sex op het werk??????
of relaties met collega's
wat vinden jullie?????
Bij ons hebben ze camera's in de lift
Bij ons hebben ze camera's in de lift
Wel eens gedaan. Spannend. Zeker omdat we beiden op de zelfde vloer zaten en het een uitdaging blijft om beiden weg te lopen van je plek, 5 keer per week, zonder dat anderen suspicious worden.
Uitspraak van Mister fit op woensdag 27 september 2006 om 13:50:
haha nee fout jongens, maar het valt me wel op dat jullie de grote bedrijven noemen en het is inderdaad wel een groot bedrijf, zou het hem daarin zitten?
haha nee, maar zo te horen gaat het er net zo aan toe daar?
inderdaad wel een groot bedrijf, zou het hem daarin zitten?
hahaha of het echt tot sex ooit is gekomen weet ik niet, werk er niet meer...maar die mails onderling soms
solectron?
ik heb t nooit gedaan, woonde samen toen. Al was de verleiding soms wel erg groot
pb ff
haha nee fout jongens, maar het valt me wel op dat jullie de grote bedrijven noemen en het is inderdaad wel een groot bedrijf, zou het hem daarin zitten?
vaak is het wel zo dat van het 1 het ander komt....
probeer het volgende week nog eens want dan ben ik toch weg bij eht huidige bedrijf
Het oude gebouw van Telfort had ook 14 verdiepingen, waarvan er ééntje helemaal leeg stond, vandaar.
Uitspraak van Linda_Happy op woensdag 27 september 2006 om 13:50:
VNU?
nee tweemaal fout! wel een bekend gezichtje zie ik.... ik zie het al, almere...
niet dat je mij kent hoor maar onthoud goed gezichten
Uitspraak van Annoy peopleop woensdag 27 september 2006 om 14:14:
laat mij dan geen week wachten als je toch weggaat
zie pm, ik vertrouw op je loyaliteit anders vertel ik je nooit meer geheimpjes
Ohja bekend gezicht? vertel.....
ben jij toevallig DE PERSOON die mij gister toegevoegd heeft op MSN?
Telfort dan?
heb ik gewerkt 2 jaar geleden... gebeurde nix... wel werkte er erg leuke meiden
IS HET TELFORT?!
haha heb ik ook ervaringen mee
Ik liet eerst m'n exvriendinnetje geregeld overkomen en later werd dat m'n telfortvriendinntje. Heb je toch echt je best niet gedaan appie, Telfort is één grote middelbare school waar iedereen het met iedereen doet.
Is dat zo? Waar heb jij gewerkt dan?
zoeken ze daar nog financial controllers? liefst een functie waar ik leiding kan geven zodat ik lekker misbruik van mijn positie kan mak
Wij zoeken nog financial controllers!!!!! erg aan te raden
Ik liet eerst m'n exvriendinnetje geregeld overkomen en later werd dat m'n telfortvriendinntje. Heb je toch echt je best niet gedaan appie, Telfort is één grote middelbare school waar iedereen het met iedereen doet
hmm waar niet tegenwoordig.... toen ik een paar weken ging solliciteren had ik binnen 2 weken 3 aanbiedingen liggen, niet normaal!
dus ik benieuwd waarom het aan te raden is aangezien elk bedrijf dat wel roept
auto van de zaak...
mobiel van de zaak...
jonge collega's... veel bedrijfsuitjes (incl. wintersport)
ziektekosten regeling..
en natuurlijk een goed SALARIS
maar sex op het werk.. vind ik niet netjes hoor
Heb het niet met een collega op het werk gedaan, daar waren er geen goede plekken voor....maar vaak erna Vooral in het bos vlakbij. Nu werk ik er niet meer
is het bijv een leidinggevende functie? hoeveel managers heb ik boven me? hoe gaat het management om met het personeel? wordt ik MT lid? zijn allemaal dingen die voor mij belangrijk zijn
Ligt heel erg aan je leeftijd en opleiding.
zijn momenteel wel druk op zoek naar een
<b>Managing consultant</b>
Of business consultant
En verder financial consultants (houdt in dat je op verschillende functies bij verschillende opdrachtgevers gedetacheerd wordt)
Kijk anders even op onze website!!!! www.control.nl
vergeet niet, ben erg jong. ik heb het nu al getroffen met me huidige functie, laat staan met me nieuwe functie per 1 oktober. menig werkgever zou me voor gek verklaren als ik als 23 jarig persoon op een MT functie zou solliciteren
je zal niet voor gek verklaard worden, maar je zal jezelf wel heel erg moeten bewijzen... ik heb hier ook een collega van 25 op een MT functie zitten, maar hij heeft idd wel eerst project werk gedaan. maar als dit vak je niet ligt, moet je er niet aan beginnen
maar was te proberen moet natuurlijk ook aan mijn bonus denken
waar werk je nu? als ik vragen mag?
is juist spanennd toch? haha, gewoon zorgen dat je min of meer op de uitkijk staat
Voor mij is 10 min geen probleem, maar je moet ook een beetje aan de ander denken
Hahaha
Nee zoiezo is het erg gezellig daar.
Heb flink lopen brullen dat ik wegga(eigen beslissing hoor)
Maarrrrr new things to come..
hmmzzz erg lekkere ervaring mee..
Heb bij een medisch instituut gewerkt en kan je vertellen dat je op zo´n onderzoekstafel erg leuke dingen kan doen