Partyflock

Forumonderwerp · 903699
Waarschuw beheerder
donateur
Er bestaan al een aantal jaar technologieën om het weer te beïnvloeden door een fijn poeder met bepaalde stoffen op grote hoogte in de lucht te sproeien. Hierop zijn patenten verleend.

US Patent Class 239
FLUID SPRINKLING, SPRAYING, AND DIFFUSING

[..]
2.2 DF Snowmaking
14.1 DF WEATHER CONTROL
[..]

Bron: US Patent

De laatste paar maanden zie ik ongeveer twee keer per week lange stepen in de lucht. Ze zijn duidelijk afkomstig van vliegtuigen en worden meestal s'ochtends vroeg gemaakt op grote hoogte door onhoorbare vliegtuigen.

Deze strepen blijven meestal enkele uren hangen, terwijl ze langzaam uitwaaien en later op de dag in een soort sluierbewolking veranderen.

Soms zie ik bijna gelijk op ongeveer de zelfde hoogte een vliegtuig, dat even groot lijkt en ook niet hoorbaar is, die een gewone contail maakt die binnen 0 tot 15 minuten verdwijnt.

Ik heb helees geen digitale camera, dus hier zijn een paar foto's van chemtrails.nl.
[img width=640 height=480 cacheid=000cf73e00254a5f8a0569a91a0197421f]http://home.wanadoo.nl/aea.thunder/Chemtrails%20boven%20Nederland_bestanden/DSCN0482.JPG[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000cf74100254a605baecaf31a0197421f]http://home.wanadoo.nl/aea.thunder/Chemtrails%20boven%20Nederland_bestanden/image6003.jpg[/img]

Bron: chemtrails.nl

Ik vraag me af:

Wat is dit?

Is anderen dit ook opgevallen?

Zijn hier foto's van?
(ik wil die eventueel online plaatsen)

Helaas zijn wij niet in staat om vlak achter een sproeiend toestel samples te verzamelen, we zullen dus op andere manieren onderzoek moeten verrichten. Een leuk (en effectief) voorbeeld: in de USA heeft men onderzocht met "Flight Explorer" (software om alle contrail achterlatende vliegtuigen te kunnen identificeren) welke toestellen chemtrails achterlieten en welke contrails. Zo kwam ene Mark Steadham in Texas gedurende de winter van 2000 erachter dat strepen achtergelaten door identificeerbare commerciële toestellen gemiddeld 22 seconden zichtbaar bleven. De dikkere strepen achtergelaten door militaire vliegtuigen in hetzelfde luchtruim op hetzelfde moment hadden een levensduur van 4 tot 8 uur! Ook is het verschil in vliegactiviteit op dagen dat de strepen blijven hangen en wanneer niet, ENORM.

[img width=293 height=185 cacheid=00138f85001e91319b9ca1c81a0197421f]http://www.chemtrails.nl/index_files/image004.jpg[/img]

Bron: chemtrails.nl

Waarschuw beheerder
Is toch gewoon van een vliegtuig !!!!!

Waarschuw beheerder
Vaag! :) Maar wel interessant...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op vrijdag 29 september 2006 om 10:06:
Wat is dit?

Unidentified Flying Object ;)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 10:13:
Is toch gewoon van een vliegtuig !!!!!

:yes:

Zijn gewoon de uitlaatgassen van een vliegtuig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 10:21:
Zijn gewoon de uitlaatgassen van een vliegtuig.

dat weet iedere kleuter toch al :/

Wat een onzin haha

Waarschuw beheerder
Wat is daar dan zo boeiend aan? :X :S
Waarschuw beheerder
donateur
dat is kevin :O!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op vrijdag 29 september 2006 om 10:06:
Deze strepen blijven meestal enkele uren hangen, terwijl ze langzaam uitwaaien en later op de dag in een soort sluierbewolking veranderen.

Soms zie ik bijna gelijk op ongeveer de zelfde hoogte een vliegtuig, dat even groot lijkt en ook niet hoorbaar is, die een gewone contail maakt die binnen 0 tot 15 minuten verdwijnt

vreemde zaak sjaak, ik zou het niet weten.

Waarschuw beheerder
'Strepen in de lucht'

20 juni 2006 - door Jeroen de Boer

De laatste week zijn er op het Informatie- en Klachtenbureau (IKB) regelmatig vragen gesteld over witte strepen in de lucht, oftewel condensation trails. Deze strepen zijn vaak op koude winterdagen en op warme zomerdagen in het hele land hoog in de lucht te zien.

Condensation trails in de directe omgeving van Schiphol zijn over het algemeen niet afkomstig van Schiphol vliegverkeer, maar van vliegtuigen die op kruishoogte (ongeveer 10, 5 kilometer (37000 ft ) het Nederlandse luchtruim passeren.

Condensation trails zijn vaak op koude winterdagen en op warme zomerdagen in het hele land zichtbaar en zijn in principe niets meer dan ‘warmte sporen’ achter de motoren van vliegtuigen.
Zij ontstaan doordat de lucht, op de hoogte waar het vliegtuig zich bevindt, veel waterdamp bevat, maar nog niet condenseert. Doordat het vliegtuig dit evenwicht verstoort en zgn. condensatiekernen in de lucht brengt, condenseert de lucht nu wel. Dit is zichtbaar achter het vliegtuig in de vorm van witte strepen. Er ontstaat dus een soort wolk. Wanneer de zon laag staat, zonsopkomst en zonsondergang, worden de strepen niet meer door de zon verlicht en zijn de strepen niet wit, maar donker van kleur.
Wanneer de bovenlucht relatief droog is kan men vaak de witte strepen weer zien oplossen, soms kort achter het vliegtuig.
Wanneer er veel waterdamp in de lucht zit lossen de strepen niet of slechts langzaam op. Het komt dan ook wel voor dat in de laatst genoemde situatie er bij veel vliegtuigbewegingen er in de hogere luchtlagen door deze permanent aanwezige condensatie strepen een versluiering van de zon optreedt, die ook de zon waarneembaar tempert.

Omwonenden van de luchthaven die vragen stellen aan het IKB over dit fenomeen, denken vaak dat strepen in de lucht het gevolg zijn van het lozen van kerosine. Uiteraard is dit niet het geval.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan best zijn, maar toen ik klein was veranderde vliegtuigstrepen niet in wolken!

Op deze site staan foto's uit de VS:

carnicom.com

Filmpjes:
Aerosols Crimes (aka Chemtrails)
This documentary produced by chemtrail researcher Clifford Carnicom is a must see and an excellent research tool. Six plus years into the operations has provided ample evidence for this powerful dvd that covers many topics. Over the years aerosol/chemtrail research has provided some leads but even more questions as to who and why the spraying occurs. It is clear jets are deliberately spraying the sky's and it will not stop until enough people are aware and willing to stand up for the operations exposure and termination.

Download: aerosol_crimesfirst_edition.wmv

Bron: this-must-stop.com

Chemtrails: Clouds Of Death
The government secretly destroys the atmosphere and poisons the population by spraying toxics using commercial aircraft.

Kijk: Google Video

Waarschuw beheerder
Geloof het niet !!! De overheid zit er achter ! In samenwerking met de Amerikaanse overheid zijn er plannen om alle ongelovigen uit te roeien met dit gifgas !!

:/

Bizar dat je steeds meer idioten hebt die in conspiracy theories geloven. Tering, dit is toch gewoon normaal. Moet je nou echt overal iets achter gaan zoeken ? :/

Waarschuw beheerder
Zie ik wist wel dat die Balkenende niet te vertrouwen was:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op vrijdag 29 september 2006 om 11:18:
Dat kan best zijn, maar toen ik klein was veranderde vliegtuigstrepen niet in wolken!

Toen ik klein was wel, dus slotje :D
Ligt toch ook aan de luchtstroom daarboven..

Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
gewoon vliegtuigen niks anders;)
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk zijn het aliens..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 11:30:
Zie ik wist wel dat die Balkenende niet te vertrouwen was

hahaha 8)
Waarschuw beheerder

:D Condens (waterdruppels) verandert op die hoogte wel vaker in wolken hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Chemtrails: Clouds Of Death
Chemtrails - What's Wrong With Our Skies
Dit zijn geen uitlaatgassen of condens, het komt niet uit de uitlaten maar uit aparte openingen in de vleugels. De vliegtuigen zijn dus speciaal gemodificeerd om dit te doen, en dan vooral boven dichtbevolkte gebieden.
Waarschuw beheerder
donateur
Jah en dan krijg je vanzelf regen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zure regen welteverstaan.

Waarschuw beheerder

Net of je daar zo bewust naar keek toen je klein was. Dat was toen ook al zo, maar kinderen zien het gewoon op een andere manier, als ze er al bij nadenken.
Waarschuw beheerder
buitenaardse wezens komen ons halen! snel HAMSTERENNNNNNNNNNN
Waarschuw beheerder
donateur
"Papa, dat vliegtuig maakt wolken!"
"Nee hoor, die verdwijnt vanzelf weer. Kijk maar..."
Waarschuw beheerder
HAMSTERENNNNNNNNNNN

bij de albert heijn :O
Waarschuw beheerder
donateur
Chemtrails - What's Wrong With Our Skies

Mischien doet deze het beter: ;)
Google Video - Chem Trails : What is wrong with our skies?

Waarschuw beheerder
waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over:gaap:
Waarschuw beheerder
Dat is gewoon een belgisch vliegtuig die laat een streep achter zich zodat hij de weg terug kan vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
:D Hahaha!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
:\ gewoon condensatie strepen van uitlaatgassen van vliegtuigen lijkt mij...vliegtuigen vliegen op verschillende hoogtes, dus zijn er verschillende luchtlagen met andere eigenschppen...nix raars aan, gewoon, gewoon...(Y):\

Waarschuw beheerder
Nogmaals:

Zij ontstaan doordat de lucht, op de hoogte waar het vliegtuig zich bevindt, veel waterdamp bevat, maar nog niet condenseert. Doordat het vliegtuig dit evenwicht verstoort en zgn. condensatiekernen in de lucht brengt, condenseert de lucht nu wel. Dit is zichtbaar achter het vliegtuig in de vorm van witte strepen. Er ontstaat dus een soort wolk.
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals het is geen gewone condens want het komt uit speciale openingen en niet uit de uitlaten.

Waarschuw beheerder
hmmm..ik weet het niet hoor
Waarschuw beheerder
stel dat het iets anders is

er vliegen elke dag duizenden vliegtuigen over de wereld

ik neem aan dat de piloot het merkt als er "zooi" uit ze vliegtuig word gestrooid

dan moeten er dus letterlijk miljoenen piloten zijn die hiervan weten...

vreemd dat die miljoenen piloten niet aan de bel gaan hangen

Waarschuw beheerder
ik zag het gisteren nacht hier in almere... heel vreemd
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook wel eens gezien, inderdaad ook op een vroege ochtend. Ik fietste toen naar school, en er hing een vliegtuigstreep in de lucht, alleen liep deze niet recht, maar in haakse bochten:S Had er verder nooit bij nagedacht, maar nu ik dit zo lees schoot het me weer te binnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op vrijdag 29 september 2006 om 16:43:
Nogmaals het is geen gewone condens want het komt uit speciale openingen en niet uit de uitlaten.

Misschien een lozing van kerosine? ( zal niet op die hoogte gebeuren...bij nader inzien)
Uitspraak van Sir Vincent op vrijdag 29 september 2006 om 16:53:
maar in haakse bochten

vast een verdwaalde vogel..;)
Waarschuw beheerder
meestal komen ze ook van grote zware vrachtvliegtuigen deze vliegtuigen hebben grotere en zwaardere turbine motoren
Waarschuw beheerder

nee, toen zat er ook nog geen gif in toch??

gaap
hou toch op man...doe even nie zo waus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kerozine wordt meestal uit de staart geloost.

Ik denk ook dat het gewoon contrails zijn van vliegtuigen. Die dus
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 16:40:
ontstaan doordat de lucht, op de hoogte waar het vliegtuig zich bevindt, veel waterdamp bevat, maar nog niet condenseert. Doordat het vliegtuig dit evenwicht verstoort en zgn. condensatiekernen in de lucht brengt, condenseert de lucht nu wel. Dit is zichtbaar achter het vliegtuig in de vorm van witte strepen. Er ontstaat dus een soort wolk.

En die vreemde wolken vervormingen heeft te maken met het fenomeen dat wij al FUCKING EEUWEN KENNEN! Wind! :O :O

Waarschuw beheerder
:gaap: leuk hoor :gaap:
Waarschuw beheerder
ik heb weleens bruine strepen in de pot gezien. (was geen condens maar wel chemisch)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op vrijdag 29 september 2006 om 17:36:
ik heb weleens bruine strepen in de pot gezien. (was geen condens maar wel chemisch)

Dus niet in je onderbroek :lol:
Waarschuw beheerder
of dit waar is...wie zal het zeggen?
wel probeerd de mens al sinds heugenis alles in het leven te kunnen controleren.dus waarom zouden ze dat niet bij het weer proberen. vreemd zou ik er dus niet van op kijken als dit zo'n poging was,of dat ze het op n andere manier aan het proberen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 17:39:
Dus niet in je onderbroek :lol:

dat wordt nu onderzocht bij TNO. hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir Vincent op vrijdag 29 september 2006 om 16:53:
alleen liep deze niet recht, maar in haakse bochten Had er verder nooit bij nagedacht, maar nu ik dit zo lees schoot het me weer te binnen.

Was dat niet die bowing747 die de Bijlmer invloog?

Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook wel eens gezien savonds laat, het is idd zeer vreemd. Het waren 2 laaghangende strepen die exact evenwijdig liepen..

Zo kwam ene Mark Steadham in Texas gedurende de winter van 2000 erachter dat strepen achtergelaten door identificeerbare commerciële toestellen gemiddeld 22 seconden zichtbaar bleven. De dikkere strepen achtergelaten door militaire vliegtuigen in hetzelfde luchtruim op hetzelfde moment hadden een levensduur van 4 tot 8 uur!

Dat klopt idd als ik eraan denk en het zal me niet eens verbazen dat de overheid erachter zit, het behoort toch tot één van de fenomenen die de sterke manipulatie ondersteunen.

Uitspraak van rollie op vrijdag 29 september 2006 om 16:49:
dan moeten er dus letterlijk miljoenen piloten zijn die hiervan weten...

vreemd dat die miljoenen piloten niet aan de bel gaan hangen

Denk dat het alleen in de grote maatschappijen dan afspeelt en dat het uitgevoerd door de militairen. Hoeft nog niet te betekenen dat de volledige militaire eenheid ervan af hoeft te weten en zo'n grote groep die dit uitvoert zal het dan ook weer niet zijn.

En het zal vast wel op kleine schalen zijn uitgelekt maar het komt toch niet zomaar de media binnen want; 1. Er moet puur bewijs zijn. 2. De overheid zal dat uberhaubt niet eens goedkeuren en die controleren de media.