geen idee er zitten in me buurt zo een 20 shops ofzo en je krijgt overal ongeveer hetzelfde
ja bij mij ook maar ik kom al zeker 15 jaar bij dezlfde 1-2-3 mot je maar eens opletten als je weer gaat halen, en dit komt allemaal door het nieuwe beleid.
1,5 week geleden hadden ze zelfs 2 dagen helemaal geen wiet meer
wordt/is overal minder, inkoop prijs is ook gestegen!!!
ben gen shop zitter (meer), relax thuis voor de buis of achter de comp
normaal kreeg ik in de koffieshop hiero voor 10 euro 2 gram superskunk, maar sinds vorige week kreeg ik voor die zelfde prijs ineens 1,6 gram.
is jou ook al zoiets opgevallen?
Soow, dat weet je zeker!
inkoop prijs is ook gestegen
normaal kreeg ik in de koffieshop hiero voor 10 euro 2 gram superskunk, maar sinds vorige week kreeg ik voor die zelfde prijs ineens 1,6 gram.
is jou ook al zoiets opgevallen?
superpolm
ja is egt zo we worden gewoon in de maling genomen, niet door de koffieshops, maar door die fuking overheid
Als gabbers of skins er iets zouden kopen... zouden zei kunnen Shit of weed geven met een 'foute ,' slechte' ingredient erin ??? ' omdat ze toch in hun achterhoofd hebben ,'het zijn toch maar rascisten ? 'en het is al drugs ???????
aan de prijs te zien kan het ook maar bagger zijn
Trouwens... heb nu eens een heeel ander vraagje.......
in de miami in Terneuzen zit het vol met Buitenlanders....Als gabbers of skins er iets zouden kopen... zouden zei kunnen Shit of weed geven met een 'foute ,' slechte' ingredient erin ??? ' omdat ze toch in hun achterhoofd hebben ,'het zijn toch maar rascisten ? 'en het is al drugs ???????
Greetzzz
Ojaa, ik was afgelopen vrijdag in A'dam. Was natuurlijk langs de BullDog maar wat me opviel dat de hasj daar echt veel minder kwalitatief is dan de hasj die ik normaal in Nijmegen haal.
Terwijl ik dacht dat A'dam toch de betere shit heeft.
Bulldog sucks man!! Zoek sensimillia de volgende keer ff op...die heeft echt het betere werkis ook tenminste niet zo een commerciele kutshop!!
Street: Zoelenkerkstraat
District: The West
Town: Amsterdam
Province: Noord Holland
Postcode: 1069 HS
Telephone: 020 6198846
Open Mon-Sat: 10:00-01:00, Sun 11:00-01:00
Uitspraak van -H@RDCORE- op maandag 25 september 2006 om 12:01:
Als gabbers of skins er iets zouden kopen... zouden zei kunnen Shit of weed geven met een 'foute ,' slechte' ingredient erin ??? ' omdat ze toch in hun achterhoofd hebben ,'het zijn toch maar rascisten ? 'en het is al drugs ???????
je haalt vreemde dingen in je hoofd kerel
Ojaa, ik was afgelopen vrijdag in A'dam. Was natuurlijk langs de BullDog maar wat me opviel dat de hasj daar echt veel minder kwalitatief is dan de hasj die ik normaal in Nijmegen haal.
bulldog is een van de toeristennaaishops waar je niet moet komen
Uitspraak van -H@RDCORE- op maandag 25 september 2006 om 12:01:
aan de prijs te zien kan het ook maar bagger zijn
Trouwens... heb nu eens een heeel ander vraagje.......
in de miami in Terneuzen zit het vol met Buitenlanders....Als gabbers of skins er iets zouden kopen... zouden zei kunnen Shit of weed geven met een 'foute ,' slechte' ingredient erin ??? ' omdat ze toch in hun achterhoofd hebben ,'het zijn toch maar rascisten ? 'en het is al drugs ???????
Greetzzz
Wtf?!
Wat ben je voor een kneus?
kwam er plots marokaan aan met die shit, blijkbaar hadden ze geen meer
... toen heb ik er van geblowt , en iedereen die er van blowde kreeg pijn in de keel
terwijl het ervaren blowers waren
...Dusja wat moeten we hier van denken... Zei weten ook wel dat we niet zouden naar de 'politie gaan en zeggen er is mischien iets mis met hun 'stuff' ..
k'zeg al altijd !
mensen van boven de dertig KUNNEN ons [ de jongere ] niet verstaan !!!!
moeder!
haha da wil je niet weten !!!!!!!!!
k'hoop dat ik mis ben.... maaruhhh...
'stel je eens voor in hun plaats ! de buitenlandse verkopers van miami in terneuzen ! zij weten ook wel dat gabbers eventueel gelinkt kunnen worden met rascist , [ onderscheid tussen gabbers en skins zullen zei niet maken ! wees gerust ] en als je dan iets van hun koopt.....
Tis omdat ik eens naar miami ging in terneuzen achter wat shit !!! ...ja SHIT !
k'ging in de wachtrij staan... had fred perry enzo aan...De eigenaars van de MIAMI [ buitenlanders ] hadden mij natuurlijk in het oog... ze keken smerig naar ik [ omdat ik eventueel rascist kon zijn... ] hij bleef me aanstaren in de rij van 'ga hier weg jij '...ik mooi glimlachen naar hem
Doet die verkoper [ buitenlander ] tekens naar de andere verkopers van de miami [ ook buitenlanders ] zaten ze plots allemaal naar mij te kijken
... T'was dan eindelijk aan mijn beurt om iets te bestellen...k'vroeg wat miami special shit ... keek ie me vaag aan , neemt me bij mijn jasje.... zei ie van ' ga jij hier maar effe aan de kant staan... ik daar poosje zitten wachten... kwam er plots marokaan aan met die shit
, blijkbaar hadden ze geen meer
... toen heb ik er van geblowt , en iedereen die er van blowde kreeg pijn in de keel
terwijl het ervaren blowers waren
...Dusja wat moeten we hier van denken... Zei weten ook wel dat we niet zouden naar de 'politie gaan en zeggen er is mischien iets mis met hun 'stuff' ...
Uitspraak van -H@RDCORE- op maandag 25 september 2006 om 19:47:
k'zeg al altijd !
mensen van boven de dertig KUNNEN ons [ de jongere ] niet verstaan !!!!
wat heb dat met
Uitspraak van -H@RDCORE- op maandag 25 september 2006 om 19:47:
moeder!
te maken dan??
dat jij nou niet gewoon kunt typen met je 21ste
aja...bewijs me dat dan dat dit nooit kan gebeuren hahahaha
Als wij dat lezen komt het heel anders over dan jij denk ik bedoelt.
MENSEN VAN BOVEN DE DERTIG KUNNEN ONS NIET VERSTAAN EN denken altijd , 'wij zijn ouder ! dus wijzer dan jongere mensen !!!!!
itspraak van PARRUK op maandag 25 september 2006 om 19:37:
gast beter blijf je bij/op sites in Belgie
ik zit in belgie........ En ik zit op site"s...
dus ik doe niets mis !!!!!
mensen boven de 30 zouden verbannen moeten worden van pf..
voor altijd!
Doet die verkoper [ buitenlander ] tekens naar de andere verkopers van de miami [ ook buitenlanders ] zaten ze plots allemaal naar mij te kijken
k'vroeg wat miami special shit ... keek ie me vaag aan , neemt me bij mijn jasje.... zei ie van ' ga jij hier maar effe aan de kant staan... ik daar poosje zitten wachten... kwam er plots marokaan aan met die shit , blijkbaar hadden ze geen meer ... toen heb ik er van geblowt , en iedereen die er van blowde kreeg pijn in de keel
kijk maar uit, mij gaf die de schuld vanwege me leeftijd dat ik m dom noemde
wat zal bij jou t excuus zijn
kijk maar uit, mij gaf die de schuld vanwege me leeftijd dat ik m dom noemde
wat zal bij jou t excuus zijn
Dat jij zal moeten oppassen voor vallende bakstenen !