Denk eerder dat het meerendeel het juist wel een geslaagd feestje vond ondanks het feit dat het qua stijlen wat rustiger was
Tot zo ver ik erover kon oordelen was het feest wel geslaagd, maar het was niet de muziek die de klok sloeg op die avond. En dat is dan toch wel weer jammer.
Uitspraak van actief op vrijdag 23 maart 2007 om 21:52:
O,ja kreeg dit vrolijk binnen
Beste Sensation boeker,
Wij hebben geconstateerd dat de betaling voor je boeking van Sensation White -die je gemaakt hebt via Ticketonline- is mislukt. Hierdoor is je boeking helaas komen te vervallen. Om teleurstellingen te voorkomen geven we je graag de kans om opnieuw een boeking te maken! Deze keer kan de betaling alleen door middel van een éénmalige machtiging voldaan worden.
suprice act
Gaat goed daaro
Wel opnieuw bevestigen dan he
Misschien zijn er wel een paar emsnen die dit vergeten / dubbele boeking hebben gemaakt, dan komen er kaartjes vrij, en als de lineup dan een leuke mix is tussen club en trance dan ben ik zeker van de partij
Had het daarom ook over een meerendeel dat het wél naar de zin had die avond... Tuurlijk zijn er ook mensen die het minder vonden...
Dat is dan zowiezo slecht voor de reputatie van whitem zoals het in 2002 en 2003 was had je gewoon veel minder gezeik, 2005 vondt ik ook nog wel ok qua muziek, alleen die audio Bulleys waren te

om normaal iets te doen, alelen in de mocifoon lullen, was blij dat dat over was zeg!