Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:28:Dat is een feit, geen verzinsel
Beetje sneu inderdaad
whahhaha ach laat mij aso zijn
ik ben tenminste wel lekker en slim
en jij bent geen van beide
ik heb medelijden
ik had in jou geval geld geleend en een make over laten doen
maar ja, als je zo gelukkig ben, heb ik daar ook
uiterlijke vertoning is niet altijd belangrijk, als je maar van binnen mooi bent toch
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:34:ik ben tenminste wel lekker
nou ik heb net je album bekeken.... moet je toch teleur gaan stellen denk ik...
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:34:uiterlijke vertoning is niet altijd belangrijk
maar dat zal je niet zo erg vinden toch...
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:34:whahhaha ach laat mij aso zijn
ik heb medelijden serieus
maar ja, als je zo gelukkig ben, heb ik daar ook voor
uiterlijke vertoning is niet altijd belangrijk, als je maar van binnen mooi bent toch
Tering aso wijf
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:34:whahhaha ach laat mij aso zijn
ik heb medelijden serieus
maar ja, als je zo gelukkig ben, heb ik daar ook voor
Wat een onzin, je praat poep!
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 25 september 2006 om 14:36:nou ik heb net je album bekeken.... moet je toch teleur gaan stellen denk ik...
denk het niet
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 25 september 2006 om 14:36:maar dat zal je niet zo erg vinden toch...
ik ben een lekker wijf
hahahaha
Uitspraak van Nicce PowerTering aso wijfop maandag 25 september 2006 om 14:37:
ik weet het
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 25 september 2006 om 14:38:Wat een onzin, je praat poep!
nee hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:34:ik ben tenminste wel lekker en slim
Ik denk niet dat veel mensen het met je eens zullen zijn, maar goed. Moet je trots op zijn, om zo'n aso te zijn!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:34:als je maar van binnen mooi bent toch
Dat zou jouw motto moeten zijn inderdaad
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:39:nee hoor
Het ruikt er anders wel naar
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:40:Ik denk niet dat veel mensen het met je eens zullen zijn, maar goed. Moet je trots op zijn, om zo'n aso te zijn!
whehehe ik denk dat veel mensen het juist met mij eens zijn
maar ja jaloezie is ook weer iets waar je blijkbaar last van heb
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:40:Dat zou jouw motto moeten zijn inderdaad
waarom, ik ben mooi van buiten, ik hoef niet mooi van binnen te zijn
ik heb haags bloed
dus dan ben je automatisch al mooi van binnen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:39:ik ben een lekker wijf
Je bent ook vast de enige die dat ooit tegen je zegt
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 25 september 2006 om 14:42:Het ruikt er anders wel naar
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:42:Je bent ook vast de enige die dat ooit tegen je zegt
neej, ik praat niet tegen me zelf om me wat beter te voelen
ik snap dat je psycholoog dat heeft verteld tegen je
dat dat soms helpt
je eigen elke dag moed in praten
maar sorry, ik vind het onzin hoor
hoe vaak je ook zegt, ik ben de moeite waard
ik blijf je lelijk vinden, en de rest van de wereld ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:42:waarom, ik ben mooi van buiten, ik hoef niet mooi van binnen te zijn
ik heb haags bloed
Het begint hier nu echt aardig te stinken zeg! Veeg je reet eens af als je naar de wc bent geweest.
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 25 september 2006 om 14:44:Het begint hier nu echt aardig te stinken zeg! Veeg je reet eens af als je naar de wc bent geweest.
hoezo lieffie
wat tegen hagenezen
De tering Naat heeft je in een kikker veranderd
whahahahaha ssst ik ben jolan
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:42:jaloezie is ook weer iets waar je blijkbaar last van heb
Hahaha op jou?
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:42:ik heb haags bloed
En wie heeft je dat wijsgemaakt dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:40:Ik denk niet dat veel mensen het met je eens zullen zijn, maar goed. Moet je trots op zijn, om zo'n aso te zijn
Aso
lekker asociaal
heerlijk toch
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:45:hoezo lieffie
wat tegen hagenezen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:46:En wie heeft je dat wijsgemaakt dan?
niemand hoeft dat een hagenees wijs te maken
die worden geboren met trots en wijsheid
en tja dan kan je ons aso noemen, maar dat is weer gebasseerd op jaloezie
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 25 september 2006 om 14:46:totaal niet, heb er zelfs familie wonen
gezellig
dus jij vind hagenezen niet aso, maar alleen mij
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:47:gezellig
dus jij vind hagenezen niet aso, maar alleen mij
Ik vind Hagenezen en jouw niet aso
Ik vond je alleen maar behoorlijk stinken
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:44:en de rest van de wereld ook
Dus jij denkt dat de rest van de wereld het zomaar met je eens is
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:47:maar dat is weer gebasseerd op jaloezie
Sorry, maar ik ben niet jaloers op aso's..
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 25 september 2006 om 14:48:Ik vond je alleen maar behoorlijk stinken
whehehe ik moet ik zeggen dat als ik me kut 3 dagen niet was, ik hem best wel mee vind vallen
alleen andere klagen zo
ze laten me ook niet in mijn waarde ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:48:Dus jij denkt dat de rest van de wereld het zomaar met je eens is
weet wel zeker
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:48:Sorry, maar ik ben niet jaloers op aso's..
oke, maar echt boeiend ben je niet meer
ga sparen voor een borstvegroting
laatste aanpassing
he Jolan zij valt onder de categorie klikkers dus pas op 
0 punten
Uitspraak van Nasty-Criminal 070 op maandag 25 september 2006 om 14:46:Den Haag
0 punten
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:50:0 punten
bek houden utregs kut mokkel
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:50:whehehe valt best mee, al moet ik zeggen dat als ik me kut 3 dagen niet was, ik hem best wel mee vind vallen
alleen andere klagen zo
ze laten me ook niet in mijn waarde ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:51:dus blijkbaar is ze verbaal heel zwak dus
lichamelijk komt ze ook wat tekort
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:51:komt echt wel goed
Fc Den Haag till we DIE
Uitspraak van Nasty-Criminal 070 op maandag 25 september 2006 om 14:52:lichamelijk komt ze ook wat tekort
whehehehe
volgens mij heeft ze ook een piemol hangen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:48:nee naat zit naast me
Samen lekker zitten wezen
Ik weet niet waarom, sorry, toch wel, maar iets zegt me dat je niet zo fris ruikt
Uitspraak van Nasty-Criminal 070 op maandag 25 september 2006 om 14:50:bek houden utregs kut mokkel
hou van je
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:51:dus blijkbaar is ze verbaal heel zwak dus
ken der een paar die zn verbannen door haar omdat ze sommige dingen te erg vin
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:51:komt echt wel goed
wanneer als jullie eerste divisie spelen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:53:Samen lekker zitten wezen
Ik weet niet waarom, sorry, toch wel, maar iets zegt me dat je niet zo fris ruikt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:53:wanneer als jullie eerste divisie spelen?
whahahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:53:Ik weet niet waarom, sorry, toch wel, maar iets zegt me dat je niet zo fris ruikt
zoooooo
dat neem je terug
hoe kan je me zo ongelovelijk kwetsen
faker, echt hier ga ik een melding van maken want dit pik ik niet
ik pleeg bijna zelfmoord, door die keiharde opmerking
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:50:oke, maar echt boeiend ben je niet meer
Jij ook niet
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 25 september 2006 om 14:55:je vriend heeft wel mensenkennis trouwens
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 25 september 2006 om 14:55:je vriend heeft wel mensenkennis trouwens
zeker mensen kennis daarom vind ik jou een
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:56:faker, echt hier ga ik een melding van maken want dit pik ik niet
Faker