Techno, minimal, house, trance etc. Er wordt van alles gedraait maar verwacht geen hardstyle/core, jump ofzo
En al zou het er niet zijn,
We zullen het zien Mister I no it all?????
het is er niet
Na 6000 keer het topic bekeken te hebben toch ook maar aangemeld bij partyflock.
Ik ga deze zomer voor het eerst! Zit er van 5 t/m 20 augustus. In hotel Los Molinos, zin in! Hoop wel dat de Amnesia volgende week op gaat...meer mensen die 6 augustus naar Cocoon gaan?
Ik hoorde net op de radio dat de bom onschadelijk was gemaakt? Passagiers van het vliegveld geevacueerd, de ETA zou verantwoordelijk zijn..
De 13e vlieg ik naar Ibiza, heb er echt super veel zin in
Iedereen heeft als reactie "Ow daar wil ik ook nog eens naar toe"
Ga dan je leeft toch echt maar een keer!laatste aanpassing 1 juli 2007 18:23
Wie zijn er over anderhalve week oa met Cocoon?
Do your thing!
meer mensen die 6 augustus naar Cocoon gaan?
ik heb na awake en lfp eigenlijk wel eventjes genoeg minimal en techno gehoord...
Overleefd ! , tering wat was het weer fijn. En wat valt alles ( behalve de enkele festivals ) hier toch in het niet, met wat voor sfeer en muziek je daar hebt. Sunday's at space blijft voor mij de bakermat van de house, wat een tent. Zoveel nieuws gehoord niet normaal meer.
Ook bij de Re-opening party geweest van de DC10. Op een gegeven moment kwam de guardia dinges binnen ron een uurtje of 5 in de middag. De muziek werdt stilgelegd, en iedereen begon te joelen, ging op de grond zitten, fluiten etc etc. Na zo'n 15 min trokken ze zich toch maar terug. Dj legt de plaat erop, en boem boem boem. Dak ging er af! Fantastisch moment.
Verder lekker genoten van onze meer dan ruime villa en zwembad ! in september weer!!!
geweldig
geweldig
Geweldig
Goeie herinneringen geloof ik
Op de één of andere manier is het veel leuker dit en de vorige Ibiza-topics nog eens te lezen, dan de stof voor m'n laatste tentamen
Dus de Amnesia is weer open? Mooooooi!
Denk dat wij scooters gaan huren
levensgevaarlijk...
zelfs nuchter zou ik niet op een scooter durven daar, maar das mijn mening
![]() |