donateur
ja jaaaaaaaaaaa *tromgeroffel*
hier is ie dan;
het gezellige Bonaparte, Enovi & Babbelaartje forum!!!!!!
hier is ie dan;
het gezellige Bonaparte, Enovi & Babbelaartje forum!!!!!!
Heb ik nou ook altijd. Iedereen belt voor thuisfeestjes, maar daar heb ik niet veel mee. Bij ons in de kantine op oudjaarsdag om 16.00 verzamelen we elk jaar en borrelen tot een uur of 19.30 uur. Dat zijn altijd de leukste uren, niet zo opgedirkt en gewoon zuipen en lachen
Iets met een diepe decollete
strak lakrokje (of leer) en lange laarzen met ijzeren punthakken en een stoere panty of nog beter jarretels die net onder je rokje uitkomen
iedereen wil altijd met elkaar vieren en uiteindelijk viert toch iedereen het ergens anders
ik zie mezelf al voorbij komen
iedereen wil altijd met elkaar vieren en uiteindelijk viert toch iedereen het ergens anders
ja hoor zij wel
niks,feestje met familie en dan om 2uur naar bed ofzo,
gewoon nuchter en dan de volgende dag feesten en dan dus niet nuchter
toen ik nog geen kids had ging ik helemaal los met oud&nieuw, maar nu kan dat gewoon niet meer, maakt me ook niks uit, ik vermaak me prima
er kunnen meerdere dingen de shit zijn
zoals bijvoorbeeld in een talkshow zitten bij catherine keijl
ben wel es een weekendje geweest toen 't preuvenement (ofzo?) was, was wel erg gezellig !!
Ja je zal er weer eens geen feest van maken
ik weet zeker dat je het ook heel gaaf had gevonden, allemaal mini menu-tjes van hele goeie restaurants!
buiten op dat plein daar, met live muziek en echt allemaal hele lekkere hapjes en drankjes