1 volger · 2059x bekeken
donateur
Gekke junkie
moet je niet zoveel gebruiken
haha gelukkig kunnen jullie me ook zo goed, maar het gebeurt bij 2 a 3 pillen al soms...
meestal als ik die avond vroeg me nest uit moet....
en dan zomaar ineens denk dat je achtervolgd wordt door alles en iedereen?????
Paranoia of ook wel gezegd achtervolgingswaanzin kan onstaat door slaapgebrek en druggebruik. Door het gebrek aan slaap kun je gaan hallucineren.
Ook bij psychotische mensen komt dit verschijnsel voor.
Psychotisch worden is niet echt iets wat je wilt. Ik zeg niet dat je het wordt, maar het begint wel vaak met zulke zaken.
Dit kan...maar hoeft niet. Mensen die psychotisch zijn hoeven geen drugs gebruikt te hebben om achtervolgingswaanzin te krijgen. Psychoses en achtervolgingswaanzin door slaapgebrek en druggebruik staan los van elkaar.
In de meeste gevallen kun je er weinig aan doen als je psychotisch wordt, dit is genetisch bepaald en is erfelijk.
Maar (zeer vervroegd) triggeren kan je het er zeker mee.
laatste aanpassing
Psychoses en achtervolgingswaanzin door slaapgebrek en druggebruik staan los van elkaar.
Kúnnen los van elkaar staan
laatste aanpassing
ze weten nog niet precies wat een psychose veroorzaakt maar ze weten dat stress,drugsgebruik,erfelijkheid en slecht slapen een groote rol spelen.
drugs versterkt de psychose die er al is als is die dan heel licht.. maar door de drugs wordt het steeds erger
drugs versterkt de psychose die er al is als is die dan heel licht.. maar door de drugs wordt het steeds erger
(permanent verbannen)
Dat is pas na 3 dagen wakker, eerder niet.
klopt jah,
khad un keer van sos.. dacht de hele tijd dat een man me de hele tijd aan stond te gapen.. was ut een boom
hoeveel had je gedaan dan?
same here al1 dan van de pep ......
hoeveel had je gedaan dan?
ik ben altijd wel benieuwd naar die hoeveelheden, zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt...
paar gram, was hele goeie.. ook niet gemixed met manitol, was erg sterk.. had er ook bloedneus van gekregen..
2 a 3 gram
hadden jullie die paar gram kort na elkaar weggehaald of over de hele avond gezien?
wel fet
hahaha tsjah ik ben tenminste eerlijk, zijn mensen genoeg die t ontkennen maar ondertussen wel met flinke stuiters rond lopen....
Jij mooet van die troep afblijven makkie als ik dat zeg tegen je lieve mamma dan vind ze dat niet leuk jij maar zeggen dat je niks gebruikt en vanwaar die mooie naam
Tsja......tis alleen geen eigen ervaring....
Maar ik ken heel wat mensen die er zwaar verslaafd aan zijn geweest, dus ik weet wat t met je doet.....
Als je maar genoeg neemt wordt je zo paranoia vd achtervolging waanzin dat je er zelf een einde aan maakt voordat "zij" het doen........
Of zoals ik al zei snij je je polsen door omdat je de kwade geesten enz eruit wilt laten....of je gaat in andere mensen demonen zien en a dat soort shit........
Ja top spul......gemaakt van nikkel-cadmium batterijen, gootsteen ontstopper, en van die bende waar ze lijken mee balsemen.......en t mooie is dat je t gewoon in je eigen keuken kan maken!Mooi spulletje!
Maar ik ken heel wat mensen die er zwaar verslaafd aan zijn geweest, dus ik weet wat t met je doet.....
Als je maar genoeg neemt wordt je zo paranoia vd achtervolging waanzin dat je er zelf een einde aan maakt voordat "zij" het doen........
Of zoals ik al zei snij je je polsen door omdat je de kwade geesten enz eruit wilt laten....of je gaat in andere mensen demonen zien en a dat soort shit........
Ja top spul......gemaakt van nikkel-cadmium batterijen, gootsteen ontstopper, en van die bende waar ze lijken mee balsemen.......en t mooie is dat je t gewoon in je eigen keuken kan maken!Mooi spulletje!