Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 15:10:
Zit Qdance soms achter Sensation??
In Feite wel. Q-dance heeft de organisatosche touwtjes in handen.
Maar dan zou je toch zeggen dat ze juist wat steviger zouden programmeren. Ik denk dan Duncan juist nog invloed zit uit te oefenen. op de 1 of andere mnaier heeft juist hij het helemaal gehad met de trance geloof ik. op innercity eruit gekicked, op white vorig jaar nagenoeg eruit gekicked. Jammer hoor
Sensation is GEEN trance evenement. Als je alleen dat leuk vind kun je naar Trance Energy. De line-up wordt binnen enkele weken bekend gemaakt
Dat laat toch nog wel hoop voor een wat gemixte line-up.
Maar ik vrees met grote vrezen dat we idd nu alelen maar house zullen krijgen, ik had andere geluiden gehoord

ik hoop dat er alsnog wat leuks erbij zit.
nog enkele weken trouwens

pffff....
En ze zullen net zoals bij black de megamix wel weglaten dit jaar HET Sensation ding maargoed...
Denk je dat of zeggen ze dat.
Bij white "klaagt" er niemand over de mix, bij Black is men meer gericht op de muziek en wil bewoon dat er een iets wordt gedaan ipv een CDtje. "black identity" zal trouwens op black een soort van megamix-live ten gehore brengen. Dus veel verschil maakt het niet. Maar gevoelmatig zal dat beter vallen bij black.
Ik snap trouwens niet waar miss Brenda vandaan haalt dat ik het een Trance feest vind.IK vroeg alleen of dr ook Trance djs kwamen... Gefrustreerd mailtje haha ze heeft natuurlijk al 100x die vraag gehad
logisch. White is groot geworden met trance. White was ook voor het eerst binnen 2 uur uitverkocht in 2004 omdat 2002 en 2003 zulke goede trancefeesten waren. Men verwachte toen datzelfde maar de teleurstelling is sinds dien bij mij er groot geweest dan men vanaf toen opeens zonder enige aanleiding opeens meer house en progressive ging programmeren.