Partyflock

Forumonderwerp · 901100
1 volger · 4443x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vinden wij van de laatste megarave release Kasparov - Deathrow ??

Ik persoonlijk vind hem erg goed klinken, en zeker voor een nieuwe naam!

En ook de nieuwe dna van razor edge, ook vette plaat!

greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Scotch Attack is een heerlijke track, lekkere sounds, kicks en basslijnen!

Kortom een nieuwe verademing voor elke mainstream hardcore liefhebber! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op zaterdag 6 januari 2007 om 20:42:
Scotch Attack is een heerlijke track, lekkere sounds, kicks en basslijnen!

Kortom een nieuwe verademing voor elke mainstream hardcore liefhebber!

is idd een lekker nummer, maar kvind um niet echt heel bijzonder ofzo

Waarschuw beheerder
Ik vond hem aardig mat b)
Waarschuw beheerder
Vind z'n stijl na zijn eerste vinyl alleen maar beter geworden :D qua technisch gebied maar ook heeft hij vind ik beetje de invloeden van Noisecontrollers erin zittuh en klinkt egt goed :yes: ...

Hellraising
Scotch Attack
Notorious
The World
Deathrow
Southbending Bitch

Ga zo door Bas :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 7 januari 2007 om 01:58:
Hellraising
Scotch Attack
Notorious
The World
Southbending Bitch

deze vind ik iedergeval echt vet(y)

Artiest {SHOWLIST artist 34392, 21864}
Waarschuw beheerder
Er komen nieuwe tracks aan waaronder de remix van "Paul Elstak - You're a hardcore hooligan" :yes:

Releasedate is eindjanuari.
Waarschuw beheerder
Kijk dat is goed nieuws weer halen denk ik:P
Waarschuw beheerder
Maakt vette shit
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 12:29:
Er komen nieuwe tracks aan waaronder de remix van "Paul Elstak - You're a hardcore hooligan"

Vind je die tekst zo geweldig dan? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 12:29:
Er komen nieuwe tracks aan waaronder de remix van "Paul Elstak - You're a hardcore hooligan" :yes:

Releasedate is eindjanuari.

Had ik al gehoord en je hebt me best er nieuwsgierig na gemaakt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 9 oktober 2006 om 07:57:
Dat hij talent zie je maar weer dat hij ineens op de nieuwe Masters CD staat met Soundbending Bitch ...mmar zelf kan ik niet genoeg krijgen van Scotch Attack

Ken de Dj nog niet super goed maar die liedjes die ik heb gehoord zijn vet ja;)! en sluit me aan bij jou mening;)! goed lied

Artiest Hard-Tex
Waarschuw beheerder
Notorious

Lekker plaatje!

Kasparov, ga zo door!(Y)

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op maandag 8 januari 2007 om 13:43:
Vind je die tekst zo geweldig dan?

Zegt ie dat ergens dan?..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 21:54:
Zegt ie dat ergens dan?..

Volgens "MIJ" staat daar een vraagteken achter ;)

Waarschuw beheerder
Das niet boeiend, wat ik wat boeiender vind is jou reactie op een post van Kasparov. Jou reactie, ik citeer: 'Vind je die tekst zo geweldig dan?' komt over als een vraag. Natuurlijk is vragen vrij maar meestal vloeien vragen voort uit iets waarbij, in dit geval Kasparov aanleiding zou moeten hebben gegeven. Hij meld enkel een remix te hebben gemaakt van een bepaalde plaat. Vanuit zijn zijde kan ik niet bespeuren dat hij twijfel zou hebben over de tekst. Ik zou dan ook niet begrijpen waarom hij de remix heeft gemaakt. Het enige wat ik wel bespeur is enthousiasme vanwege het feit dat hij een remix mocht maken voor een gerespecteerd man binnen de scene, tenminste voor hem, mij en waarschijnlijk vele anderen. Jou reactie komt bij mij over alsof jij vind dat hij die remix beter niet had kunnen maken vanwege die twijfelachtige tekst. Waarschijnlijk heb je het resultaat nog niet eens gehoord. Persoonlijk zou het mij niet boeien wanneer iemand naar aanleiding van een soortgelijke melding op eenzelfde manier op mij zou reageren maar ik kan me wel voorstellen dat er artiesten bestaan die door dit soort reacties hun enthousiasme verliezen. In een scene waarbij je het grotendeels van enthousiaste artiesten moet hebben in plaats van geldzuchtige, is het beter zuinig om te springen met degene die nog wel enthousiast kunnen zijn…
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 20:00:
Das niet boeiend, wat ik wat boeiender vind is jou reactie op een post van Kasparov. Jou reactie, ik citeer: 'Vind je die tekst zo geweldig dan?' komt over als een vraag. Natuurlijk is vragen vrij maar meestal vloeien vragen voort uit iets waarbij, in dit geval Kasparov aanleiding zou moeten hebben gegeven. Hij meld enkel een remix te hebben gemaakt van een bepaalde plaat. Vanuit zijn zijde kan ik niet bespeuren dat hij twijfel zou hebben over de tekst. Ik zou dan ook niet begrijpen waarom hij de remix heeft gemaakt. Het enige wat ik wel bespeur is enthousiasme vanwege het feit dat hij een remix mocht maken voor een gerespecteerd man binnen de scene, tenminste voor hem, mij en waarschijnlijk vele anderen. Jou reactie komt bij mij over alsof jij vind dat hij die remix beter niet had kunnen maken vanwege die twijfelachtige tekst. Waarschijnlijk heb je het resultaat nog niet eens gehoord. Persoonlijk zou het mij niet boeien wanneer iemand naar aanleiding van een soortgelijke melding op eenzelfde manier op mij zou reageren maar ik kan me wel voorstellen dat er artiesten bestaan die door dit soort reacties hun enthousiasme verliezen. In een scene waarbij je het grotendeels van enthousiaste artiesten moet hebben in plaats van geldzuchtige, is het beter zuinig om te springen met degene die nog wel enthousiast kunnen zijn…

trek het je niet zo aan op partyflock wordt overal om gezeikt trouwe fans zijn er altijd wel (y)
en over hardcore hooligans,nee ik vind het nummer niet zo boeiend en vet maar eeuwig paul elstak afzeiken is nergens voor nodig was vroeger top producer en ook met offensive heeft hij al aardig wat vette plaatjes uitgebracht(y) (op wat uitzonderingen na)

Waarschuw beheerder
Af en toe mag er wel eens iets van gezegd worden toch... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 00:55:
Af en toe mag er wel eens iets van gezegd worden toch...

Tuurlijk.. Maar mensen mogen ook gerust zeggen wat ze van die plaat vinden. Of jij dat nou niet zo leuk vind voor iemand of niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
True, desinteresse delen is normaal vandaag de dag. Ik ben er dan ook aan gewend, maak je geen zorgen... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 20:00:
Jou reactie komt bij mij over alsof jij vind dat hij die remix beter niet had kunnen maken vanwege die twijfelachtige tekst.

Hij heeft hem nog niet gemaakt of is er mee bezig mischien, maar je hebt helemaal gelijk.
Die teksten die voorkomen in dat nummer zijn totaal nutteloos en onzin :\

Wie is er nou een "Hardcore Hooligan of Hooligirl" .. ?
En leg mij dan eens uit wat het precies is. :)
Waarschuw beheerder
donateur
kasparov is best een goeie producer
alleen wat hier staat vind ik ok zo
Uitspraak van HARDCOREROTTERDAM op maandag 9 oktober 2006 om 17:11:
Melodie in Soundbending Bitch lijkt verdacht veel op de melodie in DJ D - Beat Is Rocking

Alleen de synth is iets anders...

ik vind dat maar een beetje triest dat hij hetzelfde had als beat is rocking dus!!!!
hopelijk kom ik dat nooit meer tegen zoiets:)

Waarschuw beheerder
De soundbending Bitch melod is 100% zelf bedacht. Toen ik de track maakte had ik de dj-d track nog nooit gehoord.

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op woensdag 10 januari 2007 om 17:37:

vandaag de dag iedereen:cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 00:55:
Af en toe mag er wel eens iets van gezegd worden toch...

achja jij maakt (eerlijk is eerlijk) wel lekkere platen als ga dood/judged en al maar als je populairder wordt,wordt je ook sneller afgezeikt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 02:06:
True, desinteresse delen is normaal vandaag de dag

ja alleen soms is het net ietsje te nadrukkelijk aanwezig,desintresse
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:34:
De soundbending Bitch melod is 100% zelf bedacht. Toen ik de track maakte had ik de dj-d track nog nooit gehoord.

heb je het wel eens vergelijkt:P is wel grappig dat ze zo op elkaar lijken hehe maja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op woensdag 10 januari 2007 om 17:37:
Hij heeft hem nog niet gemaakt of is er mee bezig mischien, maar je hebt helemaal gelijk.
Die teksten die voorkomen in dat nummer zijn totaal nutteloos en onzin

En leg mij dan eens uit wat het precies is.

Waarom moet ik je dat uit gaan leggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op woensdag 10 januari 2007 om 20:34:
achja jij maakt (eerlijk is eerlijk) wel lekkere platen als ga dood/judged en al maar als je populairder wordt,wordt je ook sneller afgezeikt

Tnx, maar ik hou ook geen rekening met het feit dat iedereen mijn tracks zou moeten trekken. Dat is ook een totaal onredelijke verwachting. Ik vraag me soms alleen af waarom mensen negatief reageren op iets oninteressants en dan ook nog voortijdig een mening ventileren. Ik bedoel, het is blijkbaar interessant genoeg om op te reageren, neem dan ook ff de moeite om eerst eens goed te luisteren. Uiteindelijk kiest iedereen zijn eigen smaak alleen is het soms net of bepaalde mensen hier niet mee kunnen leven. Het is net alsof de rest ook moet vinden wat hij of zij van een bepaald nummer/label/artiest vindt. Doordat sommige mensen vaak vol houden en in herhaling vallen, hoopt men volgens mij dat andere mensen dezelfde mening gaan vormen. Natuurlijk moet iedereen dit zelf weten maar ik vraag me af en toe af wat voor zin het nou heeft om steeds je negatieve mening te moeten geven. Is dit misschien puur vanuit het oogpunt van plezier of frustratie, of heeft men gewoon zin in sensatie. Hey dat laatste rijmt...

Waarschuw beheerder
Je weet dat tracks met titels als "ga dood" reacties zullen opwekken. Vind ook niet dat je dan moet zeggen dat er te veel reacties zijn uit desintresse.

Maar kennelijk heb je een grote groep mensen die het wel kunnen waarderen en daar doe je het toch voor?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 02:25:
Waarom moet ik je dat uit gaan leggen?

jij respecteert Paul zijn muziek toch tegenwoordig? :)
dan kan jij mij dus gaan uitleggen wat dat precies inhoud, of heb je daar zelf ook geen idee van? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 11 januari 2007 om 11:55:
jij respecteert Paul zijn muziek toch tegenwoordig?
dan kan jij mij dus gaan uitleggen wat dat precies inhoud, of heb je daar zelf ook geen idee van?

Jou reactie op Kasparov zijn mededeling kwam al over alsof hij zijn verantwoording tegenover jou zou moeten gaan afleggen over een element van een track waarover jij twijfels hebt. Nou verwacht je van mij dat ik hetzelfde doe. Je vraagt aan ons dat wij maar eventjes aan jou moeten gaan uitleggen waarom een andere artiest volgens jou een inhoudloze tekst heeft gemaakt is volgens mij totaal niet realistisch. Als je het wil weten dan zou je in dit geval gewoon naar Paul moeten stappen en het hem vragen. Die heeft uiteindelijk de track gemaakt. Paul is een hele aardige gozer en hij zal je netjes te woord staan.

Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 11 januari 2007 om 11:55:
jij respecteert Paul zijn muziek toch tegenwoordig?

Ik respecteer zijn muziek al vanaf het begin, ik heb er niet voor niets hard geknokt om bij zijn label te komen... Uiteraard is het zo dat ook ik niet alles goed vind, maar das bij alle artiesten zo. Je kan nu eenmaal niet altijd vette shit maken. Je gaat zitten en het is altijd afwachten wat er uiteindelijk uit je studio rolt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 10:52:
Je weet dat tracks met titels als "ga dood" reacties zullen opwekken. Vind ook niet dat je dan moet zeggen dat er te veel reacties zijn uit desintresse.

Ik snap die reacties eigenlijk totaal niet, in het engels kan het namelijk wel. Het zijn gewoon leuke samples van mijn Jiskefet helden en er zit verder geen serieuze boodschap achter de plaat. Als nederlandse titels/labels/artiesten bij voorbaat al 'standaard slecht' zijn snap ik de mensen die dit vinden niet. Persoonlijk zou ik namelijk liever aandacht schenken aan artiesten die me wel zouden interesseren. Daar is waar ik op doel...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 10:52:
Maar kennelijk heb je een grote groep mensen die het wel kunnen waarderen en daar doe je het toch voor?

Tuurlijk, als ik de plaat draai gaat het dak eraf, internet sterft enkel van theorie en daar redt je het niet mee in een zaal... Nogmaals, ik ben niet gevoelig voor zulke reacties, maar een aantal collega's nog wel. En ik ben een type die af en toe dan gewoon zijn mening durft geven over de manier waarop sommige mensen hun mening geven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:42:
Als je het wil weten dan zou je in dit geval gewoon naar Paul moeten stappen en het hem vragen. Die heeft uiteindelijk de track gemaakt. Paul is een hele aardige gozer en hij zal je netjes te woord staan.

Toch heb ik een ander beeld bij een Hooligan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:54:
in het engels kan het namelijk wel.

Precies, mischien komt het wat volwassener over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 11 januari 2007 om 19:04:
Precies, mischien komt het wat volwassener over.

Dat valt over jou manier van discussieren nou niet echt bepaald te zeggen. Alles wat je hier al hebt gepost raakt namelijk kant nog wal...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 19:52:
Dat valt over jou manier van discussieren nou niet echt bepaald te zeggen. Alles wat je hier al hebt gepost raakt namelijk kant nog wal

dan wil ik jouw nog wel eens onder 4 ogen spreken :D als je alles zo serieus neemt wat ik hier neerkalk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 11 januari 2007 om 20:05:
dan wil ik jouw nog wel eens onder 4 ogen spreken als je alles zo serieus neemt wat ik hier neerkalk.

(y) ik ben altijd in voor een praatje... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:18:
ik ben altijd in voor een praatje

En ik ben ook altijd in voor een discussie :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 11 januari 2007 om 21:34:
En ik ben ook altijd in voor een discussie

Dat was me nog niet opgevallen... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 03:13:
Tnx, maar ik hou ook geen rekening met het feit dat iedereen mijn tracks zou moeten trekken. Dat is ook een totaal onredelijke verwachting. Ik vraag me soms alleen af waarom mensen negatief reageren op iets oninteressants en dan ook nog voortijdig een mening ventileren

dat heet partyflock 9 van de 10 keer zeik je iets af omdat dat stoer is (in de hoop dat een mede flocker jouw vast ook stoer vind:lol: ) terwijl de meeste mensen wel los gaan van bepaalde afgezeikte nummers op de dansvloer
maar van al dat negatieve commentaar over offensive zal ik maar niet veel van aantrekken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:42:
Je gaat zitten en het is altijd afwachten wat er uiteindelijk uit je studio rolt...

das waar alhoewel ik zijn laatste productie hakke klootzak wel een beetje ver vond gaan,veel stoere tekst weinig inhoud,maar offensive heeft nog best wel redelijke tracks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 13 januari 2007 om 12:02:
maar van al dat negatieve commentaar over offensive zal ik maar niet veel van aantrekken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 02:06:
Ik ben er dan ook aan gewend, maak je geen zorgen...

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Ja...moet het toch weer ff zeggen...als je als beginnend artiest iemand als Paul en een organisatie als Offensive af gaat lopen zeiken pleeg je op zeker, in deze kleine scene, een carriëre-zelfmoord...geloof me.

Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 11 januari 2007 om 21:34:
En ik ben ook altijd in voor een discussie

Denk niet dat er nog veel mensen uit de scene zullen zijn die die wens in vervulling zullen laten gaan...:P

Zorg eerst maar eens dat je zelf wat presteert en iemand wordt. Heb ik het natuurlijk over Mainframe...toch? :D

Ach...het is allemaal cabaret...:P

Waarschuw beheerder
@punanski....

respecteer gewoon dat mensen hun eigen ding doen ook al ligt het jou niet qua "vernieuwing" of "originaliteit".

gewoon respect hebben voor de mensen die het zo ver gebracht hebben dat ze hun eigen nummers uberhaubt op plaat kunnen uitbrengen en het voor een publiek kunnen draaien.

Kasparov is gewoon goed bezig en doet zijn eigen ding met een herkenbare sound, en als jou het niet ligt dat hij een remix maakt van Hardcore hooligans, laat het dan gewoon lekker links liggen...

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Sow! die remix van You're a Hardcore Hooligan is echt helemaal goud.
Deze jongen gaat echt heel ver komen qua producties, maar dat heb ik em al vaker verteld (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 14:48:
Sow! die remix van You're a Hardcore Hooligan is echt helemaal goud.
Deze jongen gaat echt heel ver komen qua producties, maar dat heb ik em al vaker verteld

Dat is helemaal waar, die remix is inderdaad goud. Hij overtreft zelfs het origineel dus dat zegt al heel veel over de super goede toekomst van Kasparov!

Bas keep up the good work! (y)

Waarschuw beheerder
Bas & Bas = Bassen...
Waarschuw beheerder
Kasparov :respect: echt jongen, je verdient het! Wat een klappers van tracks! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op maandag 11 december 2006 om 19:47:
gaat hardcore wel kapot

same shit, different day :gaap:

Waarschuw beheerder
uiteindelijk zal door het broeikaseffect de gehele aardkloot wel naar de $&#^$^%$ gaan, inclusief Hardcore en Bin Laden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 13 januari 2007 om 12:02:
maar offensive heeft nog best wel redelijke tracks

Hardcore Fundamentalists - Trapped In Darkness :respect: