeft maar de Friesen gaan veel te ver. Door de eeuwen heen is deze groep mensen steeds beroerder Nederlands gaan praten en dit is uitgegroeid tot wat men nu het Fries noemt. Het is belachelijk dat deze 'taal' gewoon wordt erkent. De gewone Nederlander is hier ook de dupe van doordat bedrijven zoals de NS en de ANWB nu ook al stations en plaatsnamen in het Fries zijn gaan vermelden. Zelfs op havo en vwo scholen is het nu ook mogelijk om Fries als extra vak te kiezen! Het is te gek voor woorden. Wat een kutmensen!
Friesen denken over het algemeen ook dat ze heel wat zijn. Ze voelen zich groot en er zijn er dan ook velen die graag zouden willen dat Friesland zich afscheidt van Nederland. Ik heb zelfs gehoord dat mensen in Friesland een speciaal Fries paspoort kunnen aanvragen! Ook kan het friese ras niet voetballen. De enige eredivisieclub SC Heerenveen is zwaar klote.
Waarom willen deze enorme kontwormen zich afscheiden terwijl ze helemaal niets voorstellen? Economisch gezien zijn ze enorm afhankelijk van Nederland aangezien ze het moeten hebben van de landbouw en misschien hier en daar wat toerisme. Ook de werkgelegenheid is niet al te hoog en misschien is dat ook wel de reden dat er zoveel smerige wazi achtige figuurtjes rondlopen, klagend over de maatschappij terwijl ze zelf alles kapot maken.. maar goed, dat is weer een ander onderwerp.
Als oplossing denk ik dat het in de eerste plaats het beste is om de Friesen hun zin te geven en ze een eigen staat te laten vormen. We mogen ze echter niet de kans geven om te groeien, en alvorens ze een eigen leger hebben verwezenlijkt moeten we ze dus binnenvallen en alles wat leeft en Fries spreekt afslachten. Hieronder een plan voor de infiltratie:

[img width=566 height=543]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=XPNIYDDX[/img]

Anti Friesen, laat jullie horen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
loszagen en afdrijven (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Fryslân Boppe!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Waarom ziet niemand ze als een bedreiging? fries-sprekenden moeten vervolgd worden en bij weigering van aanpassing worden besprenkeld met bijtende zuren

Waarschuw beheerder
lekker dan!
Waarschuw beheerder
donateur
t klinkt wel echt iets te verrot
daarom is fries ook een andere taal als nederlands
maar er wonen daar vast ook relaxte mensen, en uiteraard net als overal,.. helaas ook klootzakken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 00:53:
Waarom ziet niemand ze als een bedreiging? fries-sprekenden moeten vervolgd worden en bij weigering van aanpassing worden besprenkeld met bijtende zuren

klinkt net zo leuk als rellen in grand theft auto
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 00:46:
alles wat leeft en Fries spreekt afslachten.

dan gelijk ook de duitsers polen russen chinezen enz..?
omdat ze anders praten
totdat iedereen zoals jou is :/

Waarschuw beheerder
maar er wonen daar vast ook relaxte mensen

nee

klinkt net zo leuk als rellen in grand theft auto

is het ook

dan gelijk ook de duitsers polen russen chinezen enz..?
omdat ze anders praten

nee alleen de friesen.. duitsland, polen, rusland en china liggen niet in in nederland
Waarschuw beheerder
wat ben jij een verschrikkelijke :loser:

ik kom toevallig ook uit friesland...
maar ben ook geen voorstander van het fries en al die shit...

maar vind jou gewoon een vette :loser:

Waarschuw beheerder
jo mat jo eens goed nij mij lusterje..

er is hillemaal niks mis mij het frysk..

miskien dat jo us net hillemaal begrypje..

jo matte jir mars is del komme, dan snappe jo it wol..

aont sjen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 00:50:
Fryslân Boppe

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:.

Waarschuw beheerder
:gaap: stumper :|

waar je je al niet druk om kunt maken!!! :nosmile:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is Friesland en Noord-Holland geschiedeniskundig gezien 1 pot nat :lol:

Dus daar sta je dan met je Velsen-Noord :roflol:

Waarschuw beheerder
:cheer: fryslán :cheer:

hahaha
vandaar je profiel ;p

Beroep: 'zoekend' naar een leven :roflol:

en wist je wel dat de friezen hardere werkers zijn dan jullie noord-hollanders???whauw:D

Waarschuw beheerder
En Limburg dan ook maar meteen!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=566 height=543 cacheid=00022567000505e8ae4c87891a019b6fcd]http://img135.imageshack.us/img135/9770/grotefotozm5.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
friesland is gewoon kut

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op woensdag 11 oktober 2006 om 16:25:
friesland is gewoon kut

En jij kan t weten ,he KUT jongeeeee...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 11 oktober 2006 om 00:50:
loszagen en afdrijven laatste aanpassing 11 oktober 2006 00:50

dat gezeik met de gasten!
eigen land,muziek,taal,vlag geen nederland!

Waarschuw beheerder
friesland moet weg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 10:25:
n wist je wel dat de friezen hardere werkers zijn dan jullie noord-hollanders???whauw

Alleen omdat Noord-Hollanders gemiddeld hoger opgeleid zijn en dus minder straten hoeven te leggen, hoef je ons nog niet uit te lachen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wingyee :cheer: op woensdag 11 oktober 2006 om 01:29:
wat ben jij een verschrikkelijke :loser:

maar vind jou gewoon een vette :loser:

[img width=469 height=460]http://gallery.brawl-hall.com/data/media66542/5/stfuyoda.jpg[/img]
Uitspraak van Rob. op woensdag 11 oktober 2006 om 09:59:
volgens mij is Friesland en Noord-Holland geschiedeniskundig gezien 1 pot nat

:nee: daar zit je flink mis :jaja: Friesland bestond al een tijdje, maar men moest zo nodig Friesland veroveren... en nu loopt iedereen te mekkeren :X

Waarschuw beheerder
Alles boven de tjonge :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 18:15:
friesland moet weg

zeker weten!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Jah uitroeien die bende

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 20:05:
Jah uitroeien die bende

ghehe gekkiej (K) maar boven de tjonge onder laten lopen graag en anders mop mop gas erop

Waarschuw beheerder
donateur
wat n gezeik over friesland zeg :/

ben toevallig zelf half fries..heb dr nie veel mee maar t hoort nou eenmaal bij nederland :/

Waarschuw beheerder
Fries was er eerst dan dat'nederlands' van jullie hoor;)
Ennuh nederland is gegroeid vanaf friesland;)
Waarschuw beheerder
donateur
jongens wat lullen jullie nou over friesland

zonder friesland zou het GVD nooit vriezen, dus nooit winter zijn, en nooit sneeuw enz. en de elfstedentoch zou dan ook niet bestaan, ik doe altijd mee met de elfstedentocht, dus ben ik echtwel blij dat friesland bestaat, en anders konden we ook niet zuivelproducten tot onszelf nemen van de friesche vlag dus friesland is eigenlijk gewoon goed.... ofzo.... :vaag:

Waarschuw beheerder
Denk ook nog aan aan DE koffie en DRUM shag..:cheer:
Waarschuw beheerder
Joh Velsen behoorde tot West-Friesland...
Is dat nou niet een domper voor je?

Maar ik geloof dat je hier gewoon met opzet overheen leest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Twente !!! :d ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 20:05:
Jah uitroeien die bende

Dus dan moeten ze jou ook maar afschieten? Bedoel je woont zelf in Wolvega.... Dat is net zo goed Friesland.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op woensdag 11 oktober 2006 om 20:54:
zonder friesland zou het GVD nooit vriezen, dus nooit winter zijn, en nooit sneeuw enz.

:S

:bounce: fryslán boppú.....

hihi

Waarschuw beheerder
Slim zeg
Waarschuw beheerder
donateur
niks
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 18:15:
moet weg

er zijn genoeg klootazakken op de wereld ook ergens goed voor
dus laat iedereen lekker belachelijk lullen,... zolang ze niet vervelend zijn,,,. valt er toch niet te klagen?
maar zelfs klootzakken zijn/waren ergens goed voor
klagen is iets wat weg moet... dat verziekt t meest
NIXISVOORNIX
:d

Waarschuw beheerder
er zijn genoeg klootazakken op de wereld ook ergens goed voor
dus laat iedereen lekker belachelijk lullen,... zolang ze niet vervelend zijn,,,. valt er toch niet te klagen?
maar zelfs klootzakken zijn/waren ergens goed voor
klagen is iets wat weg moet... dat verziekt t meest
NIXISVOORNIX

volgens mij onbreken bij jou grote delen van de hersenstam

Waarschuw beheerder
:respect: [PPT]HeegT­ownMadness [PPT]:@­ stuurt mij:

Friesland is een provincie in Nederland die nogal afwijkt van de rest. Het is misschien leuk als een provincie bepaalde gebruiken of tradities heeft maar de Friesen gaan veel te ver. Door de eeuwen heen is deze groep mensen steeds beroerder Nederlands gaan praten en dit is uitgegroeid tot wat men nu het Fries noemt.

Ik zal jou een verhaaltje vertellen :

ooit zijn uit een oertaal het fries engels ontstaan, lang daarna is uit een andere oude taal het duits ontstaan waar na verloop van tijd het nederlands is ontstaan.
Als je nog eens een topic gaat openen zorg dan dat je jezelf niet weer zo voor lul zet

HAHAHAHA nub
Waarschuw beheerder
Friesland is een provincie in Nederland die nogal afwijkt van de rest. Het is misschien leuk als een provincie bepaalde gebruiken of tradities heeft maar de Friesen gaan veel te ver. Door de eeuwen heen is deze groep mensen steeds beroerder Nederlands gaan praten en dit is uitgegroeid tot wat men nu het Fries noemt. Het is belachelijk dat deze 'taal' gewoon wordt erkent. De gewone Nederlander is hier ook de dupe van doordat bedrijven zoals de NS en de ANWB nu ook al stations en plaatsnamen in het Fries zijn gaan vermelden. Zelfs op havo en vwo scholen is het nu ook mogelijk om Fries als extra vak te kiezen! Het is te gek voor woorden. Wat een kutmensen!
Friesen denken over het algemeen ook dat ze heel wat zijn. Ze voelen zich groot en er zijn er dan ook velen die graag zouden willen dat Friesland zich afscheidt van Nederland. Ik heb zelfs gehoord dat mensen in Friesland een speciaal Fries paspoort kunnen aanvragen! Ook kan het friese ras niet voetballen. De enige eredivisieclub SC Heerenveen is zwaar klote.
Waarom willen deze enorme kontwormen zich afscheiden terwijl ze helemaal niets voorstellen? Economisch gezien zijn ze enorm afhankelijk van Nederland aangezien ze het moeten hebben van de landbouw en misschien hier en daar wat toerisme. Ook de werkgelegenheid is niet al te hoog en misschien is dat ook wel de reden dat er zoveel smerige wazi achtige figuurtjes rondlopen, klagend over de maatschappij terwijl ze zelf alles kapot maken.. maar goed, dat is weer een ander onderwerp.
Als oplossing denk ik dat het in de eerste plaats het beste is om de Friesen hun zin te geven en ze een eigen staat te laten vormen. We mogen ze echter niet de kans geven om te groeien, en alvorens ze een eigen leger hebben verwezenlijkt moeten we ze dus binnenvallen en alles wat leeft en Fries spreekt afslachten. Hieronder een plan voor de infiltratie:

hahahahahahahahahahahha!!!!! :roflol: geweldig!!!!
je kan er tegenwoordig niet eens meer op natuurijs schaatsen, dat was geloof ik hun trots!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 01:54:
Ik zal jou een verhaaltje vertellen :

ooit zijn uit een oertaal het fries engels ontstaan, lang daarna is uit een andere oude taal het duits ontstaan waar na verloop van tijd het nederlands is ontstaan.
Als je nog eens een topic gaat openen zorg dan dat je jezelf niet weer zo voor lul zet

geweldig!

klote friesen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Death Valley Queen] op donderdag 12 oktober 2006 om 08:41:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers op onze provincie

lees alles hier boven!

je hebt een plaat voor je kop of je kan geen nederlands.
Waarschuw beheerder
donateur
in friesland ken je lekker in de open lucht rukken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wingyee :cheer: op woensdag 11 oktober 2006 om 01:29:
wat ben jij een verschrikkelijke :looser:

maar vind jou gewoon een vette :looser:

Daar ben ik het nou helemaal meej eens:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Death Valley Queen] op donderdag 12 oktober 2006 om 10:29:
Ik zal jullie domme Hollanders niet missen

dat bedoel ik nu!!!!!!!!!!
je antwoord spreekt voor zich!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op donderdag 12 oktober 2006 om 09:52:
in friesland ken je lekker in de open lucht rukken

ziek?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Corelli .fka. Exilim op donderdag 12 oktober 2006 om 12:24:
Ik zeg Velsen----> Stormvogels Telstar moehahahahahaha

jaaaa 2e in de competitie... Cambuur staat een na laatste! Zit je dan met Leeuwarden :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 01:50:
volgens mij onbreken bij jou grote delen van de hersenstam

er is waarschijnlijk wel iets beschadigd aan mn hersens ja..
maar bij jou is er volgens mij iets anders beschadigd wat niet 3d is
snap echt niet waar jij je druk om maakt zeg..
ik stoor me echt ongeveer nergens aan, maar vind t wel jammer dat mensen zoals jou nogsteeds bestaan

Naam: Barney
Eigen sites: www.thethrills.com
www.youtube.com/watch?v=YnNMwZNGvO8
www.megagadgets.nl
www.travelactive.nl/index.php?pageId=202
www.leninimports.com/francis_bacon_gallery.html
Beroep: 'zoekend' naar een leven
Leeftijd: 19

en???.... heb je al een leven gevonden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van × Kim (F) # op donderdag 12 oktober 2006 om 10:56:
Daar ben ik het nou helemaal meej eens

ik vind jou gewoon een verschrikkelijke geile slet

maar jij neukt dus hersens?!

Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 12 oktober 2006 om 15:15:
en???.... heb je al een leven gevonden?

en???.... maak jij altijd herrie !!?
Waarschuw beheerder
Wat een kutmensen!

valt mee dat je de joden en de negers
er niet bijhaalt :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou en? Zo erg zul je ze wel niet haten, als je het erg vind dat ze zich willen afscheiden van ons :S.
Waarschuw beheerder
Fryslân Boppe! Hollân yn'e groppe!

helemaal mee eens(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
legggur he
Waarschuw beheerder
donateur
anti-friesland.. ze hebben er in het buitenland al maatregelen voor genomen, zodra er een fries in het buitenland word gesignaleerd besmeuren met deze emulsie (Y)
[img width=400 height=533 cacheid=000d040600256c28ba3d8d3b1a019bf8c2]http://www.antiekebenzinepompen.nl/Sinclair%20Antivries.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neegh op donderdag 12 oktober 2006 om 16:11:
maak jij altijd herrie !!?

ja,
maar af en toe val ik helaas wel inslaap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 20:51:
Fries was er eerst dan dat'nederlands' van jullie hoor
Ennuh nederland is gegroeid vanaf friesland

haha...!!
Ik heb twee vriendinnen die uit friesland komen enne ik kan ze beter verstaan dan mezelf..tweetalig zijn ze echt wel!
Maar raar maar waar, ze wonen nu beide elders in het land..een in r'dam en de ander in twente..friezen gaan dus toch liever emigreren haha..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op donderdag 12 oktober 2006 om 02:23:
je kan er tegenwoordig niet eens meer op natuurijs schaatsen, dat was geloof ik hun trots!

Iedere winter nog hoor;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 07:20:
Ik heb twee vriendinnen die uit friesland komen enne ik kan ze beter verstaan dan mezelf..tweetalig zijn ze echt wel!

Ik bedoel maar.. Ik ben dan wel meer dan 2talig, maar goed.. We spreken dus echt niet alleen maar Fries hoor.. En je hoort ook niet bij iedere nederlands prantende fries zo`n dom accent:/ (dat vind ik ook vreselijk:P)
friezen gaan dus toch liever emigreren haha..

No Way!
Waarschuw beheerder
friezen gaan dus toch liever emigreren haha..

Echt niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
mdijg JWT
Waarschuw beheerder
oke oke woon in friesland maar dat was het ook!
kom je in leeuwarden of heerenveen gaan ze fries tegen je lullen in de winkel walgelijk!

Waarschuw beheerder
Kom daar nooit, dus heb er geen last van en geen rede om me daar aan te ergeren

Waarschuw beheerder
en friesland haat jou

Waarschuw beheerder
[img width=415 height=480 cacheid=000000450025743c28f0399f1a019c96e5]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DDOWSWDB[/img]
veel beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is dat leggur?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Shellie~ op zaterdag 14 oktober 2006 om 12:44:
oke oke woon in friesland maar dat was het ook!
kom je in leeuwarden of heerenveen gaan ze fries tegen je lullen in de winkel walgelijk!

Je kunt de zaken ook overdrijven. In leeuwarden is alles nagenoeg Nederlands. De taal, de straatnamen etc en wie dat niet vind bewijst het tegendeel maar (zal lastig worden)

Ohja,

Beetje zielig topic dit iig :/
Waarschuw beheerder
Verre van grappig topic dit.

Daarnaast hebben Friesen tenminste nog een eigen cultuur en trots.

En het Fries is inderdaad een andere taal, linguistisch gezien is het meer verwant aan het Engels dan aan het Nederlands.
Waarschuw beheerder
donateur
maar dat is juist goed
Waarschuw beheerder

:looser:

weer zown sneu topic..Doe iets nuttigs fzow:vaag:

Uitspraak van [Death Valley Queen] op donderdag 12 oktober 2006 om 10:29:
Ik zal jullie domme Hollanders niet missen

idd ik ook niet:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zoek een leven dikke kneus whahahahahaha

Fryslan boppe en je weet niks van fryslan dikke wappie jong

Do bist helemaal idioot ine holle jong

Sa Smoor Os Un Knien Ine Dunen Jong
Waarschuw beheerder
smoorrttjeeeeeeeeeeeeeeeee:p

jawis ja wier jouw gas en drink bier :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Christiaan:beer: op zondag 15 oktober 2006 om 14:34:

je lacht zo hard om je eigen grap ofzo?! :looser:

dat wilt ie ook niet, engerd!

Je kan natuurlijk ook gewoon ABN praten sukkeltje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 14:35:
jawis ja wier jouw gas en drink bier

Onet Oppakkeee Mei Die Sneue Lui :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
slaat gewoon nergens op

wij zijn gewoon twee talig moet je dan die lui uit gelderland of twente horen als die nederlands praten klinkt toch ook niet.

er is niks mee met friesland hoor.

je bent gewoon jarloers op ons mooie provincie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Christiaan:beer: op zondag 15 oktober 2006 om 14:42:
Onet Oppakkeee Mei Die Sneue Lui

Schrijven jullie boeren daar alles met een hoofdletter ofzo?!
Waarschuw beheerder
donateur
En nee lag niet om me eigen grappen om die gast en zijn sneue topic en om jou kan je wel nederlands jong of leef je op een uitkering die wij betalen ???
Waarschuw beheerder
OLDERAAST JONG:VAAG:

stakkers
Uitspraak van Neegh op zondag 15 oktober 2006 om 14:40:
Uitspraak van Dj Smoor op zondag 15 oktober 2006 om 14:34:

je lacht zo hard om je eigen grap ofzo?!

dat wilt ie ook niet, engerd!

Je kan natuurlijk ook gewoon ABN praten sukkeltje!

wie is hier nouw een sukkel :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op zondag 15 oktober 2006 om 14:46:
Uitspraak van Dj Smoor op zondag 15 oktober 2006 om 14:42:
Onet Oppakkeee Mei Die Sneue Lui

Schrijven jullie boeren daar alles met een hoofdletter ofzo?!

wij boeren in ons provincie maar wat moet jij hier in nederland dan..:looser:

Waarschuw beheerder
dj smoor, de slechtse dj ter wereld
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Christiaan:beer: op zondag 15 oktober 2006 om 14:51:
En nee lag niet om me eigen grappen om die gast en zijn sneue topic en om jou kan je wel nederlands jong of leef je op een uitkering die wij betalen ???

Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 15:05:
wij boeren in ons provincie maar wat moet jij hier in nederland dan..

:lol:
echte boeren opmerkingen, die nog nooit in de stad geweest zijn
Waarschuw beheerder
donateur
ook blij als je in een stad woont ofniet met je holmaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahaha jammer genoeg vaak genoeg in steden geweest waar je niet normaal rond kunt lopen of je bent alles alweer kwijt en tsjahh door wie???
Waarschuw beheerder
enne @ barn wat weet jij der nouw van wie de slachtse dj van de wereld is sukkel..:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
idd stakkers haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
hej jonge godverdomme alst zow moet KUT neger .. houw mn vrienden hier even buiten jah stakker

Waarschuw beheerder
ja ehh hou gewoon je bek als je niks te zeggen hebt lonsdale snol
Waarschuw beheerder
donateur
_­_­*­*­EstHerr.­.­.­ heeft VIEZE LONSDALE wazi VRIENDJES nananana lekker puh joh smerige kutboerin, ga koeien melke joh slet!!

Waarschuw beheerder
pistolen, kogel.... schietpartijen... dan denk je meteen aan friesland
Waarschuw beheerder
ahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah­­aah

ophoude hoor word bang:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:27:
pistolen, kogel.... schietpartijen... dan denk je meteen aan friesland

jah, of NIET!
Waarschuw beheerder
donateur
ja kom maar langs rag je gelijk een 9 mm door de kop

en houd je bek over haar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kijk wel uit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Christiaan:beer: op zondag 15 oktober 2006 om 15:29:

hoeveel actiefilms heb jij gekeken van het weekend :looser:
Waarschuw beheerder
donateur

als je nou zegt: ik rijd over je heen met me traktor, dan komt het stukken geloofwaardiger over, n3rdje

Waarschuw beheerder
ik zei toch dat friezen kutmensen waren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:32:
ik zei toch dat friezen kutmensen waren

niet allemaal
maar deze 2 blijkbaar wel
Waarschuw beheerder
jah we zijn kutterder dan kut..nu tevreden jongeee

Waarschuw beheerder
ja.
Waarschuw beheerder
donateur
nee, jij moet jezelf nog meer de grond in trappen
dan pas zijn we tevreden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
en jullie 2 zijn dikke vieze gore kontneukers

Waarschuw beheerder
je vader neukt jou in je kont misbruikt zwerfkind
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Christiaan:beer: op zondag 15 oktober 2006 om 15:38:
en jullie 2 zijn dikke vieze gore kontneukers

en de grootste :looser: zegt het

DJ SMOOR, enorme looser, ga je traktor poetsen ofzo joh sukkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op zondag 15 oktober 2006 om 15:40:

Whahhaha.. Kom je weer aanzetten met zo`n achterlijk vooroordeel:lol:
Waarschuw beheerder
mag ik zegge dat we geen trekker hebben of komt dat dan weer niet geloofwaardig over??

sukkel hoe moet k me zelf de grond in trappe?? heb me voeten niet op mn hasses staan ofwel dan.. d wie is hier nouw een " enorme" loser
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 15:42:
sukkel hoe moet k me zelf de grond in trappe?? heb me voeten niet op mn hasses staan ofwel dan.. d wie is hier nouw een " enorme" loser

laat ook maar, het is niet letterlijk, maar figuurlijk, of snap je niet wat dat betekent?!
Waarschuw beheerder
donateur
_­_­*­*­EstHerr.­.­.­ je bent toch een domme lonsdaler, die begrijpen toch weinig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:42:
Uitspraak van Neegh op zondag 15 oktober 2006 om 15:40:

Whahhaha.. Kom je weer aanzetten met zo`n achterlijk vooroordeel

uhm dan maak ik er wel wat anders van:
DJ SMOOR, enorme looser, ga aardappels rooien joh!

[img width=451 height=300 cacheid=0013e687002575712e63520f1a019cbf19]http://www.fryslansite.com/landschap/foto/_hist_land/afb/rooien.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
vitale delen van de hersenstam onbreken in zijn geheel
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi, ik ben _­_­*­*­EstHerr.­.­.­ en dit zijn me vieze wazi vriendjes

[img width=500 height=377 cacheid=0007e90300158b2f5213ccec1a019cbf7b]http://i2.tinypic.com/r0w9d2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
de 2de van links is vet lekker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op zondag 15 oktober 2006 om 15:52:
Hoi, ik ben _­_­*­*­EstHerr.­.­.­ en dit zijn me vieze wazi vriendjes

Hee..
Dat is in Heerenveen:lol:

Toch?

Waarschuw beheerder
waar vind je anders zulke kapotte mensen
Waarschuw beheerder
jaah:D waren opwehg naar thialf mastersss

:D ook hoi friesin:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis wat eerst gaat et over friesland en nu gaat het over mn vrienden omdat ze door hebben dat ze eigenlijk niet zonder friesland kunnen:D

als wij niet aan het aardappel rooien waren hadden jullie geen patat gehad..:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan maar geen patat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en geen vlees en geen zuivel en geen groente :D wat wil je dan eten?:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:05:
het over mn vriendin

vrienden ;)

als wij niet aan het aardappel rooien waren hadden jullie geen patat gehad..

ik lust toch geen patat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:10:
en geen vlees en geen zuivel en geen groente wat wil je dan eten?

dan maar alleen drinken

Waarschuw beheerder
wat wil je dan eten?

hout
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:12:
hout

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:03:
ook hoi friesin

Hallo(Y)
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:03:
opwehg naar thialf mastersss..(H)

Haha oke.. Grappig.. Die Aldi zit er nu niet meer maar ik herkende het wel meteen:9
als wij niet aan het aardappel rooien waren hadden jullie geen patat gehad..

Dus ook geen Mac Donals:[
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:10:
en geen vlees en geen zuivel en geen groente

Nog minder Mac:/
Uitspraak van Neegh op zondag 15 oktober 2006 om 16:11:
dan maar alleen drinken

Melk gaat dan al niet;)
Waarschuw beheerder
idd jij snapt em:P

en njh als je graag op hout wilt kouwe dan moet je dat maar doen dan

weet niet waar je het weg wilt halen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom maar langs rag je gelijk een 9 mm door de kop

dan knal ik een 11.4 door je kop goed B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stelletje hutteklazen B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:25:
wat voor dingen??

meisje ga me niet lopen dissen je weet toch anders ga ik op je klompen pissen aah aah

aight B)

Waarschuw beheerder
Barn wat ben jij een stumper...

Wat bedoel je met eigen taal... ja dat hebben wij toevallig... omdat wij vroeger het sterkste ras waren... van wat nu de benelux is... dusz jullie pussy's uit nederland moet niet fuckin stoer gaan doen... want anders zullen wij uit friesland jullie es ff wat laten zien... stelletjes klootvioolen;)

en trwns wat maak je je druk man... als je ons niet moet.. ga dan ook niet met ons praten... egt gozer je bent egt een sneue kneus
Waarschuw beheerder
donateur
denk aub eerst ff na voor dat je iets bekendt maakt
wandt dat domme verhaaldje van jou klopt ook van geen kant
dus je zegt dat wij gebrekkig nederlands spreeken

hou toch op man wij hebben 2 taalen en kunnen die alle 2 goed fries/nederlands

das een stuk beter dan nederlands praate met een dialect ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Fryslân boppeuh! De rest mast dea skoppe!
Waarschuw beheerder
donateur
grote 'Anti-Friesland' topic zegt ie hoor.. Wat wil je daar mee bereiken? vind je dat stoer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 16:21:
dan knal ik een 11.4 door je kop goed

huh? dat kan toch helemaal niet als hij eerst schiet?!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 16:26:
anders ga ik op je klompen pissen

hahahahahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
snap je dat niet jitzo:P is vet stoer:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:31:
huh? dat kan toch helemaal niet als hij eerst schiet?!

nee maar ik regel wel wat B)
dat kleine gaatje in mijn hoofd is niet te vergelijken met mijn 11.4

daar leg heel z'n kop aan de achterkant eraf :lol: :bloos:

Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:31:
hahahahahaha

later als ik groot ben wil ik rapper worruh ouwe je weet toch :lol:

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:28:
want anders zullen wij uit friesland jullie es ff wat laten zien... stelletjes klootvioolen

Wat gaan jullie ons laten zien dan? De klompendans?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:32:
snap je dat niet jitzo:P is vet stoer:cheer:

tja.. die tyvus hollanders denken dat ze grappig zijn! :vaag:

Waarschuw beheerder
Die gast... wat een kneus onet don Jitzo;) matie

vnaaf ff een dikke dikke joint roken cker:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:34:

zooooo hey! zie je wel dat bedoel ik dus met grappig zyn.. hey ik lach me een breuk jonge hoor.! pfff 't is wat..!

Waarschuw beheerder

wat ga je ouwehoeren... hey kerol.. ten eerste heb ik nooit klompen aan... loop op nike air max skkl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 16:32:
later als ik groot ben wil ik rapper worruh ouwe je weet toch

Bujakasha!
Waarschuw beheerder
praat nederlands idioot anders ga ik een"het grote anti braziliaans topic" openen..B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:36:
loop op nike air max skkl

WOW! Parabens viadinho...
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:35:
zie je wel dat bedoel ik dus met grappig zyn.. hey ik lach me een breuk jonge hoor.!

Dat was niet grappig bedoeld, dat was gewoon keihard de waarheid...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:38:
praat nederlands idioot anders ga ik een"het grote anti braziliaans topic" open

En wat dan nog?! Wat weten friesen nou van brazilie?! Geen ene klomp!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:39:
WOW! Parabens viadinho...

fuck off man... ga een leven zoeken
Waarschuw beheerder
donateur
zoek gewoon een leven en een andere website el sherrif!!

Favoriete muziekgenres: breakbeat, garage, latin, lounge, progressive, r&b

wat heb jij hier eigenlyks te zoeke?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:40:

Sajaluku...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:40:
zoek gewoon een leven en een andere website el sherrif!!

och hebben we hier ook nog met een r&b noob te maken... hahaha damn je hebt egt geen smaak ouwe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:40:
zoek gewoon een leven

Daar ben ik ook hard naar op zoek, ik vind het gewoon helemaal het einde om friesen te pesten! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:43:
Daar ben ik ook hard naar op zoek, ik vind het gewoon helemaal het einde om friesen te pesten!

nou ja... dan zou ik wat beter gaan zoeken als ik jouw was... want als dit je leven is... kan je nu beter meteen een flat opzoeken en er af springen idioot
Waarschuw beheerder
donateur
el sherrif met zulke mensen als jy wil ik niet eens in discussie of andere gekkig heden.. jy bent gewoon te sneu om mee te praten.. zeg nou eens 1 ding wat wij friesen verkeerd doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:28:
en trwns wat maak je je druk man... als je ons niet moet.. ga dan ook niet met ons praten... egt gozer je bent egt een sneue kneus

Tsjep:)

Whaha echt grappig.. Het erge is.. Jullie geloven vast ook nog echt dat wij op klompen lopen en de hele dag op de tractor zitten:/
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:40:

Wat weten nederlanders meer van brazilie dan de friezen dan;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:43:
och hebben we hier ook nog met een r&b noob te maken... hahaha damn je hebt egt geen smaak ouwe

Over smaak valt gelukkig niet te twisten zeggen ze wel eens... SNOTAAPJE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:44:
zeg nou eens 1 ding wat wij friesen verkeerd doen

En kom dan eens niet met vooroordelen over klompen,tractors of de Friese taal want die slaan allemaal 10 keer nergens op;)
Waarschuw beheerder
donateur
dan als nog wil het niet eens weetuh leef hier goed en dat zal ook wel zo blijfu wat iemand ook maar heeft te zeuren ze weetu niet eens waarze ober praatuh

friesland dat is jong, beter is er niet ;)

oja en barn snap dat je jaloers bent, maar leef met je mee hoor, maak me niet druk om je praatjes, 1 van de zoveel plus punten van een fries ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:45:
Wat weten nederlanders meer van brazilie dan de friezen dan

heel sterk opgemerkt;)
Waarschuw beheerder
donateur
el sherrif waar zyn jou hollandse vriendjes dan? want dit forum is toch gemaakt om friezen af te kraken.. nou kraak ons af dan! jy zielige alleenstaande tyvus hollander! :bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op zondag 15 oktober 2006 om 16:46:
friesland dat is jong, beter is er niet

Friesland Ruleerd man....
Waarschuw beheerder
donateur
el sherrif welteruste! :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:44:
zeg nou eens 1 ding wat wij friesen verkeerd doen

hmmmmmmmm... even denken... frieslan boppe!! Dat om mee te beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:48:
hmmmmmmmm... even denken... frieslan boppe!! Dat om mee te beginnen

net of jullie niet trots zijn waar jullie wegkomen... met je kut brazilie hou togh op man..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:47:
el sherrif waar zyn jou hollandse vriendjes dan? want dit forum is toch gemaakt om friezen af te kraken.. nou kraak ons af dan! jy zielige alleenstaande tyvus hollander!

hahahaha :roflol: jij wilde toch niet met mensen zoals ik in discussie gaan?!
Waarschuw beheerder
donateur
wat is er mis met fryslân boppe? ik sta helemaal achter friesland.. dan ga ik niet aan komen met amsterdam boppe ofzo.. ik hou myn eigen provincie het liefste zo hoog mogelyk!
Waarschuw beheerder
vind je dat een discussie :looser:

wat ben jij een allemachtigste dikke stakker eeehjj get a life man..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:50:
wat is er mis met fryslân boppe? ik sta helemaal achter friesland.. dan ga ik niet aan komen met amsterdam boppe ofzo.. ik hou myn eigen provincie het liefste zo hoog mogelyk!

wrom denk je dat friesland boven in nederland ligt... wij ownen man...
Waarschuw beheerder
donateur
heeel graag ;) win toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:49:

nee omdat ik het zielig voor je vind.. want je weet niet wat je zegt over het friese ras! friesland is niks mis mee! en nou dat gezeur van jullie over boeren.. jullie moeten bly wezen dat nederland boeren heeft.. anders had jy alle dagen niet je bordje vreten voor je neus gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:51:
wrom denk je dat friesland boven in nederland ligt... wij ownen man...

hahahaha! Die is goed!!! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:50:
ik hou myn eigen provincie het liefste zo hoog mogelyk!

Dat lukt wel:) Friesland in het noorden he;)
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:48:
hmmmmmmmm... even denken...

Duurt lang;) Kan je niks fatsoenlijks bedenken??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:52:
hahahaha! Die is goed!!!

Krabbel je nu terug?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:49:

hahaha ik wil wel met je in discussie hoor... ten eerste kerol je hebt kut argumenten ik lul je zo omver... ten tweede waar zijn je vriendjes dan.. dit is togh het anti friesland topic... wrom word friesland hier zo best vertegenwoordigd dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:52:
anders had jy alle dagen niet je bordje vreten voor je neus gehad!

Nou gelukkig dan maar dat jullie er WEL waren toen ik nog klein en fragiel was. Al, maar dan ook AL het eten van nederland komt natuurlijk uit friesland!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:53:
wrom word friesland hier zo best vertegenwoordigd dan

Friezen zijn er tenminste voor hun eigen:) Hollanders niet:/
ik lul je zo omver

Anders ik wel:9
Waarschuw beheerder
ten tweede waar zijn je vriendjes dan

Ik heb me vriendjes niet nodig om met jou in discussie te gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:54:
Al, maar dan ook AL het eten van nederland komt natuurlijk uit friesland!

Grotendeels wel.. Omdat wij ons landschap niet verneukt hebben met betonnen "architectuur" en industrie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:55:

En met de rest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:54:
Nou gelukkig dan maar dat jullie er WEL waren toen ik nog klein en fragiel was. Al, maar dan ook AL het eten van nederland komt natuurlijk uit friesland!

Jah.. maar daar hebben we het eerder al over gehad;)

verder nog iets te bedenken?? of moet je daar nog even een n8je over slapen??

Waarschuw beheerder

hahhahaa.. nou kom maar op dan... kom maar op met je argumenten... jij stelt egt nix voor man... met je brazilie...

btw check je pro.. die foto.. je bent cker weten HOMO
Waarschuw beheerder
dit is togh het anti friesland topic... wrom word friesland hier zo best vertegenwoordigd dan

Omdat er in heel friesland vandaag niks beters te doen is dan binnen achter zijn/haar computer te zitten en een beetje frieland probeert te verdedigen met slap geouwehoer!
Waarschuw beheerder
donateur

jullie wille toch het friese ras zo slecht mogelyk praten? wat heeft het voor zin.. jij tyvus braziliaan kraken we toch ook niet af!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 16:57:

Hoezo? interesse?! ook gay?!

Waarschuw beheerder
Jullie moeteng Friesland boppe nie zo belachelijk makeng

En waar komen de mooiste blonde vrouwen uit Nederland vandaan???? Nog altijd FRIESLAND :yes: :yes:

Dus :respect: Friesland :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:57:
Omdat er in heel friesland vandaag niks beters te doen is dan binnen achter zijn/haar computer te zitten en een beetje frieland probeert te verdedigen met slap geouwehoer!

hahaha hier is nix te doen:roflol: je bent egt grappig;)

Waarschuw beheerder

Begin daar nou maar niet over:x
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 16:56:
of moet je daar nog even een n8je over slapen??

Beter geef je hem een maandje:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 16:57:
jij tyvus braziliaan kraken we toch ook niet af!

Open een topic zou ik zeggen.. ik denk dat hier nmiet een braziliaan is die daarop reageert

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:58:
Hoezo? interesse?! ook gay?!

nee hoor... mijn uitgang blijft een uitgang:D
smerige flikker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:59:
Open een topic zou ik zeggen.. ik denk dat hier nmiet een braziliaan is die daarop reageert

waarom zou ik daar een topic voor openen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:57:

Bij jou is er blijkbaar ook niets te doen.. Anders had je inmiddels wel op afsluiten geklikt en was je gaan spacen met je braziliaanse maten ofzo?
Of zijn die nu allemaal een chickie aan het neuken voor een Replay Jeans?
Waarschuw beheerder

En jij bent zeker weten 12!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 16:59:

Nee, Want die zijn niet eens trots genoeg om voor hun eigen op te komen:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:00:
Bij jou is er blijkbaar ook niets te doen.. Anders had je inmiddels wel op afsluiten geklikt en was je gaan spacen met je braziliaanse maten ofzo?
Of zijn die nu allemaal een chickie aan het neuken voor een Replay Jeans?

:respect: Dwaboutergirl :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
smerige flikker

hmmm ga door ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat...
Waarschuw beheerder
ahahahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:01:
Nee, Want die zijn niet eens trots genoeg om voor hun eigen op te komen

Die hebben wel wat beters te doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:00:
En jij bent zeker weten 12!!

och kerol me leeftijd staat er togh bij.. ik zeg gewoon waar het op neer komt.. en dat jij dan zo kinderachtig gaat doen van "jij bent zeker 12" hoe sneu.. en dan ben je 29.:S

Ow ja een homo:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:02:

chickie aan het neuken voor een Replay Jeans?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:02:

Jij niet dus?:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:03:
hoe sneu.. en dan ben je 29

Issie 29:/
Damn.. Aan zn gedrag te merken, Kan je hem beter 12 schatten:/
Waarschuw beheerder
donateur
vet stoer hoor friesland ff belachelijk maakuh maar goed als je beter nix te doen hebt ga je gang, mij krijg je toch niet klein bij elk dingetje die je meer zegt ga ik steets meer in zien dat het alleen maar om jaloezie gaat, waarom zou je je anders zo druk maake om ons

we zijn vast wel heel belangrijk in jou ogen
dat is trouwens wel het enige waar je glijk in hebt dan nederland is nix zonder friesland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op zondag 15 oktober 2006 om 17:05:
we zijn vast wel heel belangrijk in jou ogen
dat is trouwens wel het enige waar je glijk in hebt dan nederland is nix zonder friesland

Idd..
Hij gedraagd zich meer als een fan:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 17:05:
hij moet even wat bedenken..

EVEN:o
Even duurt wel heel lang:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op zondag 15 oktober 2006 om 17:05:

zonder ons geen gezelligheid... jullie weten niet hoe jullie moeten feesten.. laat ons dat jullie maar ff leren
Waarschuw beheerder
donateur
(y)fryslán boppú

el sheriff............

in de groppú!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 17:07:
(y)fryslán boppú

el sheriff............

in de groppú!!!!!

:respect:

Waarschuw beheerder
***Meneer is stil?
Zou die eindelijk iemand op ReplayFucking.nl hebben gevonden om te neuken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 17:08:
idd duurt wel heel erg lang he...

Tsja:/ Sommige mense doen er nou eenmaal wat langer over;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 17:08:
idd duurt wel heel erg lang he...:D

Wat nou el sheriff volgens mij ben je vet uitgeluld door een paar friezen of niet;)

NooB

Waarschuw beheerder
Nou nou..
Het was hier net zo lekker druk:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:13:
Nou nou..
Het was hier net zo lekker druk:)

ja het was wel gezellig vond ik.. allemaal friezen:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:13:
ja het was wel gezellig vond ik.. allemaal friezen

En 1 :looser:

Waarschuw beheerder
en 1 onnozele braziliaan... die nu waarschijnlijk aan et neuken is voor een replay jeans:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:09:
Zou die eindelijk iemand op ReplayFucking.nl hebben gevonden om te neuken?

ik denk niet dat hij ooit iemand vind die met em wil neuke:P..

arme kerol..(F)

:cheer: fryslan boppeeeeeee!!!!B)
Waarschuw beheerder
donateur
waar zyn toch al die anti friezen van partyflock.. ben benieuwd dat er nog meer van zulke gekke :looser: zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 17:15:
ik denk niet dat hij ooit iemand vind die met em wil neuke:P..

ja een kerol misschien;) hahaha wat een gast check die foto van zijn pro:roflol:
Waarschuw beheerder
Sorry was even me spullen aant pakken ga zo naar het strand...
Waarschuw beheerder
och kerol me leeftijd staat er togh bij..

Bij mij staat er ook bij dat ik hetero ben of niet?

ow jah, een fries!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:17:

Wat daar:O is het in nederland 30 graden ofzo:roflol:

of ga je met een kerol in een kuil ofzo:roflol:

wat een gast ben jij
Waarschuw beheerder
donateur
er komt weer leven in de brouwerij.. hatseee:D
Waarschuw beheerder
Jij niet dus?

jawel ga zo lekker even naar het strand...

Waarschuw beheerder

hahaha maarja met zo'n kop en van die strakke blousjes.. je misschien moet je er zelf nog 8er komen ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:19:
hahaha maarja met zo'n kop en van die strakke blousjes.. je misschien moet je er zelf nog 8er komen ofzo

hahahah jajaja nu je het er over hebt Zahieter.. het lykt my ook wel een homo type:D

Waarschuw beheerder

Wtf moet je op het strand:/
Toch wel een replay date gevonden op ReplayFucking.nl?

Je bent vast nog niet uit de kast:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:18:
Wat daar is het in nederland 30 graden ofzo

jij bent egt een domme fries he? typisch fries dit!
IK woon in brazilië zoals je kan lezen. Het staat int nederlands dus je moet dat wel kunnen begrijpen he?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:19:

hahaha jaja nu je het zegt.,., het lykt my ook wel een homo type! :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:21:
IK woon in brazilië zoals je kan lezen. Het staat int nederlands dus je moet dat wel kunnen begrijpen he?!

Wtf praat je dan nederlands en doe je op partyflock?
Of kom je voor iedere feestje over vliegen?

Waarschuw beheerder
jij bent egt een domme fries he? typisch fries dit!

nou ik hoop dat je je vermaakt... en als je geluk hebt en je zit met je hoofd in de schaduw.. dan kan je misschien nog een paard versieren.. want veel beter zal er niet op je vallen

Waarschuw beheerder
IK woon in brazilië zoals je kan lezen.

Wat oordeel je dan over friesland kneus... weet je wel waar het ligt dan... of dat nog wel
Waarschuw beheerder
Het laatste stukje Holland.

Wees er trots op boertjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:22:
Of kom je voor iedere feestje over vliegen

Voor sommige wel jah!
Waarschuw beheerder
donateur
± 700 · pagina's bekeken (diagram)
22 · forumberichten
8 · privéberichten geschreven
8 · privéberichten ontvangen
1 · vriend

heb jij eigenlyk wel wat te vertelle?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op zondag 15 oktober 2006 om 17:27:
Het laatste stukje Holland.

Holland:S het was vroeger van de bataven en nu van de friezen.. dusz fuck maar op met holland

Uitspraak van Weger op zondag 15 oktober 2006 om 17:27:
Wees er trots op boertjes

en trots zijn we cker:D:D Friesland:respect:
Waarschuw beheerder
zelfs een paard valt niet op hem.. geloof me;) heb mn paard zijn foto laten zien en ze is nu bij de dierenarts:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:25:
weet je wel waar het ligt dan

In dat gedeelte van Nederland waar het zo onwijs ranzig meurt!
Waarschuw beheerder
donateur
En ik woon in rusland brrr koud hier min 30 :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 17:29:
zelfs een paard valt niet op hem.. geloof me;) heb mn paard zijn foto laten zien en ze is nu bij de dierenarts:O

ooh... ja drom zei ik ook je moet zijn hoofd niet te duidelijk laten zien:roflol:

Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:29:
In dat gedeelte van Nederland waar het zo onwijs ranzig meurt!

Nee.. brazilie de steden met de grootste sloppenwijken en zwervers.. dusz waar denk je dat het meer meurt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 17:29:
heb mn paard zijn foto laten zien en ze is nu bij de dierenarts

Ik hoop dat ie m af moet maken!
Waarschuw beheerder
zal ik jouw afmaken:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:32:
Ik hoop dat ie m af moet maken!

Ze hadden jouw dood moet maken... of beter trug moeten drukken bij je geboorte.

Volgens schrok je moeder er van dat ze je zag;) en ze ligt nog steeds in coma togh:O
Waarschuw beheerder
donateur
hallo ik ben el sherrif

Naam: sander zwerfstra
MSN: sanderguyon@hotmail.com
Beroep: LEVEN ZOEKENDE
Geboortedatum: 9 september 1977
Leeftijd: 29
Geslacht: man
Geaardheid: homo
Relatie: ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 17:34:
hallo ik ben el sherrif

Naam: sander zwerfstra
MSN: sanderguyon@hotmail.com
Beroep: LEVEN ZOEKENDE
Geboortedatum: 9 september 1977
Leeftijd: 29
Geslacht: man
Geaardheid: homo
Relatie: ja

Jitse :respect: daar roken we vnaaf een joint op:D
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha inderdaad.. die sukkel probeert met het beste ras van de wereld te spotten..:D pffff laat me niet lache! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:29:
Holland het was vroeger van de bataven en nu van de friezen.. dusz fuck maar op met holland

Kijk het kan zo worden gedumpt dat het bij Duitsland zou heren maar dat doet het niet dus gewoon Holland ja.
Waarschuw beheerder
donateur
... hrm? wat nou el sherrif..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:34:
Ze hadden jouw dood moet maken...

Wil je het een keertje komen proberen snotaapje? Jij slaat nog geen gat in een natte krant man!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op zondag 15 oktober 2006 om 17:38:
Kijk het kan zo worden gedumpt dat het bij Duitsland zou heren maar dat doet het niet dus gewoon Holland ja.

Tuulk kerol.. ten 1ste het ligt niet eens tegen duitsland aan:O dat is groningen weet je wel:roflol:

En what the fuck zit je stoer te doen..
Waarschuw beheerder
Jij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 17:38:
hrm? wat nou el sherrif..?

Ik zit hier nog 5 minuutjes en dan ben ik even van het strand genieten... Sorry kneusjes maar ik moet jullie dan echt verlaten, morgen ben ik er misschien weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:39:
Wil je het een keertje komen proberen snotaapje? Jij slaat nog geen gat in een natte krant man!

Kom maar op... Steek die slappe homo handjes maar in de lucht;) en vlieg naar schiphol en dan roep je een taxi en vraag je of hij je naar et supergezellige friesland wil brengen... en dan sla ik je hier verrot;) en dan mag jij kijken of het hier ook gezellig is in friesland door et ziekenhuis raam aap
Waarschuw beheerder
donateur
ga jij maar mooi aan het strand liggen jonge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:42:
en dan sla ik je hier verrot en dan mag jij kijken of het hier ook gezellig is in friesland door et ziekenhuis raam aap

:roflol: :roflol: Slaan?! Jij mij slaan?! Dan moet er toch wel een flinke kerel komen en geen gevulde koek als jij... Pikkie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:46:
:roflol: :roflol: Slaan?! Jij mij slaan?! Dan moet er toch wel een flinke kerel komen en geen gevulde koek als jij... Pikkie...

Reken maar dat er dan ook wel een flinke kerol staat vriend:roflol:

En dan kan je lkkr aan de vloeibare voeding;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 17:43:
ga jij maar mooi aan het strand liggen jonge

Dat ga ik zo ook ff lekker doen, ff kijken of er nog wat golven staan vandaag, ik geloof het wel als ik net zo even keek, de wind staat gunstig! BETER!!! Gaan jullie dan weer fijn klompendansen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:47:
Reken maar dat er dan ook wel een flinke kerol staat vriend

Wie jij?! Ben jij die flinke kerel?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:47:
Dat ga ik zo ook ff lekker doen, ff kijken of er nog wat golven staan vandaag, ik geloof het wel als ik net zo even keek, de wind staat gunstig! BETER!!! Gaan jullie dan weer fijn klompendansen?

Nee liever een lekker jointje roken;)
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt wel wat met je klompen niet mannnetje... ik weet niet hooor.. maar niet iedereen in friesland loopt op klompen.. ik weet niet hoe je daar bij komt domme braziliaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:48:
Wie jij?! Ben jij die flinke kerel?!

Nee ik ben die flinke kerol niet... maarja wel et jongentje wat je dan gaat uitlachen als je de klappen hebt gehad;):roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 17:48:
jij hebt wel wat met je klompen niet mannnetje... ik weet niet hooor.. maar niet iedereen in friesland loopt op klompen.. ik weet niet hoe je daar bij komt domme braziliaan

Nike air max:respect:
Waarschuw beheerder
Naam: Pieter Bruinsma
Eigen sites: www.mohradio.com
www.ANTIDRUGS.com
MSN: pieter_buursma@hotmail.com
Beroep: scholiertje
Geboortedatum: 13 juni 1994
Leeftijd: 12
Geslacht: mietje
Geaardheid: travestiet
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: darkcore, early hardcore, hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, industrial hardcore, jump, oldschool, speedcore, techhouse, techno, tekno, terror
Waarschuw beheerder
donateur
hij kan zelf niks bedenken hoor... het is echt wat de mensen van tegenwoordig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:49:
Nee ik ben die flinke kerol niet...

Wat loop je dan stoer te doen pikkie?! Een beetje de stoere jongen uithangen, en als het er dan op aankomt wegrennen! Zie je nou wel, je bent eigenlijk twaalf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:51:
Naam: Pieter Bruinsma
Eigen sites: www.mohradio.com
www.ANTIDRUGS.com
MSN: pieter_buursma@hotmail.com
Beroep: scholiertje
Geboortedatum: 13 juni 1994
Leeftijd: 12
Geslacht: mietje
Geaardheid: travestiet
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: darkcore, early hardcore, hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, industrial hardcore, jump, oldschool, speedcore, techhouse, techno, tekno, terror

Orgineel el sheriff:roflol: heb je ook niet bij Jitzo Maniac afgekeken of niet...

Die brazilianen togh:roflol: te dom om zelf wat te bedenken:roflol:

Waar wij friezen allemaal wel niet goed in zijn:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 17:53:
Wat loop je dan stoer te doen pikkie?! Een beetje de stoere jongen uithangen, en als het er dan op aankomt wegrennen! Zie je nou wel, je bent eigenlijk twaalf!

Denk jij dat ik wegloop:roflol:

Ben geen braziliaan... ik loop niet weg hoor;)

Als ik klappen krijg... ik weet cker dat die persoon ook klappen krijgt en nog harder dan dat ie ze mij heeft gegeven
Waarschuw beheerder
donateur
kdenk dat die kneus al aan het strand ligt.. ik ga zo naar buite

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 17:57:
kdenk dat die kneus al aan het strand ligt.. ik ga zo naar buite

moet nog ff me soep en kippepoten opeten;)

maarja ik moet samen 5je met iemand:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:54:
Denk jij dat ik wegloop

Ben geen braziliaan... ik loop niet weg hoor

Als ik klappen krijg... ik weet cker dat die persoon ook klappen krijgt en nog harder dan dat ie ze mij heeft gegeven

Nee ik ben die flinke kerol niet... maarja wel et jongentje wat je dan gaat uitlachen als je de klappen hebt gehad

Waarschuw beheerder
Wel friese knookjes, het was gezellig met jullie heb me erg vermaakt, maar pappa moet nu toch echt naar het strand. De golven roepen me... Sorry! misschien tot de volgende keer. Wees nou eens trots op jullie klompen, dat HOORT bij jullie, net zoals jullie friese suikerbrood(das het enige wat jullie wel kunnen). Kinders ik groet jullie.
tchau!
:kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
zie praat ie weer over zijn klompen.. wat heb je met je klompen jonge!

Waarschuw beheerder
wat een gast ben jij...

ga maar lekker met je golven spelen:S

Meer vrienden zul je togh niet maken
Waarschuw beheerder
zielig dat de topic opener nix meer durft te zeggen..:P

Waarschuw beheerder
Ben ik weer eens..
Was druk op een ander topic..
Maar zie dat hij nu weg gaat:looser:

Waarschuw beheerder
Zo.. deze is ook dood gebloed sinds vanmiddag;)

zijn dusz niet zoveel friesland haters:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:45:
Zo.. deze is ook dood gebloed sinds vanmiddag

Haha ja ik ben ook niet meer geweest;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:45:
zijn dusz niet zoveel friesland haters

Nope:):)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:54:
Nope:):)

Gelukkig maar:bounce:

Nou ja laat die stomme stakkers dan maar:looser:
Waarschuw beheerder
whahaha .. :roflol:
wat een zielig topic zeg:Looser: ..
mop mop slotje derop!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marijel** :sweethug: op zondag 15 oktober 2006 om 20:13:
whahaha ..
wat een zielig topic zeg ..
mop mop slotje derop!!

Heej.. Ik ken u:9
Lekkah Ding8)
Waarschuw beheerder
heey boerin :D

hast dien klompen al efkes wosken :P whahah
of hest net jarre joed ?

hahaha grapje or mops :$

al het verstand komt nou eenmaal uit friesland :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marijel** :sweethug: op zondag 15 oktober 2006 om 20:19:
hast dien klompen al efkes wosken whahah
of hest net jarre joed ?

Nee he et is snein.. Ik moest nei de tsjerke:x
hahaha grapje or mops

al het verstand komt nou eenmaal uit friesland

Oh YES:cheer:
Waarschuw beheerder
En al die lui gaan ondertussen wel allemaal stiekem naar Friesland om te komen zeilen :X en op de meren e.d. te varen. :/

Waarschuw beheerder
al het verstand komt nou eenmaal uit friesland :D

Sa ist mar krek;)

Waarschuw beheerder
Joeppie ben geboren in friesland jeeeeeeeeeeeehhhhh feesje :cheer:

Waarschuw beheerder
check alle friezen stoer doen!!!

Anti Friezen, laat jullie horen

anti friezen worden om hun mening gevraagd.. niet jullie fucking idioten... ik beschouw jullie niet eens als volwaardige mensen dus shut the fuck up kneuzen.. jullie kunnen niks..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HOOR jij friezen stoer doen ??
vind ik knap (Y) :flower:

Waarschuw beheerder
waar heb je het over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:33:
hoor alle friezen stoer doen!!!

laatste aanpassing 15 oktober 2006 21:44

daarover !!

zwak hoor :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ahhaha goed bezig marieltsju!!

FRYSLAN BOPPE

Waarschuw beheerder
ik beschouw jullie niet eens als volwaardige mensen dus shut the fuck up kneuzen.. jullie kunnen niks

Ik beschouw jou als volwaardige kneus:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:49:
Ik beschouw jou als volwaardige kneus:looser:

:yes::yes::yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha als dat zo zou weze! dan moet hij zich echt plat schamen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:51:
Als je me nu nog gaat vertellen dat je die rechter kneus bent dan lach ik me helemaal de ziekte

whahaah :rofloL:
idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:51:
Als je me nu nog gaat vertellen dat je die rechter kneus bent dan lach ik me helemaal de ziektelaatste aanpassing 15 oktober 2006 21:52

nou als ie die linker is ook heur...dont fuck Dwabouterg­irl­Mokkeltsju­ kneusje
Waarschuw beheerder
donateur
maar waarom is dit topic ooit aangemaakt.. want de friezen zyn toch in de meerderheid! HATSEEE :bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 15 oktober 2006 om 21:54:
nou als ie die linker is ook heur

Uhm ja:x
dont fuck Dwabouterg­irl­Mokkeltsju

Ligt eraan op welke manier je fuck opvat he:x
Maar hij kan me op geen enkele manier fucken.. :9
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 21:55:
want de friezen zyn toch in de meerderheid! HATSEEE

Hatsee:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha.. tja, friezen praten er altyd heel mooi in om:D

Waarschuw beheerder
Met friezen valt niet te fucken!!:bounce:

We zijn en blijven het beste :respect:

Hollanders:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 21:58:
hahaha.. tja, friezen praten er altyd heel mooi in om

Tsja..
Must my net verneuke montsju, oars sok die foar de beulig houwe :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
friezen raar en stug volk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:58:
Hollanders

Eten graag celebrations volgens de moeder van Ali B8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
westside friesland :lol:

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
doe mast even troch gjean sa! sik die skoppe wief!!:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 21:59:
friezen raar en stug volk

hahaha dan heb je vast nog geen feestje meegemaakt met friezen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:56:
Ligt eraan op welke manier je fuck opvat he

ja voor zo'n figuur is er weinig hoop:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:00:
doe mast even troch gjean sa! sik die skoppe wief!!:p

Och jitse eem normaal;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:01:

oh jawel hoor daarom zeg ik het ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 15 oktober 2006 om 22:01:
ja voor zo'n figuur is er weinig hoop

Jap:9
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:00:
doe mast even troch gjean sa! sik die skoppe wief!!

Wie net foar dei bedoelt hjer(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 22:03:

Geen goed feestje;)
Of jullie kunnen gewoon niet met ons omgaan:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 22:03:

Dan moet je togh egt nog es een keertje met mij gaan feesten... dan weet ik cker dat je nie meer zo over friezen denkt...

Oh net Jitzo;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:04:
Dan moet je togh egt nog es een keertje met mij gaan feesten... dan weet ik cker dat je nie meer zo over friezen denkt...

geloof er niks van weet bijna zeker dat ik dan nog hetzelfde denk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:04:
Of jullie kunnen gewoon niet met ons omgaan

of jullie weten niet wat feestjes zijn :9
Waarschuw beheerder
donateur
dot tocht ik zahieter.. jou mar gas:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 22:07:
geloof er niks van weet bijna zeker dat ik dan nog hetzelfde denk

Tuurlijk... Vooral zo lkkr negatief blijven denken... dat is et probleem met jullie hollanders... altijd een vooroordeel... en niet open voor andere meningen... stelletje ego trippers:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 22:07:
of jullie weten niet wat feestjes zijn :9

Nog meer grappen gaan maken;)

Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:08:
dot tocht ik zahieter.. jou mar gas:D

Slapen is voor apen:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:01:

zeker wel en het was pijnlijk

heel de tijd met die klompen over mijn nikes heen lopen :[ :[ :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:09:
Slapen is voor apen:bounce:

Mop mop gas dr op! :lijn: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:08:
altijd een vooroordeel..

wat ik heb is geen vooroordeel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:11:

zie hebben we weer iemand die denkt dat elke fries op klompen loopt! je moet niks in dit topic posten als je niks over friezen weet.. dus sterf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:11:

Flikker togh es op met je klompen... ik loop ook op nikes... dusz wat lul je man:looser:

Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 22:11:
wat ik heb is geen vooroordeel

Goh.. zoek een hobby ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:13:
Goh.. zoek een hobby ofzo

die heb ik zat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:13:
Flikker togh es op met je klompen... ik loop ook op nikes... dusz wat lul je man

Hey vlindertje van me, ben je dr nog steeds?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op zondag 15 oktober 2006 om 22:14:
die heb ik zat

mooi zo
Waarschuw beheerder
donateur
die lollige el sherrif is er ook weer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:15:
Hey vlindertje van me, ben je dr nog steeds?

Och.. hebben we die lelijke braziliaanse aap ook weer:looser:

Nou heb je lkkr met de golven gespeeld:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:16:
thanx

maar eerst mag jouw mama mijn pik zuigen en stikken in mijn zaad :lief:

wat ga je hier stoer doen neger.. zoek een leve :knuffel:
Waarschuw beheerder
Vriesland ligt toch ten Oosten van Ijsland
Waarschuw beheerder
En ja ik heb geen toffe plaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:16:
Nou heb je lkkr met de golven gespeeld

en..bananen geplukt:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:16:
wat ga je hier stoer doen neger

ik doe niet stoer hoor witje :lief:

ik zeg je alleen dat je nu veilig achter je schermpje zit maar als ik naar klompen land kom gereden zal je toch over je schoudertje moeten kijken puto :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:16:
thanx

maar eerst mag jouw mama mijn pik zuigen en stikken in mijn zaad :lief:

Wat kom jij hier ouwehoeren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:16:
Nou heb je lkkr met de golven gespeeld

Ja jij lekker met je kleine pikkie?!

Waarschuw beheerder
Wat is dit voor een onnozel topic? Ik woon in Drenthe niet zover van Friesland af. Dat gevoel leeft daar slechts bij een enkeling, maar dat zal in andere provincies ook wel zo zijn.

Ga eerst eens na of het wel klopt voor je onzin-topics opent.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:18:
ik doe niet stoer hoor witje :lief:

ik zeg je alleen dat je nu veilig achter je schermpje zit maar als ik naar klompen land kom gereden zal je toch over je schoudertje moeten kijken puto :aai:

zie weer zoon stoere jonge die alleen maar over klompen wil praten. wat wil je weten over de klomp neger? volg je het allemaal nog wat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:18:

Kom maar naar dit klompenlandje eikel...Dan zal ik je me nikes ff van wat dichterbij laten zien...K*t Neger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:18:

Tegen al die eikelige zogenaamde friezen hierzo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:18:

zo ken jij het woordje ouwehoeren ?

shit jij bent goed :D

even een vraagje he ?

doe jij mee aan de elf steden tocht ?
Waarschuw beheerder
Miep Miep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:19:
Wat is dit voor een onnozel topic? Ik woon in Drenthe niet zover van Friesland af. Dat gevoel leeft daar slechts bij een enkeling, maar dat zal in andere provincies ook wel zo zijn.

Ga eerst eens na of het wel klopt voor je onzin-topics opent.

Kijk hier valt mee te praten(Y)
Waarschuw beheerder
Nee ik ben die flinke kerol niet... maarja wel et jongentje wat je dan gaat uitlachen als je de klappen hebt gehad

Waarschuw beheerder
donateur
stoere mierda kryg ik nog antwoord?
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van Cambuur Leeuwarden dan pfweapppp
Waarschuw beheerder
donateur
ik vroeg dat je nog meer wou weten over de klomp.. want jullie stomme hollanders die praten wel heel vaak over klompen.. jaloerzie? of wat is dit ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:19:
Ja jij lekker met je kleine pikkie?!

Och.. komt het kindje van 29 ook weer aan;) ga togh weer naar je golven man kneus:looser:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:20:
zo ken jij het woordje ouwehoeren ?

shit jij bent goed :D

even een vraagje he ?

doe jij mee aan de elf steden tocht ?

Nee man.. wie de fuck doet er nou aan schaatsen.. ik ga liever een joint roken ofzo(Y) in het weekend een lekker flesje whiskey of een heerlijk koud amsteltje..

So fuck off

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:22:
stoere mierda kryg ik nog antwoord?

heb je een klomp in je ogen ofzo :roflol:

Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:22:
want jullie stomme hollanders

jij stomme kut fries :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:22:
Wat dacht je van Cambuur Leeuwarden dan pfweapppp

Cambuur leeuwarden? bestaat dat nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:23:
jij stomme kut fries :lol:

Jij voelt je trwns wel heel wat of niet... lelijke kut aap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:24:
Cambuur leeuwarden? bestaat dat nog?

Goh kenne ze dat ook al in Brazilie;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:23:
heb je een klomp in je ogen ofzo :roflol:

ha ha ha.. weer over die zelfde klomp neger he.. het is wat met jou.. wat wil jij nou eigenlyks met je klompen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:20:
K*t Neger

zo dan!!! een racistische fries!!! DAS STOER!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:25:
Goh kenne ze dat ook al in Brazilie

Wast bijna vergeten... suffe boeren kutclub!

Waarschuw beheerder
Onnozel dat er eentje uit Zwartsluis (wat een wereldstad, pfff) kritiek op Friesland durft te hebben. Ga weg Mierda.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:24:
Jij voelt je trwns wel heel wat of niet... lelijke kut aap

ik zal jou 1 ding zeggen ik en mijn familia laten jou en je klompen familie jankent wegrennen believe me puto :lol:

je bewijst nu wel weer dat je een fries bent en het iq hebt

van een KLOmP

:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:26:
Ga weg Mierda.

neuken ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:23:
of een heerlijk koud amsteltje..

hebben jullie zelf geen bier :lol:

Waarschuw beheerder
Onnozel dat er eentje uit Zwartsluis (wat een wereldstad, pfff) kritiek op Friesland durft te hebben. Ga weg Mierda.

Hier kerol... Weet je et ff en ze is niet eens fries:respect:

Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:26:
Wast bijna vergeten... suffe boeren kutclub!

jij kent wel heel van nederland voor iemand die in brazilie woont
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha Zahieter je moet om zulke mensen lachen.. want ze vinden de klomp wel zeer bijzonder zo te horen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:27:

van een KLOmP

hahahahaha :roflol: maar dat hebben alle friesen toch?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:27:
ik zal jou 1 ding zeggen ik en mijn familia laten jou en je klompen familie jankent wegrennen believe me puto :lol:

van een KLOmP

Nou jonghe.. zo snel mogelijk komen met je familie... of durf je niet alleen schijtluis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:28:
jij kent wel heel van nederland voor iemand die in brazilie woont

Ben ook iets begaafder dan een fries!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:29:
hahahahaha :roflol: maar dat hebben alle friesen toch?!

ja ha ha ha die klomp ofniet el sherrif.. die klomp dat is lollig he.. stumper! en dat is 29 jaar.. zoek aub een leven want je doet je wel heeeel laag voor!!!!!!!
Waarschuw beheerder

zwartsluis stinkt...ze zijn daar net zo min als ut water diep is.....en hij als nig heeft geen fijn leventje daar denk ik whahahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:28:
hahaha Zahieter je moet om zulke mensen lachen.. want ze vinden de klomp wel zeer bijzonder zo te horen!

Het lijkt bijna et enigste wat ze weten...

Maarja die mongolen hebben windmolens en tulpen...:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:29:
Nou jonghe.. zo snel mogelijk komen met je familie

geef je adres maar

of is dat

klompen straat nr 8 ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:30:
Maarja die mongolen hebben windmolens en tulpen...

wij hebben weed B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:29:
Nou jonghe.. zo snel mogelijk komen met je familie... of durf je niet alleen schijtluis

dat weet je toch met die mensen zahieter!!
Waarschuw beheerder
Paas mij een Friese roggebroodbopper met de kameleon salade en saus van Graanjenever
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:30:
geef je adres maar

of is dat

klompen straat nr 8 ?

kijk kijk kijk.. dit vind ik mooi, weer die klompen he! :bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:30:
klompen straat nr 8 ?

Och kerol kom es met iets anders dan die ouwe klomp.. egt jullie zitten gewoon een uur te zeuren alleen om een domme klompen.. btw nederlanders hebben ook klompen.. en hier in drachten.. loopt misschien 1 op de 1000 mensen op klompen.. so fuck you

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:32:
weer die klompen he

:lijn: goddamn right klompie :kusje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:30:
zoek aub een leven want je doet je wel heeeel laag voor!!!!!!!

Ik probeer op jullie niveau te blijven... En ik geef toe, dat is niet makkelijk. :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:31:
wij hebben weed B)

LOL:roflol:

wij hebben ook weed:D
Whaat hey ik heb me laatste joint net 5 min geleden uitgedrukt:roflol:

Dusz hou je fuckin stront bek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:32:
kerol

kerel

es

eens

egt

echt

so fuck you

je moeder
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit volgens my het lolligste topic ooit, topic naam kan beter veranderd worde:

De klompen fan-club van Mierda & el sherrif!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:31:
wij hebben weed

wij hebben speed:9*woon btw in drenthe maar niks mis met friezen..mooi volk*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:33:
wij hebben ook weed
Whaat hey ik heb me laatste joint net 5 min geleden uitgedrukt

Dusz hou je fuckin stront bek

ik heb kilo's haha jij moet ervoor betalen :lol:

heb je al schaamhaar?
Waarschuw beheerder
Pablo houd je eens in :[ het is zondagavond!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:33:
Whaat hey ik heb me laatste joint net 5 min geleden uitgedrukt

Dus nu ben je een STOERE FRIES?!

Waarschuw beheerder
Of ik ben in opleiding algemeen beschaafd nederlands te praten:roflol:

Gast msn taal ooit van gehoord... tegenwoordig hebben ze daar woordenboeken van:O
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=000d08080025773126face441a019ce261]https://partyflock.nl/images/album/736925.jpg[/img]

zahieter denk er om want we hebbe hier met een mooi apart figuur te maken whahahahahahaahahahahahahahah:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:34:
heb je al schaamhaar?

Neen de stumpert is gister 12 lentes jong geworden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonaparte op zondag 15 oktober 2006 om 22:35:
Pablo houd je eens in het is zondagavond

sorry beeb even mijn frustraties afreageren op dat stelletje hutteklompies :lol:

:knuffel:

Waarschuw beheerder
Wij hebben Speed GHB Pillen Coke noem maar op en ik kan et voor je regelen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:35:
Gast msn taal ooit van gehoord... tegenwoordig hebben ze daar woordenboeken van

alleen in friesland verkrijgbaar!
Waarschuw beheerder
donateur
zie WEER die klompen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:35:
image

zahieter denk er om want we hebbe hier met een mooi apart figuur te maken whahahahahahaahahahahahahahah:D:D:D:D:D:D:D:D

Haha van die mannetjes pak ik 10 in 1x man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:35:
Gast msn taal ooit van gehoord...

je bent gewoon een breezer slet :roflol:

[img width=600 height=511 cacheid=0000926d0000f806d75161191a019ce27c]http://scgwiki.iam.unibe.ch:8080/SmalltalkWiki/uploads/2/breezah.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:36:

Dit is echt de stoerste fries die ik ooit heb meegemaakt, hij kan gewoon aan drugs komen!
Waarschuw beheerder
Ja en zelfs zonder gepakt te worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:36:

kerel mijn oom die in colombia leeft verkoopt het aan jou dealer :lol:

fucking :looser:

ga naar bed joh en vraag of je moeder sesamstraat heeft opgenomen voor je :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:37:
Haha van die mannetjes pak ik 10 in 1x man

Nee ik ben die flinke kerol niet... maarja wel et jongentje wat je dan gaat uitlachen als je de klappen hebt gehad :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:37:
je bent gewoon een breezer slet :roflol:

Zo egt gast... als ik jouw es een keer in et egt tegenkwam ik sloeg je zo hard dat je 6 weken kan eten door een paar buisjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:37:
hij kan gewoon aan drugs komen

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ff tv kyken.. spreek jullie snel weer en kom vooral snel nog eens langs in het anti friesland topic.. want vind het vry lollig met el zwerver & mierda
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:38:
Ja en zelfs zonder gepakt te worden

Jah de politie loopt daar op klompen, en hij op nike air max!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:38:
Nee ik ben die flinke kerol niet... maarja wel et jongentje wat je dan gaat uitlachen als je de klappen hebt gehad :looser:

Nee 29 is een beetje te oud voor mij vind je niet... maarja die gast ik pak em hard... laat nix van em heel:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:39:
Zo egt gast... als ik jouw es een keer in et egt tegenkwam ik sloeg je zo hard dat je 6 weken kan eten door een paar buisjes

geef je adres dan lulletje rosewater :D

geef je adres maar in een pb

zullen we zien wat je bereikt met je klompies :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:39:

Zeg pino wat loop je nou stoer te doen? vanmiddag zeg je nog dat jij niet degene bent die mij wel eventjes inmekaar komt slaan, maar jij bent het mannetje wat daarnaast staat te lachen!
Waarschuw beheerder
donateur
kyk weer die klompen.. ik blyf toch nog even:D whahahaha dit word nog mooi.. altyd weer die klompen!!!!!:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:40:
maarja die gast ik pak em hard... laat nix van em heel

[img width=500 height=337 cacheid=0000004500257738e87fc0b31a019ce2c8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=73CYPHXH[/img]

:x :x :x

whahahahaaaahahhahahaha :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:40:
Nee 29 is een beetje te oud voor mij vind je niet... maarja die gast ik pak em hard... laat nix van em heel

Je bent 12 jaar oud, en berijdt een driewieler... Je mag blij zijn als ie je speentje heel laat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:41:
whahahahaaaahahhahahaha

hahahahaha! de gang!!! :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:43:
hahahahaha! de gang

kowgomballen gangsters :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:43:
hahahahaha! de gang!!! :roflol:

gast das nog niet eens 1/10 deel van de gang
Waarschuw beheerder
donateur
kom naar drachten dan mierda.. stoere man.. dan geef ik je ook paar klompe!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:44:

Ken je nog meer van die kleuters dan?! waaaaahahahahaha!!! :roflol: :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
dat snappen ze niet zahieter.. laat ze maar langs kome:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. itse op zondag 15 oktober 2006 om 22:44:

ja hey kom hier heen dan...
Waarschuw beheerder
Ga je dan een Amstel Gold race houden zeker! Gast!
Waarschuw beheerder

Hey was dat nou? mag ik niet meedoen?! ik wil ook klompen en kleuters slaan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:44:

ik kom alleen klomp kom jij maar met honderd man goed :lol:

je hebt geen idee wie je voor je hebt knulletje :lol:

heb je sesamstraat al gezien vandaag?

of snap je alleen tiktak nog maar :lol:

Waarschuw beheerder
dat snappen ze niet zahieter.. laat ze maar langs kome:D

Ja togh laat ze maar komen... dan zien ze dan wel wat er ze te w88 staat:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:45:
ja hey kom hier heen dan...

welk woordje begrijpen jullie niet van

adres ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:45:
Ga je dan een Amstel Gold race houden zeker! Gast!

waaaaaaaaaaaaaahahahahahaha !!!! Die kleuterfriesen worden gewoon te kakken gezet!
Waarschuw beheerder
Het blijkt dat vriezen best wel postitief en vriendelijk reageren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:45:
Ja togh laat ze maar komen... dan zien ze dan wel wat er ze te w88 staat

Een hele hoop strond in jullie luiers!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:46:
waaaaaaaaaaaaaahahahahahaha !!!! Die kleuterfriesen worden gewoon te kakken gezet!

Jij vermaakt je best of niet... maarja wie werd er vanmiddag nou aan et kakken gezet el zwerfstra
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:46:
Het blijkt dat vriezen best wel postitief en vriendelijk reageren

Dat komt omdat ze het nederlands niet echt beheersen! En waarschijnlijk om even op mierda terug te komen het iq hebben van een klomp

Waarschuw beheerder
:/ blijkt maar weer dat het onder de rivieren gezelliger is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=400 height=262 cacheid=000d0815002577426f6c98f51a019ce367]http://www.poy.org/61/15/photos/61-15-AbdR-A-04.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:47:
Jij vermaakt je best of niet... maarja wie werd er vanmiddag nou aan et kakken gezet el zwerfstra

Jullie??! Ik laat me niet zomaar inelkaar praten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:48:
Jullie??! Ik laat me niet zomaar inelkaar praten...

Waarschuw beheerder
Nou mensen niet zo"n agressie. FF weeer Ontopic!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:50:
FF weeer Ontopic!!

klompen zijn uit (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:50:
Nou mensen niet zo"n agressie. FF weeer Ontopic!!

OKE! KUTFRIESLAND!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:50:
klompen zijn uit

hahahaha ja echt zooooooooooooooo 1932!
Waarschuw beheerder
Wie hier valt er mijn vriendje Mierda aan?? B)
Waarschuw beheerder
Waar zijn jullie nog meer mee groot geworden, buiten de pindakaas om?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:52:

schaatsen hihi :bloos:
Waarschuw beheerder

hahahaha!!!! eeeeeeeehm zo te zien op die dreigende foto van suikerspinnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonaparte op zondag 15 oktober 2006 om 22:52:
Wie hier valt er mijn vriendje Mierda aan??

ze zijn al wat rustiger nu he o:)

Waarschuw beheerder

boeren en schaatsen toch 8)
Waarschuw beheerder
Niet te vergeten het skutje sealen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:54:
boeren en schaatsen toch

burb :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:54:
ze zijn al wat rustiger nu he

Ik wilde net zeggen: volgens mij zitten ze nu in heel friesland tuus in de boerderie te bidden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 22:55:
Niet te vergeten het skutje sealen

het wat?!
kutje sealen?!
Waarschuw beheerder
dat met die boten etter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 22:56:
Ik wilde net zeggen: volgens mij zitten ze nu in heel friesland tuus in de boerderie te bidden

:nocheer:
Waarschuw beheerder
Was een grappig woordgrapje maar
ja je had erbij moeten zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 22:54:
ze zijn al wat rustiger nu he

Oke dan :[
Waarschuw beheerder
Tis hier IJstil: De Friesdood treed zelfs in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 23:01:

schijtluizen zijn het :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 23:05:
schijtluizen zijn het

Tja............. boven de sloot he :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonaparte op zondag 15 oktober 2006 om 23:07:
Tja............. boven de sloot he

kom ik ook vandaan o:)

Waarschuw beheerder
Whahahaha prachtig dit :lol:
Waarschuw beheerder

hahahahaha!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 23:08:
kom ik ook vandaan

Joh? Weet je dat zeker? ;P
Waarschuw beheerder
Tis hier IJstil

jah man kom net thuis van het fierljeppen
moest de koeien nog melken en kamelion boek nog uitlezen :s :looser:

denken jullie nou egt dat wij niets beters te doen hebben dan dat??

zou me er tog eens beter in verdiepen dan vanalles te 'roepen' waar je toch niks van weet!! :looser:
Waarschuw beheerder
stelletje homo's...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marijel** :sweethug: op zondag 15 oktober 2006 om 23:11:
kamelion boek nog uitlezen

:o is dat het knuffelbeestje van the lion king? :/ ken je afkomst muts

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whé

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou me er tog eens beter in verdiepen

waarom en dan lomp worden

nee thanx ik hoef niet te weten koeien moet melken of hoe ik varkens stront opruim :bye:

en ik loop graag in degelijke schoenen klompen zijn niet zo comfortabel 8)
Waarschuw beheerder
alle kleutrs slapen
Waarschuw beheerder
Is goed laten we eens verdiepen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 23:15:
en ik loop graag in degelijke schoenen klompen zijn niet zo comfortabel

hahahahaha!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker neuken
Waarschuw beheerder
WEl scherp die Marieltsjunami met dr Fiedle tjappen
Waarschuw beheerder
Ook leuk hoe ze haar koe melkte

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
so hebben ze nu allemaal een fake acount aangemaakt ofzo :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 23:18:
so hebben ze nu allemaal een fake acount aangemaakt ofzo

Ze hebben allemaal hun computer uit het raam gekenkerd
Waarschuw beheerder
zou me er tog eens beter in verdiepen dan vanalles te 'roepen' waar je toch niks van weet!!

is dat het knuffelbeestje van the lion king?

ach het verschil moet er blijven heh :roflol: domkop :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op zondag 15 oktober 2006 om 23:21:
uit het raam

sorry, uit de luiken! Jah ik verbeter ne maar even strax word ik weer inelkaargepraat
Waarschuw beheerder
Het is wit en vierkant en is heel koud?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marijel** :sweethug: op zondag 15 oktober 2006 om 23:21:
domkop

Uitspraak van Marijel** :sweethug: op zondag 15 oktober 2006 om 23:21:
Uitspraak van **_Mariëltsju_** op zondag 15 oktober 2006 om 23:11:
zou me er tog eens beter in verdiepen dan vanalles te 'roepen' waar je toch niks van weet!!

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aftrekke
Waarschuw beheerder
Een Friezer!!
Waarschuw beheerder
ik gaat even de straat op de ballen!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van redfish op zondag 15 oktober 2006 om 23:30:
Een Friezer!!

Waarschuw beheerder
wat een drukte in eens k*t braziliaan.. moest je je vriendjes even vragen of ze je wouden komen helpen??

nouw laters :looser: morgen weer een dag:[
Waarschuw beheerder
donateur
nou als ie die linker is ook heur...

echt n3rds die gassies daaro
zahieter met zijn stoere geblaat, in het echt is het gewoon een looser, een echte internet gangster
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 23:51:
moest je je vriendjes even vragen of ze je wouden komen helpen??

beter als jou wazi vriendjes kuthoer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op woensdag 11 oktober 2006 om 20:54:
jongens wat lullen jullie nou over friesland

zonder friesland zou het GVD nooit vriezen, dus nooit winter zijn, en nooit sneeuw enz. en de elfstedentoch zou dan ook niet bestaan, ik doe altijd mee met de elfstedentocht, dus ben ik echtwel blij dat friesland bestaat,

Uitspraak van Neegh op woensdag 11 oktober 2006 om 16:25:
friesland is gewoon kut

nou brekt mie de klomp.. beetje wisselvallig ?? :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou brekt mie de klomp.. beetje wisselvallig ??

stil is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van '' Essiieee! :bye: op zondag 15 oktober 2006 om 23:51:
wat een drukte in eens k*t braziliaan.. moest je je vriendjes even vragen of ze je wouden komen helpen??

:roflol: daar heb ik geen vriendjes voor nodig hoor, om jullie kutfriesen te kakken te zetten...