Partyflock

Forumonderwerp · 899944

Waarschuw beheerder
wie heeft een psp en wat is de coolste game?

Waarschuw beheerder
ice age
Waarschuw beheerder
Heb er 1 en coolste games die ik heb atm:

Daxter
Wipeout
Burnout Legends
Ultimate Ghost and Goblins
en last but not least Loco Roco.

Waarschuw beheerder
GTA
Dynasty warriors
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Burnout Legends is iig :respect:

Prince of Persia is echt 1 van de saaiste spellen die er is.

Loco Roco is uhhh vermakelijk:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook 1 :)

Vette games:
Daxter
Everybody's golf
GTA:LCS

Waarschuw beheerder
ik wil street fighter 2 hebben! ik ben gek op street fighter 2. ik en vrienden houden altijd street fighter 2 avondjes. we halen dan onze oude snes erbij en we gaan dan winner stage on spelen... winnaar blijft erin.

-regels om het leuker te maken
*verliezen met perfect is onder de tafel door kruipen
*pakken en werpen mag ongelimiteerd
*tijd perfect(winnaar houd de loser aan het lijntje tod de tijd verstrijkt zonder dat hij of zij is geraakt)
Waarschuw beheerder
killzone liberation wordt een hele coole game (komt aan het einde van het jaar uit)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:11:
winner stage on spelen...

je bedoelt winner stays on?

Ik heb een PSP, coolse game?
Ik zou zeggen : Need for speed most wanted.
Maar heb 21 spellen, dus het wilt nog wel eens verschillen welke ik op dat moment leuk vindt...

Waarschuw beheerder
betekend exact het zelfde.
stays on en stage on is the same.
verbeter me als je het echt beter weet ok. hahaha no hard feelings.

Uitspraak van Zacherius Acht op maandag 11 september 2006 om 11:21:
je bedoelt winner stays on?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:11:
winner stage on

engrish
Waarschuw beheerder
Alleen een beetje jammer dat de meeste spellen zo prijzig zijn:(.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op maandag 11 september 2006 om 15:05:
engrish

dit is een homofiel! hij probeert vrienden te maken door op een nintendo fanboy site playstation af te kraken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 16:22:
dit is een homofiel! hij probeert vrienden te maken door op een nintendo fanboy site playstation af te kraken!

ik heb zelf een witte Ps2 Collectors item en een psp dus ik ben helemaal niet PS2. Jij bent gewoon een mafkees die denkt beter te zijn dan iedereen. Jammer genoeg faal je hier keihard in.

B)

PS: Deze topic is dubbel!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Gewoon maar weer on-topic ipv elkaar nutteloos af te kraken?! Anders maar slotje denk ik.
Waarschuw beheerder
heb ook een psp....... games die ik nu speel:
loco roco
burnout legends
daxter
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben er ook 1...

me meisje speelt er alleen maar op

vind er geen reet aan tot nu toe , mischien ook omdat ik er nog geen spel voor me zelf voor heb gekocht ...
me vrouwtje speelt er wel op en die heeft nu een stuk of 7 spelen die ze leuk vind

Waarschuw beheerder
koko dan moet je gta kopen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op maandag 11 september 2006 om 20:25:
Gewoon maar weer on-topic ipv elkaar nutteloos af te kraken?! Anders maar slotje denk ik.

Heb je weer zo'n gast die het nodig vindt om z'n 'slotje'-mening te geven.

GTA is nog best duur, ik wacht liever totdat de nieuwe uitkomt, zodat de prijs van deze een beetje zakt..
Waarschuw beheerder
Wanneer komt Tekken uit op PSP eigenlijk of is die al uit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 12 september 2006 om 09:40:
Wanneer komt Tekken uit op PSP eigenlijk of is die al uit?

18 september volgens mij. But don't hold me to it. Kijk even op de sites van Dixon en Bol en je komt er snel genoeg achter.
Waarschuw beheerder
aah vanaf vrijdag te koop bij dixons :bounce: :yes:

Waarschuw beheerder
koop via www.ebay.co.uk uit engeland. dan zijn de games goedkoper. meer dan 50%
Waarschuw beheerder
zijn die spellen in Engeland ook goedkoper dan?want over 2 weken zit ik in Londen,of is t alleen via ebay goedkoper?
Waarschuw beheerder
Ik zit er zelf ook over na te denken om een psp aan te schaffen. Maar twijfel nog wel.
Waarschuw beheerder
Het is een leuk ding. Zeker als je hem voluit benut (filmpjes, mp3's, WIFI). Spelletjes zien er goed uit..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 12 september 2006 om 11:45:
Ik zit er zelf ook over na te denken om een psp aan te schaffen. Maar twijfel nog wel.

zeker de moeite waard.

Uitspraak van Mongrel op dinsdag 12 september 2006 om 10:13:
zijn die spellen in Engeland ook goedkoper dan?want over 2 weken zit ik in Londen,of is t alleen via ebay goedkoper?

ik denk alleen via ebay.

Uitspraak van Zacherius Acht op dinsdag 12 september 2006 om 11:51:
Het is een leuk ding. Zeker als je hem voluit benut (filmpjes, mp3's, WIFI). Spelletjes zien er goed uit..

ik gebruik em alleen om te gamen. voor al die andere opties heb ik weer wat anders... maar de games zijn zo vet!!! ik speel bijna elke avond voor slapen gaan ff.
Waarschuw beheerder
Tja het is idd een leuk ding. Maar ik heb voorheen ook een ps2 gehad. In het begin wel redelijk wat mee gespeeld, maar daarna stopte het eigenlijk vrij snel weer en keek ik er niet meer naar.

Verder vraag ik me af wat voor spellen voor mij leuk zouden zijn. Ben niet snel tevreden. Spel moet niet te moeilijk zijn, maar ook weer niet te simpel. Ik moet niet een bepaald stuk 50x opnieuw moeten spelen om verder te komen.

Spel wat ik op de pc bijv super vond was Need for speed underground.
Spel wat ik op de N64 vaak gespeeld heb was wave racer, maar ook een F1 spel.
Op de pc speel ik nog regelmatig Wolfenstein Enemy Territory.
Dit alles om een beetje een indicatie te geven van wat voor spellen ik leuk vind.
Waarschuw beheerder
Deze spellen heb ik :

N4S, most wanted : Plain fun, niet al te moeilijk. Progressie is leuk. Graphics : 8

Fifa Street 2 : Net nieuw, niet veel gespeeld. Maar het idee erachter is leuk. Wel FIFA-ugly.

Virtua Tennis : Plain fun. Niet echt veel diepte en the lack van veel verschillende soorten slagen mis ik. Wel leuk aangezien vriendinnetje hem ook heeft en we tegen elkaar spelen. Graphics : 7.5

MLB The Show 06 : Baseball to the max. Veel stats (Amerikanen he?). Dagen gespeeld, maar vooral omdat ik zelf gehonkbalt heb. Flitsend bij tijd en wijlen. Graphics : 8

Chamionship Manager : Net als op de PC een leuk spel. Hantering is iets minder handig zonder muis. Het snel door de ettelijke pagina's heen klikken is er niet en maakt dat het spel iets oppervlakkiger is dan op de PC. Leuk, omdat je de setup kan doen en dan de wedstrijd kan laten spelen, terwijl je de afwas doet of afrekent bij de kassa. Graphics : NVT

Winning Eleven 9 : Beter bekent als Pro Evolution Soccer. HÉT voetbal spel bij uitstek. Verschrikkelijk realistisch en daarom soms vermoeiend. Graphics : 9

Lara Croft Tomb Raider : Legend : Weinig gespeeld. First Person 'Shooters' zijn niet de makkelijkste spelletjes op de PSP. Camera standpunten zijn uitermate irritant soms. Graphics : 7.5

Tokobot : 3D Platform, plain fun. Zo nu en dan spelen. Vooral voor het vriendinnetje leuk. Een ik-heb-even-niks-te-doen-spel. Je moet er van houden. Grapics : 6.5.

Prince of Persia : Mooi spel. Matrix style klimmen en tegen muren lopen is mooi gedaan. Soms moeilijk, maar ook daar de coole camera feature een erg leuk spel. Zeker een aanrader. Graphics : 8.5

Samurai Warriors : Niet veel gespeeld. Not my kind of game. Strategisch hack and slash. Graphics : 8

Burnout Legends : Leuke port van het 'echte spel'. Snel, leuk racen, terwijl je de hele wereld naar de klote helpt. Komt meer tot z'n recht op de Xbox dan op het kleine scherm van de PSP. Graphics : 7.5

Spiderman 2 : Het tegen muren en en plafonds lopen is leuk gedaan. Verhaallijn is grappig bedacht, maar doet er eigenlijk niet toe. Graphics vallen tegen, de wereld is vrij 'leeg'.

Lord of The Rings : Tactics : Gaaf spel. Kan je uren bezig houden. Strategy, maar dan turnbased. Het upgraden en gebruik van wapens/potions/magic is super. Cutscenes brengen je in de LOTR sfeer. Graphics : 8.5

Harry Potter, de vuurbreker : BO-RING. Lijkt wel een straith port. Iets te kiddy om door een volwassen iemand leuk gevonden te worden. Graphics vallen tegen : 6.5

Field Commander : Turn based Strategy. Leuk gedaan, maar mijn hart ligt meer bij Real Time Strategy's, wat bijna onmogelijk is denk ik om op een PSP goed speelbaar te krijgen. Graphics : 7.5

Lemmings : Old Skool fun. Leuk tussen de bedrijven door. Te duur voor wat je krijgt, het blijft een vrij simpel spel. Als budget game zou ik hem zeker aanschaffen als ik jou was. Graphics : 7.5

Peter Jackson's King Kong : Zie Lara Croft. Graphics : 7

Sims 2 : Bij lange na niet zo cool als op de pc. Meer een soort van adventure, waarbij je mini-quests moet oplossen. Zelf weinig gespeeld. Vriendinnetje had em binnen 2 dagen uit. Graphics : 7.5

Sudoku : Need I say more. Leuk gedaan though. Graphics : NVT.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 12 september 2006 om 12:10:
Tja het is idd een leuk ding. Maar ik heb voorheen ook een ps2 gehad. In het begin wel redelijk wat mee gespeeld, maar daarna stopte het eigenlijk vrij snel weer en keek ik er niet meer naar.

Verder vraag ik me af wat voor spellen voor mij leuk zouden zijn. Ben niet snel tevreden. Spel moet niet te moeilijk zijn, maar ook weer niet te simpel. Ik moet niet een bepaald stuk 50x opnieuw moeten spelen om verder te komen.

Spel wat ik op de pc bijv super vond was Need for speed underground.
Spel wat ik op de N64 vaak gespeeld heb was wave racer, maar ook een F1 spel.
Op de pc speel ik nog regelmatig Wolfenstein Enemy Territory.
Dit alles om een beetje een indicatie te geven van wat voor spellen ik leuk vind.

ja das moeilijk, ik speel alleen RPG en beat em ups.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 12:32:
ik speel alleen RPG

ik zoek nog een leuke RPG, Final Fantasy Style...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op dinsdag 12 september 2006 om 12:50:
ik zoek nog een leuke RPG, Final Fantasy Style...

final fantasy dirge of cerberus ofzo? met vincent valentine uit FF7 in de hoofdrol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op dinsdag 12 september 2006 om 11:51:
Het is een leuk ding. Zeker als je hem voluit benut (filmpjes, mp3's, WIFI). Spelletjes zien er goed uit

.

Ik ret er vaak mn eigen mixen op en veelal ook films en t werkt voor beiden echt (Y) (Y) (Y).Ik reis echt heel veel met de trein (Tilburg - Groningen en vice versa) dus mn PSP is wel zeker een uitkomst voor vermaak:yes:.
Waarschuw beheerder
je ken er ook goed film op kijken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 12:56:
final fantasy dirge of cerberus ofzo? met vincent valentine uit FF7 in de hoofdrol.

Op de PSP? Een Game? Nog nooit van gehoord.

Even Googelen.

Waarschuw beheerder
was voor de ps2, foutje. ik kan ff nie op de naam komen. dr is een final fantasy game over de turks van final fantasy 7. ik weet alleen niet meer hoe die heet. die schijnt wel heel erg leuk te zijn. ciao
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 12:56:

voor op de ps3? :/

Final fantasy 7: Crisis core komt voor op de psp uit..

heb trouwens eergister tekken dark resurrection gekocht..

FUCKIHNGFDKJSADLW VET!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:14:
was voor de ps2, foutje. ik kan ff nie op de naam komen. dr is een final fantasy game over de turks van final fantasy 7. ik weet alleen niet meer hoe die heet. die schijnt wel heel erg leuk te zijn. ciao

crisis core dus... en ff dirge of cerebrus is voor de ps3...

Waarschuw beheerder
syphon filter : dark mirror. Hét spel voor de psp (Y)

Waarschuw beheerder
Pro Evolution Soccer 5 :cheer: de beste voetbalgame voor de PSP. Verder heb ik overigens alleen Burnout Revenge, dus echt weten of het de vetste game is weet ik niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 16:17:
syphon filter : dark mirror. Hét spel voor de psp

socom is ook wel (y) t enige wat dom is zijn de voice commands.... zit je in de trein.. je hele escader te commanderen :P iedereen kijkt je raar aan :o

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 16:46:
Pro Evolution Soccer 5 de beste voetbalgame voor de PSP.

fifa street is ook goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op donderdag 28 september 2006 om 09:26:
socom is ook wel t enige wat dom is zijn de voice commands.... zit je in de trein.. je hele escader te commanderen iedereen kijkt je raar aan

whahahahaha

fifa street is ook goed

ziet er niet uit, vergeleken met PES5
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op donderdag 28 september 2006 om 14:54:
PES5

die ken ik nog niet :o

maar fifa street is in ieder geval wel een leuk spel.. dat is wat ik weet O:)
Waarschuw beheerder
Heb de volgende 2 games erbij:

Tekken Die is erg vetjes.
Def Jam Fight for NY: Moeilijk ben nog bezig om de training (Nodig voor story mode te spelen) door te komen, maar je kan ook 'vrij' knokken en das ook wel fun.
Waarschuw beheerder
socom is ook wel t enige wat dom is zijn de voice commands.... zit je in de trein.. je hele escader te commanderen iedereen kijkt je raar aan

Zoek dekking!

*conducteur duikt onder bankje*
Waarschuw beheerder
ridge racer
Marvel Nemesis Rise of the Imperfects
Armored core formula front
TOCA race driver 2
Ape escape on the loose
Wold snooker championship 2005
ATV offroad fury blazing trails
Wrc world rally championship
Tony Hawk underground remix 2
Spider man 2
Prince of persia revelations
Popolocrois
Fifa 06
Hot shots open golf tee
Pacman world 3
ape escape academy
virtua tennis tour
frogger helmet chaos
mvp baseball
wipeout pure
star wars battlefront 2
gretzky nhl 06
Harry potter The goblet of fire
metal gear solid
need for speed most wanted
code arms
Waarschuw beheerder
Heb er 1 maar speel er nooit mee ... volgens mij zit nu loco roco erin .. das echt het enige leuke spel op de PSP .. voor de rest is het echt een kut apparaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 29 september 2006 om 20:01:
Heb er 1 maar speel er nooit mee ... volgens mij zit nu loco roco erin .. das echt het enige leuke spel op de PSP .. voor de rest is het echt een kut apparaat

als je die ff ript....kenne we ruilen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op donderdag 28 september 2006 om 14:54:

voice commands is toch alleen in online mode?
Waarschuw beheerder
NS wil vaart achter internet in de trein

Vrijdag 24 maart 2006, 08:08 - De lopende proef met internet in treinstellen die de NS samen met KPN en RTL voert, verloopt voorspoedig. De NS wil het traject zo snel mogelijk een vervolg geven.

19 reacties Door Laurens Verhagen
Dat zei Paul Diercks van de Nederlandse Spoorwegen donderdag tijdens het Hotspot-event in Bussum. De drie partijen begonnen in december vorig jaar een proef, die in totaal vijf maanden moet duren. Behalve internet in de trein behelst deze ook het aanbieden van tv-schermen waarop actuele reisinformatie en nieuws wordt getoond.

Een concrete introductiedatum wil Diercks niet geven; hij spreekt slechts over 'zo snel mogelijk'. Wel geeft Diercks aan dat het onmogelijk zal zijn alle treinstellen om te bouwen zodat internet mogelijk is. Op het traject tussen Haarlem en Heerlen/Maastricht wordt op dit moment gebruikgemaakt van umts/gprs. In de toekomst zullen ook andere vormen aannemelijk zijn. "De reiziger interesseert het niet welke techniek wordt gebruikt, als hij maar kan internetten", meent Diercks.

Binnen twee jaar denkt de NS 50 procent van de reizigers internet in de trein te kunnen aanbieden. Het is echter nog onduidelijk op welke trajecten dit gaat gebeuren. De NS broedt hier nog op. Wel is duidelijk dat alle klanten van de dienst moeten kunnen gebruikmaken, en niet alleen die van KPN, met wie de proef wordt gedaan.

Waarschuw beheerder
niet slecht.. moeten ze hier ook maar invoeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 15:27:
niet slecht.. moeten ze hier ook maar invoeren

zit elke dag n uur en 15 minuten in die trein, heen... en terug...

alleen t kost knaken om je daar op te abboneren :( vind ik altijd n beetje jammer ;)

Waarschuw beheerder
gangs of london is ook wel een cool spel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Grand Theft Auto: LibertyCityStories :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 27 september 2006 om 16:00:
crisis core dus... en ff dirge of cerebrus is voor de ps3...

Ahum... die Dirge of Cerberus is toch echt voor de PS2!

Ik wacht wel tot Crisis Core eenmaal uit is en kijk dan wel of ik zo'n PSP een keer ga aanschaffen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 04:28:
Ahum... die Dirge of Cerberus is toch echt voor de PS2!

[img width=157 height=220 cacheid=000cfb9b00255718f89e3bf71a0198955b]http://media.lawrence.com/img/photos/2006/09/06/dirge_box_t180.jpg[/img]
je hebt gelijk... verkeerde info van een website gehad O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 04:28:
Ik wacht wel tot Crisis Core eenmaal uit is en kijk dan wel of ik zo'n PSP een keer ga aanschaffen

hij is t zeker waard (y) alhoewel crisis core nog n beetje een geheimgehouden projectje blijft... maar de psp is t dubbel en dwars waard...

ik vind t de ideale console.... nu nog wat "meer" geweldige spellen...

Tales of Eternia, Tekken Dark Resurrection en Monster Hunter Freedom zijn top!

Monster Hunter Freedom 2 komt volgend jaar uit.... kan niet wachten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 11:58:
wie heeft een psp en wat is de coolste game?

ikke ;) maar heb wel mn firmware terug gedraait naar 1.5 :P
Uitspraak van <CoLLiN> op dinsdag 3 oktober 2006 om 13:54:
maar de psp is t dubbel en dwars waard...

als je je games van internet afhaalt wel, want zoveel echt goeie titels zijn er nog niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van teQuila op maandag 2 oktober 2006 om 21:06:
Grand Theft Auto: LibertyCityStories

ik wacht op Vice city, komt als het goed is deze week in amerika uit, dus dan staat hij volgende week ergens online :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:01:
als je je games van internet afhaalt wel, want zoveel echt goeie titels zijn er nog niet

Monster hunter Freedom
Monster hunter Freedom 2 (komt volgend voorjaar)
Tekken Dark ressurection
GTA liberty city
Tales of Eternia
Tales of Phantasia (full voice edition)
Prince of persia revelations(warrior within)
Prince of persia ..... (two thrones)(binnenkort)
Metal gear solid portable ops (ook binnenkort)
Loco Roco
Burnout Legends
Daxter
Dynasty warriors

allemaal goede spellen hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:01:

Nee niet echt denderend goeie nee.
Maar als je ze download zijn het er gewoon tè veel.
Ik weet niet waar ik moet beginnen met spelen en heb zeker zo een 10 titels op mijn PC staan die ik nog helemaal niet heb gespeeld :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colonel Sanders op woensdag 4 oktober 2006 om 12:09:
Nee niet echt denderend goeie nee.

:/
het bewijs
|
|
|
V
Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 4 oktober 2006 om 11:05:
Monster hunter Freedom
Monster hunter Freedom 2 (komt volgend voorjaar)
Tekken Dark ressurection
GTA liberty city
Tales of Eternia
Tales of Phantasia (full voice edition)
Prince of persia revelations(warrior within)
Prince of persia ..... (two thrones)(binnenkort)
Metal gear solid portable ops (ook binnenkort)
Loco Roco
Burnout Legends
Daxter
Dynasty warriors

Uitspraak van Colonel Sanders op woensdag 4 oktober 2006 om 12:09:
Maar als je ze download zijn het er gewoon tè veel.
Ik weet niet waar ik moet beginnen met spelen en heb zeker zo een 10 titels op mijn PC staan die ik nog helemaal niet heb gespeeld

maar dat heb je altijd als je veel download.. en iets zit effe tegen in een spel.. dan kap je er meteen mee en ga je verder kijken... en dat is zonde..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
allemaal goede spellen hoor

(binnenkort)

je zegt het zelf al, de echte goede titels komen nu een beetje, zit zelf tewachten op o.a Silent Hill

Mijn lijstje met games die ik op het moment heb OmJsb29zOg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 4 oktober 2006 om 13:29:
maar dat heb je altijd als je veel download..

ik probeer gewoon ff alles teverzamelen, is leuk voor later

heb hier ook alle NES,SNES,N64,Megadrive,Master System,Gameboy,GBA,GBC,NDS etc etc leggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 14:24:
je zegt het zelf al, de echte goede titels komen nu een beetje, zit zelf tewachten op o.a Silent Hill

ja... maar er zijn al verschillende goede uit hoor.....

Astonishia Story

Blade Dancer

Dynasty Warriors

Monster Hunter Freedom

- Socom Navy Seals

Star Wars Battlefront 2

- Tales Of Eternia

Tekken Dark Resurrection
- Tenchu Time of the Assassins

Valkyrie Profile Lenneth

ik bedoel maar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 14:26:
probeer gewoon ff alles teverzamelen, is leuk voor later

heb hier ook alle NES,SNES,N64,Megadrive,Master System,Gameboy,GBA,GBC,NDS etc etc leggen

:respect:

die oude spellen zijn master :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 4 oktober 2006 om 14:59:
Tekken Dark Resurrection

dat is gewoon tekken 5 van de ps2 ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 15:01:
dat is gewoon tekken 5 van de ps2

ja... weet ik

maar hij heet evengoed Tekken Dark Resurrection...

sorry hoor :/
Waarschuw beheerder
tekken 5 is t met extra's paar nieuwe fighters
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Heb vorige week een PSP aangeschaft zon psp Value pack met 1gb kaart, gelijk 2 games erbij gekocht PES5 en GTA Liberty City Stories allebei erg vette games... was vooral verrast van de grootte van GTA alles zit erin en klopt :) echt top..

Pro evo is gewoon het beste voetbalspel ooit dus die MOEST ik op de PSP hebben ook al komt PES6 bijna kopen we die ook wel weer :) , sta er echt versteld van wat de PSP allemaal aankan :) en het word maar beter en beter :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WuKen op donderdag 5 oktober 2006 om 12:23:
tekken 5 is t met extra's paar nieuwe fighters

spuit 11? :/

Uitspraak van Twee Meter Peter op donderdag 5 oktober 2006 om 13:15:
Heb vorige week een PSP aangeschaft zon psp Value pack met 1gb kaart, gelijk 2 games erbij gekocht PES5 en GTA Liberty City Stories allebei erg vette games... was vooral verrast van de grootte van GTA alles zit erin en klopt echt top.

:yes: als je echt een vet spel wil... MONSTER HUNTER FREEDOM t enige nadeel is... t is nergens meer in de winkel te verkrijgen... dus of 2ehands... of op internet bestellen...

, sta er echt versteld van wat de PSP allemaal aankan en het word maar beter en beter

:yes:

Waarschuw beheerder
Socom: Us navy seals :respect: dat is voor mij de beste game.. Ik kan niet wachten tot socom 2 uitkomt en metal gear solid. En natuurlijk de nieuwe devhook :(

Waarschuw beheerder
Heb vorige week een PSP aangeschaft zon psp Value pack met 1gb kaart

heb er 2 gig inleggen , maar ik draai ook illegal ;)
was vooral verrast van de grootte van GTA alles zit erin en klopt

als je de umd ript en daarna omzet naar iso en dan weer omzet/inpakt naar .CSO dan issie net iets groter dan 1 gig ;)
Uitspraak van <CoLLiN> op donderdag 5 oktober 2006 om 14:03:
spuit 11?

sorry die geeft modder 8)
Uitspraak van <CoLLiN> op donderdag 5 oktober 2006 om 14:03:
als je echt een vet spel wil... MONSTER HUNTER FREEDOM t enige nadeel is... t is nergens meer in de winkel te verkrijgen...

geen last van O:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 15:21:
En natuurlijk de nieuwe devhook

voorlopig draait alles met devhook 0.46 (zit de gekraakte firmware 2.71 bij) :D

Waarschuw beheerder
laat maar heb alles al
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
euhmz, dat zijn geen psp games volgens mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 20:25:
hulp gevraagd

die heb je idd nodig, want volgens mij snap je het ff niet
Waarschuw beheerder
iemand toevallig nog een hele stiekeme B) link naar Loco Roco.iso o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 15:21:
Socom: Us navy seals :respect:

had het gisteren gespeeld op t werk, maar ik moet zeggen dat ik er persoonlijk weinig aanvond. Doe mij nog maar het simpele
whipe out
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 13:34:
geen last van

nee klopt.. t enige waar ik in piraat, is dvd's...

maar ik haal de spellen gewoon in de winkel...
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand Syphon filter. Zo ja, is het wat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:03:
Heeft iemand Syphon filter. Zo ja, is het wat?

veruit het beste spel voor de PSP (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:06:
veruit het beste spel voor de PSP

haha ik verwachtte al dat jij zou reageren :D

Ja ik zit er een tijdje over denken om hem te halen. T moet er maar eens van komen B)

en heeft iemand ook nog tekken of loco roco?
Waarschuw beheerder
Heb er ook ene en moet er weer eens nodig mee gaan gamen..

Heb DTM 2 en GTA en 2 orginele umd films en een 2 gig memorystick.

Denk tekken maar eens gaan aanschaffen en medal of honor als ie uitkomt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:09:
en heeft iemand ook nog tekken of loco roco

tekken...leuk spelletje voor tussendoor... maar snel uitgespeeld.... en een vechtspel blijft een vechtspel he...
Waarschuw beheerder
Hmmm vindt er wel 1 minpunt aan.. geluid gaat heel zacht als je de orginele Sony oordopjes gebruikt ook als je hem vol zet dan is het nog niet echt hard... maar als ik mijn IPOD oordoppen erin doe is het wel een stuk beter.. iemand weet hoe dat kan ?, zit er een limiet op die van sony fzo ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:09:
loco roco

had t voor mn vriendin gekocht maar ondertussen begon ik m ook leuk te vinden,je moet wel erg veel geduld hebben om t spel een beetje goed te kunnen spelen maar eenmaal aan de gang dan gaat ie lekker.

Heb op Heathrow voordat ik de vliegtuig instapte nog snel SSX on Tour gehaald, vind m echt wel vet.

Uitspraak van The delicate sound of thunder op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:28:
gebruik die dopjes dan ook nooit

Gewoon andere sony oordopjes (van je discman ofzo) op aan pluggen dan geeft ie echt een vette geluid.
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
Heb nog maar 1 spel :S (tekken dark resurrection ) en van een maat tony hawk ( klote spel :( terwijl tony hawk op de ps1 gewoon erg goed was )

Binnenkort een 2 Gb kaartje aanschaffen en terug zetten naar 1.5 , beetje films kijken in de trein (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Razer.NL op maandag 16 oktober 2006 om 17:47:
Binnenkort een 2 Gb kaartje aanschaffen en terug zetten naar 1.5 , beetje films kijken in de trein

uhm... welke firmware heb je nu dan? want met een Firmwareversie hoger dan 2.51 is t niet mogelijk om terug te gaan naar 1.5 vanwege het nieuwe TA-081 moederboard..

enne voor films te kijken heb je geen 1.5 nodig hoor :S

t enige voordeel tegenwoordig aan 1.5 tegenover 2.5- 2.7 - 2.71 is: je kunt ISO's draaien...

maar daar komt allemaal behoorlijk snel een einde aan denk ik.....

binnenkort een nieuwe firmwareversie met een PS1 emulator (van sony zelf) (niet de hakkeligge homebrewversie die nu uit is)

kan niet wachten om spellen zoals ff7-9 en Legend of Dragoon te spelen op mn PSP :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <CoLLiN> op dinsdag 17 oktober 2006 om 16:28:
uhm... welke firmware heb je nu dan? want met een Firmwareversie hoger dan 2.51 is t niet mogelijk om terug te gaan naar 1.5 vanwege het nieuwe TA-081 moederboard..

echt wel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op dinsdag 17 oktober 2006 om 16:28:
Uitspraak van [D.M.C] Razer op maandag 16 oktober 2006 om 17:47:
Binnenkort een 2 Gb kaartje aanschaffen en terug zetten naar 1.5 , beetje films kijken in de trein

enne voor films te kijken heb je geen 1.5 nodig hoor

t enige voordeel tegenwoordig aan 1.5 tegenover 2.5- 2.7 - 2.71 is: je kunt ISO's draaien...

maar daar komt allemaal behoorlijk snel een einde aan denk ik.....

binnenkort een nieuwe firmwareversie met een PS1 emulator (van sony zelf) (niet de hakkeligge homebrewversie die nu uit is)

kan niet wachten om spellen zoals ff7-9 en Legend of Dragoon te spelen op mn PSP

Heb 2.71 en kan wel degelijk terug worden gezet mits je uiteraard dat serienummer hebt.

En idd niet voor films, ook voor games, internet etc etc
Een einde .. denk het niet, alles is te kraken!
meer info http://www.pspwereld.be
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Razer.NL op dinsdag 17 oktober 2006 om 20:07:
Heb 2.71 en kan wel degelijk terug worden gezet mits je uiteraard dat serienummer hebt.

ja.. dat is nu ondertussen ;)

toen ik t typte was t nog maar mogelijk tot 2.51

:D

Uitspraak van Razer.NL op dinsdag 17 oktober 2006 om 20:07:
En idd niet voor films, ook voor games, internet etc etc
Een einde .. denk het niet, alles is te kraken!

true... wat een mens kan maken... kan een mens ook kraken..

maar de vraag is: wordt het dan niet overbodig?

Waarschuw beheerder
donateur
heb er nog geeneen maar wil graag die roze hebben!

Waarschuw beheerder
ik wil vice city kopen! vond liberty city ook super al... kan haast niet wachten. tekken dark is echt mooi hoor!!!
Waarschuw beheerder
even een vraag... hoe risicovol is het om je firmware te downgraden, naar 1.5 zodat je spellen kan downloaden etc

ik heb niet echt veel verstand van pc / s en consoles, dus het moet niet te moeilijk zijn om thuis de gedownloade bestanden over te zetten naar je PSP, of ze te converteren zodat je ze vanaf je memory card kan spelen, heb geen zin om er veel werk aan te hebben, maar vind de spellen in de winkels veel te duur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 06:24:
ik wil vice city kopen! vond liberty city ook super al... kan haast niet wachten. tekken dark is echt mooi hoor!!!

Geweldig spel!! :worship:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 5 december 2006 om 19:27:
even een vraag... hoe risicovol is het om je firmware te downgraden, naar 1.5 zodat je spellen kan downloaden etc

is goed te doen met niet al te veel risico.. (zorg dat ie aan de lader hangt iig ;) )

Converteren naar psp van pc is ff een paar mappen aanmaken en overzetten die zooi, niet moeilijk.. al kan t bij grote (film) bestanden wel ff duren.

Mijne is trouwens niet gedowngrade omdat ik wilde w88 tot de garantie voorbij was, maar dat is inmiddels zover ;)

check voor tips www.pspweb.nl
Waarschuw beheerder
mensen aan te raden!! killzone liberation..... solo en onlinee goed te doen en erg erg erg mooi gemaakt.. makkelijke besturing en goede verhaallijnnn.... koope koopoee koopoee

Waarschuw beheerder
ik w8 wel lkkr tot de xbox360 portable uitkomt.. masssol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 21:49:

Is er al.. alleen wat groter uitgevallen
Enigste wat je moet kopen is een steekwagen ;p

Waarschuw beheerder
Heb een psp gekregen, ben alleen niet zo'n gamer....sorry.
Gebruik hem nu dus maar als mp3 speler, klopt het dat ie alleen mpeg filmpies speelt? Divx krijg ik niet werkende tot nu toe. En iemand al wireless het net op met de PSP, zoja wil dat een beetje?

Thnx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 14:20:
Gebruik hem nu dus maar als mp3 speler, klopt het dat ie alleen mpeg filmpies speelt? Divx krijg ik niet werkende tot nu toe. En iemand al wireless het net op met de PSP, zoja wil dat een beetje?

Thnx

Wireless werkt super, alleen een hotspot vinden die gratis is ( ga maar met je psp de stad in en hoppa ^^ )

divx speelt hij idd niet af alleen mpeg ( avi vast ook ook wel )

Waarschuw beheerder
ik heb net infected gekocht... als ie binnen is laat ik jullie weten of ie vet was!

Waarschuw beheerder
kweet niet... hij leek me wel leuk om te spelen. ik kijk niet naar uiterlijk van de graphics... ik vind ff7 nog steeds een supervette game en street fighter 2 ook!

Waarschuw beheerder
Luminees en loco roco :bloos:

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar een stom ding die PSP....

Waarschuw beheerder
infected is best een leuke game... wel erg eentonig moet ik zeggen... maar je kan wel met de slipknot members spelen. das wel grappig.
Waarschuw beheerder
donateur
Killzone Liberation

Megaman Maveric Hunter X (Als je de SNES versie hebt gespeeld)
Dragonball z: Shin Budokai
Waarschuw beheerder

dan kun je volgens mij lang wachten >_>'

Waarschuw beheerder
PSP aanwezig :) zit alleen nu wel op 2.81 :( maarja, downloade toch bijna nooit meer games :)

Favo Games:

ik heb maar even een top 3 gemaakt :D

3. Every Extend Extra :respect:
2. Lumines I & II Spreekt voor zich :D
1. Ace Combat X: Skies Of Deception & GTA:VCS Ace Combat, had hem net een weekje en had m al helemaal grijs gespeeld, man wat is DAT een fucking vette game :D en tjah..VCS nouja dat spreekt voor zich :D

ben overigens van plan om binnenkort PoloPoCrois te halen, iemand ervaring met deze adventure?
Waarschuw beheerder
donateur
Tekken Dark Resurrection :D:D:D

Waarschuw beheerder
wat heeft iedereen toch met tekken ?
ik vind t geen fuck aan :S
Waarschuw beheerder
Mijn Top 3:

3: GTA Vice City Stories
2: Pro Evolution Soccer 6
1: Metal Gear Solid Portable Ops :worship: wat een geweldige game!, eindelijk een echt mgs avontuur op een handheld...

Waarschuw beheerder
Ace Combat zit nog altijd vast geroest in mn PSP :D
Waarschuw beheerder
De laatste dagen speel ik weer veel Wipeout.
Waarschuw beheerder
gedowngrade bedoel je of ?

Je moet hem eerst downgraden en dan kan je hem flashen met de 3.03 of de 3.10 oe firmware. Die laatste is vandaag weer gereleased door dark_alex. Het is dat me batterij te laag is nu anders had ik hem al geflashed/upgraded naar deze firmware.

Waarschuw beheerder
ik lees t idd ook allemaal via pspupdates.com
ik heb heel lang op 1.5 gezeten maar na een tijdje merkte ik dat ik er toch niet veel meer mee deed, geen homebrew en amper nog gedownloade games, en op dat moment kwam GTA:VCS uit, en toen ben ik dus naar 2.81 gegaan, en ik heb nu geen idee of ik nog kan downgraden, volgens mij niet, ik dacht dat 2.71 t maximale was..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van teQuila op maandag 8 januari 2007 om 19:29:
Tekken Dark Resurrection

yeah de perfecte game voor zo`n handheld ,gewoon lekker in de pauze op werk of school effe lekker bashen :D

maar killzone wil ik ook nog hebben ,ziet er erg goed uit.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
SInds vandaag in het bezit van dit vernuftig stukje techniek :)
Waarschuw beheerder
Kan je ook ook NES of SNES roms op dat ding pleuren? :$

Ik heb mijn antwoord al gevonden :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil op mijn psp ook firmware lager en shit :( koop nu nog steeds alles allemaal duur :P
Waarschuw beheerder
@The Card Player je kan tot 3.03 downgraden maar daar moet je wel een ongepatched GTA LCS (1e lichting die uitkwam, de nieuwere versies zijn gepatched) voor hebben, dit is nodig vanwege een exploit die daar in zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op vrijdag 16 februari 2007 om 00:44:
@The Card Player je kan tot 3.03 downgraden maar daar moet je wel een ongepatched GTA LCS (1e lichting die uitkwam, de nieuwere versies zijn gepatched) voor hebben, dit is nodig vanwege een exploit die daar in zit.

dat kan ik wel :) had m gehaald toen ie direct uit was, of bedoel jij de USA versie ? en niet de UK/EUR versie..?
Waarschuw beheerder
Maakt niet uit de eerste lichting van de game heeft deze exploit, en het maakt niet uit of Europese of de USA versie is. Als je hem echt gelijk hebt gehaalt toen ie uitkwam heb je de goede versie. Het gaat heel simpel updaten naar 3.03 dan een paar files op je memstick zetten, GTA LCS opstarten en naar de save game bestandje aanklikken en downgraden maar. Vandaar gooi je 3.10 oe er op en klaar ben je kan je alle iso games en homebrew en PSX games spelen. De hele manual en een filmpje van het downgraden kan je [url=http://www.psp-media.nl/tutorials/9369-tut-3-a.html]hier[/url] vinden. En de 3.10 oe noob installer (click and go) kan je [url=http://www.psp-hacks.com/forums/about58272.html]hier[/url] vinden. Echt het downgraden was echt tergend spannend kan geen rush tegen op als je PSP opstart en 1.5 is :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 17 februari 2007 om 02:30:
Echt het downgraden was echt tergend spannend kan geen rush tegen op als je PSP opstart en 1.5 is

ghehe ik ken t, ik heb in t begin ook meoten downgraden van 2.0 naar 1.5 toen was t idd ook ff afwachten ghehe, helemaal omdat er in die tijd veel Bricks waren :) ik denk dat ik het dan aankomende week wel ff fix :)
Waarschuw beheerder
donateur
als je een snes emulator goed kan draaien op de psp wil ik m wel downgraden
heb nu 2.81 :p
Waarschuw beheerder
donateur

:loser:
ken je lang wachten :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=468 height=657 cacheid=000d98d80026fb25b25dc37f1a01c742ff]http://img19.imageshack.us/img19/8953/ebgamesflyerfunnylq5sr7yc5.jpg[/img]

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
100 dollar voor een psp :roflol:
kan ik m net zo goed in de sloot gooien

Waarschuw beheerder
wie heeft een psp

ik ;)

en wat is de coolste game?

pfff heb zoveel games, zoek er ff 1tje uit voor me uit het volgende lijstje ;)

A To Z game list:

- 50 Cent, Bulletproof
- Ace Combat X Skies of Deception
- Activision Hits Remixed
- Akudaikan Manyuuki
- Ape Escape
- Ape Academy
- Ape Academy 2
- Armored Core Formula Front Extreme Battle
- Astonishia Story
- Asterix and Obelix XXL 2
- ATV Offroad Fury
- ATV Offroad Fury Pro
- B-Boy
- B-Boy (DEMO)
- Battlezone
- Bkkc
- Blade Dancer Lineage of Light
- Bleach
- Bleach 2
- Bleach 3, Heat The Soul
- Blitz Overtime
- Blood Plus Final Piece
- Blocks Club Portable
- Bomberman Portable
- Breath Of Fire 3
- Brothers In Arms D-Day
- Bounty Hounds
- Boxers Road 2
- Bubble Bobble Evolution
- Bubble Bobble Magical Tower Daisakusen
- Burnout Legends
- bust a move ghost
- Cabelas African Safari
- Cabelas Dangerous Hunts Ultimate Challenge
- Capcom Classic Collection 2
- Capcom Classic Collection Remixed
- Capcom Puzzle World
- CAPCOM Special Trial version 3 in 1 (DEMO)
- Carnage Heart Portable
- Cars
- Championship Manager
- Chili Con Carnage
- Chotto Shot Edit
- Chronicle Of Dungeon Maker
- Colin McRea Rally 2005 plus
- Crash Tag Team Racing
- Daisenryaku Portable 2
- Darkstalkers Chronicle The Chaos Tower
- Dave Mirra BMX Challenge
- Daxter
- Death Jr
- Death Jr 2 Root Of Evil
- Death to rights Reckoning
- Def Jam, Fight for New York
- Derby Stallion P
- DJ MAX, Emotional Sense
- Dragonball Z , Shin Budokai
- Dragon Quest & Final Fantasy
- DTM Race Driver 2
- Dungeon Siege Throne of Agony
- Dynasty Warriors
- Dynasty Warriors 2
- Eiyuu Densetsu Sora no Kiseki FC
- EA Replay
- Emulators pack V1.5 (Nes, Snes, Neogeo etc. roms not included !!!)
- Eragon
- Every Extend Extra
- Everybody's Golf
- Eyeshied 21 Portable
- Exit
- Family Guy
- Field Commander
- FIFA 06
- FIFA 07
- FIFA Soccer
- FIFA Street 2
- FIFA World Cup 2006
- Finder Love Fumina Hara
- Football Manager Handheld
- Football Manager 2007
- Ford Bold Moves Street Racing
- Formula One 2005
- Frantix
- Frogger Helmet Chaos
- Fired Up
- Fish Eyes Portable
- From Russia with love (007)
- Gangs of Londen
- Genso Suikoden I & II
- Ghost In The Shell Stand Alone Complex
- Ghost Rider
- Gitaroo Man Lives
- Go Sudoku
- Gradius Collection
- Gretzky NHL 2006
- GripShift
- GTA Liberty City Stories
- GTA Vice City Stories
- Guilty Gear Judgment & Slash
- Guilty Gear XX
- Gunpey
- Gun Showdown
- Gundam Battle Royale
- Gurumin A Monstrous Adventure
- Harry Potter And The Goblet Of Fire
- Heavens Will
- Hokuto No Ken
- Homestar Portable
- I.Q. Mania
- Infected
- Initital D Street Stage
- Innocent Life Shi Bokujou Monogatari
- Intelligent License
- Jan Sangokumusou
- Jeanne D'arc Taikenban
- Jeanne D'Arc Taikenban (demo)
- Jet de Go
- Juiced Eliminator
- Justice League Heroes
- Kameleon
- Kanji Trainer Portable
- KAO Challengers
- Kazook
- Killzone Liberation
- Killzone Liberation (DEMO)
- Kingdom of Paradise
- Kings Field Additional 2
- Koloomn
- Legend of Heroes
- Legend of Heroes 2, Prophecy of the Moonlight Witch
- Legend Of Heroes 3, Song Of The Ocean
- LEGO Star Wars II, The Original Trilogy
- Lord of the Rings Tactics
- Lumines
- Lumines 2
- Luxor The Wrath Of Set
- Lemmings
- Loco Roco
- Loco Roco (DEMO)
- Madden NFL 06
- Madden NFL 07
- Magna Carta Portable
- Mahjong Taikai
- Makai Senki Disgaea Portable
- Maplus Portable Navi GPS Receiver Doukonban
- Marvel Nemesis
- Marvel Ultimate Alliance
- Me and my katamarie
- Medal of Honor Heroes
- Medievil Resurrection
- Megaman Maverick Hunter X
- Megaman Powerd Up
- Mercury
- Mercury Meltdown
- Meta juiced
- Metal Gear Acid
- Metal Gear Acid 2
- Metal Gear Solid Digital Graphic Novel
- Metal Gear Solid Portable Ops
- Metal Slug Anthology
- Mobile Police Patlabor
- Miami Vice
- Micro Machines V4
- Midnight Club 3 DUB Edition
- Midway Arcade Treasures Extended Play
- Mind Quiz
- MLB 06 the show
- Moegaku Portable
- Monster Hunter Freedom
- Mortal Kombat Unchained
- MotoGP
- MTX Mototrax
- MVP Baseball 2006
- MX vs ATV Unleashed
- Myst
- Namco Museum Battle Collection
- NANA
- Nascar 07
- NBA 07
- NBA 2K5
- NBA Ballers Rebound
- NBA Live 06
- NBA Live 07
- NBA Street Showdown
- NCAA Football 2007
- Need For Speed Carbon Own The City
- Need for Speed Most Wanted
- Need for Speed Underground Rivals
- Neopets Petpet Adventures The Wand Of Wishing
- NFL Street 2 Unleashed
- NFL Street Vol.3
- NHL 07
- Nou Ni Kaikan Minna De Aha Taiken
- Online Chess Kingdoms
- Open Season
- Ore No Dungeon
- Outrun Coast 2 Coast
- Over The Hedge Hammy Goes Nuts
- Pacman World 3
- Pac-Man World Rally
- Panic Bomber
- Parapa The Rapper
- Passport To Amsterdam
- Passport to Barcalona
- Passport to London
- Passport To Paris
- Passport To Prague
- Passport To Rome
- Payout Poker and Casino
- Peter Jackson's King Kong
- Pilot Academy
- Pilot ni Narou Flying All-Stars
- Pinball
- Pinball Classics The Gottlieb Collection
- Pirates of the Caribbean 2
- Platypus
- Plus Plum 2 Again
- Prince of Percia, Revelations
- Prostroke Golf World Tour 2007
- Pocket Racer
- Popolocrois
- Powerstone Collection
- Practical Intelligence Quotient
- Princess Maker 4 Portable
- Pro Evolution Soccer 5
- Pro Evolution Soccer 6
- Pro Evolution Soccer 2007
- Pump It Up Exceed Portable
- Pursuit Force
- Puyo Pop Fever
- Puzzle Bobble pocket
- Puzzle Challenge Crosswords and more
- Rapala Trophies
- Ratchet and Clank online [BETA]
- Reel Fishing The Great Outdoors
- Rengoku The Tower of Purgatory
- Rengoku 2 The Stairway To H.E.A.V.E.N
- Ridge Racers
- Ridge Racers 2
- Riviera
- Rockman Dash 2
- Rocky Balboa
- Rush
- Samurai Warriors
- Scarface,Money Power Respect
- Scooby Doo, who's watching who ?
- Sd Gundam G Generation Portable
- Sega Genesis Collection
- Shanghai
- Shinobido Homura
- Shrek Smash N Crash Racer
- Sid Meiers Pirates - Live the life
- Silent Hill Experience
- Simple 2500 Series Portable Vol 1 The Table Game
- Simple 2500 Series Portable Vol 2 The Tennis
- Smart Bomb
- Snoopy vs The Red Baron
- Socom US Navy Seals Fireteam Bravo
- Socom US Navy Seals Fireteam Bravo 2 (DEMO)
- SOCOM US Navy Seals Fireteam Bravo 2
- Sonic Megapack 2.0
- Sonic Rivals
- Space Invaders Galaxy Beat
- Space Invaders Evolution
- Spectral vs Generation
- Spectral Souls
- Spiderman 2
- Splinter Cell Essentials
- Sponge Bob Square Pants, Yellow Avenger
- SSX on Tour
- Star Soldier
- Star Trek Tactical Assault
- Star Wars Battlefront 2
- Star Wars Lethal Alliance
- Stacked
- Street Fighter 3 alpha
- Street Fighter Zero 3 Double Upper
- Sudoku Coach
- Super Robot Taisen MX Portable
- Super Mario Bros 'ICELAND' [hack]
- Super Monkey Ball Adventure
- Syphon Filter Dark Mirror
- Tales Of Eternia
- Tales Of The World Radiant Mytholog
- Taito Memories Pocket
- Taito Legends
- Talkman
- Tama-run
- Tatsujin 2
- Tekken Dark Resurrection
- Tenchu Time of the Assassins
- Test Drive Unlimited
- The Con
- The Dog Happy Life vol.1
- The Godfather, Mob wars
- The Hustle Detroit Streets
- The Sims 2
- The Sims 2 Pets
- Thrillville
- Tiger Woods PGA Tour 2006
- Tiger Woods PGA Tour 2007
- Toca Race Driver 2006
- Tokobot
- Tomb Raider Legend
- Tony Hawks Project 8
- Tony Hawk Underground Remix
- Twisted Metal - Head on
- Ultimate Block Party
- Ultimate Ghost and Goblins
- Untold Legends, The Warriors Code
- Valhalla Knights
- Valkyrie Profile Lenneth
- Virtua Tennis
- Viewtiful Joe, Battle Carnival
- Vulcanus Seek And Destroy
- Warhammer: Battler for Atluma
- Who Wants To Be A Millionaire
- Winning Eleven 9
- Wipeout Pure
- Work Time Fun
- World Rally Championship
- World Championship Poker 2
- World Series of Poker
- World Series Of Poker 2, Tournament Of Champions
- World Poker Tour
- World Snooker Challenge 2005
- World Snooker Challenge 2007
- World Tour Soccer
- World Tour Soccer 2
- Worms Open Warfare
- WWE Smackdown Vs Raw 2006
- WWE Smackdown Vs Raw 2007
- X-men 2
- XI Sai
- Xiaolin Showdown
- Xtreme Party
- Ys 6 The Ark Of Napishtim
- Yu-Gi-Oh! Duel Monsters GX Tagforce

ik mot nog een aantal games toevoegen,loop wat achter
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 22:25:
50 Cent, Bulletproof

je begint al lekker :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op dinsdag 20 februari 2007 om 22:39:
je begint al lekker

en dat vind ik precies een kut game :P

maarja wil alles hebben :bloos: net zoals ik alle roms heb van nintendo,sega,mame etc etc etc O:)

heb nu pas 34 dvds vol met psp games :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 22:43:
heb nu pas 34 dvds vol met psp games

waarvan misschien 2 dvds maar goed zijn ;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op dinsdag 20 februari 2007 om 22:45:
waarvan misschien 2 dvds maar goed zijn

3 dvds dan, maarja tis gewoon een hebbe dingetje ;)

heb toch mn psp geflashed O:)
Waarschuw beheerder
Heb maar 6 spelletjes orgineel op de psp....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op dinsdag 20 februari 2007 om 22:48:
Heb maar 6 spelletjes orgineel op de psp....

ik koop niks origineel, heb niet voor niks internet O:)

zaterdag ook ff mn gamecube (die ik pas geleden voor 25 euro heb gekocht) laten ombouwen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 22:43:
heb nu pas 34 dvds vol met psp games

Ik heb ook een leven (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 22:50:
ik koop niks origineel

:\..wel profiteren maar niet betalen..

zaterdag ook ff mn gamecube (die ik pas geleden voor 25 euro heb gekocht) laten ombouwen

zozo..stoere jongen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 20:11:
Ik heb ook een leven

en ik zou geen leven hebben :S
..wel profiteren maar niet betalen..

motte ze de prijzen eens normaal maken ;)
zozo..stoere jongen

:gaap: zeg ff wanneer ik onder de indruk van je mot zijn

poopie joopie mot je gewoon recht in mn muil doen en niet stoer doen achter een toetsenbord ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik koop niks origineel, heb niet voor niks internet

tsja ik wil dat ook wel alleen snap der weinig van :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op donderdag 22 februari 2007 om 22:21:
tsja ik wil dat ook wel alleen snap der weinig van

www.psp-hacks.com ;)

Waarschuw beheerder
of voor de betere:

PSPUpdates

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 19:00:
PSPUpdates

doe mij toch maar www.psp-hacks.com aangezien darkalex daar ook in het forum zit en zonder darkalex word het een al een stuk moeilijker om illegaal games tespelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste tijd speel ik alleen nog maar Mortal Kombat: Unchained, wat een bruut zieke game is dat :D

Waarschuw beheerder
Medal of Honour:heroes en dan de multi-player online functie _0_

Waarschuw beheerder
ik heb ook een psp, maar de titels zijn 9 van de tien keer bagger..

gebruik em dan eigenlijk ook alleen maar nog om video te kijken of zo als ik in de trein zit
Waarschuw beheerder
heb het geprobeerd te snappen maar dit is echt abracadabra voor mij hehe....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:39:
Medal of Honour:heroes en dan de multi-player online functie _0_

is ie goed? hoor namelijk vaker anders..
Waarschuw beheerder
donateur
Me PSP laad niet meer op :@
Weet niet of 't aan de lader ligt of aan de PSP :/

Morgen ff checken met een maatje van me..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op dinsdag 27 februari 2007 om 17:05:
is ie goed? hoor namelijk vaker anders..

Hij is retegoed! bijna geen laadtijden, verschillende soorten (niet alleen deathmatch dus) spellen online spelen met tot 32 spelers...goede grafix..Als je eerdere MoH leuk vond dan vind je deze zeker de shit. En dat voor €30,-!!!

enig minpuntje vindi k eigenlijk dat er geen bloed in het spel voorkomt en dat alle hakenkruizen zijn vervangen voor andere kruizen. Niet dat ik op swastika's geil maar ik vind het wel mooi voor de 'echtheid'
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 08:19:
enig minpuntje vindi k eigenlijk dat er geen bloed in het spel voorkomt en dat alle hakenkruizen zijn vervangen voor andere kruizen

Da's dan idd weer beetje jammer.. Vind oorlog games zowiezo wel vet, dus mag best wel beetje bloed in verschijnen :9

Hoop dat Call of Duty op de PSP verschijnt :kwijl:

En me psp laad ook weer op :cheer:
FF me accu eruit gehaald en er weer in gedaan, klaar :D
Waarschuw beheerder
Net voor het eerst me icons en volume bar aangepast ziet er wel erg netjes uit nu. Het zijn [url=http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=51783]deze[/url] icons en volumebar.
Waarschuw beheerder
Originele Psp's zijn voor mietjes..

K heb psp met CF 3-03 C met zoveel gig aan spellen.

Heb andere thema geflashed.

Homebrew wat er nu op staat: pimpstreamer, Flashagent en IRSHELL voor de afstandbediening:)..
Regiocode gefaked naar Japans, dus streaming tv via internet :)
Wat plugins erin, en lekker muziek luisteren tijdens het gamen of msnen..

Geweldig zo'n ding

Waarschuw beheerder
Gebruik dat ding niet meer zo heel veel. Heb 5 originele spellen, maar daar ben ik behoorlijk op uitgekeken. Wil hem nu graag downgraden, zodat ik er meer spellen op kan spelen. Mijn firmware is 2.60, is het dan nog mogelijk om te flashen/downgraden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 11:22:
Gebruik dat ding niet meer zo heel veel. Heb 5 originele spellen, maar daar ben ik behoorlijk op uitgekeken. Wil hem nu graag downgraden, zodat ik er meer spellen op kan spelen. Mijn firmware is 2.60, is het dan nog mogelijk om te flashen/downgraden?

Ja tot 3.10 maar vraag me niet hoe... ik wil het ook graag doen...

Waarschuw beheerder
Heb nu via psp-hacks.com de downgrader gedownload, maar je moet het spel GTA LCS hebben om te downgraden. Laat ik die nu net niet hebben... Voor degenen die al wel hebben gedowngrade: waar kun je het beste je games vandaan halen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:08:
maar je moet het spel GTA LCS hebben om te downgraden. Laat ik die nu net niet hebben...

die heb ik wel alleen weet niet of het de goede versie is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op maandag 5 maart 2007 om 12:46:
die heb ik wel alleen weet niet of het de goede versie is...

Beter is als je upgrade naar 2.71 en dan downgraden naar 1.50, dan heb je GTA niet nodig zie ik. Je moet gewoon ff op het forum kijken bij psp-hacks, dan wijst alles zich wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:51:
Beter is als je upgrade naar 2.71 en dan downgraden naar 1.50, dan heb je GTA niet nodig zie ik. Je moet gewoon ff op het forum kijken bij psp-hacks, dan wijst alles zich wel.

ja maar draai nu firmware versie 3.10 dus dat word al lastig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op maandag 5 maart 2007 om 13:40:
ja maar draai nu firmware versie 3.10 dus dat word al lastig

Ai, dan wordt het idd lastig. Ik heb hem nu gedowngrade naar 1.50 en 3.10 oe er opgegooid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@Peter2 met 3.10 ben je atm fucked :(

Ik heb trouwens afgelopen weekeinde me PSP een beetje aagepast, Icons veranderd, volume bar veranderd en met gameboot aangepast. Voor wie het intereseerd heb ik er een filmpje van gemaakt die je [url=http://www.youtube.com/watch?v=_WKMva9wKP4]hier[/url] kan bekijken.

@ C-Bizzle jammer dat je 3.10 erop gemikt hebt want daar kan je de icons niet mee aanpassen. De firmware 3.03 oe-c is op het ogenblik het beste om alles voor aan te passen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Onee heb Firmware 3.03 draaien kan het daar wel mee?

Ja als je ongepatched versie van GTA LCS hebt kan je hem downgraden. Er zijn 2 versies van GTA LCS in omloop de eerste waarin een exploit zit, en een tweede waarin deze exploit gepatched is. De eerste is makkelijk te herkennen daar staat op de UMD disc de volgende code: ules-00151#

Bij de gepatched versie (die je NIET moet hebben) staat er ules-00151#2 dit is ook goed te zien op [url=http://img105.imageshack.us/my.php?image=umd4qr.jpg]deze[/url] foto. Als je de unpatched versie zelf niet hebt even kijken of iemand uit je omgeving hem heeft of anders even huren bij videoland of zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 5 maart 2007 om 22:10:
Ja als je ongepatched versie van GTA LCS hebt kan je hem downgraden. Er zijn 2 versies van GTA LCS in omloop de eerste waarin een exploit zit, en een tweede waarin deze exploit gepatched is. De eerste is makkelijk te herkennen daar staat op de UMD disc de volgende code: ules-00151#

Bij de gepatched versie (die je NIET moet hebben) staat er ules-00151#2 dit is ook goed te zien op deze foto. Als je de unpatched versie zelf niet hebt even kijken of iemand uit je omgeving hem heeft of anders even huren bij videoland of zo.

Zou als ik thuis ben even kijken welke versie ik heb.. thnx :) je hoort het nog wel...
Waarschuw beheerder
Ik heb de Unpatced LCS nog liggen en gaat de verkoop in,heb em toch niet nodig draai van begin af al custom firmware dus..

Iemand interesse in Unpatched LCS ..?

Pm me..

:)