Partyflock

Forumonderwerp · 901928
Waarschuw beheerder
donateur
De verdwijning van de 15-jarige Melanie Sybers uit Geldrop is door raadselen omgeven. Hoewel er inmiddels twee arrestaties zijn verricht, is er nog geen spoor van het meisje dat al twaalf dagen wordt vermist. Volgens geruchten in haar woonplaats is een vader van een hartsvriendin van Melanie daags na haar vermissing op de vlucht geslagen, en eveneens spoorloos.

De man had op de dag van de vermissing met Melanie afgesproken om samen een cadeau te kopen voor zijn dochter. Sindsdien is niets meer van haar vernomen. De man is de volgende dag nog verhoord door de politie, maar gaf tijdens dat gesprek een alibi op. Hij beweerde met een vriend aan het vissen te zijn geweest. Toen later uit zendmastgegevens van zijn gsm bleek dat hij onmogelijk op de genoemde lokatie kon zijn geweest, wilde de politie hem opnieuw spreken. De man was toen al gevlucht.

Op 10 september werd de 27-jarige 'visvriend' opgepakt. Hij beweerde in eerste instantie Melanie 'alleen van televisie' te kennen, maar uit onderzoek bleek dat de scholiere enkele malen op zijn kinderen zou hebben gepast. De man zit nog steeds vast. Later werd ook een 38-jarige Brabander opgepakt, die inmiddels weer is vrijgelaten. Volgens de politie blijft hij wel verdacht in de zaak. De 38-jarige zou in de buurt wonen van de plek waar de mobiele telefoons op de dag van de verdwijning werden gepeild. Onduidelijk is wat voor andere aanwijzingen er tegen hem zijn.

De vader van Melanie zegt te blijven hopen op een goede afloop. ''Maar het wordt allemaal wel erg eng zo. Het lijkt of die vader van haar vriendin en zijn vriend samen iets op hun geweten hebben. Waarom gaat hij er anders vandoor? En waarom zegt de politie niet gewoon dat hij gezocht wordt en brengen ze zijn signalement niet naar buiten?'', aldus John Sybers. Melanie woonde sinds de scheiding van haar ouders bij hem. Justitie wil lopende de zoektocht naar het meisje geen nadere mededelingen doen.

[img width=275 height=219 cacheid=000ceab60025289016896aa01a01941bf6]http://images.fok.nl/upload/060920_272_Melanie_Sijbers.jpg[/img]

meer info op www.vermist.nl
http://www.vermist.nl/?url=vrm_detail_page?id=13943

dit is haar pf profiel.. https://vip.partyflock.nl/user/379869
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop voor iedereen dat ze snel wordt gevonden...maar ik vrees et ergste :S

Waarschuw beheerder
is heel vreemd dat die vader van haar vriendin opeens verdwenen is, maar het is ook geen onbekende voor de politie
ik vrees nu het ergste..
sterkte voor de familie!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op woensdag 20 september 2006 om 03:10:
. Het lijkt of die vader van haar vriendin en zijn vriend samen iets op hun geweten hebben. Waarom gaat hij er anders vandoor? En waarom zegt de politie niet gewoon dat hij gezocht wordt en brengen ze zijn signalement niet naar buiten?'', aldus John Sybers

dat snap ik nou ook niet :S
hoop voor iedereen dat ze snel weer terecht is :yes:

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze snel weer terecht is! :lief:

Waarschuw beheerder
Ik had dit idd ook op Hart van Nederland gezien.. Toen zeiden die vriendinnetjes; Ze had een sms gehad van mijn vader, en ze mocht natuurlijk niks zeggen tegen mij omdat het om een verrassing voor mij zou gaan'. Dat is best lullig als dan blijkt dat je vader er mogelijk een rol in heeft.. :/

En ze had gevraagd of dat andere vriendinnetje mee wilde gaan, (nadat ze dat smsje had gehad om af te spreken) omdat ze het wel verdacht vond.. Maar dat vriendinnetje had geen zin ofzo om mee te gaan.. Zou ik ook bestwel een schuldgevoel hebben, als achteraf blijkt dat het dus idd verdacht was!

Ik hoop ook dat ze weer snel terecht is.. (F)
Waarschuw beheerder
nou ik hoop/denk dat ze nog wel leeft die vader van die vriendin van der zal wel rare fantasiën hebben over der denk ik ... hopen dattie met ze fikke van der afblijft maar vrees van niet... beter word ze snel gevonden en is ze snel weer thuis:) en niet pas over een jaar of 8 ofzo?

Veel sterkte familie en kennissen:flower:

GOOD LUCK!

Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/017689.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 12:29:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/017689.html

Omdat we nu eenmaal een goed hart hebben even aandacht voor het volgende. Al sinds twee weken ontbreekt ieder spoor van de 15-jarige Melanie Sijbers. U wilt profieltjes? U krijgt profieltjes! Inderdaad, mevrouw is een hakkende breezahbitch met een voorliefde voor dark speedcore terror en spuuglelijke lichaamsversieringen, maar daar gaat het nu even niet om. Sinds 10 september houdt de pliesie een vader van een vriendin van Melanie vast. Ook werd een vriend van deze man verhoord, maar deze is inmiddels weer vrijgelaten. Diverse media hebben er inmiddels aandacht aan gegeven en op het stampertjesforum wordt een en ander uit de doeken gedaan. Beide mannen hebben op z'n minst de schijn tegen, maar zoals zo vaak ontbreekt het harde bewijs vooralsnog. Omdat 130 tips niets hebben opgeleverd en de pliesie zoals gewoonlijk zwijgt in alle talen maar weer eens een verzoekje van onze kant uit uw doppen te kijken wanneer u het Noord-Brabantsche aandoet. U kunt er nog 10.000 euri mee verdienen ook. Hier een stijlloze suggestie onzerzijds. Al is Salou natuurlijk ook een optie.

Waarschuw beheerder
hopelijk verdwijnt 'geen stijl' voorgoed van de aardbodem :[

Waarschuw beheerder
alle berichten zitten ze aan te kloten..
vaak grappig..maar zeker niet altijd idd
Waarschuw beheerder
stelletje zielige mafketels daar:/ hebbe niks beters te doen cker?
van die nerds die elke dag proberen zo grappig mogelijk te reageren op ieder nieuws dingetje dat er verschijnt.

:Loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 13:06:
Zijn meestal antwoorden van hoger niveau dan hier

Waarschuw beheerder
meestal reageer je ook als je quote :P maar jij niet.
Waarschuw beheerder
Sterkte aan de ouders lijkt me vreselijk gevoel.

En vooral als de vader van een vriendin van haar nr 1 verdachte is.

Waarschuw beheerder
geenstijl roelt de pan uit!
:yes:
Waarschuw beheerder
Zijn meestal antwoorden van hoger niveau dan hier :-)
En vind het altijd wel grappig! :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 12:34:
Al sinds twee weken ontbreekt ieder spoor van de 15-jarige Melanie Sijbers. U wilt profieltjes? U krijgt profieltjes! Inderdaad, mevrouw is een hakkende breezahbitch met een voorliefde voor dark speedcore terror en spuuglelijke lichaamsversieringen,

grappig? :no:
vindt het getuigen van weinig tot geen respect!! :@
leuk voor dat meisje haar familie leden om zulke berichten te lezen (N)
alsof het allemaal nog niet erg genoeg is.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 13:32:
k vind t nou niet echt grappig...

hadden ze hun kindje beter moeten opvoeden, en beter controleren wat dochterlief op internet uitspookte, konden ze meteen op haar SB profieltje zien dat het kind zwaar depressief is c.q. was.

en alsof haar familie nu voor de lol dit berichtje gaat lezen, of op geenstijl.nl gaat kijken. die hebben wel wat beters te doen dan googlen naar hun dochter. Google vind bijna alles behalve hun weggelopen kroost... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 14:00:
hadden ze hun kindje beter moeten opvoeden

:O ik vind dat je dat niet zomaar kan zeggen hoor, sorry hoor!

en beter controleren wat dochterlief op internet uitspookte, konden ze meteen op haar SB profieltje zien dat het kind zwaar depressief is c.q. was.

als ouder zijnde ga je niet controleren (althans in 9 vd 10 gevallen) wat je kind op internet uitspookt :no: waar is dan de basis van vertrouwen die je als ouder in je kind behoort te hebben?
Waarschuw beheerder
"als ouder zijnde ga je niet controleren (althans in 9 vd 10 gevallen) wat je kind op internet uitspookt"

en dan krijg je dus dit soort gevalletjes.
volgens mij is er de laatste tijd genoeg mediaaandacht geweest over dat je het wel moet doen. Je weet niet half wat die kutkooters allemaal uitvreten op het net. En het heeft niks met vetrouwen te maken maar ze loslaten in een grote 'virtuele wereld'.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 20 september 2006 om 13:59:
rappig?
vindt het getuigen van weinig tot geen respect!!
leuk voor dat meisje haar familie leden om zulke berichten te lezen
alsof het allemaal nog niet erg genoeg is.....

mensen me tere zieltjes:
lees eens door het sarcasme heen en bedenk dat ze(ze=geenstijl.nl) WEL meehelpen dmv het plaatsen van het bericht met foto met achtergronden met de info van de beloning .. als dat geen helpen is dan weet ik het ook niet.

:|

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je kinderen, want dat is / was ze nog. Niet moet vertrouwen op het internet. Het is naief als je vind dat jeje kinderen maar moet vertrouwen met internet. Dikke vette onzin .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barryman op woensdag 20 september 2006 om 14:32:
Ownen die shit gewoon

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
De manier waarop geenstijl nieuws brengt is voor kennis/relaties niet zo fijn, wel wordt dit soort zaken aan een groot publiek op een "leuke" manier aan de kaak gesteld. Vaak draagt dit bij aan het oplossen van zaken.

100 % pro geenstijl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 14:46:
100 % pro geenstijl

Amen.

Waarschuw beheerder
donateur
je kan vinden wat je wilt van geenstijl, maar haar profiel is vandaag wel al 5000x bekeken..

als we het hebben over het zoeken van vermiste mensen, lijkt me dat toch een mooie bijdrage
Waarschuw beheerder
donateur
dr sugababes account schijnt op "online" te staan volgens de comments op GS

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op woensdag 20 september 2006 om 15:20:
sugababes account schijnt op "online" te staan volgens de comments op GS

Dat zal haar familie of vrienden wel zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 13:32:
Ik vind t nou niet echt grappig...

hoe zou dat nou komen...

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje jammer dat mannetjes het nou weer nodig vinden om te zeggen dat het een weggelopen Breezah-sletje is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 14:46:
wel wordt dit soort zaken aan een groot publiek op een "leuke" manier aan de kaak gesteld

Noem het maar leuk.

Ik had nooit een mening over GS maar wat ze in dit stuk schrijven vind ik ronduit kwetsend voor de mensen om haar heen. Beetje jammer van de puistenknijpers daar achter de GS redactie (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gadver.. Dr nichtje had ook al een topic aangemaakt hier..

Echt niet tof om te horen dat ze nog niet terecht is :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op woensdag 20 september 2006 om 15:20:
dr sugababes account schijnt op "online" te staan volgens de comments op GS

als je daar goed leest zit dr beste vriendin op dr SB ;)

K hoop ook dat ze snel terecht is !! :yes:..
komt toch n btje dicht in de buurt allemaal :/

Sterkte voor familie & vrienden ; mochten ze dit lezen !! (F)..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 18:24:
Vind het een beetje jammer dat mannetjes het nou weer nodig vinden om te zeggen dat het een weggelopen Breezah-sletje is.

kijk

ze zijn gewoon consequent bij GS en maken geen onderscheid.

dat is het hele mooi van die site.

nogmaals .. je moet het met een knipoog lezen maar dat is erg moeilijk als je emotioneel betrokken bent of gewoon een tere ziel hebt (Y)

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje jammer dat mannetjes het nou weer nodig vinden om te zeggen dat het een weggelopen Breezah-sletje is

SB-profiel, 15 jr , en moet je de inhoud lezen van het SB en PF profiel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 19:37:
ze zijn gewoon consequent bij GS en maken geen onderscheid.

Had het over de mensjes hier...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 19:52:
en moet je de inhoud lezen van het SB en PF profiel.

Wil nog niet zeggen dat ze zelf is weggelopen...

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje jammer dat mannetjes het nou weer nodig vinden om te zeggen dat het een weggelopen Breezah-sletje is

Dat zijn jouw woorden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 19:12:
Noem het maar leuk.

Ik had nooit een mening over GS maar wat ze in dit stuk schrijven vind ik ronduit kwetsend voor de mensen om haar heen. Beetje jammer van de puistenknijpers daar achter de GS redactie

Ik zeg ook leuk tussen haakjes. En bij geenstijl weet je dat de stijl zoals ze zelf zeggen: "Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend" is
als het over jou of een bekende gaat erg vervelend je kan het echter ook zien als slechts een "grappige" veel mensen aansprekende schrijfstijl.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 08:15:
En bij geenstijl weet je dat de stijl zoals ze zelf zeggen: "Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend"

Dat begrijp ik wel, maar over sommige dingen kun je gewoon niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 08:15:
"Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend"

praten. Daar vind ik de situatie iets te ernstig voor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 08:41:
Daar vind ik de situatie iets te ernstig voor.

dat mag, ik vindt geen enkele situatie te ernstig om met een bepaalde stijl te benaderen. Ik prik daar doorheen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 21:17:
Dat zijn jouw woorden.

En vind het altijd wel grappig! ze hebben het ook vaak bij het rechte eind over weggelopen depressieve Breezah's
Zal hier ook wel het geval zijn..

hadden ze hun kindje beter moeten opvoeden, en beter controleren wat dochterlief op internet uitspookte, konden ze meteen op haar SB profieltje zien dat het kind zwaar depressief is c.q. was.

Eeeh... ja, dat waren mijn woorden.
Waarschuw beheerder
zeer vreemd verhaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 12:39:
hopelijk verdwijnt 'geen stijl' voorgoed van de aardbodem

heb ze een mailtje gestuurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 10:14:
Uitspraak van [FPT] huigUh op woensdag 20 september 2006 om 12:39:
hopelijk verdwijnt 'geen stijl' voorgoed van de aardbodem

heb ze een mailtje gestuurd.