Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:14:Heb nog nooit pes gespeeld, ben al vanaf het begin (1994) een fifa-bitch
Try het eens zou ik zeggen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:14:Heb nog nooit pes gespeeld, ben al vanaf het begin (1994) een fifa-bitch
precies, ik ook maar dan vanaf 1996...
nee pes bij het begin is zeer frustrerend (profs uitgesloten). Scoren is nl echt niet gemakkelijk en je mag blij wezen met een 1-0 overwinning.
Het gevoel...daar gaat het om bij pes.
Als je bijv zeer geconcentreerd, vol spanning met die fucking controller in je hand dat doelpunt maakt...
Dan ben je blij...dol blij! alsof je de CL echt win.
Dit is puur gameplay, waar de japanners voornamelijk van konami, capcom, namco etc meesters in zijn en altijd in zal blijven.
Maar ik was vroeger idd ook erg dol op fifa en dat waren meerdere pes players.
vind Fifa nog steeds beter. ook om de licenties. PES is best leuk, maar speel toch liever met ECHTE spelers
En Fifa vind ik grafisch ook net wat beter.
Maar op zich, zijn ze allebei wel leuk om te doen
nou ik moet anders toch zeggen dat ik Fifa 2007 grafisch niet bijzonder vind...en dan te bedenken dat de laatste Fifa die ik gespeeld heb Fifa 2002 was...
tis er grafisch gewoon nauwelijks wat op vooruit gegaan...kijk naar de stadions, het gras (Anti Aliasing nooit van gehoord bij EA??), het publiek (dat lijken wel houten bordjes)....
nu weet ik niet hoe PES eruitziet dat heb ik nog niet gespeeld...vind wel dat de gameplay van Fifa erop vooruit is gegaan...waar je vroeger nog met 10-0 won op Wereldklasse kun je nu een wedstrijd verliezen op Semi Pro