kijk en daar zit dus de val, je bent dan in een schijnleven zoals ze dat wetenschappelijk noemen en er is wetenschappelijk bewezen dat niks zeker is in het leven dus krijg je een soort algebra-achtige formule die zorgt dat het elkaar opheft maar dat aan de kant van het schijnleven toch een heel klein maar oh zo belangrijk getal achter de min komt te staan
dus in feite komt het erop neer dat je nergens van opaan kunt.. dat is nog eens fijn om te horen dan. dus na het poepen je handen wassen en dan erachter komen dat de kraan kapot is.. is dat ook zoiets?
sowieso nooit doen. Het is een gevaar voor eigen leven. stel je loopt een gebouw in, bovenste verdieping en het stort in. daar kun je dus ook niet van opaan..
verdorie jullie leren met wel veel.. dus je kan er ook niet van opaan dat ik zaterdag te zien ben bij quaas thuis
ik kreeg wel een officieele waarschuwing van hem..
jawel!!!! je kunt er van opaan dat je er niet van opaan kunt wat er gaat gebeuren. dat is gewoon de klu zullen we maar zeggen. de belangrijkste zin in deze minderwaardigheidscomplexxentheorie, zoals ik het noem, is: niks is zeker in het leven
Jo je kunt er van opaan dat je er niet van opaan kunt dat jij morgenochtend nog wel wakker word. en kwaas je mnoet er sowieso niet van opaan gaan dat ik er ben bij quaas jeweetmaarnooit in het leven, daarom is het ook zo moeilijk! zo en nu ga ik hockeye ga er maar niet van opaan dat ik terug kom
ja maar je kunt er ook nie van opaan dat je er van opaan komt dat je wel terug komt dus kom je wel gewoon terug maar ja daar ga ik verder dan ook niet op in omdat ik daar gewoon niet zeker van kan zijn. :lijn: :lijn: :lijn: :lijn:
hahahaha ja q dat hebben we vorig jaar gemerkt... elke keer als ie een potje won dan stopte ie gelijk of als ik mee ging doen dan stopte die ook. q nog nooit van mij gewonnen... nee inderdaad nog nooit
hahaha dat is duidelijke taal
maar robin, ik liet jou gewoon winnen anders werd je weer boos enzo