Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 21:20:Heeft dat mens een topic voor hem geopend,..
ja........en????
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 09:38:mexicoooooooooooo
.... ben al geweest ..... absoluut vakantieland nr uno !
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:22:.... ben al geweest .....
hij wel.....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:25:hij wel.....
...ja, tuurlijk .... heb al veel gezien .... ( pappa bij de klm heh ) ...
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:27:ja, tuurlijk .... heb al veel gezien .... ( pappa bij de klm heh ) ...
doe je goed.....
ik ga naar
dit jaar....Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:33:wel oppassen is beetje crimieneel geworde op vele plekken
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:22:..... absoluut vakantieland nr uno
... jaja, zeg je nu .... mijn tattoo boer is getrouwd met een braziliaanse .... als je dat hoort .... z'n schoonouders zijn al drie x beroofd in hun eige huis door gewapende bendes .... politie doet eerst niks .... als het te gek word schiete ze die gasten gewoon neer ... probleem opgelost ... voor ff dan .... gaste zijn zo gek as een deur daar!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:38:Vlieg er dinsdag naar toe
.... heb je nog plek in je koffer dan ???
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:41:.... gaste zijn zo gek as een deur daar!
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:42:.... heb je nog plek in je koffer dan ???
pas jij nooit in schat.......
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:42:.... heb je nog plek in je koffer dan ???
Sorry, helaas niet.
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:41:als het te gek word schiete ze die gasten gewoon neer ...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:47:Sorry, helaas niet.
...jammer, maar wie nie waagd wie nie wint heh
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:49:.... das nie verkeerd, zulke vrienden heh
makkelijk hoor.......
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:51:makkelijk hoor.......
... en scheeld veeeel hotelkosten
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:53:... en scheeld veeeel hotelkosten
heb ook nog vrienden en famillie op andere plekken van de wereld is altijd handig....zo kom je nog is ergens....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:55:....zo kom je nog is ergens....laatste aanpassing 7 oktober 2006 22:55
...zeker .... ik nie, pappa is met pensioen heh
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:59:ik nie, pappa is met pensioen heh
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 23:02:we proppen je gewoon in mn koffer joh........
.... zeg je gewoon bij controlle dat je je eige levende dildo bij je hebt
Uitspraak van de grote boze wolf op zaterdag 7 oktober 2006 om 23:05:.... zeg je gewoon bij controlle dat je je eige levende dildo bij je hebt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 21:20:Heeft dat mens
zeg babbelmuts... dat mens heeft wel een naam hé
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 22:46:pas jij nooit in schat.......
ikke ben wel héél klein
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 00:13:maar we gaan eerst in dit topic allemaal vertellen hoe erg we hem missen
hoe weinig of hoe veel dat ook is
Krijgt hij nu ook een topic als hij weer terug is?
neuh...
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 00:19:ook al zijn we nog zo ver uit elkaar dan delen we toch dezelde gedachte
vraag me af wat die gemeenschappelijke gedachte is
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 00:30:ben de dagen nu al aan het aftellen...
we tellen met je mee
5 uitgebreide topics
1. een fantopic, over hoe blij we nu allemaal zijn dat hij behouden terug thuis is
2. een topic met de foto's van mexico en ieders commentaar daarop enkele positieve opmerkingen
3. een topic wie hij op de volgende trip zeker niet mag vergeten
4. een topic waar ik nog niet helemaal over uit ben
5. een anti-fan topic, dat binnen de dag weer gesloten wordt, dus als je iets te morren hebt, moet je snel wezen
we tellen met je mee
ikke ook ikke ook........
hoeveelste dag is t vandaag???......
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 14:01:ben ik nie zo goed in weet je toch.......
daar heb je mij toch voor
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 14:10:Het is de Belgische bonbon
om precies te zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 14:18:Bij de Aldi hebben ze ook hele lekkere trouwens. En ze hebben daar ook Snack Cacao. Dat zijn 10 chocolade cakes in een verpakking. Dat is echt genieten
hou op zeg.......
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 14:36:de winkels zijn dicht.....
Dan heb je nog iets om naar uit te kijken.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 14:41:Dan heb je nog iets om naar uit te kijken
ff een notitie gemaakt
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 14:46:doosJE????
Haar doosje neemt ze zelf wel mee.
Kijk daar ga ik nou weer van
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 14:51:Haar doosje neemt ze zelf wel mee.
het is te hopen
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 14:51:Kijk daar ga ik nou weer van
dit topic gaat over een zeker iemand die lekker aan het genieten is onder de mexicaanse zon
het is te hopen
Anders word 't van: "O schat, ik heb nog wat op 't nacht kastje laten liggen."
maar euh... was dat niet voor een ander topic ?
Krijg ik nu straf?
dit topic gaat over een zeker iemand die lekker aan het genieten is onder de mexicaanse zon
Ach, ik kan weer genieten van een goed geschoren doosje en niet alleen onder de mexicaanse zon.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 15:04:O schat, ik heb nog wat op 't nacht kastje laten liggen
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 15:04:Krijg ik nu straf?
ik zou je kunnen spanken
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 15:04:Ach, ik kan weer genieten van een goed geschoren doosje
ah jij ook
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 15:04:en niet alleen onder de mexicaanse zon.
maar heb toch een vermoeden dat ze daar warmer schijnt, hier kunnen we langzaam onze eskimo pakken van de zolder gaan halen
laatste aanpassing
daar ligt de dildo al
Vandaar
maar denk dat dat weer voor een ander topic is
Jij hebt wel heel erg veel met andere topics.
hier kunnen we langzaam onze eskimo pakken van de zolder gaan halen
Dan heb je een goed verpakt doosje. Is leuk om uit te pakken.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 15:38:Jij hebt wel heel erg veel met andere topics.
pffff hoor haar
en wie kom ik op al die andere topics tegen ???
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 15:38:Is leuk om uit te pakken
nou... vind een bunny in een taart anders ook wel een leuk verpakt doosje hoor
laatste aanpassing
pffff hoor haar
Ben je bitch niet
... of beter... start er een topic over
Wil je nou dat ik een topic begin over waarom jij zoveel hebt met andere topics?
en wie kom ik op al die andere topics tegen ???
Dat wil je nog weleens hebben als je veel op PF bent, dat je andere tegen komt.
ik ga zijn naam niet zeggen, maar hij draagt een groen t-shirt
Je bedoelt die leuke hollandse vent, met gezonde... eetlust.
nou... vind een bunny in een taart anders ook wel een leuk verpakt doosje hoor
En dan samen lekker kliederen met de taart.