11900x bekeken
| Betreft: | stad: Blanes |
omdat blanes een muf gat is
kinderlocatie.
Zelf wat van maken toch............maar dat is overal zo. Overal is er wel iets
kinderlocatie.
volgens mij heb jij er gewoon een kutvakantie gehad dan
kinderlocatie.
Waar niet tegenwoordig...Iedereen in de omgeving van 14+ lijkt naar Kreta te gaan...
Ik ben 5 jaar terug naar Kreta geweest ( dus ik was 16, redelijk kind niet?)... en mijn nichtje van 16 gaat dit jaar Dus volgens mij is dat idd net zo goed een kinderlocatie hoor!
Ach alst maar gezellig is en dat ligt denk ik aan jezelf. Je kunt het zelf zo gezellig maken als je wilt en ik heb daar geen problemen mee, nergens...
Iedereen gaat nu al...
ik mag nog 5 weken wachten
ik moet ook nog lang wachten hoor
nog langer dan jij
Ach alst maar gezellig is en dat ligt denk ik aan jezelf. Je kunt het zelf zo gezellig maken als je wilt en ik heb daar geen problemen mee, nergens...
Daarom
En wat betreft tips... ik kan je alleen vertellen als je naar Arena komt ben ik daar (incl. Bob en Timo hier vant forum) dus dan gaan we et gezellig maken! De rest moet je zelf maar achter komen, kan ik je niet bij helpen
laatste aanpassing
ik kan je alleen vertellen als je naar Arena komt ben ik daar (incl. Bob en Timo hier vant forum)
hehe jaa daar is ook genieten,
ik had na vorig jaar de site van deze discotheek gevonden maar kan hem nu niet vinden weet iemand deze? Even kijken of er al iets moois op staat voor eind juli tot en met 12 augustus !?
ik had na vorig jaar de site van deze discotheek gevonden maar kan hem nu niet vinden weet iemand deze? Even kijken of er al iets moois op staat voor eind juli tot en met 12 augustus !?
www.arenablanes.nl
De agenda staat er niet op volgens mij, maar darkraver komt iig en er is weer elke avond een ander thema o.a schuimparty, holland party etc.
Gaan er nog mensen naar de camping Bella Terra in juli?
ja 6 dagen. 27 juli t/m 1 augustus
Daarom
En wat betreft tips... ik kan je alleen vertellen als je naar Arena komt ben ik daar (incl. Bob en Timo hier vant forum) dus dan gaan we et gezellig maken! De rest moet je zelf maar achter komen, kan ik je niet bij helpen laatste aanpassing 24 juni 2007 19:12
ben je er dezelfde tijd als mij? 27 juli t/m 1 augustus
ik vertrek vrijdag
gelukkig heb der zin in ..
ik ook, lekker feestje van maken!
Meid, wat heeft et er nou mee te maken dat veel mensen hier op pf praten over Kreta.. Ben je dr zelf wel eens geweest? Dan kan je dr toch niet over oordelen..
btw Kreta is net zo goed een plek waar alle jongere lui nu naar toe gaan.. Ik zou zeggen jij heel veel plezier daar... en wij maken er een mooi feestje van in Blanes.
btw Kreta is net zo goed een plek waar alle jongere lui nu naar toe gaan.. Ik zou zeggen jij heel veel plezier daar... en wij maken er een mooi feestje van in Blanes.
wees realistisch. er is na 2 uur geen zak meer te beleven!
toch raar, dat jij zoiets zegt terwijl ik me er meerdere malen 2 weken non-stop heb vermaakt!
13-23 juli BLANEESSS
is t hotel Marski wat???
Neee echt een ******hotel
Zit je met zn 2en of 3en op de kamer? 2persoonskamers zijn echt superklein. Bedden liggen niet fijn, je voelt de spiralen door de matras heen
Het eten is redelijk, ontbijt ging wel, verschilde per dag. Maar voor het avondeten kan je beter ergens anders heen gaan.
En 's nachts staat er een zeikerd te controleren of je niemand meeneemt naar je kamer.
Maaaaar de ligging is wel perfect
Helúú hOneYjs
Ik gaaaa ook naar blanes...
13 juli tot 28 juli
naar camping sOlmar!
gaan er nog meer mensenn daar heeen!!
of camping la masia in die tijd?
Kusjeee Angelaaa
Ik gaaaa ook naar blanes...
13 juli tot 28 juli
naar camping sOlmar!
gaan er nog meer mensenn daar heeen!!