| Betreft: | evenement: Magik muzik night, zaterdag 21 oktober 2006 om 22:00 |
kan mij niet vaak genoeg zijn . 100% Aanwezig wat het ook kost .laatste aanpassing 14 september 2006 15:50
Zeker! Ik wil Cosmis Gate voor geen goud missen
weet trouwens iemand iets over een lidmaatschap bij Paradiso, want ik heb namelijk gehoord dat je naast het kaartje ook lid moet zijn van Paradiso om uberhaupt naar binnen te kunnen
ook vet je cosmic gate maar ik kom toch echt voor de 5 uur marathon set van Tiesto
Lijkt mij onzin, neem aan dat je met een kaart gewoon binnenkomt laatste aanpassing 14 september 2006 15:56
je koopt gewwon een kaartje en sávonds aan de deur moet je nog een lidmaatschapskaartje van 3 euro kopen, verder hoef je niets te doen
je koopt gewwon een kaartje en sávonds aan de deur moet je nog een lidmaatschapskaartje van 3 euro kopen, verder hoef je niets te doen
Wat een onzin van de paradiso, waarom moet ik lid worden dan???
ben naar tientallen concerten geweest, toen was het geen probleem, nooit langer dan 10 minuten.
Maar dan wordt je ook niet gefouilleerd. Dat kost natuurlijk veel tijd.
Gewoon op tijd heen gaan dan valt het wel mee denk ik.
Je gaat naar het feest of niet, maar je komt niet even kijken voor 50 euro Avb fan
Maar Paul van Dijk heeft mij absoluut niet kunnen overtuigen toen vorig jaar
En ik maar denken... dat wordt VET, Vonyc de 20e...??
zaterdag kaarten te halen
HET IS AL UITVERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja echt ziek gewoon, binnen 25 minuten uitverkocht.
Nu,maar hopen of Justin er wat over heb
Kaarten zijn binnen!!!!!!
Kaartjes zijn hier ook binnen.
25 minuten uitverkocht
![[img width=640 height=480]http://img165.imageshack.us/img165/5115/paradisohi8.jpg[/img]](http://img165.imageshack.us/img165/5115/paradisohi8.jpg)
Maar ik kwam vrydag thuis uit werk,kwam ik er achter dat myn katertje Tommy,van amper 2 jaar jong weg was (nog steeds weg) hy stond altyd op de uitkyk als ik thuis uit werk kwam, maar vrydag dus niet,by the way het is een binnekat en best bang voor auto"s en ik woon in het centrum,tyfus druk hier met auto"s
Kaartjes zijn hier ook binnen
damn vervelend man
succes
dat komt omdat het een tiesto forum is....neemt niet weg dat het zwaar kut is, maar goed, daar gaat het hier niet over.
Gelukkig op tijd, thanks Erik
Jippie, kaarten zijn in tha house
Het blijft ongelooflijk dat Tiesto echt de enige is bij wie feesten zo belachelijk snel zijn uitverkocht... begrijp dat eigenlijk voor geen meter
snikkerdesnik.... had niet genoeg geld op mijn rekening om zaterdag de kaartjes online te kopen... het zat allemaal contant in mijn portemonnee... en ik kon ook niet naar het Postkantoor....
Boehoehoeeeeeee....
Allemaal mensen die 43 euri overhebben voor een gehype-te DJ.
Jaloers?
pff... uitverkocht. Allemaal mensen die 43 euri overhebben voor een gehype-te DJ. Niet dat hij slecht is, zeker niet maar 43 euri is echt te veel, ga liever naar NR.1 dj Paul van Dyk en Markus Schulz. (ook tijdens ADE!)
Klinkt beetje jaloers deze reactie idd
Hoor net dat Tijs in het ziekenhuis ligt. Waarschijnlijk een ontsteking aan zijn hartzakje. Er zijn inmiddels al een aantal concerten van hem afgezegd daardoor. Maar naar alle waarschijnlijk is ie ruim voor dit concert wel weer de oude.
Beterschap man!
T zou voor die jongen eigenlijk veel beter zijn als ie ons gewoon een half jaartje laat stikken en eventjes van zijn eigen leventje gaat genieten
het is al 3 dagen stil hier...
Filmpje Tiesto mp4, geniale plaat.
Filmpje Tiesto mp4, geniale plaat.
http://www.megaupload.com/?d=S4FXNVYH
Dit is een ID en ik denk dat het een eigen track van de meester hemzelf is
idd meesterlijk plaat. Kunnen alle mensen die zeggen dat hij op zijn retour gewoon effe hun mond houden en wachten op zijn nieuwe album begin 2007. Als dit de maatstaaf is voor zijn album word het geniaal naar mijn mening.
Mag je trouwens een digitale camera meenemen, weet nog niet of ik die meeneem maar op site van paradiso staat er wel iets over, maar misschien dat iemand het zeker weet.
Paul van Dyk en Markus Shulzz hebben het ook voor Elkaar Vonyc Party at Escape is ook uitverkockt Hoppa daar gaat ik heen...
Maar ik wens jullie heel veel Plezier by Tys at Paradiso
Ik ben erbij!!!
24 ste is op een vrijdag
Peepz... (en doel ik voornamelijk ff op Dr. Göbb en Trance Maniac )
Ik ben erbij!!! C U There! En idd, @ HappyDayzz was ouderwets springen Genieten jongens
Doen we zaterdag eens dunnetjes over DIK HET LIEFST laatste aanpassing 18 oktober 2006 20:56
Welke geruchten????????
Thanks! Als dit waar is, laat ik armin only schieten en ben ik dus zeker aanwezig in de asta!
gezellig Maar laten we nog even wachten met de voorpret. Misschien is dit wel een gerucht wat helemaal niet waar is... Is best kortdag namelijk.
GOLDRUSH : WOEPWOEP: wilde heel graag hier naartoe.
Hij gaat al naar Vonyc Sessions, maar misschien kun je het kaartje toch aan hem kwijt? laatste aanpassing 19 oktober 2006 12:28
Hey Laurens! Ik ga je zeker weer ff zien he, zaterdag?!
@ Happydayzz was de ruimte precies goed
Wordt weer een heerlijk avondje!
Ik werk 7 van de 10 optredens achter de bar. Dus ik denk dat ik die concerten na al die keren kan dromen laatste
Alleen eerst nog even deze werkdag doorkomen
Heb gelezen op de site van Paradiso dat het open is tot vijf uur. Dus dat is gelijk na Tiesto wegwezen. En dan nog tot half acht wachten tot de trein naar Groningen...
Check site van paradiso, gaan genoeg trams van en naar CS volgens mij. Weet alleen niet hoe laat e.d maar dat zien we dan wel weer.
Uitspraak van Prik op vrijdag 20 oktober 2006 om 12:40:
iemand trouwens een idee hoe laat tijs en hoe laat cosmic gate draaien?
Cosmic gate draait in de andere zaal, tiesto sluit af
Heb btw nog nooit een dancefeest in Paradiso gehad, zouden ze een laser hebben? Zou wel vet zijn in de grote zaal!
Paradiso straalt 1 en al geschiedenis uit. Perfecte Lokatie
EN HEEL VEEL ZIN IN !!!
ze hebben zeker geen standaard laser. Maar duimen dat ze er 1 hebben gehuurd
Om te beginnen gaan we er vanavond al een knalfeestje van maken he?
Om te beginnen gaan we er vanavond al een knalfeestje van maken he?
De productie van
vanavond is in handen van Magik Muzik zelf, dus zal ongetwijffeld flink worden uitgepakt
het meisje waarvoor ik iets belangrijks had gevonden op dansvloer
Mijn voorgerecht was Marco Borsato met zijn waanzinnige concert in de Gelredome
Was trouwens leuk om Norman (van mark norman) even tegen te komen
Absoluut en phynn en progression ook
Uiteraard die ook! Maar die draaide daar zelf, norman was gewoon gezellig komen kijken
Fijneman was er ook Het leek wel een personeels uitje.
Markus Schulzz
Paul van dyk ook te vet Gedraaid
ik hoop dat jullie vannacht net zo gaan genieten als my
Tiesto heeft Paul van Dyk samen met Markuz Schulz ruim overtroffen en ver achter zich gelaten
Ik denk dat dit één van de betere sets van Tijs ooit is, vergelijkbaar zoniet beter dan die van Dutch Dimension (opening HMH).
THE NUMBER ONE DJ OFF THE PLANET
Haha, nou DD 02-02-02 blijft voor mij de allerbeste Maar dit feest zit hier heeeel dicht achter! Zo vreselijk veel liefhebbers, ongelooflijk gewoon!
DD 02-02-02 was idd retevet, net zoals TIC1 en het laatste uurtje van TIC2, maar ik vond dat Tiesto hier iets meer met zijn knopjes speelde en wat meer met de bass bezig was, elke nummer draaide hij er zo vet in, energievol..., steeds weer die mierentietjes Overigens vond ik Tiesto duidelijk weer in zijn doen. Hij had er echt weer plezier in, dat straalde er gewoon vanaf, hulde voor Tijs.
Daarbij vond ik die 2 ringen in de Paradiso wel wat hebben, waar je ook keek iedereen ging uit zijn of haar plaat en overal die handjes de lucht in met veel herrie en gefluit. Wat dat betreft leek het wel op Mayday
Wie niet.....?
http://www.megaupload.com/?d=COURGTI9
Uitspraak van Da Huge op maandag 23 oktober 2006 om 17:48:
Playlist van Progression @ Paradiso
Lekkere platen maken ze.
Ik koop dat album zeker weten.
geweldig... alleen balen dat hij na fonzerelli weer lethal industry inmixte..
Overigens: Cicada - The Things You Say (Dirty South Remix) blijft het voor mij elke keer weer doen!!! wat een track!
Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin & Jono Grant Remix ?????
Die zeker niet.
Het is volgens mij ID #19 of ID #33.
Tja daar schieten we wat mee op hahahaha
Bedankt voor de filmpjes!
He man, damn wat een gruwelijke plaat. Weer uniek materiaal tot nu toe.
Was me weer een genoegen met jou en de andere tefeesten, geniaal die sfeer.
Ik ga voor ID #19, want deze kwam geloof ik ook langs in La Rocca.
Altijd die lastige ID's.
Maakt het wel mysterieus vaak
Helemaal mee eens.
Dit kom je echt niet bij elk feestje tegen.
Gelukkig maar, het moet wel speciaal blijven natuurlijk
goldrush
Ik heb hem maar liefst 2x live mogen horen: Pinkpop 2004 en TIC 2
Destijds daar op Pinkpop...wist niet wat ik meemaakte.
Tiësto maakt tegenwoordig niet zo heel veel platen, maar sommige zijn dan ook echte floor-fillers
Ik heb geen idee .
Puzzeltjes, puzzeltjes...
ID #19 is een soort van "Oxia - Domino" gemixt met een ander nummer met vrouwelijke vocalen: ook in La Rocca gedraaid.
Maar ID #33 zegt me werkelijk niets momenteel.laatste aanpassing 24 oktober 2006 16:13
tsja ik heb die plaat eerder gehoord, waar marco het over heeft. Ik zou echt alleen niet weten waar... Inuition feesten misschien?
Ikke wel, heb nog een half uur met staan ouwehoeren! en een biertje gedronken Echt super aardige gast!
dat zou kwa tijd in de richting komen .
Joe T. Vannelli feat. Rochelle Fleming - Get it on (Dubby Remix)...
13. Royksopp - What Else Is There? (Thin White Duke Remix)
14. Dave Spoon - At Night
dat zou kwa tijd in de richting komen .
ja kan idd ook weer niet, ik weet het niet .
He he thanks man .
Royksopp - What Else Is There? (Thin White Duke Remix)
The duke mix laatste aanpassing 24 oktober 2006 17:34
Uitspraak van LaurensW op dinsdag 24 oktober 2006 om 00:56:
Overigens: Cicada - The Things You Say (Dirty South Remix) blijft het voor mij elke keer weer doen!!! wat een track!
Ja echt wel, heb nog een vet filmpje waar jij ook opstaat.
Zet hem zo effe online, hij is 40 seconden maar oooo zo vet. EDIT daar is die dan : http://www.megaupload.com/?d=DNWF9KSN .
De track werd ook @ HappydayZZ gedraaid:
http://www.megaupload.com/nl/?d=LU3QNRN8
Enjoy!
Haha... meesterlijk Thanks Ik sta weer flink te genieten zie ik Net zoals iedereen eigenlijk WAT EEN PLAAT Goed gesprongen cameraman
Uitspraak van LaurensW op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:49:
Haha... meesterlijk Thanks Ik sta weer flink te genieten zie ik Net zoals iedereen eigenlijk WAT EEN PLAAT Goed gesprongen cameraman
Helemaal top man . Net als iedereen idd.
Ja konniet stilstaan maar vind het effect toch best leuk geworden .
Ik gaat eten, mensen fijne avond
er mochten geen fotografen naar binnen
Ja maar er mochten geen foto's gemaakt worden
Hoe kan het??
Hehe thanks man , gooi je de link in dit forum? via megaupload gaat het wel beter denk ik.
Op www.tiestoworld.nl staan vaak foto's en video's.
Video lukt hier niet, krijg hem niet verder als 15% . Wacht op trance maniac mijn redder in nood
Dat had ik dus ook.
Met alle respect, maar Armin maakt zoiets niet bij me los
nog net geen tranen maar wel een dikke laag kippenvel
MIJN DANK IS ZEER GROOT
Uitspraak van Trance Maniac op woensdag 25 oktober 2006 om 17:01:
Marco >>>
video Tiësto @ Paradiso:
http://www.megaupload.com/nl/?d=VQTPBIM0
Succes en enjoy!
MIJN DANK IS ZEER GROOT
Uitspraak van Trance Maniac op woensdag 25 oktober 2006 om 23:03:
Tiësto is de nummer 3 van 2006!
Ja het is goed idd. Liever op 1 gezien, maar het kan geen feest blijven he?
Ja weetje... die 1 staat voor mij eigenlijk nergens meer voor... Oke, meerdere mensen op deze planeet, die dan al stemmen, zijn niet meer voor tiesto... maar goed... De feesten van hem worden ondertussen wel weer meer 'tiesto' en er staat ECHT publiek Zo is hij voor misschien nog meer de nummer 1, dan dat een of andere magazine (en dus 'de clubbers' die stemmen) dat zegt
Die track in het filmpje van Progression = Russ James - Amethyst! HEERRRRRRRRRRRRRLIJKE plaat
Die track in het filmpje van Progression = Russ James - Amethyst! HEERRRRRRRRRRRRRLIJKE plaat
dat nummer staat toch niet in het filmpje van tiestoworld? Dat nummer is echt gaaf, had ik zondagmorgen hele tijd in mijn hoofd zitten, heeft iemand dat nummer toevallig ook nog, heb gister hele tijd zitten zoeken maar kon niets vinden.
Wie weet hoe dit nummer heet.. uit de set van progression na ongeveer een uurtje draaien. echt super goed!! volgens mij is het een nummer van de cd van progression.." Dit zei GTIpassion op de vorige pagina Die link moet je hebben!
"http://www.megaupload.com/?d=UZK06K4X
Wie weet hoe dit nummer heet.. uit de set van progression na ongeveer een uurtje draaien. echt super goed!! volgens mij is het een nummer van de cd van progression.." Dit zei GTIpassion op de vorige pagina Die link moet je hebben!
@JoopBelle, hij is te koop op o.a. Audiojellylaatste aanpassing 26 oktober 2006 10:49
Ons verslag is te lezen op http://www.thesoundofprogression.com
Ik zag het verslag meteen
Leuk verslag trouwens
Uitspraak van Just-D op donderdag 26 oktober 2006 om 14:04:
Waar moet ik kijken dan?
Leuk verslag trouwens
Goede gozers, persoonlijk (denk ik)
"http://www.megaupload.com/?d=UZK06K4X
@JoopBelle, hij is te koop op o.a. Audiojellylaatste aanpassing 26 oktober 2006 10:49
hoe heet dat nummer
Russ James - Amethyst
Ons verslag is te lezen op http://www.thesoundofprogression.com
Waarom heeft Tiesto niet besloten om van dit feest meteen een Magik live CD uit te gaan brengen....die reeks mag hij ook weer op gaan pakken vindt ik
MAGIK-Live @ Paradiso
Voor de liefhebbers, onze maandset van november zal een stuk van ongeveer een uur (21 oktober +/- 22:30 tot 23:30)zijn uit onze set.
Dit topic verdient nog steeds aandacht
Dit topic verdient nog steeds aandacht voor het beste feest van 2006
wat een nacht was dit, denk er nog vaak aan terug
TIESTO & PARADISO de perfecte combi.
Kijk de opening nog heel vaak
TIESTO
![]()
22ste