De reacties so far zijn top, blij dat Thrasher in de smaak valt. We hebben komend seizoen nog veel meer plannen met Instinct. Ik hoop dat het een vette editie gaat worden, ik zou zeggen verspreid het woord en dan moet een een retedikke avond worden.
Sommige "zware" dj's zijn misschien net iets te heavy voor Instinct, Maar daar hebben we natuurlijk het nieuwe feestje Sassenoize voor. Binnenkort daar meer info over!
verder ook wel benieuwd naar wat de rest te bieden heeft.
Hopelijk kunnen we daarin voorzien wat voor dnb luister je naar?
Bloody Fist stijl (epsilon, paul blackout, overcast, ...), renegade hardware enzo spul ala noisia, evol intent, raiden, op ruffneck records staan ook lekkere nummertjes, ook trip DnB ala origin unknown of omni trio...van alles eigenlijk wel Maar iedereen gaat dus aan de DnB? niemand die wat apart spul tussendoor gaat doen?
Ik ga voor de opbouwende stijl, denk aan Black Sun Empire, Pacific, Vicious Circle, Break & Silent Witness etc.
En dan laat ik het echte knallen voor de heren The Invader, Thrasher en Maze over.
Maar wat heb ik er zin in!
Ah, vooral Black Sun Empire vind ik uit dat rijtje erg tof
Hij was weer retevet mensen, helaas moest ik na Thrasher gelijk weer pleite, duty calls. Beetje zonde van de opkomst, miste 50 man, maar buiten dat een lekker avondje dnb. Bedankt voor alle goeie reacties people, op naar kerstavond, line up asap beschikbaar!
Goed vermaakt, props naar Trasher voor het draaien van:
Opgezwolle - Hoedenplank
Evol Intent - Flipside (thanks!)
Supply Module - Introducing An Intuitive Arctic Exploration
Gasten daarna waren ook relaxed, helaas werden we weggeroepen Leuk publiek, weinig maar enthousiast, dus goed feestje!