Partyflock

Forumonderwerp · 901928
Waarschuw beheerder
donateur
De verdwijning van de 15-jarige Melanie Sybers uit Geldrop is door raadselen omgeven. Hoewel er inmiddels twee arrestaties zijn verricht, is er nog geen spoor van het meisje dat al twaalf dagen wordt vermist. Volgens geruchten in haar woonplaats is een vader van een hartsvriendin van Melanie daags na haar vermissing op de vlucht geslagen, en eveneens spoorloos.

De man had op de dag van de vermissing met Melanie afgesproken om samen een cadeau te kopen voor zijn dochter. Sindsdien is niets meer van haar vernomen. De man is de volgende dag nog verhoord door de politie, maar gaf tijdens dat gesprek een alibi op. Hij beweerde met een vriend aan het vissen te zijn geweest. Toen later uit zendmastgegevens van zijn gsm bleek dat hij onmogelijk op de genoemde lokatie kon zijn geweest, wilde de politie hem opnieuw spreken. De man was toen al gevlucht.

Op 10 september werd de 27-jarige 'visvriend' opgepakt. Hij beweerde in eerste instantie Melanie 'alleen van televisie' te kennen, maar uit onderzoek bleek dat de scholiere enkele malen op zijn kinderen zou hebben gepast. De man zit nog steeds vast. Later werd ook een 38-jarige Brabander opgepakt, die inmiddels weer is vrijgelaten. Volgens de politie blijft hij wel verdacht in de zaak. De 38-jarige zou in de buurt wonen van de plek waar de mobiele telefoons op de dag van de verdwijning werden gepeild. Onduidelijk is wat voor andere aanwijzingen er tegen hem zijn.

De vader van Melanie zegt te blijven hopen op een goede afloop. ''Maar het wordt allemaal wel erg eng zo. Het lijkt of die vader van haar vriendin en zijn vriend samen iets op hun geweten hebben. Waarom gaat hij er anders vandoor? En waarom zegt de politie niet gewoon dat hij gezocht wordt en brengen ze zijn signalement niet naar buiten?'', aldus John Sybers. Melanie woonde sinds de scheiding van haar ouders bij hem. Justitie wil lopende de zoektocht naar het meisje geen nadere mededelingen doen.

[img width=275 height=219 cacheid=000ceab60025289016896aa01a01941bf6]http://images.fok.nl/upload/060920_272_Melanie_Sijbers.jpg[/img]

meer info op www.vermist.nl
http://www.vermist.nl/?url=vrm_detail_page?id=13943

dit is haar pf profiel.. https://vip.partyflock.nl/user/379869
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 10:14:
heb ze een mailtje gestuurd.

ik hoop dat er een item over jou komt!

trust me ... je had beter niet kunnen mailen :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 12:11:
Boeiend ook al zal het niet helpen. Mag er toch wel wat van zeggen denk ik zo..

Zo denken hun dus ook (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 10:14:
heb ze een mailtje gestuurd.

Met een beetje geluk inderdaad een item. Zou wel lachen zijn en terecht.

Ik heb de Nederlandse bank een mailtje gestuurd dat de rente te laag staat. Het help niet maar ik mag er toch wel wat van zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 14:10:
Ik heb de Nederlandse bank een mailtje gestuurd dat de rente te laag staat. Het help niet maar ik mag er toch wel wat van zeggen.

:lol:

Waarschuw beheerder
Op deze foto lijkt je wel 15 jaar.

[img width=275 height=219 cacheid=000ceab60025289016896aa01a01949bed]http://images.fok.nl/upload/060920_272_Melanie_Sijbers.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ze is er zelf even tussenuit geknepen lijkt me...
Van haar SB profiel (http://www.sugababes.nl/Mel_Anniej14) :

Nee, weg van alles wil ik niet...
Maar soms gewoon van sommige dingen snap je dat?
Gewoon even weg van schuldgevoel en verdriet..
Op sommige momenten heb ik het gewoon echt even helemaal gehad...

Maar ik zou nooit weggaan...
Niet met opzet in ieder geval..
Laat even mijn laatste traan...
Dan pak ik weer mijn masker dat had ik in mijn hand al...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 15:19:
Nee, weg van alles wil ik niet...
Maar soms gewoon van sommige dingen snap je dat?
Gewoon even weg van schuldgevoel en verdriet..
Op sommige momenten heb ik het gewoon echt even helemaal gehad...

Maar ik zou nooit weggaan...
Niet met opzet in ieder geval..
Laat even mijn laatste traan...
Dan pak ik weer mijn masker dat had ik in mijn hand al...

beetje cru :S

maar ja, welk 15 jarig meisje heeft niet van die gedichten op dr site staan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op donderdag 21 september 2006 om 15:27:

Heb net even gekeken en het antwoord luid: jij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op donderdag 21 september 2006 om 15:27:

Idd, en iedereen heeft toch wel eens zin om de handdoek in de ring te gooien en de boel de boel te laten???

Volgens mij is hier echt wat goed fout gegaan....
Waarschuw beheerder
al die berichten van iedereen bij SB "Ik ken je niet maar kom snel terug" etc.. net alsof ze een computer gaat zoeken om die berichten te lezen maar ja..

zal wel heel erg zijn als die hartsvriendin der vader er achter zit.. ook voor die vriendin.. zal wel geen vriendschap meer blijven als het echt zo is dan

Waarschuw beheerder
vreemd!! :S

Waarschuw beheerder
geenstijl.nl PWNS! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 21 september 2006 om 17:20:
zal wel heel erg zijn als die hartsvriendin der vader er achter zit.. ook voor die vriendin.. zal wel geen vriendschap meer blijven als het echt zo is dan

Hoezo? wat kan die vriendin eraan doen als haar vader een zieke vent is? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The One :smoke: op vrijdag 22 september 2006 om 11:49:
Hoezo? wat kan die vriendin eraan doen als haar vader een zieke vent is?

ja maar het is en blijf je vader snap je! je kan zulke gevoelens niet uitzetten.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat die lui van GeenStijl gruwelijk onwel worden als de berichten van vanmiddag kloppen...

Ik wens iedereen om haar heen veel sterkte...
Waarschuw beheerder
Ze hebben in een bos, enkele kilometers van Geldrop vandaan, een lijk gevonden. De kans bestaat dat zij het is.

Politie vindt dode in Brabantse bossen

Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 22 september 2006 @ 17:11
De politie heeft vrijdagochtend aan de Hoijserstraat in de bossen bij Someren een lichaam gevonden. Over de identiteit van het slachtoffer kon nog niets worden gezegd. Ook over het geslacht doet de politie geen mededelingen. Er wordt rekening gehouden met een misdrijf.

De vindplaats is niet ver verwijderd van de plek waar twee weken geleden de 15-jarige Melanie Sijbers uit Geldrop is verdwenen. Haar familie is vrijdagmiddag geïnformeerd over de vondst van het lichaam. De familie verwacht zaterdag meer duidelijkheid te krijgen, aldus het zusje van Melanie.

De omgeving van de vindplaats is afgezet voor onderzoek. Veertig agenten zijn ingezet om de afzetting te controleren en het gebied te beschermen. Tien rechercheurs van de forensisch technische dienst verrichten het sporenonderzoek. De politie vond het lichaam na een melding van een wandelaar omstreeks 9.30 uur vrijdagochtend.

:(
Waarschuw beheerder
zal haar wel zijn vermoed ik,ze willen het gewoon nog niet bekend maken voor de pers ed.r.i.p

Waarschuw beheerder
Vrees het ergste:(

pfff sterkte voor iedereen die haar kent...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat erg!!! :(

Waarschuw beheerder
Dan rest de vraag ook nog hoe ze om het leven is gekomen.
Waarschuw beheerder
hoppelijk is zei het niet....
beste allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
Gadverdamme 15 jaar, indd hopelijk is zij het niet ! Wat een kut wereld toch ook :[

Uitspraak van mickey'D op woensdag 20 september 2006 om 03:10:
Toen later uit zendmastgegevens van zijn gsm bleek dat hij onmogelijk op de genoemde lokatie kon zijn geweest,

Stelletje naaiers trouwens die gsmproviders, je betaald er geld voor en ze trekken je ff na voor het onderzoek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van saus op vrijdag 22 september 2006 om 18:19:
Stelletje naaiers trouwens die gsmproviders, je betaald er geld voor en ze trekken je ff na voor het onderzoek.

Wat is dat voor een domme uitspraak, in zo'n gevallen is dat toch gewoon nodig!

Familie Melanie heel veel sterkte toegewenst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op vrijdag 22 september 2006 om 18:19:

je betaald geld om er mee te kunnen bellen toch???

Waarschuw beheerder
fucking drama, shit wat kut
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rauw Kind op vrijdag 22 september 2006 om 19:02:
je betaald geld om er mee te kunnen bellen toch???

Ja ! en je betaald er niet voor dat zij jou gegevens endergelijke doorgeven.

Uitspraak van vlerk op vrijdag 22 september 2006 om 18:23:
Wat is dat voor een domme uitspraak, in zo'n gevallen is dat toch gewoon nodig!

Jup in dit geval wel ! Ik vraag mij af of dit alleen in dit soort gevallen gebeurt dan ! Lijkt mij niet in dit land waar het meest afgetapt wordt van de hele wereld :D
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Geloof dat de kogel door de kerk is...slecht niuews dus, sterkte voor de nabestaanden...:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
damn :(

Waarschuw beheerder
Oh wat vreselijk :(
Was net op sbs dat het vrij zeker is, maar zekerheid dmv een bepaald onderzoek een paar dagen op zich laat wachten.. Vreselijk toegetakeld dus :(

Dit had denk ik niemand verwacht bij de eerste melding hier op partyflock of iedereen uit wilde kijken naar de witte corsa.. En nog steeds vind ik dat er in de grotere media te weinig aandacht is besteed aan de corsa met sticker. Er moet toch iemand in nederland zijn die denkt: he? die woont hier in de wijk of dorp?? Hoop echt dat ze ze heel snel pakken... kan niet zeggen hoe erg ik het vind, en wil alle familie en anderen om haar heen veel sterkte wensen...

En met vele afschuw lees ik weer eens het Geenstijl-stukje.. Vreselijk dat zo iets gewoon mag. Ophangen moeten ze de mensen van die site :(
En laat het politieonderzoek maar bij hun beginnen hun want vindplaatssuggestie klopt aardig.

Nogmaals veel sterkte voor iedereen om haar heen :bloem:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 13:06:
Zijn meestal antwoorden van hoger niveau dan hier
En vind het altijd wel grappig! ze hebben het ook vaak bij het rechte eind over weggelopen depressieve Breezah's
Zal hier ook wel het geval zijn..

Zo, mag jij je veroordelende opmerking ook weer even terugnemen. Gadverdamme zeg. *pjoek* Denk eens na met je botte kop voor je wat opschrijft. Dat ze bij geenStijl niks anders kunnen dan mensen door het slijk halen was al dudielijk, laten we dat op PF mooi effe achterwege laten.

Kan weer een naam toegevoegd worden aan de nabestaanden-lijst op PF...:( Wat verschrikkelijk zeg, een meisje van 15 jaar die nog haar hele leven voor zich had...ik hoop voor haar nabestaanden dat er snel opheldering in de zaak zal komen en dat degene(n) die dit op zn geweten heeft (hebben) heel wat jaartjes mogen gaan brommen om eens te overdenken hoeveel levens ze hiermee totaal ontwricht hebben.

Heel erg naar dit, heb er echt een brok van in mn keel. Ik wil de nabestaanden en iedereen die het nodig heeft heel erg veel sterkte wensen met dit verlies!

R.I.P. meisje...:( (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 23:04:
En met vele afschuw lees ik weer eens het Geenstijl-stukje.. Vreselijk dat zo iets gewoon mag. Ophangen moeten ze de mensen van die site

Nog niet eens zozeer het stukje, maar meer de reacties. "Mooi, nog 1000000 Breezah's te gaan"...Echt, witheet zit ik hier achter mn computertje. Lelijke fucknerds die in het echte leven geen reet voorstellen gewoon en vanachter hun schermpje zo'n grote bek hebben om nog maar iets voor te stellen...echt smakeloos, misselijkmakend en diep, diep kwetsend sommige reacties.

Tel dat op bij het feit dat zo'n 15-jarig meisje gewoon vermoord is (en daar hoogstwaarschijnlijk wel dingen aan vooraf gegaan zijn waar je al helemaal met je pet niet bij kunt of wilt)...lekkere maatschappij leven we in. Gadverdamme. Mensen zijn soms gewoon echt net beesten, verschrikkelijk.

Waarschuw beheerder
Tja ze hebben dat zwijn die M.vaatstra vermoord heeft ook nog niet.:no: ,Jammer dat er nog niet mogelijkheden zijn dat ze via een sateliet de moordenaar kunnen zien/herkennen. R.i.p. :no:

Waarschuw beheerder
mensen op het andere forum voor melanie waren ook de actuele dingen te volgen met ebhulp van melanie's nichtje misschien een idee om hier jullie condoleances te plaatsen(heb haar hier namelijk nog geen beicht zien plaatsen...) wat misschien maar beter is ook na uispraken van sommige mensen :@:@:@

melanie R>I>P

(kende je niet maar goed...)

Artiest {SHOWLIST artist 23445, 37031}
Waarschuw beheerder
meer info

mocht ze dit werkelijk zijn...

R.I.P ik hoop dat ze de dader pakken....
bij deze mijn condeolances aan de familie..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 22 september 2006 om 23:20:
Nog niet eens zozeer het stukje, maar meer de reacties. "Mooi, nog 1000000 Breezah's te gaan"...Echt, witheet zit ik hier achter mn computertje. Lelijke fucknerds die in het echte leven geen reet voorstellen gewoon en vanachter hun schermpje zo'n grote bek hebben om nog maar iets voor te stellen...echt smakeloos, misselijkmakend en diep, diep kwetsend sommige reacties.

Tel dat op bij het feit dat zo'n 15-jarig meisje gewoon vermoord is (en daar hoogstwaarschijnlijk wel dingen aan vooraf gegaan zijn waar je al helemaal met je pet niet bij kunt of wilt)...lekkere maatschappij leven we in. Gadverdamme. Mensen zijn soms gewoon echt net beesten, verschrikkelijk.

Ben het helemaal met je eens!
Wat een wereld zeg!
En wat betreft GeenStijl dit kunnen ze gewoon niet maken
en indd die reacties :@:@
Misschien dat die mensen het pas begrijpen als er in hun omgeving zoiets gebeurd (al wens ik dit natuurlijk mijn ergste vijand niet toe :()

R.I.P.

& veel sterkte aan fam. & vrienden!!!
Waarschuw beheerder
[img width=275 height=219 cacheid=000ceab60025289016896aa01a01953553]http://images.fok.nl/upload/060920_272_Melanie_Sijbers.jpg[/img]

R.I.P meisje :cry:

heel veel sterkte voor familie & vrienden (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 10:05:
En wat betreft GeenStijl dit kunnen ze gewoon niet maken
en indd die reacties :@:@

trieste lui..
die zijn de aandacht niet waard, ze doen het alleen maar om te shoqueren.
Wat absoluut funny kan zijn maar in dit geval niet, ken je grenzen :@

Arme meid.. hopelijk heeft ze niet al te veel geleden.
En dingen als deze gebeuren echt te vaak :/

R.I.P girl(F)

Waarschuw beheerder
O my GOD!!! wat verschrikkelijk, ik hoop toch dat zij het niet is, maar ik vrees het ergste, ik hoop dat het niemand is maar dat is onrealitisch :(

Heel veel sterkte voor de nabestaanden :cry:

RIP MEIS :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Godver, dus toch!!!
OMG wat erg, zo lang in onzekerheid gezeten en dan dit.
RIP Melanie, en heel veel sterkte aan de familie.... :(

Mijn vriend heeft samengewerkt met haar broertje, nog weleens met haar zitten chatten. Kom er ff niet uit gewoon.
Waarschuw beheerder
Als je door verdriet wordt neergeslagen,
het waarom aan niemand kan vragen.
Dan zijn er tranen die niet gedroogd kunnen worden,
is er verdriet dat niet gedeeld kan worden,
is er een lege plek die niet gevuld kan worden.

sterkte aan iedereen die haar gekend heeft
Waarschuw beheerder
donateur
geen woorden voor...

R.I.P. en heeeeel veel sterkte voor de nabestaande (f)

Waarschuw beheerder
When we lose a loved one
we cry each night and day
We cannot get over the feeling
that they have gone away
The emptiness we feel inside
is an ache which lingers on
Sometimes for weeks or months or years
although we try to be strong
For every tear we shed
an Angel sheds one too
Which means your loved one is crying
in Heaven just like you
So think of your loved one
as an Angel
In a beautiful Kingdom far away
No more pain or sorrow
but a joyful reunion
with your Angel one day...

Heel veel sterkte voor haar familie en haar vriendje en al haar vrienden en kennissen...

Waarschuw beheerder
rip (F)

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd :(

lijkt me t meest ellendige als ouder om mee te moeten maken.
Veel sterte aan de nabestaanden.

Waarschuw beheerder
gecondoleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook even een mailtje gestuurd want zo'n artikel mag zeker nu toch niet meer online staan. Over normen en waarden gesproken... beetje meer respect is toch wel op zijn plaats.

Waarschuw beheerder
:'( R.I.P Mel :'(

Waarschuw beheerder
Allendewijf; Is het nou die stiefvader die zichzelf vandaag gemeld heeft?

Veel sterkte voor de familie!