Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:Ben je bitch niet
neuh... dan piepte je wel heel anders
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:Wil je nou dat ik een topic begin over waarom jij zoveel hebt met andere topics?
ik wil niks
je kan ook een topic starten over hoe het je toch opvalt dat sommige mensen veel affiniteit hebben met diverse topics
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:Dat wil je nog weleens hebben als je veel op PF bent, dat je andere tegen komt.
op zich niks mis mee, maar als ze erover beginnen dat je met andere topics vanalles hebt......
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:Je bedoelt die leuke hollandse vent, met gezonde... eetlust.
nou... zo goed ken ik die hollandse vent niet
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:En dan samen lekker kliederen met de taart
oké, speel jij verder met die taart
laatste aanpassing
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:Wil je nou dat ik een topic begin over waarom jij zoveel hebt met andere topics?
zij niet ikke wel.....
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:Je bedoelt die leuke hollandse vent, met gezonde... eetlust
broodjes uit de oven.....
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 16:22:En dan samen lekker kliederen met de taart.
mag ik meedoen?????......
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 16:57:Maar ik ga over een week, niet naar Mexico maar naar een ander zonnig oord
ach zolang er maar zon is.....
waar ga je heen????
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 16:55:tegen jou doe ik toch bijna altijd lief.......
U zei
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 16:57:Maar ik ga over een week, niet naar Mexico maar naar een ander zonnig oord
vertel.... of wil je er misschien een topic over hebben, ik ken wel iemand die dat misschien voor je wil openen
neuh... dan piepte je wel heel anders
Voor mij geen muizen pakje. Iemand laten kreunen is meer mijn ding.
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 16:27:mag ik meedoen?????......
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:09:Voor mij geen muizen pakje
wrom nie??/....
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:09:Iemand laten kreunen is meer mijn ding.
op iemand zn tenen gaan staan....bruut.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 17:11:wrom nie??/....
Is zo klein. Is lastig als 't bloed kruipt waar 't niet gaan kan en ik een stijf plassertje krijg.
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 17:11:op iemand zn tenen gaan staan....bruut.....
De combi van pijn en strelen vind ik erg
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:14:Is zo klein. Is lastig als 't bloed kruipt waar 't niet gaan kan en ik een stijf plassertje krijg.
knip je er een gat in.......
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:14:De combi van pijn en strelen vind ik erg
me too.....
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:44:Dat staat zo lullig
en dat bedoel je letterlijk en figuurlijk
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:44:Gooi je haar los en laat je gaan
trouwens als ik me laat gaan doe ik juist m'n haren in een staart, want losse haren is soms zo ontzettend warm
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:45:Misschien gaat ie daarom maar Mexico
omdat het een ontspoord konijn is ?
laatste aanpassing
je weet niet wat je zegt
Wat schuif je nu weer allemaal in m'n schoenen?
want losse haren is soms zo ontzettend warm
Dat vraagt om ijsblokjes.
Heb je die ook in Mexico? Dit om onze zuiderburen een beetje gerust te stellen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 17:53:zou best wel eens een konijn willen neuken........
Fucks Bunny
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:53:Wat schuif je nu weer allemaal in m'n schoenen?
ik schuif juist niks
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:53:Dat vraagt om ijsblokjes.
dan denk ik altijd meteen aan andere dingen
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:53:Dit om onze zuiderburen een beetje gerust te stellen
wees gerust, de zuiderburen kunnen het hebben.
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 17:53:zou best wel eens een konijn willen neuken........
als het op duracel is.... is ie niet moe te krijgen
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:54:Fucks Bunny
die kenne wel vaak die beestjes.....hahaha
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:57:En ze gaan flink te keer.
alleen altijd zo jammer dat de oogjes dan zo glazig en zielloos zijn
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:57:Martini?
nee... dat is puur dus... without the rocks
laatste aanpassing
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 19:15:Gevoelloze klote beesten ook
ja maar dan moet je gewoon met je 2 vingers op tijd ze in de ogen steken, dan trekken ze ineens helemaal terug bij, en heb je weer hun volledige aandacht
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 17:57:En ze gaan flink te keer.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 19:15:Gevoelloze klote beesten ook
ja maar dan moet je gewoon met je 2 vingers op tijd ze in de ogen steken, dan trekken ze ineens helemaal terug bij, en heb je weer hun volledige aandacht
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 20:00:Maar dan zijn ze niet meer geil
ff aan die pijp lurken en hij doet t weer hoor......
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:03:ff aan die pijp lurken en hij doet t weer hoor......
Als je 'm kan vinden.... en dan heb ik 't niet over 't konijntje, maar wel over z'n pijpje.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 20:09:Als je 'm kan vinden....
grijp de pijp.......
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:12:grijp de pijp.......
Zeker net als zo'n horloge automaat op de kermis. Denk je 'm bijna te hebben. Grijp je toch weer mis.
Duurt de sex wel lekker lang.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 20:19:Zeker net als zo'n horloge automaat op de kermis. Denk je 'm bijna te hebben. Grijp je toch weer mis.
Uitspraak van hid-master op zondag 8 oktober 2006 om 20:19:Duurt de sex wel lekker lang.
altijd goed....

hij heeft er niet te klagen zo te zien