Partyflock

Forumonderwerp · 901381
Waarschuw beheerder
Hoi mensen!

Ik krijg iedere zondag 10 euro zakgeld van me opa, maar omdat ik vandaag niet heel me soepkom met versgemaakte kippensoep had leeg gegeten kreeg ik maar 5 euro. :S
Toen ben ik naar buiten gegaan en heb de banden van zijn electronisch voertuig lek gestoken en ben stampvoetend naar huis gelopen.

Ik dacht dat opa van me hield, maar ik had gewoon echt niet zoveel honger, want heb vannacht lekker doorgehaald, dus dan heb ik zondag's nooit zo'n honger.

Wat zouden jullie doen als je voor zoiets lulligs minder zakgeld kreeg?

Waarschuw beheerder
sodejuu, waar gaaaaat dit over???
Waarschuw beheerder
ik heb zelf een zoon van 15 en zelfs die hoeft geen zakgeld meer die verdient zelf iets bij door in de beveiliging te werken met een vriend van me op de kermis.
hoe bedoel je je bent zielig kan jij nog een voorbeeld aan nemen vriend !
Waarschuw beheerder
Neem een baan.
en voor je opa, whahahhahahaha
en je vriendin, dumpie die gast. pfff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R1ch4rd op maandag 18 september 2006 om 15:49:
en je vriendin, dumpie die gast. pfff

mijn vriendin keurde het ook niet goed, maar die neemt me zoals ik ben, heb nou eenmaal een hekel aan onrecht
Waarschuw beheerder
en dus doe je dat je opa maar aan hahahahaha laat me toch niet lachen zieligie !!!
Waarschuw beheerder
Ik vind dit alles behalve om te lachen, het gaat hier meer om de kwestie dat je tegenwoordig verplicht bent om je bord leeg te eten en gebeurd dat niet word je gestraft :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nuncabeatz op zondag 17 september 2006 om 15:50:
Hahaha, mooi man, ditsoort topics

Gaat helemaal nergens over

Eentje die het snapt

Waarschuw beheerder
:roflol: :roflol: :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]TRAUMEN :bier: [NL] op maandag 18 september 2006 om 18:53:
het gaat hier meer om de kwestie dat je tegenwoordig verplicht bent om je bord leeg te eten en gebeurd dat niet word je gestraft :S

Nee hoor, het gaat erom dat je nu nog minder geld krijgt en daarom de boel moet saboteren :/

(k0

Waarschuw beheerder
pff zielepoot :S
Waarschuw beheerder
hij kan je beter een rode neus geven ipv 5 euro..
Waarschuw beheerder
kan bulletje je trouwens niet helpen met je problemen? of shoutmann?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEN' op woensdag 20 september 2006 om 21:01:
hij kan je beter een rode neus geven ipv 5 euro..

ik ben fucking Bas van Toor niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]TRAUMEN :bier: [NL] op woensdag 20 september 2006 om 22:30:
ik ben fucking Bas van Toor niet

net nederland 2 gekeken zeker?

iedereen honger hier ? iedereen hapt zo lekker ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]TRAUMEN :bier: [NL] op zondag 17 september 2006 om 15:21:

jij bent echt ziek in je kop whaha sneu persoon, al zou het geen eens echt waar zijn, vind het al zielig dat je zoiets zieks in je kop kan halen of het durft uit te spreken. Respect voor de ouderen graag pfff
Waarschuw beheerder
Hoi mensen!

Ik krijg iedere zondag 10 euro zakgeld van me opa, maar omdat ik vandaag niet heel me soepkom met versgemaakte kippensoep had leeg gegeten kreeg ik maar 5 euro. :S
Toen ben ik naar buiten gegaan en heb de banden van zijn electronisch voertuig lek gestoken en ben stampvoetend naar huis gelopen.

Ik dacht dat opa van me hield, maar ik had gewoon echt niet zoveel honger, want heb vannacht lekker doorgehaald, dus dan heb ik zondag's nooit zo'n honger.

opa neersteken!! Wat denkt ie wel niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

had niet gedaan wat jij hebt gedaan hahahaha..
Dan maar 5 euro kan mij het schelen...

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ik op mijn 25e nog zakgeld zou krijgen

Waarschuw beheerder
Hoi mensen!

Ik krijg iedere zondag 10 euro zakgeld van me opa, maar omdat ik vandaag niet heel me soepkom met versgemaakte kippensoep had leeg gegeten kreeg ik maar 5 euro.

Hahaha Geniaal verhaal!!!!

Heb gelijk mijn opa's auto uit laten branden, want heb enkel met nieuwjaar altijd een knaak gekregen van hem, tot mijn 18e...
Waarschuw beheerder
donateur
fuck he
Leeftijd: 25

en dan nog zakgeld eisen van je opa?? ga voor je geld werken man stakker, en ook zo een topic me zusje is de grootste slet van wijk :S damns maak je die topics aan voor aandacht?
Waarschuw beheerder
Man kleuter heb je geen werk en moet je nog zakgeld van jou opa krijgen Ferry heeft gelijk je vraagt alleen maar om aandacht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je geen uitkering, TRAUMEN?

Of denk jij dat jij een euro krijgt voor elk nutteloos topic dat je aanmaakt?

Waarschuw beheerder

ik vind je echt heel grappig :lol:
Waarschuw beheerder
snappen jullie nou niet dat hij gewoon loopt te dollen, hij vind het leuk om jullie mogolische reacties te zien, en sommige reageren nog ook, shit man :lol:
Waarschuw beheerder
hoort dit niet in het onderwerp: humor en onzin dan:P
met de nadruk op ONZIN :P:P

geeft niks hoor ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van || Dennis || op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:22:
snappen jullie nou niet dat hij gewoon loopt te dollen, hij vind het leuk om jullie mogolische reacties te zien, en sommige reageren nog ook, shit man

Nou, inderdaad haha, prachtig al die serieuze antwoorden op dit topic :lol:

Waarschuw beheerder

:respect: verdiend:yes: