Uitspraak van -H@RDCORE- op dinsdag 9 januari 2007 om 14:42:
ze beukt day-mar , miss flower , lady dana De GROND in !!!
Ja laten we een wedstrijdje doen wie het hardst draait.
Remember: you don't have to be hard to be fast and you don't have to be fast to be hard
dd , is zeker niet vergelijkbaar... maar wat ik daar wil aangeven is gewoon dat ze zeker niet minder is dan deze heeeel bekende heren... maar mischien binnen een paar jaar is ze mischien ook wel bekend bij het HardCore volkje
* mischien een opkomende Para Frenchcore Ybrid hype *![]()
zoals dit van CSR isHype Die ik Trouwens NIET terecht vind !!!!!!!!!!!!!! zijn zat veel betere Terror Producers !!!!
... Die angerfist Hype versta ik wel maar die kwam telaat !!! Was toen angerfist weer minder was... En die Unexist hype vind ik ook Niet Terecht is maar gewoon goeie producer , meer niet...
tsja k hou me der niet echt mee bezig wat iedereen een hype vind
Vette tracks! Logo-Denning-Dal & Azylum
Die ybrid ziet eruit als een elfje
maar vind dr muziek wel kut!
Heb een paar nummers gehoord..
en vond dr echt niks aan
Maarja als ik in mijn BEGIN tijd zat als ik voor het eerst Frenchcore kende en het nog niet zeer lang kende Vond ik vast en zeker zo'n spul ook niet goed !
Het begon bij mij ook allemaal met Radium , micropoint , Al Core , The Speedfreak , ...
Hype of geen hype.. Unexist is vet
Beetje eentonig alleen
op ons outdoor feesie afgelopen jaar zat hij maar wat aan te kloten
Dat zou ik ook wel worden als je telkens voor een kudde wazi's moet draaien.
Maar ze hebben gewoon alle2 welles dat ze gewoon klote setjes neerzetten!
dus zo kun je niet vergelijken.
Mja ik vind dat plaatje van micropoint een beetje een voorbeeld van een nummer dat geen ‘verhaal’ heeft. Behalve het tempo vind ik er niets ECHT lekker aan… zn leadgeluidje (dat squeakje) is wel geinig maar het komt op mij over alsof hij dat geluidje maakte, het wel lachen vond en daar een nummer omheen heeft gebouwd.
En wat heeft dit hier allemaal met Frenchcore te maken ?
Noise Theater vind ik juist erg kicke