Uitspraak van Sunboom op maandag 29 januari 2007 om 17:15:
Bij mij zou je, als ik het niet had gezegd of als je niet in mijn profiel had gekeken, zeker niet merken dat ik 15 was. Is het dan nog erg?
nee maar er staat ook weinig op jou profiel..
Waarom SCHELDflock als je toch niet naar feesten gaat ?
Omdat er mensen zijn met een bovenmatige interesse voor (dance)muziek in het algemeen. Daar hoef je niet persee voor naar feesten te gaan (om wat voor rede dan ook)
Mja... Ik ben vijftien, ik zou graag achttien zijn maar ik kan er niet zoveel aan doen hé . En op deze manier kan ik toch nog wat van de sfeer proeven... Want damn ik zou echt graag bij al die grote feesten zijn. Bovendien wil ik ook zelf gaan producen (en misschien DJ'en), dan is het toch wel handig als ik al wat van de scene('s) weet, niet?
Verder begrijp ik dat je niet zo graag br33z4hs op je forum wilt, maar ik ken ook mensen van 18 die dat doen... Bij mij zou je, als ik het niet had gezegd of als je niet in mijn profiel had gekeken, zeker niet merken dat ik 15 was. Is het dan nog erg?
Waarom PARTYflock als je toch niet naar feesten gaat ?
Het valt mij iig wel op de laaste tijd worden ze steeds jonger die partyflockers snappen ze de hele bedoeling van PF wel vraag ik me dan af..
Ligt het aan mij ?
of wat vinden jullie ?
Vandaag een buurjongetje van 12 tegen me:
Heb jij ook PF???
wtf en hij gaat al naar deze feesten
Happy Hardcore 2 februari 2007
Hardcore Vibes XL 2 februari 2007
Masters of Hardcore · Raise Cain 13 10 februari 2007
Hardcore Revolution · Representing the new breed (part 2 of 3) 17 februari 2007
Jumpstyle Party 23 februari 2007
Flockers · Partyflock 5 year anniversary! 11 24 februari 2007
Hardcore Hooligans · Bringing back the sickness 24 februari 2007
Terror is timeless 24 februari 2007
I love Jumpstyle 2 maart 2007
Re-Style 2 2 maart 2007
Hellraiser vs. Army of hardcore 4 3 maart 2007
Night of Hardcorelaatste aanpassing 28 januari 2007 19:00
ik zou graag achttien zijn maar ik kan er niet zoveel aan doen hé . En op deze manier kan ik toch nog wat van de sfeer proeven... Want damn ik zou echt graag bij al die grote feesten zijn. Bovendien wil ik ook zelf gaan producen (en misschien DJ'en), dan is het toch wel handig als ik al wat van de scene('s) weet, niet?
''Waarom PARTYflock als je toch niet naar feesten gaat ?''
Omdat er mensen zijn met een bovenmatige interesse voor (dance)muziek in het algemeen. Daar hoef je niet persee voor naar feesten te gaan (om wat voor rede dan ook)
Mja... Ik ben vijftien, ik zou graag achttien zijn maar ik kan er niet zoveel aan doen hé . En op deze manier kan ik toch nog wat van de sfeer proeven... Want damn ik zou echt graag bij al die grote feesten zijn. Bovendien wil ik ook zelf gaan producen (en misschien DJ'en), dan is het toch wel handig
als ik al wat van de scene('s) weet, niet?
Verder begrijp ik dat je niet zo graag br33z4hs op je forum wilt, maar ik ken ook mensen van 18 die dat doen... Bij mij zou je, als ik het niet had gezegd of als je niet in mijn profiel had gekeken, zeker niet merken dat ik 15 was. Is het dan nog erg?
Der zijn wel een aantal kinderen die zich wel volwassen gedragen en waarvan je het bijna niet merkt. Maar soms...
En anderssom, der zijn ook volwassenen die zich erg kinderachtig gedragen
https://partyflock.nl/user/496473.html
PF vanaf 18 jaar
zulke kinderen moeten ze niet enkel verbannen van PF, maar ook gelijk even langs het pieter baan centrum sturen. Check zijn persoonlijke tekst. Mental theo een homo, kereltje kwam net uit de grot van zijn moeder toen mental nederland en duitsland veroverde
Ook weer wat overdreven.
Er zijn genoeg mensen die vanaf hun 15e al regelmatig (grote) feesten bezoeken (zoals ik), maak er 16+ van
https://partyflock.nl/user/496668.html
ook al zon overbodige profiel
hij hij zit wel lekker justitie te fucken
zit wel lekker justitie te fucken
mja ik ga pas na feesten als ik weer in nederland woon. waarom zou ik er nu geen een mogen hebben dan? ik zou zeggen laat mensen toch lekker. -_- iedereen zeikt teveel.
Je hoeft niet perse naar feesten te gaan om een partyflock te hebben, maar een minimum leeftijd zou toch wel handig zijn. Zeker voor bepaalde fora ! Stel je voor, die 12 jarige lezen van alles op het drugs forum en denken : "Laat ik dat ook eens proberen". En over bepaalde onderwerpen hoeven ze nog niet na te denken en zich zorgen over te maken. Maar dat gaan ze misschien wel doen als ze wat lezen. Want kinderen trekken zich dingen veel meer aan.
Weg met de kleutertopics en de BrEEzaH TaALtjeSS.. Word er schijtziek van!
Maar een ding is duidelijk, er moet een age-verification worden gemaakt bij het aanmaken van een nieuw profiel...
onder de 16 mag je toch niet naar feesten dus minimaal 16!
jong geleerd is oud gedaan
Ik vind ze moeten zelf weten of ze zich willen aanmelden.. Als ik er niet naar wil kijken dan kijk ik er niet naar en let ik er niet op..
Uitspraak van whothefuckissimone op maandag 2 oktober 2006 om 20:36:
Het valt mij iig wel op de laaste tijd worden ze steeds jonger die partyflockers snappen ze de hele bedoeling van PF wel vraag ik me dan af..
Ligt het aan mij ?
of wat vinden jullie ?
ga je ergens anders druk over maken