Always look on the bright side of life - Monty Python
2 weken terug is een jongen bij ons op school plotseling overleden. Het toeval wilde dat ze in die vriendengroep de week ervoor tijdens een dronken avond besproken hadden hoe hun begrafenissen eruit zouden moeten zien.
Ik heb dus ook meteen maar aan enkele mensen laten weten wat ik ongeveer zou willen...
Valt me trouwens op hoeveel mensen Hardcore of iets dergelijks op hun begrafenis willen. Ik hou van een feestje (ook hardcore) op zijn tijd. Maar op mijn, of uberhaupt een, begrafenis lijkt me niet dat niet gewenst. Zou mijn ouders en familie dat niet aan willen doen.
niets denk ik...
en anders geen idee, er zijn te veel nummers die 'mooi' kunnen zijn voor een dergelijke gelegenheid, maar eigenlijk vind ik muziek overbodig...
Ken teveel nr's om op mn begravenis te laten draaien
In dit geval kan ik net zo goed een (house)party geven ipv de begravenis ( lijkt me opzich een mooie manier van afscheid, en mensen zullen nog jaren lang aan je "afscheid" denken )
The End van The Doors. I Did It My Way de Herman Brood versie dan
eerst because of you zodat iedereen denkt dat het zijn schuld is en dan i did it my way
Bij binnenkomst: MaryJ vs U2-one
Als ze me laten zakken:Jeckyll & Hyde- Frozen flame (alleen al voor die tune die erin zit) Mochten me ouders als zij mij overleven te vinden, dan vind ik u2-still haven't found what i'm looking for ook best.
Al ze langs me foto lopen: Marco borsato-Afscheid nemen bestaat niet
PS...MOGE DIT NOG WEL FF EEN TIJD DUREN VOOR IK GA!