| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Pandemonium of Noize Suppresor...
Mmm Pandemonium of Noize Suppresor...
Gooi het in de groep!!
![[img width=638 height=482]http://img246.imageshack.us/img246/2306/breakdance17vu5.jpg[/img]](http://img246.imageshack.us/img246/2306/breakdance17vu5.jpg)
Steigers zeker?
Ga ik met je mee
Mensen zijn gevoelig voor oude logo's en mooie intro's. Ben zelf (maar) 3 keer in de Sporthallen Zuid geweest, maar vond het om eerlijk te zijn.....een wanvertoning
jahaaa zon leuke kermisatractie is ook kicke idd
Pandemonium of Noize Suppresor...
Naakte mannen... tja nou vooruit.. Als het maar mooi is
maar hoef nie van die hoere a la RTC
Op de eerste plaats staat muziek, op de tweede plaats staat het volume daarvan en daaarna kunnen we gaan denken over strobo's, lasers en deco.
Jeffrey, spreek voor jezelf
Beter helemaal niks op t podium behalve dj's etc, want anders staat de halve zaal weer met zn telefoon vooraan foto's te maken, precies als jij los wilt gaan
Miss Zelda
Ruffneck
Omar Santana
Destroyer (Live)
Ominous & Sequence
Frantic Freak
Lady Dana vs. Miss Zelda
Promo
Thundergods Of Asgard
Delirium
Leviathan (Live)
Drokz & Akira
Hahaha ik vind t goed maar zijn The Destroyer, The Speedfreak EN Drokz& Akira niet ietwat te hard voor een 'early hardcore' feestje? (alhoewel ik er niks op tegen heb, beetje early terror destroyer en d&a dan)
Hoezo de laatste keren werd er door Drokz & Akira, Lady Dana, Miss Zelda en Frantic Freak ook ouwe terror gedraaid
En op PD worden de hardere plate van vroeger gedraaid dus terror hoort daar ook bij..
Ruffneck
Omar Santana
Destroyer (Live)
Ominous & Sequence
Frantic Freak
Lady Dana vs. Miss Zelda
Promo
Thundergods Of Asgard
Delirium
Leviathan (Live)
Drokz & Akira
Dit lijkt me wel vet
steigers, podia midden in de zaal, atracties, naakte wijven op het podium, snoeiharde early hardcore
Naakte mannen
Ruffneck
Omar Santana
Destroyer (Live)
Ominous & Sequence
Frantic Freak
Lady Dana vs. Miss Zelda
Promo
Thundergods Of Asgard
Delirium
Leviathan (Live)
Drokz & Akira
Paar duizend man in die hal met maar 1 doel...los gaan en knallen...
Ik heb er zin in!
Chosen Few vs. Dano
Chosen Few niet, want dan kan Omar Santana niet komen
Ominous & Sequence en Frantic Freak d'r staan
The Destroyer, The Speedfreak EN Drokz& Akira niet ietwat te hard voor een 'early hardcore' feestje