Niks joh.
Euromasters maakten ook gewoon jolige trance. Uiteraard.
Je wil iets vertellen over hardcore maar dan zoek je iets over de Adam - Rdam strijd? Ga de mensen hun vooroordelen nog effe lopen bevestigen door dit soort verhalen te gaan vertellen
Je wil iets vertellen over hardcore maar dan zoek je iets over de Adam - Rdam strijd? Ga de mensen hun vooroordelen nog effe lopen bevestigen door dit soort verhalen te gaan vertellen.
Zoals Nosh al zei, Euromasters maakten nummers als Amsterdam waar lech dat dan. Deze strijd is misschien maar een klein puntje in de hardcore geschiedenis, maar ik wil er toch iets over vertellen in mijn presentatie.
Je zou het ID&T boek (Release) kunnen lezen. Daar staat het ontstaan van de hardcore omschreven en volgens mij ook iets over de strijd.
zucht* Nee het gaat dus niet over voetbalOh en bedankt trouwens Bianca, dat had je ook wel eerder kunnen zeggen trouwens, voordat je met je vooroordelen aankomt.
Oh, op die fiets.
"De Gabberstory" van Rob & Paul lezen
"De Gabberstory" van Rob & Paul lezen
Voor een presentatie wil ik graag iets over de geschiedenis van hardcore vertellen. Nu kan ik echter vrijwel niks op google vinden hierover. Zou iemand het kunnen uitleggen?
Alvast bedankt
PS: Het gaat dus om de Amsterdam - Rotterdam strijd he
ik heb alleen een twee strijd met mezelf
Dat is al zwaar genoeg
wat fijn dat ik dat allemaal nog heb meegemaakt
Nou dan. Was dat zo moeilijk?
Oh en bedankt trouwens Bianca, dat had je ook wel eerder kunnen zeggen trouwens, voordat je met je vooroordelen aankomt.
ik betwijfel het
maargoed zou kunnen