2 volgers · 42000x bekeken
| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Moet donderdag namelijk snowboarden met mijn werk in Snowworld
Zolang je maar nix breekt, want we verwachten wel Sequence v.s. Ominous zaterdag
donateur
maak da nou uit?
toch maar 1 zaal
Das waar
donateur
andere vraag: hoe is het met de parkeergelegenheid gesteld? Het is volgens mij in het centrum dus waar laat je dan de auto??
Lees het nieuwsbericht maar door
Drugs
Zoals velen waarschijnlijk al weten zijn evenementen de laatste tijd nogal vaak het doelwit wat betreft drugscontroles. Daarom wil de organisatie iedereen waarschuwen voor dit feit en zorg er dus voor dat je op je hoede bent.
Zoals velen waarschijnlijk al weten zijn evenementen de laatste tijd nogal vaak het doelwit wat betreft drugscontroles. Daarom wil de organisatie iedereen waarschuwen voor dit feit en zorg er dus voor dat je op je hoede bent.
dus de organisatie raad je aan om je drugs goed te verstoppen?
had wel vet geweest als Drokz MC zou zijn
Zeker ja
The later it gets the darker we go.....
daar zit ik dus echt al de hele dag mee in me kop..
delta 9 toch? 
Wow Diehakker, tot mijn grote verbazing zie ik dat ik jou nog tegen ben gekomen op thunderdome. Ik was dat gastje met die groen/roze aus jack, en ik weet niet of ik je mijn zwartepieten kaart nog heb laten zien maar daar zou je me ook van kunnen herkennen?
En je was toen behoorlijk bezopen ja hehe
Pff zou goed kunne, kan me niet veel meer herinneren meer van Thunderdome alleen dat ik straalbezopen was en dat t een geweldig feest was
this is the hell of create..versta ik niet
this is the hell you have created for yourself
The later it gets the darker we go.....
Ja dat is toch MC Predator??
laatste aanpassing
This is the hell you have created for yourself... Welcome... To hell!
Leviathan
idd
heerlijk nummer
hoorde hem voor het eerst al in 2003 met MOH vs Hellraiser en is pas vorig jaar uitgebracht volgens mij..
http://www.discogs.com/release/396004
Alvast een voorproefje van wat jullie gaan zien zaterdag
natte bevers?
Idd, wou al zeggen. Maar idd, dat is zo gruwelijk setje.. al duurt ie maar een kwartiertje, is gewoon onmogelijk om daar op stil te blijven zitten
Zeker, gaat aardig los dat kwartiertje
Kan me geen ander setje herrineren van Leviathan die zo gruwlijk is als deze
Gisteren op me werk geluistert
Die set staat op me PC thuis bij me vriendin op me laptop van me werk en op me externe hardeschijf
Dat laatste NR is gewoon
OP TD decade was Leviathan live vandaar dat we dat nr hoorde
En het geluid in die zaal was gewoon te erg
Zo mooi geluid vet gruwlijk hard en veeeelllll bassss heb ik nergens meer gehoord in NL
yes yes yes yes ... nog maar 3 dagen
ga lkkr los (A) dan maar ruzie
hihi ik ook ... alleen zonder ruzie hihihihihihiihihihi h
lang leve geen gezeik aan je kop en doen wat je wil
alleen nog regelen
Pff zou goed kunne, kan me niet veel meer herinneren meer van Thunderdome alleen dat ik straalbezopen was en dat t een geweldig feest was
En dat ie de hele nacht honger had, whoppa broodje shoarma-knoflooksaus walm in me gezicht iehhhhh
tja...als je iets beloofd en je verbreekt het dan ben jezelf fout he
hihihihih daarom beloof ik ook dat soort dingen nooit
Dat nummer werd idd al 'gedraaid' op Thunderdome a Decade (over dat setje hebben we t ook hier), maar hij is dus blijkbaar pas sinds 2005 ook/eindelijk op plaat uitgebracht..
Leviathan - Back from Hell
Het nummer is in 2002 ook al op een Hellraiser cd uitgebracht. Alleen staat hij op de cd als "Cenobyte - Welcome to Hell" http://www.discogs.com/release/131194
Van die plaat "Unleash the Power" vind ik de track "Fuck Off" echt de beste, wat een knal track is dat!

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)
![[img width=295 height=197]http://www.bezuidenhout.nl/assets/images/autogen/a_bunzing.jpg[/img]](http://www.bezuidenhout.nl/assets/images/autogen/a_bunzing.jpg)