Partyflock

Forumonderwerp · 904389
8 volgers · 163136x bekeken
Waarschuw beheerder
we'll never walk alone...!!!!!!
laatste aanpassing

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
goed he!

Nou ga jij nog even zeggen dat jullie noooooit voor grunn hebt moeten lopen

Waarschuw beheerder
Maak je niet druk Mark. Die enkele keer dat wij een pas op de plaats moesten maken voor Grunn staat in het niets met de keren die zij voor ons aan de kant moesten.

Enneh GHC. Ik praat idd niet over de laatste 5 jaar want zolang ben ik zeker al Cat B. Ik praat over de 10 jaar die daarvoor liggen. Hoe lang loop jij al mee????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:06:
Die enkele keer dat wij een pas op de plaats moesten maken voor Grunn staat in het niets met de keren die zij voor ons aan de kant moesten.

:gaap: gaat weer nergens over

Waarschuw beheerder
Hey rudy, mooi foto op jou profiel !
Dus jij bent zo te zien aangesloten bij de oranje vereniging ?
Jij bent dus zo'n type die zich helemaal verkleed als ie naar het nederlands elftal toe gaat.
Naast dat oranje t-shirt zul jij nog wel veel meer andere oranje atributen hebben zoals een klomp op jou hoofd of een oranje zonnebril ..... vind ik persoonlijk nogal triest !
Ik snap nu ook waarom jij alleen zit op die foto ....... niet alleen ik vind jou een zielig mannetje maar blijkbaar iedereen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:08:
gaat weer nergens over

Hap hap hap hap :loser:

Tuurlijk gaat dit nergens over. Het is PF. :loser:

Waarschuw beheerder
Rick verder alles goed?

Waarschuw beheerder
iek hep hongur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op donderdag 2 november 2006 om 21:50:
geen namen

is ook geen naam....maar een bijnaam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 19:06:
is ook geen naam....maar een bijnaam.

geloof me dat het geen bijnaam is, want het is een maat van me

Waarschuw beheerder
Maak je niet druk Mark. Die enkele keer dat wij een pas op de plaats moesten maken voor Grunn staat in het niets met de keren die zij voor ons aan de kant moesten.

Enneh GHC. Ik praat idd niet over de laatste 5 jaar want zolang ben ik zeker al Cat B. Ik praat over de 10 jaar die daarvoor liggen. Hoe lang loop jij al mee????

hey pieter.. laat hem maar praten... daar is hij goed in!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op vrijdag 3 november 2006 om 19:10:

Dus nu verlul je zelf die naam!? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op vrijdag 3 november 2006 om 19:10:

ik dacht anders van wel....hij is ook een goede bekende van mij:d.....maar dan zal ik jou vast wel eens tegen komen....en ben benieuwd wie het gezicht is achter de naam GHC;)
Waarschuw beheerder
Nou ik niet:S
Waarschuw beheerder
twente laat je zien zondag jullie kunnen t best wel doe je best!!:D
Waarschuw beheerder
sameng met iedereeng

Waarschuw beheerder
Boschker gaat Twente-legende evenaren

3/11/2006 15:20

Sander Boschker staat op de drempel van een bijzondere mijlpaal. Als de 36-jarige doelman van FC Twente zondag uit tegen FC Utrecht in actie komt, evenaart hij de score van clublegende Epi Drost.
Boschker keepte tot nog toe in 422 duels voor de Tukkers in de Eredivisie. Drost kwam in zijn carrière tot 423, waarmee de voormalige libero het clubrecord lange tijd stevig in handen had.

Het bijzondere van de prestatie van de aanstaande recordhouder is dat Boschker nooit voor een andere club uitkwam dan FC Twente. Sinds zijn debuut op 26 november 1989 maakte hij maar één seizoen een uitstapje.

In dienst van Ajax kreeg hij echter geen enkele speelminuut in officiële duels, waardoor hij in het seizoen 2003/2004 op nul bleef steken. Tussen 1996 en 2001 was hij juist altijd van de partij. Vijf seizoenen lang miste Boschker geen wedstrijd in de Eredivisie.

Als hij nationaal recordhouder wat betreft het aantal Eredivisie-duels voor één club wil worden, zal Boschker nog zeker drie seizoenen moeten doorgaan én mag hij weinig meer missen. Willy van der Kuijlen heeft namelijk een voorsprong van honderd duels. Het kanon van PSV kwam in zijn voetballoopbaan tot 522 Eredivisie-duels voor de Eindhovenaren.
Waarschuw beheerder

die jongens komen net uit de luiers en daar gaan we ons toch niet druk om maken
laten we ons bezig houden met alles wat er om heen hangt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Ultrajectum op zaterdag 4 november 2006 om 01:04:
remember bekerfinale op de loop

ben jij zeker bij een andere bekerfinale geweest!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
hehe en weer ontkennen

denk er om Twente loopt niet en heeft nog nooit gelopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 11:04:

haha lachurtje dat twente

Waarschuw beheerder
'Twente wil Thompson van AA Gent'

FC Twente is in de jacht op een linksback uitgekomen bij de Belg Kenneth 'Kenny' Thompson van AA Gent, zo meldt Radio Oost in het radioprogramma Binnenkant Paal. De 21-jarige Thompson zou op termijn de opvolger moeten worden van Jeroen Heubach, die inmiddels al aardig op leeftijd begint te raken. De Belg heeft nog een contract tot 2009 bij subtopper Gent. Eerder kwam hij uit voor het Antwerpse Germinal Beerschot, waarna hij in 2005 de overstap maakte naar AA Gent. Hoe concreet de interesse is en wat de eventuele afkoopsom zou moeten bedragen is nog niet duidelijk.

Waarschuw beheerder
Werder Bremen heeft oren naar Niemeyer

Na 1. FC Köln heeft nu ook Werder Bremen belangstelling getoond voor Peter Niemeyer.
Technisch Directeur Klaus Allofs van de Duitse koploper bevestigt tegenover die Kreiszeitung de belangstelling met de woorden 'Het kan zomaar zijn dat het komend jaar wat wordt'.

Door het aflopende contract van Niemeyer en deze verdere belangstelling uit zijn vaderland lijkt de kans steeds groter te worden dat de 22-jarige Niemeyer volgend seizoen uit Enschede vertrekt.

Er bestaat natuurlijk ook een serieuze kans dat Twente probeert Niemeyer al in de winterstop te slijten om tenminste nog een kleine geldsom op te strijken. In het geval van Werder Bremen is dit alles behalve ondenkbaar omdat twee 'concurrenten' van Niemeyer hebben aangegeven ontevreden te zijn en weg willen.

Niemeyer speelde de laatste drie duels voor Twente niet mee vanwege een blessure maar is normaal gesproken een zekerheidje in het elftal van Fred Rutten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 21:50:
en ben benieuwd wie het gezicht is achter de naam GHC

ach hoeft niet meer ....heb al gezien hoe jij er uit ziet.....maar voor de zekerheid...ff een foto van je
http://modulo0.rendered.startpda.net/29150001-29200000/29176320_120_120_RawI.jpeg

Waarschuw beheerder
Wat een fatsig ventje. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 11:04:
hehe en weer ontkennen

en blijf aub hier weg ....want je wordt nu wel echt irritant....neem de voorbeeld aan die andere jongens van grunn.....bv pinto.....daar komt wederzijds respect bij kijken......maar jij bent een echte held achter je pc.....heb ik me laten vertellen.....maar no hard feelings....je kunt er ook niks aan doen :d

Waarschuw beheerder
geen nameng
geen foto's
geen respekt

wel bier eng snuiveng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 15:45:
en blijf aub hier weg ....want je wordt nu wel echt irritant....neem de voorbeeld aan die andere jongens van grunn.....bv pinto.....daar komt wederzijds respect bij kijken......maar jij bent een echte held achter je pc.....heb ik me laten vertellen.....maar no hard feelings....je kunt er ook niks aan doen

hahaha motukker je zet je zelf erg voor lul nu met deze post

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 16:07:

maakt niet uit jongen

wat

als jij het zegt kerel....zal het wel weer zo zijn.....maar ben nu in assen.......kopje koffie drinken.;)

Waarschuw beheerder
neem de voorbeeld aan die andere jongens van grunn.....bv pinto.....daar komt wederzijds respect bij kijken......maar jij bent een echte held achter je pc.....heb ik me

en daar bedoel ik mee....dat als we elkaar tegen komen....buiten het voetbal.....ook gezellig met elkaar een biertje kunnen drinken.:bier:

Waarschuw beheerder
nou laat het je smaken ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 08:25:
Boschker gaat Twente-legende evenaren

3/11/2006 15:20

Sander Boschker staat op de drempel van een bijzondere mijlpaal. Als de 36-jarige doelman van FC Twente zondag uit tegen FC Utrecht in actie komt, evenaart hij de score van clublegende Epi Drost.
Boschker keepte tot nog toe in 422 duels voor de Tukkers in de Eredivisie. Drost kwam in zijn carrière tot 423, waarmee de voormalige libero het clubrecord lange tijd stevig in handen had.

Het bijzondere van de prestatie van de aanstaande recordhouder is dat Boschker nooit voor een andere club uitkwam dan FC Twente. Sinds zijn debuut op 26 november 1989 maakte hij maar één seizoen een uitstapje.

In dienst van Ajax kreeg hij echter geen enkele speelminuut in officiële duels, waardoor hij in het seizoen 2003/2004 op nul bleef steken. Tussen 1996 en 2001 was hij juist altijd van de partij. Vijf seizoenen lang miste Boschker geen wedstrijd in de Eredivisie.

Als hij nationaal recordhouder wat betreft het aantal Eredivisie-duels voor één club wil worden, zal Boschker nog zeker drie seizoenen moeten doorgaan én mag hij weinig meer missen. Willy van der Kuijlen heeft namelijk een voorsprong van honderd duels. Het kanon van PSV kwam in zijn voetballoopbaan tot 522 Eredivisie-duels voor de Eindhovenaren.

zwaar respet voor sandertje
Waarschuw beheerder
twente doet et alleen goed door de coaches , voor de rest zijn ze niks

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 16:15:
Uitspraak van Rudy :bier: op zaterdag 4 november 2006 om 16:07:

maakt niet uit jongen

wat

als jij het zegt kerel....zal het wel weer zo zijn.....maar ben nu in assen.......kopje koffie drinken.

een bakkie samen met bakker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 15:40:
ach hoeft niet meer ....heb al gezien hoe jij er uit ziet.....maar voor de zekerheid...ff een foto van je

lekker stoer fotos op internet pleuren...maar ja aan de ene kant ook boeien, de meeste kennen me toch wel(K)
Waarschuw beheerder
en blijf aub hier weg ....want je wordt nu wel echt irritant....

omdat ik mer op in ga en omdat ik de waarheid zeg?
neem de voorbeeld aan die andere jongens van grunn.....bv pinto.....

hehe als je hem zo goed ken vraag je toch ff wie ik ben en als ik een internet hooli ben of niet?
maar jij bent een echte held achter je pc.....heb ik me laten vertellen.....

als je net doet alsof je info over me hebt, zorg dan ff dat je goeie info over me krijg mislukkertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 16:21:
en daar bedoel ik mee....dat als we elkaar tegen komen....buiten het voetbal.....ook gezellig met elkaar een biertje kunnen drinken

wij zullen nooit gezellig een biertje met jullie kunnen drinken, net als met de joden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 17:08:
wij zullen nooit gezellig een biertje met jullie kunnen drinken, net als met de joden.

lijkt me ook niet echt de bedoeling jochie...!!!

Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 17:04:
lekker stoer fotos op internet pleuren...maar ja aan de ene kant ook boeien, de meeste kennen me toch wel

(k) terug
Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 17:07:
hehe als je hem zo goed ken vraag je toch ff wie ik ben en als ik een internet hooli ben of niet?

hoef niet te vragen wie je bent....heb geen zin om daar energie in te steken.
als je net doet alsof je info over me hebt, zorg dan ff dat je goeie info over me krijg mislukkertje

info is niet belangrijk....en al helemaal niet over jou....je praat net of je belangrijk bent:looser:
mislukkertje

helemaal zelf bedacht....knap van je(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 17:35:
....je praat net of je belangrijk bent

Is ie toch ook. Voor de plaatselijke friettent.
Waarschuw beheerder

Als ik dat hoofd van jou zie denk ik meer aan een mislukkertje eigenlijk. Snap niet waarom je je zo druk maakt over Twente, ga lekker naar een forum over zwijntjes

Waarschuw beheerder
whe die vent miejonge

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 17:37:
Is ie toch ook. Voor de plaatselijke friettent.

dat kun je ook wel zien:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hengelo op zaterdag 4 november 2006 om 17:27:
lijkt me ook niet echt de bedoeling jochie...!!!

dan zou ik je maatje maar ff aanspreken sjap, wie komt met die onzin?
hoef niet te vragen wie je bent....heb geen zin om daar energie in te steken.

doe dan ook niet alsof je het weet sjap
helemaal zelf bedacht....knap van je

hehe goed van mij he kut dwerg
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 17:37:
Is ie toch ook. Voor de plaatselijke friettent

dat zeg jij met je dikke homo kop?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 18:02:
doe dan ook niet alsof je het weet sjap

Uitspraak van GHC op zaterdag 4 november 2006 om 18:02:
hehe goed van mij he kut dwerg

hahahaha we hebben GHC op de kast.

Waarschuw beheerder
Hij heeft wel wat weg van een skippybal !!

Waarschuw beheerder
Hey skippybal , mischien heb jij hier wat aan :

http://www.slimmingdrops.nl/