als dat had ik wel aardig tegen je gedaan
las ik niet een tijdje terug de opmerking of ik miss iets aardiger tegen je kon zijn ???
vandaar mijn zwakke replies ... anders ga je weer huilen
Dan zitten er veel zielige mannetjes op Partyflock
negatieve aandacht is ook aandacht...
Smoesjes, je hebt gewoon een verstoorde hormoonhuishouding en geeft mij weer de schuld.
Eet een reep chocola en ga buiten even in de wind lopen, daar knap je van op meid.
Statistisch gezien, heb je meer kans dat je een MILF neukt dan iets anders. Meisjes onder de 16 mag je niet neuken En meeste vrouwen rond de 21 krijgen hun eerste kindje, althans ik toch. Dus of je gaat voor de 16-21 jarigen groep. Of je hebt kans op een MILFje
als ze niet fuckable was had ze nooit moeder kunnen zijn...
Daarbij kan het toch zijn dat ze vroeger fuckeble was en nu niet meer.. of dat een ander haar wel fuckeble vind maar jij niet?
ik en uitgeluld,
jij zou toch beter moeten weten
vieze relneef
van me
alles is fuckable, 2 of 4 benen maakt niet uit.
zelfs met 1 been neuk ik dr nog
In Staphorst ook
zelfs met 1 been neuk ik dr nog
Statistisch gezien, heb je meer kans dat je een MILF neukt dan iets anders. Meisjes onder de 16 mag je niet neuken En meeste vrouwen rond de 21 krijgen hun eerste kindje, althans ik toch. Dus of je gaat voor de 16-21 jarigen groep. Of je hebt kans op een MILFje
Statistisch gezien?
Statistisch gezien zijn er in Nederland zo'n 345.000 alleenstaande moeders, ongeveer 47% daarvan is 40+ wat inhoud dat er zo'n kleine 183.000 alleenstaand moeder zijn die, met in acht neming van een zogenaamde leeftijdsgrens, "fuckable" zijn.
Er wonen ongeveer 8.257.000 vrouwen (41% van de totale bevolking) in Nederland, waarvan er 3.482050 geen partner hebben. Het percentage alleenstaande moeders ten op zichte van vrouwen zonder partner is dus een kleine 5%.
41% van de vrouwelijk bevolking in Nederland, een kleine 1.800.000, bevindt zich in de leeftijdscategorie van 20-40 jaar.
Het aantal vrouwen die zogenaamd "fuckable" zijn, ligt, na aftrek van de 183.000 alleenstaande moeders in de leeftijdscategorie tot 40 jaar, op ruim 1.600.000. Dit betekend dat een kleine 10% van de "fuckable" vrouwen in Nederland alleenstaand moeder is en dat er nog ruim 90% in de leeftijdscategorie van 20-40 is die geen kind heeft is en WEL "fuckable" is!
Dus de kans dat je een MILF neukt is een stuk lager dan jij waarschijnlijk denkt!
Over statistisch gesproken... Amenlaatste aanpassing 9 januari 2007 17:31
Uitgeluld, kutkind
waarvan er 3.482050 geen partner hebben
bevindt zich in de leeftijdscategorie van 20-40 jaar
Wie zegt dat diegene met partner niet snabbelen. Wat de kans dus onmiddellijk aanzienlijk vergroot.
Madonna al ooit gezien? Niet bepaald unfuckable of wel? Er zijn dus ook vrouwen die mooier worden naarmate ze ouder worden, zowel innerlijk als uiterlijk. Leven stopt niet bij age:40
met in acht neming van een zogenaamde leeftijdsgrens
Jij beweerd dus dat het meerendeel van de 4.774950 vrouwen met een partner er gewoon maar op los neukt?
Madonna heeft een vent, dus die valt ook af...
Heb ik nooit gezegd... goed lezen.
Jij beweerd dus dat het meerendeel van de 4.774950 vrouwen met een partner er gewoon maar op los neukt?
Waar woon jij?
de smaak van nederlaag kan zo bitter zijn
niet meer enkel de man is binnen het huwelijk en daarbuiten die de broek draagt en doet wat hij wil
Ik weet het, je bent me liever kwijt dan rijk
Wat ik wel beweer is dat het niet meer enkel de man is binnen het huwelijk en daarbuiten die de broek draagt en doet wat hij wil. Buiten het feit nog dat er zelfs ook open over gepraat wordt anno 2007 tussen man en vrouw.
Ik lees aandachtig en ik geef aan dat je leuke statistiek een ietwat negatieve blik geeft op het aantal neukbare MILFjes.
aard, Madonna is echt niet de persoon om Trio's of andere leuke spelletjes te doen
En maar op los neukt is iets anders dan een eenmalige flirt, of een affaire omdat hun man, altijd werkt en zelf de directie-secretaresse neukt. Ooit van verstandshuwelijken gehoord?
Desalniettemin hartelijk dank voor Uw uiteenzetting.
als jij dat bent op die foto, hoef je voor mij niet naar tokio hoor!
Als is het wel ok daar, mn nicht woont er ook..
je lijkt me een erg interessant persoontje , ik ga alleen graag de discussie aan.
Jawel, maar over het algemeen ligt het nog steeds erg in de taboesfeer
cijfers geven alleen een zwrt/wit beeld
Madonna zou ik ook geen problemen mee hebben hoor, ook is het maar omdat het Madonna is!
Tuurlijk wel, heb er zelf eentje... verstandsrealtie dan. ben niet getrouwd...
je mag wel "je" zeggen hoor!
heb er zelf eentje... verstandsrealtie dan
helaas gooit er nooit iemand zoettigheid mijn kant op