| Betreft: | stad: Blanes |
Toen ik in Lloret zat kwamen er zoveel mensen uit Blanes elke avond over
Toen ik in Lloret zat kwamen er zoveel mensen uit Blanes elke avond over.
Dan denk ik; ga dan meteen naar Lloret
Zijn van die avonden, Lloret bij Night.
Dan gaan touristen uit Blanes naar Lloret met de bus.
Maar is gewoon dichtbij dus is ook makkelijk met de taxi te doen.
Maar Blanes is gewoon wat minder massaal dan Lloret maar een stuk gezelliger qua sfeer, vind ik persoonlijk.
Lloret is stuk massaler en asocialer.
Tsja
et is maar net wat je leuk vind!
je bent zo in Lloret als je wilt
er zullen ook mensen zijn die het in Blanes leuker vinden
Jij mag niet mee!
Wat doe je dan op dit topic?
Vanaf 17 tot 25 juli zijn wij te vinden in appartement S'Abanell Central.
Gelijk aan het strand,dus weet zeker dat we ons gaan vermaken.!!
So, dan ben je wel erg ver heen...
Bedoel het niet slecht hoor, wil ook niemand afrkraken, respect voor iedereen, maar ik zie het zo:
Het is leuk als je 16 bent, voor het eerst op vakantie gaat, je hormonen nog niet onder controle hebt en het niet erg vind om op een bomvol strand je kater uit te zingen. heb ik toen ook gedaan, ben nu 26 maar het het staat me absoluut niet aan dat je dan op vakantie bent en je "snackbar de Koe" tegenover je hotel hebt zitten, ik irriteer (en schaam) me mateloos aan mensen die het nodig vinden om in fokking Spanje "feyenoord" te blehren.
Ieder z`n ding, respect, het zal voor een hoop mensen ook wel vertrouwd en op een bepaalde manier rustgevend zijn, maar ik zou er nu onpasselijk van worden om op m`n vakantie de hele dag achtervolgd te worden door proppers en verkopers zie "kijken, kijken, niet kopen" roepen.
Bovendien zuipen en feesten kan je altijd en overal, ik kan je een zooi plaatsen aanwijzen die mischien wel een uur of tien verder vliegen zijn maar waar je uitkijkt over een blauwe zee, een corona koopt voor een dollar (dus als je 2 dagen flinkt zuipt heb je je ticket eruit, soms zelfs 2 gram coke hebt voor een tientje, gaat het nog sneller), waar je geen woord nederlands hoort, maar waar de feesten wel knallen!
Bovendien zuipen en feesten kan je altijd en overal, ik kan je een zooi plaatsen aanwijzen die mischien wel een uur of tien verder vliegen zijn maar waar je uitkijkt over een blauwe zee, een corona koopt voor een dollar (dus als je 2 dagen flinkt zuipt heb je je ticket eruit, soms zelfs 2 gram coke hebt voor een tientje, gaat het nog sneller), waar je geen woord nederlands hoort, maar waar de feesten wel knallen!
jow jow jow van 29 juni 3 weken
maarjah denk da ik veel in lloret ben sn8's
voor t uitgaan enz
en heb gehoord dat blanes n stuk goedkoper is dan lloretlaatste aanpassing 2 maart 2007 03:17
wij gaan 26 juni 15 dagen ! draaien ze ergens ook hardcore/hardstyle muziek?
Jup, las vegas
Vorig jaar was zany er, dat was zooo geweldig
Echt de leukste avond die we daar hebben gehad, hij kwam om 1 uur en om 5 uur zijn wij gegaan, toen was hij nog aan het draaien.
owja, luna was er ook een avond, maar dat vond ik persoonlijk echt bagger.
weet ik meteen welke tent ik ga bezoeken
maar zal dan wel niet om 5 uur gaan
weet ik meteen welke tent ik ga bezoeken
maar zal dan wel niet om 5 uur gaan
Verder draaiden daar geloof ik ook nog deepack en ehh dana geloof ik ofzo. Weet niet meer precies eigenlijk...
Ze hadden er iig wel vaak bekende djs. Ligt er ook aan wanneer je gaat, in het hoogseizoen heb je het meeste kans dat zany draait
Er zijn haast meer proppers als toeristen
Uitspraak van We zullen zien op donderdag 25 januari 2007 om 20:12:
wij gaan 26 juni 15 dagen ! draaien ze ergens ook hardcore/hardstyle muziek?
Jup, las vegas
Vorig jaar was zany er, dat was zooo geweldig
Echt de leukste avond die we daar hebben gehad, hij kwam om 1 uur en om 5 uur zijn wij gegaan, toen was hij nog aan het draaien.
owja, luna was er ook een avond, maar dat vond ik persoonlijk echt bagger.