16179x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ajax pakt gewoon de dubbel en nu denk je van hoor hem nou maar, jullie krijgen nog meerdere malen een pak slaag !!!
donateur
ajax pakt gewoon de dubbel en nu denk je van hoor hem nou maar, jullie krijgen nog meerdere malen een pak slaag !!!
net als de afgelopen jaren zeker, toen was het ook al beslist op voorhand he
En dat pak slaag, hellaas, nog niet meegemaakt. Het pak slaag voor jullie is toch wel dat Kopenhagen, toppertje hoor, CL speelt en jullie niet
zeker een lukky goal
onzin, die surinamer ook met zn gejank altijd, dit is geen goal
check die ene overwinning van jullie tegen PSV, eerste goal van Vennegoor identiek aan deze goal
lucky my ass
En dat pak slaag, hellaas, nog niet meegemaakt. Het pak slaag voor jullie is toch wel dat Kopenhagen, toppertje hoor, CL speelt en jullie niet
hij zegt tog dat jullie nog een pak slaag krijgen, dus dat betekent dat jullie pakkie nog komt
eind seizoen gewoon leidseplein..
cker weten!!
eind seizoen gewoon leidseplein..
Wat doen?
Kaugom krabben?
we zullen het wel zien , ga na ieder seizoen altijd al naar het leidse..
afsluiter he van het seizoen, traditie . maar alles ligt weer open iedereen ken het weer worden ..
en dat stukje over ehv 040 was van mij , beetje gefrustreerd gisteren , en moedeloos van zulke jongens..
die allemaal zo tof doen..
verloren maar niet verdiend, soms zit het mee en soms tegen .
afsluiter he van het seizoen, traditie . maar alles ligt weer open iedereen ken het weer worden ..
en dat stukje over ehv 040 was van mij , beetje gefrustreerd gisteren , en moedeloos van zulke jongens..
die allemaal zo tof doen..
verloren maar niet verdiend, soms zit het mee en soms tegen .
maar alles ligt weer open iedereen ken het weer worden ..
nou iedereen, PSV of ajax bedoel je
verloren maar niet verdiend
Volgens ene cruijf moet je altijd een goaltje meer maken dan de tegenstander, dat is ajax gister niet gelukt, dus terecht niet gewonnen!
laf voetballen bedoel je , verdedigen met ze 8 of 9en vindt ik niet verdedigen maar gewoon duits.. dichtsmeren de boel.
snap wel dat er niet veel boeren meegaan naar uitwedstrijden
je moet je toch ergens aan vastklampen, zoals gebruikelijk wordt de ploeg met de minste tegendoelpunten kampioen. En verdedigen kunnen ze bij PSV
Tjah, ik sta er niet raar van te kijken
saaie wedstrijd, 0-0 was terecht geweest
1-0 bedoel je
Waar was psv dan in de eerste helft? Dan was het misschien verdient! Maar nu meer dan de helft weggespeeld. Maar oke er komen nog genoeg wedstrijden, het seizoen is nog niet over voor ons, nog lang niet!
P.s: trouw legioen hebben jullie wel......haha
P.s: trouw legioen hebben jullie wel......haha
laatste aanpassing
Waar was psv dan in de eerste helft? Dan was het misschien verdient!
We hebben een goal meer gemaakt dan jullie lijkt me wel verdient dus
trouw legioen hebben jullie wel......haha
je bent pas nummer 538.769 die dat zegt. We weten dat er niet altijd veel mee gaan, geven we ook toe, maar stop dan met zeiken
laatste aanpassing
Ik moet toch altijd zo lachen om mensen die PSV als p$v typen
Ja is ook echt iets om krom van te liggen
Onterecht maar toch drie punten
Stop nou allemaal met dat gezeur over onterecht, had ajax maar meer moeten scoren.
Het gaat in het voetbal nog altijd om doelpunten maken, PSV lukte dat wel ajax dit keer niet.
PSV gefeliciteerd

![[0251]](/images/user/106895_652536.jpg)