Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:34:omdat ik 1 woordje verkeerd schreef ach ja ben geen nl docent
nou meer omdat er op jouw keyboard geen interpunctietekens lijken te zitten.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:34:omdad ick 1 woortjuh vuhkeert sgreef ach jah ben geen nl dozscent
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 25 september 2006 om 13:33:gevoel voor taal zit niet echt in jullie familie hè...
Veel IQ naar mijn mening ook niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:37:wat gaat jou dat aan dan ik zeg toch niet dat ik er humor in zie ik deed het gewoon voor de lol
Lol en humor zijn tegenwoordig niet meer het zelfde
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:37:heb je jou kop wel is gezien
Elke dag ik kijk nl. wel in de spiegel.. Zou jij ook wat vaker moeten doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:37:maar ik zal mijn viendinnetje wel effe veranderen voor jou vriendje haha
Sorry de mijne valt niet op zielige kindjes
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:37:niet dat ik er humor in zie ik deed het gewoon voor de lol
Jij hebt een rare gedachte van humor
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:37:ik zal mijn viendinnetje wel effe veranderen voor jou vriendje
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:38:Ik vind je sexy in 7 kleuren
Ja, maar hij doet ut niet meer
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 12:05:welke pfers zijn er bi
Das helemaal hip he... dus ik ben nog in beraad met mezelf of ik mee doe aan deze trend te ja of te nee..
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:41:nou beter toch jij blij dat ie op bejaarde valt
het gaat om het gedrag..
niet om hoe oud iemand lichamelijk is
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:46:we praten gewoon niet meer met elkaar
En dat bepaal jij?
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:46:maar ja we praten gewoon niet meer met elkaar schiet toch niet op
hahahaha volgens mij snap je het nog niet goed
Als je hier begint te rellen dan kom je daar niet zo makkelijk van af
Je bent nu iets begonnen
En ik maak het af
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:28:Ik wist wel dat je stiekem geilde op mn voorkomen
whahahaha dit lees ik nu pas
hoe kan je zoiets zeggen als je er zo uit ziet
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:55:hoe kan je zoiets zeggen als je er zo uit ziet
Typ ik met mn gezicht dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:58:Typ ik met mn gezicht dan?
whahahah wil je nu bijdehand overkomen ?
of heb je zelf ook al door, dat je echt een domme opmerking plaatst
met zo'n neus kan je een aardig eindje weg tikken
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:03:volgens mij is die leidsehoer hem gepeerd
te bang om de waarheid onder ogen te zien
Uitspraak van Nicce Powerte bang om de waarheid onder ogen te zienop maandag 25 september 2006 om 14:05:
Daar heeft ze het IQ niet voor om dat onder ogen te zien bedoel je !
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:00:met zo'n neus kan je een aardig eindje weg tikken
Klopt, maar ik typ liever met mn vingers
Verder vind ik dat je niet veel boeiends te vertellen hebt eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:07:Verder vind ik dat je niet veel boeiends te vertellen hebt eigenlijk
logisch, ik geloof ook niet dat partyflock gemaakt is voor mensen die wat te vertellen hebben
ze hebben allemaal jouw IQ en idd, ik sta daar ver boven
en probeer me aan te passen, maar gaat erg moeilijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:00:met zo'n neus kan je een aardig eindje weg tikken
Je bedoelt dat je dit typt, terwijl je eigenlijk op de WC zit?
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:08:Je bedoelt dat je dit typt, terwijl je eigenlijk op de WC zit?
ja zullen we het daarop houden
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 25 september 2006 om 14:06:Daar heeft ze het IQ niet voor om dat onder ogen te zien bedoel je !
Shit dat was het ja
Uitspraak van Nicce Powerte bang om de waarheid onder ogen te zienop maandag 25 september 2006 om 14:05:
de waarheid kan hard zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:08:geloof ook niet dat partyflock gemaakt is voor mensen die wat te vertellen hebben
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:08:hebben allemaal jouw IQ en idd, ik sta daar ver boven
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:08:probeer me aan te passen, maar gaat erg moeilijk
Ja, daar hebben aso's wel vaker last van
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 25 september 2006 om 14:16:bi zijn is toch helemaal hip tegenwoordig
En daarom heeft die Leidsedame ook een realtie met der zusje
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:16:Ja, daar hebben aso's wel vaker last van
whehehe is dat het beste wat je kan verzinnen?
beetje sneu.....
neuh
????????????????
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 25 september 2006 om 14:24:vrij kansloos als je het mij vraagt
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 14:23:is dat het beste wat je kan verzinnen?
Dat is een feit, geen verzinsel
Beetje sneu inderdaad
Uitspraak van Nicce PowerEn daarom heeft die Leidsedame ook een realtie met der zusjeop maandag 25 september 2006 om 14:17:
ach kerst, pasen, incest.... al die dingen die je gezellig met de hele familie doet