| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:37:Ik heb het evaren met HQ. Buiten was het -4
binnen ook
Gewoon schuif open en Hakkuh, krijg je het vanzelf warm
Uitspraak van Mind over MatterGewoon schuif open en Hakkuh, krijg je het vanzelf warmop zaterdag 16 september 2006 om 22:39:
tsja.. ik was toen mijn best aan het doen om helemaal uit mijn dak te gaan, maar alsnog bevroren mijn poten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:42:tsja.. ik was toen mijn best aan het doen om helemaal uit mijn dak te gaan, maar alsnog bevroren mijn poten
hehe dat is mooi klote dan... ben er een paar keer daar geweest met Awakenings O & N maar toen nergens last van gehad wat betreft de kou. maarja, met Awake zijn er ook 5000 man aanwezig daar.
waarom is de locatie nu weer verdwenen hier op pf?? apart
omdat er 2 NDSM lokaties zijn
NDSM-werf
NDSM-warehouse
sommige organisaties zetten werf neer op hun site/flyer, terwijl ze de warehouse bedoelen
verwarrend he
is gewoon NDSM-warehouse, de grote loods van NDSM
laatste aanpassing
100% aanwezig!!! 
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 13:02:is de werf
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:48:Line up?
Ik hoop eigenlijk op een al eerder gegeven tip in dit forum:
GEEN line up bekend maken, maar op het feest zelf de DJ's pas aankondigen
De mensen die naar PD gaan weten toch wel dat het goed zit, en het geeft wel een leuk verrassings-effect aan een feest
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 september 2006 om 15:54:
LACH JE NOU GVD?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 17:27:NDSM werfEen minstens zo Pandemonium-waardige locatie als de Amsterdam Studio's
We gaan het zien
Ben er zelf nog nooit geweest, maar qua beloftes nakomen heeft Cyndium me nog nooit teleurgesteld, dus geloof ik je op je woord
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 17:27:Heb er nu al zin in!
Ik al sinds de vorige editie