| Betreft: | evenement: Herry's Bar, vrijdag 20 oktober 2006 om 23:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
als het goed is moet ie er nu zijn

Uitspraak van The Pacifier op dinsdag 10 oktober 2006 om 22:49:Ik zal ook niet snel afhaken anders geef ik me niet op tenzij ik echt niet kan.
Klopt en anders laten wij dit uiteraad zo spoedig mogelijk weten!!
Uitspraak van Dj Triple A op dinsdag 10 oktober 2006 om 22:19:we zitten nu op de 30 deelnemers maar eerst maar eens zien wie er komen op dagen het zal niet de eerste keer zijn dat de helft afhaakt
Ik haak ook niet af, want het is bij mij in de buurt
Afgelopen weekend wel meegemaakt dat de helft niet kwam opdagen
Voor de niet opkomende dj's hadden er andere dj's kunnen draaien
zal niet snel afhaken of ik moet zelfde datum een andere boeking hebben of dergelijke
Uitspraak van DJ ISOLATER op dinsdag 10 oktober 2006 om 22:38:same to me
hou het maar op 9 
Uitspraak van dj noxious op dinsdag 10 oktober 2006 om 22:34:
zal niet snel afhaken of ik moet zelfde datum een andere boeking hebben of dergelijke
Uitspraak van DJ ISOLATER op dinsdag 10 oktober 2006 om 22:38:
same to me
me to
afhaken?? afhakken!! inschrijven is meedoen
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj Triple A op zaterdag 7 oktober 2006 om 11:13:zijn er nog meer club en party dj's?
Ik had van de week al een mail gestuurd, dus ik wacht vrolijk af....
Uitspraak van DJ ISOLATER op woensdag 11 oktober 2006 om 16:44:wordt weer een pittig contestje volgens mij
DJ contesten zijn altijd over het algemeen wel pittig/moeilijk
Ik heb het zelf meegemaakt en stond op Q-Factor(Q-Dance) bij de laatste 16 deelnemers, dat vond ik opzich al een prestatie
Uitspraak van Dj Triple A op woensdag 11 oktober 2006 om 23:34:het ziet er naar uit dat iedereen met vinyl draait,
Ikke niet hoor.
Heb je wel eens platenspelers in een feestcafé zien staan?
Uitspraak van Dj Triple A op donderdag 12 oktober 2006 om 16:36:Voor jou staan er een paar cdj 1000tjes!!!
Goed man!!
Dan kunnen we alle kanten op!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 08:31:Welke cd-spelers staan er?
cdj 1000 mk3 van pioneer uiteraard,maar de inschrijving is gesloten!!!
Uitspraak van THDZZRDR - DRKLWN - THBVR - 2DSHW op zaterdag 14 oktober 2006 om 11:48:en van welke stijl komen de meeste DJ's ??
Dat is heel div. maar over het algemeen (early)hardcore en hardstyle
met alle respect dat je als hoofdprijs 250 euro weggeeft, maar daar heb je als dj zijnde toch niet veel aan? je kunt beter zorgen dat je een mooie boeking kan weggeven, dat is naar mijn idee veel spannender
Dat zou inderdaad kunnen maar zo ver zijn we nog niet, alles kan nog komen
zekers!!
met alle respect dat je als hoofdprijs 250 euro weggeeft, maar daar heb je als dj zijnde toch niet veel aan? je kunt beter zorgen dat je een mooie boeking kan weggeven, dat is naar mijn idee veel spannender
het staat altijd goed op je cv dat je een contest heb gewonne,wat je erbij kan helpen voor meerdere en grotere boekingen