doe mij maar liever NHL '07
Volgende week ff halen
ps2
waarom kunnen mensen niet verder kijken?
dit is een demo, en je speelt met een zeer lage resolutie
dat FIFA vs PES verhaaltje is dikke bullshit, fifa heeft z'n kwaliteiten en Pes heeft z'n kwaliteiten
fifa ziet er mooier uit, interactiever, de sfeer is top en lekker veel licenties
pes: goeie gameplay en dat is het eigenlijk zo'n beetje
pes brengt per deel weinig vernieuwing en daarmee zie ik fifa toch eerder als kanshebber voor het beste voetbalspel
dus...
een voetbal spel moet goede gameplay hebben!
Volgende week ff halen
ff downloaden
laten doen en al in huis
ik heb engels commentaar
heb je nls in de nlse versie dan?
14 sep. was de hele game niet online hehe
iemand moet dus deze topic naam veranderen of een fifa 2007 topic maken
Maar Fifa 07 heeft eindelijk een gameplay die enigzins vergelijkbaar is met PES
Het enige nadeel is, vind ik zelf, dat het passeren van tegenstanders moeilijker gaat..
Een DOS game
als je thuis speeld en 3-0 voorstaat moet je eens een btje rondtikken achterin, en luister dan goed
http://www.abandonia.com/games/nl/47/SensibleSoccer.htm
Hoe heet dat programma ook al weer om onder XP te spelen.
Ik kom toch 1 op 1 met de keeper te staan........
Dus mijn spits en hun keeper.
en...? geen goal!
Ik kom toch 1 op 1 met de keeper te staan........
Dus mijn spits en hun keeper.
Geef mij maar Sensible world of soccer.
fifa heeft vernieuwing, kan je van pes niet zeggen
hoe weet ik dat? nou de japanse versie is allang downloadbaar
Komt omdat pes6 tegen de perfectie aan ligt en fifa hier nog steeds ver onder ligt
en vernieuwing heeft altijd in de gameplay gelegen van pes, daar komen alleen de die hards achter, die alle delen hebben gespeeld
geldt ook voor fifa
precies
ps2 mensen spelen pes toch, hun maakt het niet zoveel uit denk ik
heeft iemand voor mij een link waar ik de no cd-crack kan downloaden voor fifa 2007?
Power unlimited aanschaffen en je blijft van alles op de hoogte dat je interesseert...
Ik ben managermode begonnen met ajax hoor ik gvd "feyenoord 1 wordt kampioen" als koor op de achtergrond in wedstrijden maar ook in het manager menu
zit er eigenlijk weer Nederlands commentaar bij???

maar een ander beter voetbalspel speel ik al jaren...
wandelde vanochtend bij Replay Videogames in Eindhoven binnen, en zag daar PES4 liggen. Bouwjaar 2004 stond er op Dus een oudere al, maar die moet dan toch te vergelijken zijn met Fifa2005, die ook in 2004 uitkwam.
Kostte slechts 9,95, koopje dus. Ik zeg nog tegen die verkoper : eens kijken of het nu echt zoveel beter is dan FIFA, zoals veel mensen beweren. De verkoper zei nog : Als je PES eenmaal gespeelt hebt, dan wil je geen FIFA meer.
Dus eenmaal thuis, X-Box aan, en ballen maar.
Nu speelt PES4 best fijn op zich, en het is ook allemaal best leuk, maar ik kan helemaal niets vinden wat er beter aan is dan aan FIFA Het speelt wel iets soepeler, maar de spelers lopen wat houterig, de namen slaan nergens op, clubs/landen kiezen is vrij onoverzichteljk, en grafisch is ie ook wat minder. Begrijp me goed, vind het best leuk om te spelen, maar echt meerwaarde in vergelijking met FIFA spellen uit 2004 zie ik niet. De gameplay zou zo geweldig zijn zegt iedereen. Nu speelt PES4 best soepel, en vooral ballen uit de lucht gaan goed, en er zit wel iets meer snelheid in, maar om nou te zeggen dat het beter is dan FIFA.....
Maar goed, ieder zijn mening, maar laat iemand me dan alsjeblieft een rijtje opsommingen geven met dingen die bij PES beter zijn dan bij Fifa.......
Moet FIFA07 nog steeds halen, 70 euro zit ff niet in mijn budget deze maand, dus dat wordt in Decmeber pas denk ik.
Ook geen standaard manieren van scoren.
Maar goed, ieder zijn mening, maar laat iemand me dan alsjeblieft een rijtje opsommingen geven met dingen die bij PES beter zijn dan bij Fifa.......
Die standaard manieren van scoren zijn nu met FIFA 2007 ook heel anders
Heb nog nooit pes gespeeld, ben al vanaf het begin (1994) een fifa-bitch
vind Fifa nog steeds beter. ook om de licenties. PES is best leuk, maar speel toch liever met ECHTE spelers
En Fifa vind ik grafisch ook net wat beter.
Maar op zich, zijn ze allebei wel leuk om te doen