Partyflock

Forumonderwerp · 905569
56330x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 7 juli 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het is nog ver weg O:)
Maar hij stond ook al in de agenda :flower:

Sensation
:Bounce:

Sensation gaat na mij mening wel achteruit!!
Vorig jaar vond ik de ook show tegenvallen..
Decor was wel top(Y)
En muziek was ook goed te doen :)

Wat hopen jullie dat het gaat worden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 6 mei 2007 om 21:44:
zie 2005

Jah maar heb dat toch liever een Laidback Luke dan een Fedde le Grand als House-DJ in de line-up... Ik snap ID&T echt even niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AnoNimisT op zondag 6 mei 2007 om 22:22:
Jah maar heb dat toch liever een Laidback Luke dan een Fedde le Grand als House-DJ in de line-up... Ik snap ID&T echt even niet meer.

Ik snap ze eerlijk gezegd al een tijdje niet echt meer. Wat ik overigens wel jammer vindt!

Trouwens nog niet te snel van stapel lopen, misschien staat Freddie niet eens op de main te draaien, misschien draait hij wel in 1 van de 3 vipruimtes.
2 jaar geleden hadden we ook zo'n discussie op het black-topic. op de trailer hoorde je een nummer van blutonium boy, op een gegeven moment stond er ook op zijn site dat hij zou gaan draaien. En jawel hij draaide....... in de vipruimte en zijn nummer was niet het anthem geworden (maar zat wel in de megamix)

en nu weer terug naar white:
Niets ten nadele van Freddie le grand, maar ik vindt eignelijk nog niet dat hij het "verdiend" heeft om op de main te draaien bij white. Alleen vanwege 2 producties binnen een jaar die goed zijn gevallen?? :nee: gaan mij iets te snel. Zet dan een (house) dj neer die al veel langer zijn strepen heeft verdiend. Maar dat vindt ik dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op zondag 6 mei 2007 om 18:37:
vond the glimmers veel beter dan

En die vond ik nu weer K*T!!! Ferry draaide het beste.. blijkbaar toch Trance mijn ding!!:P:D;)
Waarschuw beheerder
Ik vond Fedde op Innercity helemaal niet verkeerd draaien.
Van mij mag die draaien 7/7

Waarschuw beheerder
Kheb net mn kaartje binnen gekregen..ingang M..vorig jaar had ik Zuid H daar was ik zo binnen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:03:
ingang M..

Heb ik ook.

Verder ga ik niet speculeren wie er nu of niet komt.
Zie het allemaal wel:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 8 mei 2007 om 14:07:
Heb ik ook.

Zie het allemaal wel

Haha leuk.Ik ga met mensen die apart kaarten besteld hebben..dus die zullen wel niet dezelfde ingang hebben.DAt is pas klote !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:09:
Haha leuk.Ik ga met mensen die apart kaarten besteld hebben..dus die zullen wel niet dezelfde ingang hebben.DAt is pas klote !

Velt heel erg mee. Vorig jaar was ik met black met 13 man, allemaal verschillende ingangen. Maar hebben elkaar getroffen bij een vak in de omloop onder de tribunes. werkt heel handig. kijk maar bij mijn verslag van sensation black van vorig jaar.

Uitspraak van actief op dinsdag 8 mei 2007 om 14:07:
Zie het allemaal wel

Ben het eerlijk gezegd wel zat :gaap: Maar toch ben ik er niet blij mee :[

Waarschuw beheerder
Met deze reactie weet je genoeg...we krijgen een house line up...

Beste Judith,

Sensation is GEEN trance evenement. Als je alleen dat leuk vind kun je naar Trance Energy. De line-up wordt binnen enkele weken bekend gemaakt.

Groet, Brenda

--
Ik snap trouwens niet waar miss Brenda vandaan haalt dat ik het een Trance feest vind.IK vroeg alleen of dr ook Trance djs kwamen... Gefrustreerd mailtje haha ze heeft natuurlijk al 100x die vraag gehad.In plaats van dat ze eens luisteren naar wat iedereen wil bij ID&T..maar bij deze weten we genoeg.En ze zullen net zoals bij black de megamix wel weglaten dit jaar :S HET Sensation ding maargoed...was Duncan maar gewoon hier..dan was het allemaal heel anders gegaan!Zit Qdance soms achter Sensation??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
You can only wait and see. How the whole Lineup look like in the end.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 15:10:
Zit Qdance soms achter Sensation??

In Feite wel. Q-dance heeft de organisatosche touwtjes in handen.

Maar dan zou je toch zeggen dat ze juist wat steviger zouden programmeren. Ik denk dan Duncan juist nog invloed zit uit te oefenen. op de 1 of andere mnaier heeft juist hij het helemaal gehad met de trance geloof ik. op innercity eruit gekicked, op white vorig jaar nagenoeg eruit gekicked. Jammer hoor :/

Sensation is GEEN trance evenement. Als je alleen dat leuk vind kun je naar Trance Energy. De line-up wordt binnen enkele weken bekend gemaakt

Dat laat toch nog wel hoop voor een wat gemixte line-up.

Maar ik vrees met grote vrezen dat we idd nu alelen maar house zullen krijgen, ik had andere geluiden gehoord :x ik hoop dat er alsnog wat leuks erbij zit.

nog enkele weken trouwens :| pffff....

En ze zullen net zoals bij black de megamix wel weglaten dit jaar HET Sensation ding maargoed...

Denk je dat of zeggen ze dat.

Bij white "klaagt" er niemand over de mix, bij Black is men meer gericht op de muziek en wil bewoon dat er een iets wordt gedaan ipv een CDtje. "black identity" zal trouwens op black een soort van megamix-live ten gehore brengen. Dus veel verschil maakt het niet. Maar gevoelmatig zal dat beter vallen bij black.

Ik snap trouwens niet waar miss Brenda vandaan haalt dat ik het een Trance feest vind.IK vroeg alleen of dr ook Trance djs kwamen... Gefrustreerd mailtje haha ze heeft natuurlijk al 100x die vraag gehad

logisch. White is groot geworden met trance. White was ook voor het eerst binnen 2 uur uitverkocht in 2004 omdat 2002 en 2003 zulke goede trancefeesten waren. Men verwachte toen datzelfde maar de teleurstelling is sinds dien bij mij er groot geweest dan men vanaf toen opeens zonder enige aanleiding opeens meer house en progressive ging programmeren.
Waarschuw beheerder
Zijn er nog mensen die kaartjes zoeken voor Sensation White?

PB dan maar even ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 8 mei 2007 om 15:26:
Dat laat toch nog wel hoop voor een wat gemixte line-up.

Maar ik vrees met grote vrezen dat we idd nu alelen maar house zullen krijgen, ik had andere geluiden gehoord ik hoop dat er alsnog wat leuks erbij zit.

nog enkele weken trouwens pffff....

Je bent niet de enige..bahbha..vind het al niks dat die Fedde le grand komt(als we hemzelf mogen geloven)David Guetta daarintegen vind ik dan nog een grote opluchting..die krijgt wel sfeer in de tent en draait vanalles door elkaar...MAargoed..het zijn geruchten..we zullen zien binnen enkele weken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap trouwens niet waar miss Brenda vandaan haalt dat ik het een Trance feest

Weten zelf niet meer wat ze moeten zeggen,zijn onderhand idd gefrustreerd daar.

Vinden ze dat gek na alle belofte's die ze loop der jaren gedaan hebben en niet na gekomen zijn.

Mensen gaan dan bellen/mailen

:frusty:

Uitspraak van Johnnydepp2508 op dinsdag 8 mei 2007 om 15:21:
You can only wait and see. How the whole Lineup look like in the end

Tjep dat zei ik dus ook,we wachten het maar af*zucht*
Waarschuw beheerder
geruchten, geruchten.. niemand weet iets zeker.... mja.. daarvoor wachten we wel!.. wat er ook komt, ik ben dr gewoon lekker! niet zeiken!
Waarschuw beheerder
En ze zullen net zoals bij black de megamix wel weglaten dit jaar

Ah neeeh :( net een van de hoogtepunten:P
Waarschuw beheerder

Beste Judith,

Sensation is GEEN trance evenement. Als je alleen dat leuk vind kun je naar Trance Energy. De line-up wordt binnen enkele weken bekend gemaakt.

Groet, Brenda

het is ook GEEN house evenement....maar een MAIN STREAM event...

in het buitenland boeken ze verdomme wel uber trance toppers (2 per event)..doe hier ook gewoon zoiets: 2 housers -> megamix -> 1 echte trancer en een marco v of sander van doorn en dan afsluiter

iedereen blij en een vet feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ypl op dinsdag 8 mei 2007 om 22:48:
in het buitenland boeken ze verdomme wel uber trance toppers (2 per event)..doe hier ook gewoon zoiets: 2 housers -> megamix -> 1 echte trancer en een marco v of sander van doorn en dan afsluiter

idd :respect:

Het hoeft ook niet per-se een trancefeest te zijn (alhoewel ik dat persoonlijk wel het mooiste vindt bij white :lol: )
Een mix van house-progressive-trance-techtrance zou het mooist zijn.

Sensation is GEEN trance evenement. Als je alleen dat leuk vind kun je naar Trance Energy

Het is trouwens volgens mij een soort van Sjabloon die ze gebruiken voor hun e-mail berrichten :roflol:

Sjabloon is trouwens wel aangepast, k weet nog wel dat ik een e-mail had gehad van ID&T wat betreft de nieuwe koers van Innercity een paar jaar geleden en toen zei men äls je van trance houdt dan kan je naar Trance energy EN Sensation white "!!!

Waarschuw beheerder
.En ze zullen net zoals bij black de megamix wel weglaten dit jaar

Snap ff niet wat je bedoeldt,die ging vorig jaar eerder aan de gang,vanwege dat GEE gedoe:jaja:

...was Duncan

Laat weg blijven,hij is het met de mooie beloftes,enne weet nog de eerste feesten beloftes bla bla bla.

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 8 mei 2007 om 15:26:
ik had andere geluiden gehoord

Ik ook:X

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
Waarschuw beheerder
geloof dat nu pas duidelijk wordt wat ID&T zichzelf op de nek heeft gehaald door het The Worlds Leading Dance Event te noemen ;)
Met het huidige aanbod van feesten is er gewoonweg heel veel concurrentie en is het heel lastig voor Sensation om Leading te blijven. Knap dat het nog steeds blijft knallen ieder jaar, maar ik moet zeggen dat ik er wel steeds minder vertrouwen in krijg. Ik hoop dat ze eens iets verrassends doen, bijvoorbeeld eens wat oude namen uit de doos trekken (Carl Cox, Frankie Knuckles voor mijn part) en namen als David Guetta die overal al te zien zijn eens thuis te laten. Het 'speciale' gevoel van Sensation moet terug komen....dat bereik je niet door een lineup samen te stellen van de meest geboekte dj's van het moment in Nederland. Een mooie mix van populaire dj's en dj's die hun strepen hebben verdiend zou ideaal zijn, natuurlijk in een mooie evenwichtige samenstelling van house, trance en techno (om even in hokjes te denken)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 23:55:
ik moet zeggen dat ik er wel steeds minder vertrouwen in krijg

Dat heb ik ook,zou me laatste x wel eens kunnen zijn.
Black heb ik al laten vallen.

oude namen uit de doos trekken (Carl Cox, Frankie Knuckles voor mijn part)

Dat zou zekers niet verkeerd zijn:n:

Het 'speciale' gevoel van Sensation moet terug komen

Precies,of ze dat nog bereiken.
Waarschuw beheerder
Gabriel en Dresden zal ik met open armen ontvangen. Ze staan idd op vrij veel edities in het buitenland. Ik hoop dat we toch wel minimaal zoiets mogen verwachten.
Waarschuw beheerder
SENSATION is gewoon een aflopende zaak, ze profiteren nog van de geweldige naam die ze hebben opgebouwd op de eerste edities. Valt mij mee dat het nog zo lang duurt eerlijk gezegd. Misschien toch wel echt een wannabee-feest voor mensen die het allemaal wel eens mee willen maken (n) (n) (n) maar ja, het houdt toch een keer op zou je zeggen, goede mond-op-mond reclame is er ook niet meer volgens mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil mij even beklagen over het feit dat elke keer voor Sensation White alle kaarten worden opgekocht. Ik snap ook niet dat ID&T hier smerig aan blijft meewerken.

Zoals ik al jaren zeg, worden ze opgekocht voor vele bel en sms spelletjes om hier nog meer geld aan te verdienen. Hier kan je dat ook terugvinden: http://www.mollie.nl/nieuws/?id=141
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Repeltje op woensdag 9 mei 2007 om 12:23:
maar ja, het houdt toch een keer op zou je zeggen, goede mond-op-mond reclame is er ook niet meer volgens mij

Het wordt idd steeds minder.

Ze bouwen nu nog voort op de geweldige vroegere edities van white. de echte trance-edities die kippevel tot het dak van de ArenA bezorgden. Dat was sensation white!

De slechte mond op mond reclame is idd niet goed, op een gegeven moment zal het daarom wel een stuk slechter gaan met de VVK, alhoewel ik het idee heb dat er idd ook erg veel kaartjes verdwijnen ten bate van promotietoedoeleinden en belspellen.
White was voor het laatst in 2003 (volgens mij) nog een echt feest, 2004 was een stuk minder, 2005 een stukje beter en 2006 dramatisch slecht.
Laat ze maar met een goede line-up komen. Trance zit in de lift, het is niet meer dan verdiend dat deze stroming iig redelijk vertegenwoordigd is op white. En B2B met oudere helden kan ook geen kwaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op dinsdag 8 mei 2007 om 22:48:
Uitspraak van joedy op dinsdag 8 mei 2007 om 15:10:

Beste Judith,

Groet, Brenda

Precies, ik snap zo'n reactie absoluut niet, dan luister je toch echt niet naar je publiek (de mensen die het feest toch moeten maken)......

IK voorspel: Sensation gaat ten onder net zoals Innercity (lekker bezuinigen op goede DJ's het publiek komt toch wel, niet dus......)

Ga zo door ID&T, help je grootste topproduct maar op zeep als je toch niet wil luisteren :dood:
Enige positieve is dat ik weer 2 x 65 eurie extra kan uitgeven......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Repeltje op woensdag 9 mei 2007 om 16:13:
dan luister je toch echt niet naar je publiek

Dat hebben ze nog nooit gedaan,als je het mij vraagt

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 9 mei 2007 om 15:42:
Trance zit in de lift

Dat zeer zeker,luister vaak naar ASOT,daar liegt het niet om:cheer:
Waarschuw beheerder
Maybe ID&T should done an Survey what UDC also has done for Dance Valley this year. Than they can see what Lineups the People really want for such Parties like Sensation,Mysteryland or Innercity.

Or stages on Events for every one... for the House Fans,the Minimal/Techno Fans,the Trance Fans and the Hardstyle/Hardcore Fans.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 8 mei 2007 om 23:01:
.En ze zullen net zoals bij black de megamix wel weglaten dit jaar

Snap ff niet wat je bedoeldt,die ging vorig jaar eerder aan de gang,vanwege dat GEE gedoe

Bij de Sensation black van dit jaar is geen megamix geprogrameerd in de line up maar een secret showcase zeg maar.Zal op SW ook wel zo zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 17:55:
Sensation black van dit jaar is geen megamix geprogrameerd

Heb er niet naar gekeken,ga daar niet heen.

SW,wachten het maar af.

En zin in zaterdag?
Ikke wel,ga er lopend heen(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 9 mei 2007 om 18:37:
En zin in zaterdag?
Ikke wel,ga er lopend heen

Jaa heb er zin in :D kga met de auto...maar die jongen wat rijdt moet waarcshijnlijk tegen 5 uur naar huis..als het vet is gaaan we niet mee dan en pakken we de laatste trein terug..We gaan wel pas tegen 10 uur ofso.maargoed de minste dj's beginne..die laatste 4 daar kom ik voor..Jean boeit me niet echt en Richard Kay ken ik niet..Ik verwacht veel van Cosmic Gate & Rank1 (dat ze maar wat lekkere klassiekers draaien)

Waarschuw beheerder
*sorry fooks ff of topic*

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 19:38:
pakken we de laatste trein terug

Oeps lange zit station daar het tot 06.00 duurt.

..Jean

:no:of hij begint,kom ik wat later,als hij afsluit ben ik eerder thuis:lol:

Ik verwacht veel van Cosmic Gate & Rank1

Heb ik me zinnen ook op gezet.Randy ook goed,zoek Sheila wel ff op,haha bijkletsen.

Mensen we hebben het over XFM-Xnergie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 9 mei 2007 om 22:58:
of hij begint,kom ik wat later,als hij afsluit ben ik eerder thuis

Richard Kay begint gevolgd met Jean..Daarna de rest met Randy Katana als laatste..
Precies goed dus :P haha
Ooehh eg zin in Cosmic Gate..zo vaak zijn ze niet in NL :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 09:36:
Precies goed dus

Moet toch werken tot 18.00/18.30.

Denk er rond 22.30/23.00 zeker wel te zijn.
Sta altijd ergens vooraan:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lippy op dinsdag 8 mei 2007 om 22:48:
Uitspraak van joedy op dinsdag 8 mei 2007 om 15:10:

Beste Judith,

Groet, Brenda

Precies, ik snap zo'n reactie absoluut niet, dan luister je toch echt niet naar je publiek (de mensen die het feest toch moeten maken)......

IK voorspel: Sensation gaat ten onder net zoals Innercity (lekker bezuinigen op goede DJ's het publiek komt toch wel, niet dus......)

Ga zo door ID&T, help je grootste topproduct maar op zeep als je toch niet wil luisteren :dood:
Enige positieve is dat ik weer 2 x 65 eurie extra kan uitgeven......

*FUCK THE HATERS*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 08:03:
*FUCK THE HATERS*

Wat nou? Wij willen waar voor die 60 euro! Lijkt me niet meer dan logisch..Als ik alleen house te horen krijg kan ik net zo goed naar nope is dope ofzo gaan..Gewoon combineren die muziekstijlen dan is iedereen blij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 09:19:
nope is dope

Bij Nopeisdope Krijg je altijd waar voor je geld :P
Waarschuw beheerder

Ga zo door ID&T, help je grootste topproduct maar op zeep als je toch niet wil luisteren
Enige positieve is dat ik weer 2 x 65 eurie extra kan uitgeven......laatste aanpassing 9 mei 2007 16:15

Absoluut... ID&T is al jaren bezig zijn eigen graf te graven en ik snap niet dat daar blijkbaar zulke domme mensen werken dat zij dit zelf niet eens inzien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zaterdag 12 mei 2007 om 10:39:
Absoluut... ID&T is al jaren bezig zijn eigen graf te graven en ik snap niet dat daar blijkbaar zulke domme mensen werken dat zij dit zelf niet eens inzien

Ben er ook absoluut niet blij mee, eenderzijds verdienen ze respect voor wat ze hebben gedaan voor de dance in Nederland. Qua organiseren dan. Anderzijds moet je wel naar het volk luisteren. Sensation white veranderen is zowiezo onzin aangezien het nooit slecht heeft gelopen sinds de vette trance-edities. Met dat heeft white faam gekregen. Het lijkt me niet meer dan normaal om iig iets van die trancestroming terug te laten komen op white.
Waarom is ID&T afgezien van hun eigen Trance Energy zo anti-trance geworden? Ik begrijp het niet hoor :nee: naja ik loop nu op de zaken vooruit de line-up van deze white is er nog niet en het kan nog alle kanten op. Ik wens ze iig veel wijsheid toe en hoop dat ze een gevarieerde line-up neerzetten en zo veel van die slappe shit zoals vorig jaar.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 08:03:
*FUCK THE HATERS*

Als het event hed gehaat dan had ik hier me neus niet laten zien, ik hou juist van Sensation. Maar niet zoals het vorig jaar was :rot: dat was geen echt feest meer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Defenitie van mainstream:
the ideas, actions, and values that are most widely accepted by a group or society, e.g. in politics, fashion, or music

Het kan dus veranderen, het kan met z'n tijd meegaan.

Correct me if i'am wrong maar uh volgens mij is Nederland verantwoordelijk voor 75% van de moderne elektronische muziek die de wereld over gaat. dus iets wat hier MAINSTREAM is is vaak in andere landen later MAINSTREAM...

Dat verklaard weer waarom ID&T op de andere sensation white's nog wel trance dj's neerzet. want daar is het nog MAINSTREAM.

Incasseren, Accepteren, en je gewoon bij neer leggen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 mei 2007 om 11:15:
Anderzijds moet je wel naar het volk luisteren.

ID&T luistert ook naar het volk. Sensation is een 2 uur uitverkocht, zonder dat er ook maar één naam bekend is. Conclusie: 90% van het (Sensation)volk interesseerd het het niet wie er komen draaien, zolang ze maar met ze allen in het wit kunnen rond lopen vinden ze het allang goed. Iedereen weet dat je niet naar sensation moet gaan voor de dj's maar voor de beleving. Wil je kwaliteits dj's zijn genoeg andere feesten.
Waarschuw beheerder
J-ROON>

Jij wou dus beweren dat Trance bijna geen aanhang meer kent in Nederland?

Ik weet niet hoe vaak jij de dancecharts en hitlijsten bekijkt? maar ik bekijk deze al jaren een paar keer per week. En 1 ding valt op: Trance is er altijd in de meerderheid geweest (alleen ten tijde van de hardstyle opleving niet zo) en is het nog steeds.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Uncle op zaterdag 12 mei 2007 om 12:19:
ID&T luistert ook naar het volk. Sensation is een 2 uur uitverkocht, zonder dat er ook maar één naam bekend is. Conclusie: 90% van het (Sensation)volk interesseerd het het niet wie er komen draaien, zolang ze maar met ze allen in het wit kunnen rond lopen vinden ze het allang goed. Iedereen weet dat je niet naar sensation moet gaan voor de dj's maar voor de beleving. Wil je kwaliteits dj's zijn genoeg andere feesten.

GROTE BULLSHIT!

Zoals ik al jaren heb gemeld, worden bijna alle kaarten opgekocht door groothandelaren en met nog meer winst "verkocht" dmv bel en sms spelletjes!!!

Dat is dus het smerige van ID&T aan Sensation White. Het wordt compleet uitgemolken en misbruikt. De winst is extreem op dit evenement en natuurlijk mag je winst maken! maar dit is gewoon belachelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zaterdag 12 mei 2007 om 12:21:
J-ROON>

Jij wou dus beweren dat Trance bijna geen aanhang meer kent in Nederland?

Ik weet niet hoe vaak jij de dancecharts en hitlijsten bekijkt? maar ik bekijk deze al jaren een paar keer per week. En 1 ding valt op: Trance is er altijd in de meerderheid geweest (alleen ten tijde van de hardstyle opleving niet zo) en is het nog steeds.

Sorry, maar ik weet niet waar je dat uit opmaakt?? :[
volgens mij is trance energy meer booming dan ooit te voren?
ik praat alleen over sensation white...

P.S: hoe vaak was jij ook al weer bij sw geweest?? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 12:26:
Sorry, maar ik weet niet waar je dat uit opmaakt??
volgens mij is trance energy meer booming dan ooit te voren?
ik praat alleen over sensation white...

P.S: hoe vaak was jij ook al weer bij sw geweest?? laatste aanpassing 12 mei 2007 12:31

common knowlegde dat deze kaarten opgekocht worden... maar goed doe vooral lekker naief
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zaterdag 12 mei 2007 om 12:23:
GROTE BULLSHIT!

Zoals ik al jaren heb gemeld, worden bijna alle kaarten opgekocht door groothandelaren en met nog meer winst "verkocht" dmv bel en sms spelletjes!!!

Dat is dus het smerige van ID&T aan Sensation White. Het wordt compleet uitgemolken en misbruikt. De winst is extreem op dit evenement en natuurlijk mag je winst maken! maar dit is gewoon belachelijk.

En toch doet iedereen er aan mee, Je ziet op alle site's dat er mensen kaarten zoeken zonder dat de line-up bekend is. Je betaald een enorm bedrag voor ongeveer 5 dj's en je laat een organisatie bepalen wat voor kleding je aan wil. De kaarten worden opgekocht omdat er toch al jaren een markt voor is en ID&T doet er idd gewoon in mee. Je ziet alleen maar Sensation reclame wanneer het uitverkocht is. ID&T wil iedereen laten zien dat dit het feest is waar je naar toe moet gaan. Dit is pure commercie en er is niets wat je eraan kan doen alleen maar het kiezen om niet te gaan als je dit niet bevald.

Waarschuw beheerder
donateur
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Uncle op zaterdag 12 mei 2007 om 12:19:

Blablabla, iedereen koopt als een gek kaarten omdat je wel moet en dan maar hopen dat de line-up goed is anders benje sowieso te laat. Wij hebben ook tickets met zijn 8-en, maar als de line-up kut is gaan ze gewoon weer weg. Neem aan dat er zo veel meer mensen denken trouwens, dus als je geen kaartje hebt kun je beter wachten tot over een paar weken, zijn ze in ieder geval stukkie goedkoper.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Repeltje op zaterdag 12 mei 2007 om 14:34:
dus als je geen kaartje hebt kun je beter wachten tot over een paar weken, zijn ze in ieder geval stukkie goedkoper.....

Dan is net zoals andere jaren de vraag nog steeds groter dan het aanbod :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Repeltje op zaterdag 12 mei 2007 om 14:34:
Wij hebben ook tickets met zijn 8-en, maar als de line-up kut is gaan ze gewoon weer weg. Neem aan dat er zo veel meer mensen denken trouwens,

Jaa ik heb ook zoiets maarja.Van de ene kant weet ik toch niet of ik dat wel doe.Zie het wel hoe goeie zin ik heb hahaha :P