Ik vond het maar niks hoor, als je in de auto gepijpt wordt en d'r zit de hele tijd 2 kinderen te zeuren dat mama moet opschieten want ze willen nog naar de dierentuin...
zo van ze zit er ff lekker bij te kijken als mama ligt te raggen
ehh, NEE
Dat wel ja, maar ze is pas 4, die weet niet beter..
Loopt ze binnen dat ze tv wil kijken.. Ja zet maar aan.. Loopt ze doodleuk weer weg
Iedereen heeft het maar over MILF's neuken dat dat helemaal hip is tegenwoordig.
Ik vond het maar niks hoor, als je in de auto gepijpt wordt en d'r zit de hele tijd 2 kinderen te zeuren dat mama moet opschieten want ze willen nog naar de dierentuin
wie kan niet tegen vallen? jong, oud, man, vrouw, dik , of dun.
als je net de verkeerde hebt gehad heb je jammer gehad
Ik denk dat hij dus de jengelende kids bedoelt.
Jij bent moe blackie, "heb je jammer gehad"
Hale Berry enne.. ik
dat is 4 maanden geleden lampekap, toen was ik amateur milfneuker
nu ben ik op alles voorbereid als professional
ik kan daarnaast ook nog eens denken voor een ander
helemaal in grootspraak situaties
Jullie kunnen het denken beter aan paarden overlaten, die hebben daar een groter hoofd voor
Dat je van jezelf zegt dat je kunt denken getuigt ook van grootspraak
gezien de onzin die er gewoonlijk uit je strot komt
Jullie kunnen het denken beter aan paarden overlaten, die hebben daar een groter hoofd voor
Iedereen heeft het maar over MILF's neuken dat dat helemaal hip is tegenwoordig.
Ik vond het maar niks hoor, als je in de auto gepijpt wordt en d'r zit de hele tijd 2 kinderen te zeuren dat mama moet opschieten want ze willen nog naar de dierentuin...
jaloers?
Kun je je geld niet terugvragen, die denkcursus van jou heeft niet echt aangeslagen.
op zulk grootspraak omdat je eigenlijk geen moer er van bakt in bed ..
Volgens mij vind je m'n aandacht heel erg leuk.
ik ben van jou sterkere replies gewend