Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 19:39:c2uwr (waar staaaat dat eigenlijk voor? )
staat voor Compared 2 U We Rock, uit mijn breakdance-verleden, lang verhaal.. maar onder die naam danste ik altijd met een paar gasten als we in een club geboekt werden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 19:39:ga je weer dansen @ Ibiza?
is wel de bedoeling ja
maar aangezien ik nu niet zit met school ben ik nu wel op tijd met de audities, die zijn eind mei al nl...
en ik weet nu ook wel wat ik moet doen en bij wie ik moet zijn, dat was dit jaar nog niet bepaald zo, scheelt een hoop tijd en geld.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 19:39:Ga komend jaar naar nog veeeeeel meer mooie plekjes.. Kenia, Mexico, Cuba, Malediven, Griekenland, Miami enz enz
en dan volgend jaar zeker weer gaan zeuren dat je geen geld hebt..
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 28 november 2006 om 02:33:en dan volgend jaar zeker weer gaan zeuren dat je geen geld hebt..
Njet
Het mooie is: ik krijg er zelfs voor betaald om daar heen te gaan
(Maar dat gebrek aan geld is chronisch bij mij geloof ik
Mijn Engels is perfect. Maar heb je wel eens met Italianen Engels proberen te praten?
Is toch niet nodig?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 06:45:ik krijg er zelfs voor betaald om daar heen te gaan
grrr
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 06:45:ik krijg er zelfs voor betaald om daar heen te gaan
Ik ga eerst 6 weken guatemala... werken... en ik moet ervoor betalen om daar te werken
Lekker verhaal weer!
Zo nou we hebben Ibiza zo goed als geboekt, de vluchten van Amsterdam naar Ibiza zaten zo goed als VOL in Augustus, nu al!! de gidsen zijn nog niet eens uit!! Dan maar via Brussel, nou maakt dat qua reistijd niets uit vanuit Eindhoven, maargoed...12 aug vertrekken we om de 23e weer terug te komen!! 

Heb er NU al zin in...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 16:39:WTF
Er leiden meer wegen naar Rome
Die vluchten van pakketreizen gaan inderdaad altijd héél erg hard. Beperkt aantal plaatsen en op = op.
Maar er zijn voorlopig nog genoeg lijnvluchten richting het paradijs te boeken denk ik
Zo nou we hebben Ibiza zo goed als geboekt
Lekker hoor!
Heb er NU al zin in...
kan ik me iets bij voorstellen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 18:24:Die vluchten van pakketreizen gaan inderdaad altijd héél erg hard. Beperkt aantal plaatsen en op = op.
Maar er zijn voorlopig nog genoeg lijnvluchten richting het paradijs te boeken denk ik
Ja, ik zat al te denken... had het niet helemaal goed gelezen
Leek me al zo stug
Ibiza 2005 was erg leuk, als ik er weer heen zou gaan zou ik niet meer zo snel naar de grote clubs gaan zoals Pacha, Space of Amnesia. 8 euro voor een flesje water in Amnesia is niet normaal meer.
Pacha was wel superchill dat dan weer wel
.
We pakte daan ook meestal eerst ff het cafetje tegenover het hotel waar een halve liter Astrella Dam slechts €1,50 koste.
Pacha was wel superchill dat dan weer wel
We pakte daan ook meestal eerst ff het cafetje tegenover het hotel waar een halve liter Astrella Dam slechts €1,50 koste.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 18:24:Maar er zijn voorlopig nog genoeg lijnvluchten richting het paradijs te boeken denk ik
Volgens mij gaan er alleen maar charters richting Ibiza toch? In de winter vertrekt er volgens mij geen vanuit Schiphol...alleen in de zomer..toch?
Maargoed, er zullen vast nog wel ergens plekken zijn, en anders vliegen vanuit Brussel of Dusseldorf??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 12:00:Dan heb je een hoop gemist
Maar laten we er maar over op houden!
Tsja, dat hoop ik wel voor jullie. Of het is een kwestie van ´smaken verschillen´.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 06:45:Is toch niet nodig? "Oprotten zwerver, daar is de bar, ga zelf maar drinken halen" begrijpen ze ook prima
Uuuhhmm, dat zeiden ze vaak tegen mij, maar ben een echte volhouder. Op een gegeven moment gooien de mensen vanzelf drinken of eten jouw kant op.
Volgens mij gaan er alleen maar charters richting Ibiza toch?
Er vliegen ook lijnvluchten op ibiza
Maar goed, van de zomer allemaal lekker met martinair
Gesjellug
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 29 november 2006 om 23:13:scheelt dat onwijs veel zo'n lijnvlucht of een "pakket" vlucht qua geld? en als je een lijnvlucht neemt hoe zit t dan met vervoer naar t hotel? is een taxibusje daar wel betaalbaar.. of kost dat ook 150 euro aangezien ik in dit topic toch best angstaanjagende horeca prijzen heb gezien
Ligt er aan wat je wil en met hoeveel mensen je bent.
Wij wilden een villa. Met z'n 14en. Dat is volgens mij bijna niet te krijgen als pakket.
Was iets van 600 eetjes voor de villa per persoon (2 weken) + vlucht á 250 eetjes. schappelijk prijsje vond ik.
Wij hebben met z'n 4en een auto gehuurd vanaf het vliegveld, 90 euro voor 2 weken. super relaxed want dan heb je dus áltijd een auto tot je beschikking, ook voor uitstapjes naar mooie baaitjes enz. (ja dat is er ook nog
Anyway: je moet gewoon goed bedenken wat je wilt en grondig zoeken op internet en in gidsen.. Oriënteren kan je leren
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 00:00:Oriënteren kan je leren
Ik kan dat woord niet meer horen/zien i.v.m. stage!
taxi's zijn ook betaalbaar. voor 20 e zit je aan de andere kant van het eiland.. niet dat je daar heen wil, maar om maar ff aan te geven dat het wel betaalbaar is.
als het niet zo was dan zouden we er niet zo vol over zijn toch?
en als ik je feesten en je favorieten enzo bekijk snap ik ook wel dat je ibiza niks vindt
Tsja, dat hoop ik wel voor jullie.
als het niet zo was dan zouden we er niet zo vol over zijn toch?
en als ik je feesten en je favorieten enzo bekijk snap ik ook wel dat je ibiza niks vindt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 23:57:Weet niet welke lijnvluchten er rechtstreeks op ibiza vliegen vanaf amsterdam eigenlijk..
Air Berlin
Uitspraak van Battery Bunny op donderdag 30 november 2006 om 20:56:Air Berlin
Nog een Nederlandse maatschappij ook, maar weet ff niet welke!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 08:36:Nog een Nederlandse maatschappij ook, maar weet ff niet welke!
KLM vliegt met lijnvluchten op ibiza. (tjitjiiing $$$)
Transavia & martinair hebben alleen chartervluchten die kant op.
YAY IBIZA ROCKS
k betaal vrijwel nix daar, want mn halve famillie woont er en ik ben er geboren. (en ik heb er deze zomer een nieuw neefje wonen
) dus ik zit in een chilly huisje bij Salinas
, veeel chillender dan tussen die halve hooligan britten op Figurettas of San Antonio, volgens mij vliegt Martin Air ook nog op Ibiza, maar met Iberia of Air Berlin is het veel goedkoper, en je vertrekt gewoon op Schiphol...
k betaal vrijwel nix daar, want mn halve famillie woont er en ik ben er geboren. (en ik heb er deze zomer een nieuw neefje wonen
Uitspraak van stefotronic op woensdag 6 december 2006 om 13:10:leuke tripjes maak jij
Ja, inderdaad
Moet er binnenkort ook maar eens heen, zit echt al erg lang in m'n planning! Maar ik ben ook maar een arme student...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 14:08:volgens mij vliegt Martin Air ook nog op Ibiza,
Klopt, maar als charter, niet als lijnvlucht.
Wel leuke stewardessen
vorig jaar dacht ik eventjes heel slim te zijn door een reisje naar mallorca te boeken via transavia, kostte me in totaal 80 eu..
bleek dat ik dan nog een dag op de boot naar ibz zou moeten wachten, heb dus toch maar een vliegtuig van mallorca naar ibz genomen en heb uiteindelijk meer betaald dan wanneer ik gewoon een retourtje vanuit nederland zou boeken...
en bij transavia doen ze niet aan beenruimte.
bleek dat ik dan nog een dag op de boot naar ibz zou moeten wachten, heb dus toch maar een vliegtuig van mallorca naar ibz genomen en heb uiteindelijk meer betaald dan wanneer ik gewoon een retourtje vanuit nederland zou boeken...
en bij transavia doen ze niet aan beenruimte.
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 8 december 2006 om 14:38:en bij transavia doen ze niet aan beenruimte.
Ik heb m'n ticket geboekt bij Iberia, vlieg dan via Madrid. Was de goedkoopste die ik kon vinden, en bovendien vlieg ik dan vanaf Madrid samen verder met m'n vriend. (hij woont in Portugal dus Lissabon > Madrid > Ibiza)
Ik heb nu heel veel zin in de zomercollecties, lekker inslaan
Ik heb nu heel veel zin in de zomercollecties, lekker inslaan
Heb je iets om naar uit te kijken. 
Uitspraak van stefotronic op woensdag 13 december 2006 om 20:46:lekker tijd om geld te sparen
Haha, inderdaad
Ben maar eens op couchsurfing aan het rondkijken of ik daar niet een plekkie kan vinden bij iemand
Uitspraak van Sugarcoated op woensdag 13 december 2006 om 13:05:Ik heb nu heel veel zin in de zomercollecties, lekker inslaan
kleding neem ik aan dat je bedoeld he?
Phoeh daar kijk ik ooook naar uit
Maar goed.. ik kan maar beter een beetje zûnig aandoen. Ben nog aan het afbetalen van dit jaar Ibiza
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 21:12:Ben nog aan het afbetalen van dit jaar Ibiza
Zo dan ben je flink uit je dak gegaan!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 21:31:Zo dan ben je flink uit je dak gegaan!
Mwoah wel aardig
Maar goed.. volgende jaren moet ik het gewoon iets slimmer aanpakken. Ibiza kan net zo goed op een wat financieel verantwoordere manier worden bezocht
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 21:12:Ben nog aan het afbetalen van dit jaar Ibiza
ik ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 21:12:kleding neem ik aan dat je bedoeld he?
Jazeker! Shoppeuuuuh!!!
Uitspraak van stefotronic op woensdag 13 december 2006 om 22:24:Ben nog aan het afbetalen van dit jaar Ibiza
ik ook
Ik heb net mijn uitje naar londen, vorig jaar rond nieuw jaar afbetaald... Blij dat ik daar vanaf ben!
Jaaaa, zo´n foutje maak ik ook maar 1 keer hoor.. maar goed, voor het eerst een pinpas met limiet tot -1000 + creditcard..
En toen al die leuke spullen.. Ik besloot mijn blonde haar z´n werk te laten doen en wist plots niet meer hoe ik om moest rekenen.
En toen al die leuke spullen.. Ik besloot mijn blonde haar z´n werk te laten doen en wist plots niet meer hoe ik om moest rekenen.
Ik ben dit jaar misschien ook van plan om naar ibiza te gaan maar hoor zowel positieve als veel negatie verhalen.. weet niet wat ik nou moet geloven. Ben de afgelopen jaren naar chersonissos geweest, starbeach beviel me super! Maar toch merkte ik de laatste jaren dat de leeftijd veel jonger is geworden dan.. beetje jammer..