Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
terwijl jullie maar 1 puntje voor staan en ajax moet nog naar ehv dus t is nog lang niet voorbij....
laat ze lekker lulle
mijn week kan niet meer stuk
en ajax moet nog naar ehv dus t is nog lang niet voorbij....
daar waar jullie het altijd zo goed doen?
Je gaat steeds iets terug,je bent een meester(es) in nuanceren van je uitspraken. Grappig om te lezen dat PSV nergens was. Als dat daadwerkelijk zo was waarom heeft Ajax tegenover een zo slecht PSV(in jou ogen) maar liefst 2 hele mogelijkheden gehad over de hele wedstrijd. Ik vind het prachtig om Ajax in balbezit te zien, terwijl ze er niks mee doen. PSV heeft over de hele wedstrijd gezien gewoon de gevaarlijkste kansen en mogelijkheden gehad. Schot Koné,mogelijkheid vlak voor rust met Farfan en Kone...sterk blok Heitinga. Na de rust kopbal Kromkamp en schot Kone kunnen er zomaar invliegen. Tegenover een paar schotjes van Sneyder, waar Gomes echt niet wakker van heeft gelegen. Ik kijk met alle vertrouwen naar de thuis ontmoeting, we zijn immers (ook) al tig wedstrijden thuis ongeslagen (zelfs in de championsleage).
ieder zn eigen mening... k had wel iets meer verwacht van PSV ja,maar ajax was beter in de eerste helft en ik dacht echt dat ze wel in de 2e helft gingen scoren zo zag het er in ieder geval in mijn ogen uit... maar helaas tis ook gewoon kut, mag je best weten hoor... maar omdat jullie nu met 0-1 hebben gewonnen van ons betekend niet dat jullie thuis ook winnen... ajax kan alleen nog beter worden!
als je wilt daten moet je dat gewoon zeggen hoor
ze weet wat ik bedoel
meisjes plagen.................( je kent de rest wel )
mijn week kan niet meer stuk
Het wordt alleen maar mooier
Ik vind het prachtig om Ajax in balbezit te zien, terwijl ze er niks mee doen
de tegenstander het gevoel geven dat ze beter zijn en dan toeslaan...
rot toch op man met dat gejank, kijk naar de ranglijst .............daar verandert niets aan
misschien een andere nummer 2
ik heb nooit gezegd dat we "zo goed" speelde, alleen beter... tis idd jammer dat die doelpunten niet zijn gevallen... maar dat komt nog wel hoor, jullie denken nu gelijk dat jullie klaar zijn met ajax... terwijl jullie maar 1 puntje voor staan en ajax moet nog naar ehv dus t is nog lang niet voorbij
vieze neuzen
misschien een andere nummer 2
Elke club die speeld tegen ajax wil winnen hoe dan ook
ajax is en blijft een grote nr 1 in nl kijk na de geschiedenis dan praat je over een absolute wereldclub
kijk na de resultaten dan is ajax nog steeds een grote club
dat psv wint zegt niets
het is lekker voor psv maar voor ajax is er idd niets verloren gegaan
ajax moet zich weer gaan focusen op de wedstrijden die komen gaan
komend weekend tegen twente en dat word voor ajax niet eenvoudig maar deze competitie is allez behalve saai dus we gaan weer een leuk weekend tegemoet
Elke club die speeld tegen ajax wil winnen hoe dan ook
wat een gezeik allemaal tis vrij eenvoudig de wedstrijd verdiende geen winnaar......maar hij valt nou eenmaal
die rode kaart werkte alleen maar in het voordeel van psv.