Partyflock

Forumonderwerp · 899944

Waarschuw beheerder
wie heeft een psp en wat is de coolste game?
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 22:50:
ik koop niks origineel, heb niet voor niks internet

tsja ik wil dat ook wel alleen snap der weinig van :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op donderdag 22 februari 2007 om 22:21:
tsja ik wil dat ook wel alleen snap der weinig van

www.psp-hacks.com ;)

Waarschuw beheerder
of voor de betere:

PSPUpdates

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 19:00:
PSPUpdates

doe mij toch maar www.psp-hacks.com aangezien darkalex daar ook in het forum zit en zonder darkalex word het een al een stuk moeilijker om illegaal games tespelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste tijd speel ik alleen nog maar Mortal Kombat: Unchained, wat een bruut zieke game is dat :D

Waarschuw beheerder
Medal of Honour:heroes en dan de multi-player online functie _0_

Waarschuw beheerder
ik heb ook een psp, maar de titels zijn 9 van de tien keer bagger..

gebruik em dan eigenlijk ook alleen maar nog om video te kijken of zo als ik in de trein zit
Waarschuw beheerder
heb het geprobeerd te snappen maar dit is echt abracadabra voor mij hehe....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:39:
Medal of Honour:heroes en dan de multi-player online functie _0_

is ie goed? hoor namelijk vaker anders..
Waarschuw beheerder
donateur
Me PSP laad niet meer op :@
Weet niet of 't aan de lader ligt of aan de PSP :/

Morgen ff checken met een maatje van me..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op dinsdag 27 februari 2007 om 17:05:
is ie goed? hoor namelijk vaker anders..

Hij is retegoed! bijna geen laadtijden, verschillende soorten (niet alleen deathmatch dus) spellen online spelen met tot 32 spelers...goede grafix..Als je eerdere MoH leuk vond dan vind je deze zeker de shit. En dat voor €30,-!!!

enig minpuntje vindi k eigenlijk dat er geen bloed in het spel voorkomt en dat alle hakenkruizen zijn vervangen voor andere kruizen. Niet dat ik op swastika's geil maar ik vind het wel mooi voor de 'echtheid'
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 08:19:
enig minpuntje vindi k eigenlijk dat er geen bloed in het spel voorkomt en dat alle hakenkruizen zijn vervangen voor andere kruizen

Da's dan idd weer beetje jammer.. Vind oorlog games zowiezo wel vet, dus mag best wel beetje bloed in verschijnen :9

Hoop dat Call of Duty op de PSP verschijnt :kwijl:

En me psp laad ook weer op :cheer:
FF me accu eruit gehaald en er weer in gedaan, klaar :D
Waarschuw beheerder
Net voor het eerst me icons en volume bar aangepast ziet er wel erg netjes uit nu. Het zijn [url=http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=51783]deze[/url] icons en volumebar.
Waarschuw beheerder
Originele Psp's zijn voor mietjes..

K heb psp met CF 3-03 C met zoveel gig aan spellen.

Heb andere thema geflashed.

Homebrew wat er nu op staat: pimpstreamer, Flashagent en IRSHELL voor de afstandbediening:)..
Regiocode gefaked naar Japans, dus streaming tv via internet :)
Wat plugins erin, en lekker muziek luisteren tijdens het gamen of msnen..

Geweldig zo'n ding

Waarschuw beheerder
Gebruik dat ding niet meer zo heel veel. Heb 5 originele spellen, maar daar ben ik behoorlijk op uitgekeken. Wil hem nu graag downgraden, zodat ik er meer spellen op kan spelen. Mijn firmware is 2.60, is het dan nog mogelijk om te flashen/downgraden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 11:22:
Gebruik dat ding niet meer zo heel veel. Heb 5 originele spellen, maar daar ben ik behoorlijk op uitgekeken. Wil hem nu graag downgraden, zodat ik er meer spellen op kan spelen. Mijn firmware is 2.60, is het dan nog mogelijk om te flashen/downgraden?

Ja tot 3.10 maar vraag me niet hoe... ik wil het ook graag doen...

Waarschuw beheerder
Heb nu via psp-hacks.com de downgrader gedownload, maar je moet het spel GTA LCS hebben om te downgraden. Laat ik die nu net niet hebben... Voor degenen die al wel hebben gedowngrade: waar kun je het beste je games vandaan halen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:08:
maar je moet het spel GTA LCS hebben om te downgraden. Laat ik die nu net niet hebben...

die heb ik wel alleen weet niet of het de goede versie is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op maandag 5 maart 2007 om 12:46:
die heb ik wel alleen weet niet of het de goede versie is...

Beter is als je upgrade naar 2.71 en dan downgraden naar 1.50, dan heb je GTA niet nodig zie ik. Je moet gewoon ff op het forum kijken bij psp-hacks, dan wijst alles zich wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:51:
Beter is als je upgrade naar 2.71 en dan downgraden naar 1.50, dan heb je GTA niet nodig zie ik. Je moet gewoon ff op het forum kijken bij psp-hacks, dan wijst alles zich wel.

ja maar draai nu firmware versie 3.10 dus dat word al lastig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op maandag 5 maart 2007 om 13:40:
ja maar draai nu firmware versie 3.10 dus dat word al lastig

Ai, dan wordt het idd lastig. Ik heb hem nu gedowngrade naar 1.50 en 3.10 oe er opgegooid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@Peter2 met 3.10 ben je atm fucked :(

Ik heb trouwens afgelopen weekeinde me PSP een beetje aagepast, Icons veranderd, volume bar veranderd en met gameboot aangepast. Voor wie het intereseerd heb ik er een filmpje van gemaakt die je [url=http://www.youtube.com/watch?v=_WKMva9wKP4]hier[/url] kan bekijken.

@ C-Bizzle jammer dat je 3.10 erop gemikt hebt want daar kan je de icons niet mee aanpassen. De firmware 3.03 oe-c is op het ogenblik het beste om alles voor aan te passen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Onee heb Firmware 3.03 draaien kan het daar wel mee?

Ja als je ongepatched versie van GTA LCS hebt kan je hem downgraden. Er zijn 2 versies van GTA LCS in omloop de eerste waarin een exploit zit, en een tweede waarin deze exploit gepatched is. De eerste is makkelijk te herkennen daar staat op de UMD disc de volgende code: ules-00151#

Bij de gepatched versie (die je NIET moet hebben) staat er ules-00151#2 dit is ook goed te zien op [url=http://img105.imageshack.us/my.php?image=umd4qr.jpg]deze[/url] foto. Als je de unpatched versie zelf niet hebt even kijken of iemand uit je omgeving hem heeft of anders even huren bij videoland of zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 5 maart 2007 om 22:10:
Ja als je ongepatched versie van GTA LCS hebt kan je hem downgraden. Er zijn 2 versies van GTA LCS in omloop de eerste waarin een exploit zit, en een tweede waarin deze exploit gepatched is. De eerste is makkelijk te herkennen daar staat op de UMD disc de volgende code: ules-00151#

Bij de gepatched versie (die je NIET moet hebben) staat er ules-00151#2 dit is ook goed te zien op deze foto. Als je de unpatched versie zelf niet hebt even kijken of iemand uit je omgeving hem heeft of anders even huren bij videoland of zo.

Zou als ik thuis ben even kijken welke versie ik heb.. thnx :) je hoort het nog wel...
Waarschuw beheerder
Ik heb de Unpatced LCS nog liggen en gaat de verkoop in,heb em toch niet nodig draai van begin af al custom firmware dus..

Iemand interesse in Unpatched LCS ..?

Pm me..

:)