ga het klooster in ofzo
ik denk bij dingen na, dat jullie dat niet doen is niet mijn probleem toch?
ik vind dat jij een dom 19 jarig trutje bent, dat zichzelf graag even onder de aandacht wil brengen.
Het is ten eerste al belachelijk dat je vriend jou moet vragen of je hem wil pijpen. Ten tweede, je vind het vies dat hij daar mee plast, maar je bent wel BI ??
Hoe denk je een vrouw te kunnen bevredigen dan?
Ennuh als jij liever een rubber smaak in je mond wil, dan wat vlees, dan koop je een condoom met smaakje, en ga je hem met condoom pijpen, en aangezien je toch al naar de shop moet, koop dan ook meteen een beflapje
Nou succes he, met aandacht proberen te krijgen
je vind het vies dat hij daar mee plast, maar je bent wel BI ??
stel je voor dat de jongens niet meer gepijpt worden joh...
word gelijk een wereld probleem...
Maar als de meiden niet meer gebeft worden is het minder erg zeker zolang dr maar gepijpt word!
Waarom moeten jullie altijd gelijk mensen afkatten als diegeen een topic aanmaakt omdat diegeen gewoon wil weten hoe andere erover denken(heb het niet alleen over mijn topic, maar ook van andere)
Waarom moeten jullie altijd gelijk mensen afkatten als diegeen een topic aanmaakt omdat diegeen gewoon wil weten hoe andere erover denken(heb het niet alleen over mijn topic, maar ook van andere)
Voor iemand die Bi is ben je wel een preuts ding hoor!
tegenwoordig is bi zijn een hype onder trutjes.
Beffen is vies...
al die zeik en afscheiding, en dat gaat daar lekker lopen broeien
het is geen fake topic ik ben gewoon benieuwd naar wat andere mensen hiervan vinden maar als ze dan niet gewoon aleen hun mening kunnen geven en er dan gelijk bij moeten katten tja wie is er dan een
ik toch echt niet, jullie doen toch zo