raar maar waar bi vrouwen vindt ik top
maar bi mannen BAH!!
kijk ik heb niks tegen homo's ofzo..maar er zit een groot verschil tussen 2 vrouwen die sex hebben met elkaar ..of twee gasten toch een ander plaatjuh hahaha
maar dan ben jij toch helemaal nie bi, je bent gewoon straight.
BI....zonder veel Bi-Vrouwen tegenwoordig
Straight met voorkeur voor bi-vrouwen!
voor alle dames..
ik ben hetro ja!! maar zeg eens eerlijk..voor alle dames..vinden jullie het nou geil als je vriend (die Bi zou zijn) effe in een trio een andere gast zou zuigen whuhahaha?? eerlijk antwoord please
is een combinatie ook mogelijk
alles
nee!!!!
is een combinatie ook mogelijk
alles
is van alles een beetje niet t zelfde als bi
of zit ik nou verkeerd
ach kan t hebben
momenteel is t gehalte erg saai op forum
Ik ben bi. En idd niet zo eentje die bi is omdat het in de mode is ofzo
Maar idd, das vervelend. Ze hebben 1 x gezoend met hun beste vriendin, en ze zijn ineens bi
Domme, domme meisjes..Ze weten niet wat ze missen haha
Ze hebben 1 x gezoend met hun beste vriendin, en ze zijn ineens bi
kijk dat hoef ik ook weer niet te zien.
Hetero!!
nice pic miss strage
of niet dan
met jullie kan ik praten
maar ik vraag me altijd af wie nou echt bi is.
Als je ook echt verliefd word op hetzelfde geslacht en je wilt een relatie met die persoon
nice pic miss strage
Wat vinden jij ; Bleu Eyed Chick ! en Starlight_* een mooie vrouw?
Mooi? Het gaat toch om het innerlijk...?
nee joh iedere vrouw heeft iets van bi inzich
Je bent hetero, bi of homoseksueel.
Maar niet vanalles een beetje.laatste aanpassing 28 oktober 2006 23:45
Jou geloof ik meis
haha dat bedoel ikwe weten 't allebei
Miauw!
oelala
zoenen en beetje gek dansen is altijd wel leuk
ze zeggen toch dat je alles een x geprobeerd moet hebben
Er moet hier eerst nog een eerste keer komen.
gewoon doen succes gegarandeerd
Ligt er ook met wie denk ik.Toch?
ik zelf zou t iet met een vriendin van me doen
zelfde als dat ik niet met een goede vriend sex zou hebben
denk dat de vriendschap er door verander
//Respect
met een man zou neuken, eerlijk gezegd zal dat nooit gebeuren, das in mijn ogen weer meer gay.
Er zijn genoeg dingen die zowel vrouwen als mannen kunnen doen bij elkaar en dan heb ik het niet over neuken!,
PPff die zijn er zat hoor in alle kleuren en maten
ze zijn er echt
dat opzeker
Uitspraak van Hardcore: Rebel op woensdag 8 november 2006 om 12:26:
heb het ook met 2 vriendinnen gedaan en 1 vriend, er s niets veranderd
dat kan
ik zelf zou alleen t risico niet nemen, vind een vriendschap belangrijker dan sex
Waar vallen de bi meisjes hier op?
Bv blonde meisjes, of juist met rood haar?!
Bv blonde meisjes, of juist met rood haar?!
Hardcore : Rebel , ik heb even een plaatje van je gejat
kijk s wat ik vind op wikipedia
Een technoseksueel is een nader gedefinieerde metroseksueel. Deze uitgesproken heteroseksuele man besteedt niet alleen aandacht aan kleding en uiterlijke verzorging, maar ook aan de gadgets die hij bij zich draagt. Voorbeelden zijn een Bluetooth headset voor zijn mobiele telefoon en de populaire iPod.
De term is evenals metroseksueel technisch onzuiver, omdat er een direct verband tussen technologie en seksualiteit mee wordt gesuggereerd. Het gebruik van de gadgets dient slechts als versterking van de sensualiteit die de bezitter al uit zou stralen.
ik wist neit dat er technoseksuelen bestonden wel technoliefhebbers natuurlijk
wel leuk om te zien maar totaal niet onverwacht al die wannabe bi-tjes...experimenteren is zo daar aan toe..maar allemaal gelijk schreeuwen ik ben bi..LAME
Pffff, bi is voor getikten joh! Hoe komt het dat tussen de 16 en 27 het percentage 'bi-s' vééél, vééél, vééééél hoger is dan bij de klasse van 27+?!
Opzouten, bi-mensen praten net zo veel poep als een anorexia-patient die aan het Sonja Bakkeren is!
Je hebt het over een bepaalde categorie, niet iedereen over 1 kan scheren he! Of voel je je bedreigd? Tegen een vrouw kun je niet concurreren he
óf je bent hetero of je bent homo, die 'gulden middenweg' is er enkel om interessant te doen.
Pffff, bi is voor getikten joh! Hoe komt het dat tussen de 16 en 27 het percentage 'bi-s' vééél, vééél, vééééél hoger is dan bij de klasse van 27+?!
Opzouten, bi-mensen praten net zo veel poep als een anorexia-patient die aan het Sonja Bakkeren is!
Ik kan nog meer begrip voor homo's opbrengen als voor bi-tjes
Ben het wel een beetje met je eens, het lijkt wel een trend om Bi te zijn, vooral onder jongeren inderdaad.
Ben je dan Bie of ben je dan alleen sterk aangestrokken tot vrouwen? Voor mij een grote vraag misschien voor jullie een weet.
jowww wat een zielepiet ben jij zegg..
Ik kan nog meer begrip voor homo's opbrengen als voor bi-tjes
OT: ben gewoon hetero...
En toen was het al een hele tijd stil..............
je bent Bi, als je verliefd kan worden op een andere vrouw en als je daar ook echt een relatie mee kunt beginnen.
Algemene multiple choice vraag:
Hoe is het nou om een tong van een vrouw in je spleetje te voelen ..?
a) heaven
Persoonlijk denk ik dat een vrouw beter weet wat een vrouw ook lekker vind... tenminste na mijn ervaring...
Maar een man is ook niet verkeerd
Om nog even terug te komen op mijn reactie. Weet eigenlijk wel zeker dat ik les ben. Iedere relatie met een man gaat fout. Ben altijd te veel bezig met vrouwen in mijn hoofd waardoor ik geen hechte verbintenis kan krijgen met een man. Ben er ook wel blij mee