Partyflock

Forumonderwerp · 901910
YEAH!!

ibiza rocks en dat zal iedereen weten!!!

bij deze nu al het ibiza 2007 topic,
beetje vroeg maar ibiza is het gewoon waard om een jaar naar toe te leven.

ik ga volgend jaar overzomeren op ibz, veeeel beter dan zomer in nl :d

spui hier je gal over alles wat met het witte eiland te maken heeft
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 19:39:
Ga komend jaar naar nog veeeeeel meer mooie plekjes.. Kenia, Mexico, Cuba, Malediven, Griekenland, Miami enz enz.

Zo hallo! mag ik ruilen met je?! :D ;)
c2uwr (waar staaaat dat eigenlijk voor? )

staat voor Compared 2 U We Rock, uit mijn breakdance-verleden, lang verhaal.. maar onder die naam danste ik altijd met een paar gasten als we in een club geboekt werden.

ga je weer dansen @ Ibiza?

is wel de bedoeling ja :)
maar aangezien ik nu niet zit met school ben ik nu wel op tijd met de audities, die zijn eind mei al nl...
en ik weet nu ook wel wat ik moet doen en bij wie ik moet zijn, dat was dit jaar nog niet bepaald zo, scheelt een hoop tijd en geld.

Ga komend jaar naar nog veeeeeel meer mooie plekjes.. Kenia, Mexico, Cuba, Malediven, Griekenland, Miami enz enz

en dan volgend jaar zeker weer gaan zeuren dat je geen geld hebt.. ;)

Uitspraak van stefotronic op dinsdag 28 november 2006 om 02:33:
en dan volgend jaar zeker weer gaan zeuren dat je geen geld hebt..

Njet :no:

Het mooie is: ik krijg er zelfs voor betaald om daar heen te gaan :cheer:

(Maar dat gebrek aan geld is chronisch bij mij geloof ik :bloos: klein gaatje in m'n hand ;) )

Uitspraak van Dr. Chris op maandag 27 november 2006 om 23:07:
Mijn Engels is perfect. Maar heb je wel eens met Italianen Engels proberen te praten?

Is toch niet nodig? :D "Oprotten zwerver, daar is de bar, ga zelf maar drinken halen" begrijpen ze ook prima :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 06:45:
ik krijg er zelfs voor betaald om daar heen te gaan

grrr

Uitspraak van Dr. Chris op maandag 27 november 2006 om 23:07:
Hou je van lekker weer en clubmuziek, dan moet je naar Ibiza gaan. Klaar. Veel bijzonderder dan dat is het niet. Echt niet.

Dan heb je een hoop gemist :)
Maar laten we er maar over op houden!

ik krijg er zelfs voor betaald om daar heen te gaan

:O

Ik ga eerst 6 weken guatemala... werken... en ik moet ervoor betalen om daar te werken :vaag:
Lekker verhaal weer!

Uitspraak van stefotronic op dinsdag 28 november 2006 om 10:50:
grrr

:D

Wel hard werken hoor :d
Zo nou we hebben Ibiza zo goed als geboekt, de vluchten van Amsterdam naar Ibiza zaten zo goed als VOL in Augustus, nu al!! de gidsen zijn nog niet eens uit!! Dan maar via Brussel, nou maakt dat qua reistijd niets uit vanuit Eindhoven, maargoed...12 aug vertrekken we om de 23e weer terug te komen!! :D:D:D:D Heb er NU al zin in...

Uitspraak van LLetje op dinsdag 28 november 2006 om 16:36:
de vluchten van Amsterdam naar Ibiza zaten zo goed als VOL in Augustus, nu al!!

WTF :|

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 16:39:
WTF

Er leiden meer wegen naar Rome :) (en naar Ibiza :D )

Die vluchten van pakketreizen gaan inderdaad altijd héél erg hard. Beperkt aantal plaatsen en op = op.

Maar er zijn voorlopig nog genoeg lijnvluchten richting het paradijs te boeken denk ik :D

Zo nou we hebben Ibiza zo goed als geboekt

Lekker hoor!

Heb er NU al zin in...

kan ik me iets bij voorstellen :D Let the voorpret begin!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 18:24:
Die vluchten van pakketreizen gaan inderdaad altijd héél erg hard. Beperkt aantal plaatsen en op = op.

Maar er zijn voorlopig nog genoeg lijnvluchten richting het paradijs te boeken denk ik

Ja, ik zat al te denken... had het niet helemaal goed gelezen ;P
Leek me al zo stug :D

Ibiza 2005 was erg leuk, als ik er weer heen zou gaan zou ik niet meer zo snel naar de grote clubs gaan zoals Pacha, Space of Amnesia. 8 euro voor een flesje water in Amnesia is niet normaal meer.

Pacha was wel superchill dat dan weer wel :P.

We pakte daan ook meestal eerst ff het cafetje tegenover het hotel waar een halve liter Astrella Dam slechts €1,50 koste.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 18:24:
Maar er zijn voorlopig nog genoeg lijnvluchten richting het paradijs te boeken denk ik

Volgens mij gaan er alleen maar charters richting Ibiza toch? In de winter vertrekt er volgens mij geen vanuit Schiphol...alleen in de zomer..toch?
Maargoed, er zullen vast nog wel ergens plekken zijn, en anders vliegen vanuit Brussel of Dusseldorf??

Uitspraak van LLetje op woensdag 29 november 2006 om 12:58:
en anders vliegen vanuit Brussel of Dusseldorf??

Is sowieso goedkoper toch? Of gaat dat ook niet meer op?
Moet echt maar eens zien hoe ik het allemaal rond ga krijgen qua geld :/ :(
scheelt dat onwijs veel zo'n lijnvlucht of een "pakket" vlucht qua geld? en als je een lijnvlucht neemt hoe zit t dan met vervoer naar t hotel? is een taxibusje daar wel betaalbaar.. of kost dat ook 150 euro ;) aangezien ik in dit topic toch best angstaanjagende horeca prijzen heb gezien
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 12:00:
Dan heb je een hoop gemist
Maar laten we er maar over op houden!

Tsja, dat hoop ik wel voor jullie. Of het is een kwestie van ´smaken verschillen´. :-D

Is toch niet nodig? "Oprotten zwerver, daar is de bar, ga zelf maar drinken halen" begrijpen ze ook prima

Uuuhhmm, dat zeiden ze vaak tegen mij, maar ben een echte volhouder. Op een gegeven moment gooien de mensen vanzelf drinken of eten jouw kant op. (y)

Uitspraak van LLetje op woensdag 29 november 2006 om 12:58:
Volgens mij gaan er alleen maar charters richting Ibiza toch?

Er vliegen ook lijnvluchten op ibiza :jaja: Wij hebben afgelopen jaar met Iberia gevlogen, tussenstop in Barcelona. Weet niet welke lijnvluchten er rechtstreeks op ibiza vliegen vanaf amsterdam eigenlijk..

Maar goed, van de zomer allemaal lekker met martinair ;)
Gesjellug :D

Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 29 november 2006 om 23:13:
scheelt dat onwijs veel zo'n lijnvlucht of een "pakket" vlucht qua geld? en als je een lijnvlucht neemt hoe zit t dan met vervoer naar t hotel? is een taxibusje daar wel betaalbaar.. of kost dat ook 150 euro aangezien ik in dit topic toch best angstaanjagende horeca prijzen heb gezien

Ligt er aan wat je wil en met hoeveel mensen je bent.
Wij wilden een villa. Met z'n 14en. Dat is volgens mij bijna niet te krijgen als pakket.
Was iets van 600 eetjes voor de villa per persoon (2 weken) + vlucht á 250 eetjes. schappelijk prijsje vond ik.
Wij hebben met z'n 4en een auto gehuurd vanaf het vliegveld, 90 euro voor 2 weken. super relaxed want dan heb je dus áltijd een auto tot je beschikking, ook voor uitstapjes naar mooie baaitjes enz. (ja dat is er ook nog :D )
Anyway: je moet gewoon goed bedenken wat je wilt en grondig zoeken op internet en in gidsen.. Oriënteren kan je leren :D
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 00:00:
Oriënteren kan je leren

:lol:

Ik kan dat woord niet meer horen/zien i.v.m. stage! :dood:
taxi's zijn ook betaalbaar. voor 20 e zit je aan de andere kant van het eiland.. niet dat je daar heen wil, maar om maar ff aan te geven dat het wel betaalbaar is.

Uitspraak van Dr. Chris op woensdag 29 november 2006 om 23:37:
Tsja, dat hoop ik wel voor jullie.

als het niet zo was dan zouden we er niet zo vol over zijn toch? ;)

en als ik je feesten en je favorieten enzo bekijk snap ik ook wel dat je ibiza niks vindt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 23:57:
Weet niet welke lijnvluchten er rechtstreeks op ibiza vliegen vanaf amsterdam eigenlijk..

Air Berlin :-D

Uitspraak van Battery Bunny op donderdag 30 november 2006 om 20:56:
Air Berlin

Nog een Nederlandse maatschappij ook, maar weet ff niet welke!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 08:36:
Nog een Nederlandse maatschappij ook, maar weet ff niet welke!

KLM vliegt met lijnvluchten op ibiza. (tjitjiiing $$$)

Transavia & martinair hebben alleen chartervluchten die kant op.

:roflol: :roflol:

Die foto (Y)

Hahaha
4 jaar geleden geweest op Ibiza echt topvakantie gehad wat een supereiland, als ik een paar vrienden zo gek kan krijgen wil ik aankomend jaar weer heen

was nog ff in cocoon vrijdag. Het is dan wel geen ibiza, maar toch een supertent, Voor meer foto's check mijn eigen tekst...

YAY IBIZA ROCKS
k betaal vrijwel nix daar, want mn halve famillie woont er en ik ben er geboren. (en ik heb er deze zomer een nieuw neefje wonen:D) dus ik zit in een chilly huisje bij Salinas :D, veeel chillender dan tussen die halve hooligan britten op Figurettas of San Antonio, volgens mij vliegt Martin Air ook nog op Ibiza, maar met Iberia of Air Berlin is het veel goedkoper, en je vertrekt gewoon op Schiphol...

Uitspraak van stefotronic op woensdag 6 december 2006 om 13:10:
leuke tripjes maak jij

Ja, inderdaad (Y)
Moet er binnenkort ook maar eens heen, zit echt al erg lang in m'n planning! Maar ik ben ook maar een arme student... :nocheer: :(
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 14:08:
Figurettas

zatte britten in figurettas :no: san antonio zul je bedoelen!

leren schrijven kerel, figueretas...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 14:08:
volgens mij vliegt Martin Air ook nog op Ibiza,

Klopt, maar als charter, niet als lijnvlucht.

Wel leuke stewardessen O:)
vorig jaar dacht ik eventjes heel slim te zijn door een reisje naar mallorca te boeken via transavia, kostte me in totaal 80 eu..
bleek dat ik dan nog een dag op de boot naar ibz zou moeten wachten, heb dus toch maar een vliegtuig van mallorca naar ibz genomen en heb uiteindelijk meer betaald dan wanneer ik gewoon een retourtje vanuit nederland zou boeken...
en bij transavia doen ze niet aan beenruimte.

Uitspraak van stefotronic op vrijdag 8 december 2006 om 14:38:
en bij transavia doen ze niet aan beenruimte.

8)
Ik heb m'n ticket geboekt bij Iberia, vlieg dan via Madrid. Was de goedkoopste die ik kon vinden, en bovendien vlieg ik dan vanaf Madrid samen verder met m'n vriend. (hij woont in Portugal dus Lissabon > Madrid > Ibiza)

Ik heb nu heel veel zin in de zomercollecties, lekker inslaan :D

Leuk appartementje gevonden en een goedkope vlucht erbij!
Nog ff overleggen/verder zoeken en dan ga ik eind v/d maand boeken :cheer:
Ik heb er ook lekker veel zin in! :)

Uitspraak van LLetje op woensdag 13 december 2006 om 14:26:
Ik heb er ook lekker veel zin in!

Het duurt alleen zo lang *stampvoet*
Heb je iets om naar uit te kijken. ;)
opzich valt het wel mee qua tijd.. nog maar 6 maanden ofzo, lekker tijd om geld te sparen

Uitspraak van stefotronic op woensdag 13 december 2006 om 20:46:
lekker tijd om geld te sparen

Haha, inderdaad B)

Ben maar eens op couchsurfing aan het rondkijken of ik daar niet een plekkie kan vinden bij iemand 8)

Uitspraak van Sugarcoated op woensdag 13 december 2006 om 13:05:
Ik heb nu heel veel zin in de zomercollecties, lekker inslaan

kleding neem ik aan dat je bedoeld he? :D

Phoeh daar kijk ik ooook naar uit :cheer:

Maar goed.. ik kan maar beter een beetje zûnig aandoen. Ben nog aan het afbetalen van dit jaar Ibiza :bloos:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 21:12:
Ben nog aan het afbetalen van dit jaar Ibiza

:lol:

Zo dan ben je flink uit je dak gegaan!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 21:31:
Zo dan ben je flink uit je dak gegaan!

Mwoah wel aardig :X

Maar goed.. volgende jaren moet ik het gewoon iets slimmer aanpakken. Ibiza kan net zo goed op een wat financieel verantwoordere manier worden bezocht :d

ik ook :(
kleding neem ik aan dat je bedoeld he?

Jazeker! Shoppeuuuuh!!! :P
Uitspraak van stefotronic op woensdag 13 december 2006 om 22:24:

ik ook

Ik heb net mijn uitje naar londen, vorig jaar rond nieuw jaar afbetaald... Blij dat ik daar vanaf ben!
Afbetalen? Haha, dan heb je het wel erg bont gemaakt ja! Nou ik heb zoiets van ik heb geld tot een bepaalde limiet en is het op dan is het op ik ga niet nog maanden krom liggen voor een vakantie, daar kan ik namelijk nóg een keer van op vakantie...:D
Jaaaa, zo´n foutje maak ik ook maar 1 keer hoor.. maar goed, voor het eerst een pinpas met limiet tot -1000 + creditcard..
En toen al die leuke spullen.. Ik besloot mijn blonde haar z´n werk te laten doen en wist plots niet meer hoe ik om moest rekenen. ;)
ZO, even de optie omgeboekt, volgende week hoor ik of ik definitief mag boeken. We vliegen nu vanaf Amsterdam de 15e augustus tot 26 augustus. Scheelde toch effe 220 euro!! met vliegen vanaf Brussel....dus keus was snel gemaakt...HEB ER ZIN IN! :)
Ik ben dit jaar misschien ook van plan om naar ibiza te gaan maar hoor zowel positieve als veel negatie verhalen.. weet niet wat ik nou moet geloven. Ben de afgelopen jaren naar chersonissos geweest, starbeach beviel me super! Maar toch merkte ik de laatste jaren dat de leeftijd veel jonger is geworden dan.. beetje jammer..