ik vond het altijd echt lekker, maar nadat ik eens heb gekotst ervan vind ik het een stukie minder lekker hehe..
heb gezegd voor mij NOOI en NOOIT meer goldstrike, maar toch als het nu eens voor me staat kan ik het toch ook weer niet laten, dan is het toch wel weer te doen...
Enorm gezellig spul! Moet er alleen niet teveel van drinken, maar omdat het smaakt naar warme, vloeibare kaneelstokken van de kermis, drink je er al snel iets te veel van. En dan ga je echt wazig praten!!!!
Heb t pas geleden nog een keer geprobeerd... 1 slokje gaat nog wel, maar t idee dak dr toen echt 3 dagen ziek van ben geweest...! Misschien moet ik dr gewoon weer aan wennen, tis namelijk nog niet zo gek lang geleden...
Dat krijg je he, als je mindert met drinken, dan ben je niets meer gewend
Lekker Maar moet er dus echt niet teveel van drinken, 3 of 4 shotjes zijn wel genoeg hehe.
geweldige spul, wel goed te zuipen maar idd niet te veel
lig je snel van in de hoek
goldstrike is de shit
gegarandeerd voor een goeie zatte avond
kaartje blazen met Goldstrike.. geen aanrader!
t was ooit een x winter met sneeuw .. en de sneeuwpop van de buren zag er de volgende ochtend heel anders uit (kheb er denk wel 2uur van gekotst!!!) maar aggg.. toen was ik 16
Lekkerrrrrrrrrrrrr!!!
Alleen zeg niet in een vriendengroep als iemand drinken gaat halen, doe maar een goldstike tussendoor, want dan denkt de volgende... bier, bier bier, ohw.. hij drinkt goldstrike.... enz. enz... Dat werkt niet (hele fles op een avond is trouwens ook geen aanrader)